16.5.2024 | Svátek má Přemysl


V. Čermák 12.4.2024 12:57

No, Rusko není v katastrofálním stavu jak nám zapěl Kadet Biegler Ziegler. Na frontě vítězí fest a v ekonomice se díky sankcím propracovalo loni na 5 místo a letos možná na 4 té místo...

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Kaucký 12.4.2024 22:43

Soudruhy, marxisty a bolševiky a sem tam nějakého fašistu byste našel ve vašem milovaném Bruselu, prosím s těmi mě nespojujte.

P. Hák 12.4.2024 22:09

Proč? Trpí snad autor obsedantní nenávistí k Brazílii?

K. Salajka 12.4.2024 21:38

Ono se neví, kdo první používal pozdrav Slava Ukrajiny ?

F. Žůrek 12.4.2024 20:20

Boží přímluva nepomohla... nikdy na Zemi nebude... Boží Ráj... Ten je až po smrti... AŽ v NEBI. Je třeba nesnadné pochopit... mystiku...

Kardinál Tomáš Špidlík třeba říká ve své knize: "Na druhém břehu," že ani kazatelé si nevědí rady, jak Panna Marie při nanebevzetí přešla do nebe s duší i s tělem... Lidé se nedovedou vymanit z takové "dětské" představivosti...

Zkrátka: pokud jsme na Zemi, tak naše představivost je pořád... jen lidská..., není nikdy... BOŽSKÁ... Atd....

L. Svoboda 12.4.2024 19:58

Hovado Gauner mě nemůže urazit.

V. Čermák 12.4.2024 19:57

Poněkud výše jste napsal celkem rozumný příspěvek, že Co je nám po Rusku? Ale nyní je vidět, že máte přesto silnou potřebu Rusku radit a Poučovat ho..;-D

V. Čermák 12.4.2024 19:54

No je to reakce na Propagandu Kadeta Bieglera Zieglera. Snad to ale pochopíte i vy...;-D

V. Čermák 12.4.2024 19:52

Stín nestín, Vodž nevodž, pětiletky nepětiletky ;-D Jak jsem napsal, Rusko díky sankcím je v ekonomice zatím 5-té a ve válce vítězí. Co se týče války, nemusela vůbec začít. Stačilo, aby se Ukrajina nenechala zneužít USA, garantovala Neutralitu a dodržovala minské dohody. Statisíce padlých na obou stranách mohly žít..

V. Čermák 12.4.2024 19:45

Stejně tak i Ukrajina a současná říše zla USA..

V. Čermák 12.4.2024 19:43

Ale těch mrtvých Ukrajinců je několikrát tolik. To ti je ovšem jedno, pr del máš zapuštěnou v gauči a zabíjíš odtud...:-/

J. Ganaur 12.4.2024 19:37

Jsi kripl!:-P[UA]Mrtvej RuSSák, dobrej RuSSák!;-D

L. Svoboda 12.4.2024 19:34

Gaunere, jsi hovado. Ukrajina jde do kopru, s tím už nic nenaděláš.

J. Ganaur 12.4.2024 19:22

A vy jste přeborník na šíření ruSSonáckovský lží!:-P:-P:-PTakže si polib (_!_)!;-D

L. Svoboda 12.4.2024 19:06

Gaunere, nevíš co tě čeká zítra. Navíc nevíš, co se s Kachovskou přehradou stalo. Zatím to vypadá, že ji zničila Ukrajina. Ukrajina je na teroristické akty přeborník.

V. Mokrý 12.4.2024 18:58

R^R^

!

J. Ganaur 12.4.2024 18:00

Dobře jim tak!To maj za tu Kachovku!;-D!!!!!!

J. Prikner 12.4.2024 17:19

Všude je nějaký bordel, v Omsku místní guvernér neudržoval sypanou hráz a ta se protrhla. V Praze magoři pirátský kašlali na údržbu mostů a městská doprava aby najmula převozníky přes Vltavu.

J. Jurax 12.4.2024 16:04

Jo, a což kdyby lodivodem byl Čech? Nebo Paraguayec?

J. Farda 12.4.2024 15:05

Říše Třetího Říma vožďa Pútina je navzdory trapně marným sankcím nacistickofašistického Západu, vč. imperialistických USA ve skvělé kondici, a invaze do bandrovského Maloruska, 23.února 2022 osobním projevem mírumilovného Vožďa popřená, ač původně plánovaná v rozměru bleskové několikadenní S.pecV.ražO.per (se symboly Z.abij a V.raždi), se velmi úspěšně rozvíjí již třetím rokem. Inu, stín nepřekročíš, tradice je tradice, bolševici v Rusku vždy úkoly rozvoje pokroku národního hospodářství programovali na celé pětiletky ... :-P

V. Církva 12.4.2024 15:02

No to nebyla nějaká velká přehrada. V Troubkách především rozebrali za komoušů staré protipovodňové hráze. či meze

No nejsem si jist že už je mají. Spíš se domlouvali a hádali jak je postavit a tak si užili ještě povodeň druhou.

Tak v něčem se ruskému bordelistánu podobáme. Ale pořád jsou o parník napřed!

V. Církva 12.4.2024 14:56

Tak smysl článku moc nechápu, ale váš komentář to ještě korunoval.

V. Církva 12.4.2024 14:54

Ožná to má být pro pitomce jako Čermák ale ten to stejně nečte a nechápe.

Takže souhlas, k čemu článek o našem starém zaostalém nepříteli?

V. Církva 12.4.2024 14:51

Soudruhu neobolševiku, Rusko se za 30 let moc neposunulo. To že máš v Leningradu nebo Moskvě luxusní obchody s západním a čínským zboží tak moc neznamená.

Suroviny ale Rusové mají.

V. Církva 12.4.2024 14:48

Jasně v Rusku asi nikdy nikdo nebyl a nečetl o něm.

Že je tam neskutečný binec, korupce, klientelismus, ale mají hodně surovin. Z toho pak platí armádu,která není tak dobrá, jak se čekalo ale ani tak špatná jak se zdálo. Mají konzervativní bankovnictví s malým dluhem a kamaráda Čínu Irána KLDR. Sankce pak moc nefungují. Muselo by se udělit sankce i Číně a pohlídat/sankcionovat země jako Kazachstán o s Ruskem kšeftují.

Rusko je na suroviny bohatá země. Jak by se měli mnohem líp kdyby Rusové místo válče ní stavěli svoji ekonomiku a věnovali se demokracii!

V. Církva 12.4.2024 14:40

To snad v televizi vysvětlovali. Ale aby i vy jste to pochopil. Dle odborníků nelze udělat za rozumný peníz konstrukci která by takový náraz zvládla. No a v USA to rozeberou a postaví nový. Jak to souvisí s povodněmi v Rusku?

V. Církva 12.4.2024 14:37

Já teda nevím proč čteme tolik zpráv o Rusku. Tam záplavy, tam teroristé, tam rozkrádání. Že se píše o Ukrajině o válce tam a ruských okupantech chápu. Jsme jenich spojence. Co je nám ale do života těch okupantů. Máme se radovat nebo být smutní z jejich neštěstí? Že je v Rusku korupce a totalita snad někdo dokázat potřebuje ale přírodní katastrofy jsou leckde. Pokud jsou našimi přáteli a můžem nějak pomoct OK.

Rusko, pokud nejde o válku nám má myslím být ukradené.

M. Kocián 12.4.2024 14:19

Spíš soutok Bečvy s Moravou a pár rybníčků, které prostě ten příval nepobraly. To se stává, když se lidé usadí tam, kde bývaly lužní lesy. Přehradu tam žádnou nepostavili, tu si vylhal.

L. Svoboda 12.4.2024 13:49

Pokud souhlasíte s obsahem článku, jste stejný odpad jako Ziegler. Měla byste se stydět, ale to vy neumíte.

J. Jurax 12.4.2024 13:33

Jo, a dřív to býval Kalousek :-)

A. Pašata 12.4.2024 13:33

No jo, tak už jsou v Rusku v roce 2024 na úrovni Rakouska-Uherska v roce 1916.