29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šnek 7.6.2007 22:29

Ano, Sharon je zločinec.

Je to řezník ze Shatily a Sabry. Jde o dva tábory palestinských uprchlíků na předměstí Beirutu, které nechal Sharon pomocí křesťanských milicí vyvraždit. Měl být za to hnán k odpovědnosti, k soudu. Jenže hlavní přitěžující svědek, byl tak trochu zavražděn. Ale to jste ještě kakala do plenek a tak o tom víte hov..o.

Pametnik starejch dob 7.6.2007 22:45

Re: Ano, Sharon je zločinec.

Sharon nebyl nikdy obviněn, že nechal ty masakry spáchat. Je pouze obviňován z toho, že v tom libanonským křesťanům, kteří měli s Palestinci krvavé účty, nezabránil.

Libanon byl krásným prosperujícím státem, než se tam objevila palestinská verbež, vypráskaná králem Hussainem z Jordánska.

Byli lidé, kteří už tehdy dokázali odhadnout, k jak neblahým koncům příchod Palestinců povede.

Pavel Kořenský 7.6.2007 22:50

Re: Ano, Sharon je zločinec.

nejste maličko na hlavu ? Od kdy "neochránil" = "nechal vyvraždit" ?

V táborech Sabra a Shatila vyvraždily Palestince Libanonské křesťanské milice z toho prostého důvodu, že jim Palestinská verbež nadělala v zemi takový bordel, že to vyvrcholilo občanskou válkou a zničením do té doby celkem klidného a prosperujícího státu Libanon.

Tohle je totiž jeden ze základních problémů celého letitého konfliktu. Palestinci jsou natolik líná a zaostalá svoloč, že s nimi nechtějí nic mít ani ostatní Arabové a proto je všichni drží jen v úprchlických táborech. Jako záminka pro konflikt s Israelem se jim sice hodí, ale jinak je považují (dlužno říct, že po zásluze) za horší lidský odpad než Češi považují Cikány.

komantsch 7.6.2007 23:09

Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

Neurazejte Cikany. Je to kocovny narod, komousi je prinutili k atypickemu zpusobu zivota.

Pavel Kořenský 7.6.2007 23:19

Re: Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

Já je neurážím. Jen konstatuji fakt.

Oni i Arabové jsou původně zloději velbloudů, kočovní bandité a obchodníci s otroky a jen ropa v určité historické chvíli na místě, kde se momentálně vyskytovali je přinutila k atypickému způsobu života. Mentalita zůstala stejná.

U Palestinců je problém v tom, že vlastní území s ropou nemají. Kdyby měli, tak nestřílí z AK-47, ale kupují si zlaté záchody a safírové zátky do vany, zcela v souladu s arabskou mentalitou.

Oliš 8.6.2007 0:06

Re: Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

Pojem Cikáni, je Izraelcům znám, ale oni za něco podbné považují beduíny.

Šnek 8.6.2007 10:49

Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

V té době byl Sharon absolutním pánem v této části Libanonu.

Hana Lukešová 7.6.2007 22:51

Re: Ano, Sharon je zločinec.

Diskutujte slušně a nechte si vulgarismy prosím.  Válka v Libanonu v 80.letech je záležitost složitá. Hlavní podíl na masakru nesou křesťanští falangisté. Ano, Šaron jako takový je postava sporná. Ale to nevíte, že více než 400 000 Izraelců demonstrovalo za to, aby okolnosti masakru byly důkladně vyšetřeny? A Izrael čelil mnoha teroristickým útokům.

A o tom, že i v konfliktu 2. 8. 1982 informovala média neobjektivně. Zde je případ. Agentura United Press International (UPI) uveřejnila fotografii sedmiměsíčního libanonského děvčátka, které utrpělo težké popáleniny. Za viníka byl automaticky označen Izrael. 22.8.1984 po zevrubném vyšetřování se ukázalo, že děvčátko nepřišlo o ruce, neutrpělo žádné popáleniny a bylo pouze lehce zraněno na zápěstí. NAVÍC se ukázalo, že na vině nebyla izraelská bomba, ale dělostřelecká palba OOP. Agentura UPI potrvidla, že původní text vinící Izrael byl nepřesný a vyjádřila nad ním politování. Zatímco zprávu původní zprávu obviňující Izrael otisky NYT na 1. stranu, nové informace, které ukázaly pravdu stěží na 14. stranu NYT.

Problém palestinských uprchlíků je jistě tragický, ale já se ptám, proč celý svět mlčel, když při nepokojích během "černéno září" 1970 Jordánci zavraždili 3400 vlastních palestinských Arabů. Stejným způsobem zavraždili Syřani 23.000 Palestinců!!Kdyby toto udělal Izrael, tak si doopravdy neumím představit reakci, to by byl v médiích pranýřován Izrael jako nejhorší gangster.

Šnek 8.6.2007 11:00

Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

Slečna Lukešová je to, co v Afghánistánu talibáni. Nevzdělanci, ale zato fanatičtí. Kolik pak asi v době jedné z mnoha izraelských okupací Libanonu pisatelce bylo? Dva, nebo pět. Slečna kydá a neví o čem.

Sharon je osoba sporná, Moše Daján vykrádal historické hroby a prezident Katzav je na holčičky tolik, že ho to stálo úřad. Nebuďte za žádnou cenu osobní, to nebere konce. Ksindl je v každém národě.

Hana Lukešová 8.6.2007 11:17

Re: Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

Vážený pane Šneku,

Vy doopravdy nejste ten, kdo by měl posuzovat mé vzdělání a mou úroveň.  Souhlasím s Vámi, že zlí lidi a darebáci jsou v každém národě. A předem Vás upozorňuji, že jakýkoliv fanatismus n;náboženský, ultrapravý, ultralevý] je špatný a nesouhlasím s ním. A doopravdy nevím o tom, že by Moše Dajan vykrádal hroby. Co se týká mého věku, Vaše poznámka je irelevantní. Měl byste vědět, že ptát se na věk u osob ženského pohlaví, je neslušné, mně to zatím nevadí.A poznámka o dějinách- to bychom rovnou nemuseli studovat dějiny, protože většina z nás přece nežila v pravěku, starověku, středověku, v 18. století atd. Spoléháme se v prvé řadě na prameny a pak na historickou literaturu.Nic neberu osobně, ale jde mi o vyvažování pohledu. Přeji Vám pěkný den.

Pamětník 8.6.2007 11:36

Re: Re: Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

Kde je Žid, tam se objeví dříve nebo později nějaký problém.

Hana Lukešová 8.6.2007 13:54

Re: Re: Re: Re: Re: Ano, Sharon je zločinec.

No to si nemyslím. Nemyslím si, že by Pavel Eisner, Karel Poláček, Egon Hostovský, Jiří Weil, Franz Kafka, Franz Werfel, Gutamnové, Jelinekové, Rotchildové byli problémoví lidé. Ti naopak byli pro naši českou zemi velikým přínosem. Problémem jsou nesmiřitelní radikální islamisté. Nemluvím o řadovým muslimech, kteří jistě normálně vyznávají svou víru. Ale právě radikální islamisté žádný mír nechtějí. Ti totiž věří, že území, které jednou dobyli, již nemůžou NIKDY ztratit. A to je ten problém. Izrael žije, kvete, prosperuje, zatímco islamisté vštěpují strašlivou nenávist malým dětem, kteří nežijí ničím jiným než džihádem. Přitom se vůdci Hamasu sami zabít nechtějí, posílají na smrt ženy či děti, nebo se schovají mezi civilisty. To je podlý způsob. Kdyby byli co k čemu, tak budou fér bojovat muž proti muži, člověk proti člověku proti hochům a děvčatům z IDF. Ale na to jsou příliš velcí zbabělci.

Hana Lukešová 7.6.2007 22:27

Všem děkuji,

za vyjádření k mému článku a pozornosti, kterou jste mu věnovali. A děkuji za poměrně slušný tón diskuse, která se obešla bez vulgarismů a sprostých nadávek.

PP2 7.6.2007 22:39

Re: Všem děkuji,

Vyslovuji Vám pašáka za pěkný článek. Myslím si ,že Izrael je potřeba maximálně podporovat, protože bojuje i za nás.

Hana Lukešová 7.6.2007 23:28

Re: Re: Všem děkuji,

Ano. Izrael je součástí atlantické civilizace. A konec konců Židé jsou staršími bratry ve víře křesťanů a Izraelci zaslouží naši podporu. Někteří lidé říkají, že Izrael jedná tvrdě. Židé nastavovali tvář po celých 2000 let a to jak v křesťanském světě, tak v muslimském. A nemusím zmiňovat, kam až to nastavování tváře vedlo- k totální záhubě. Když měla společnost problémy, hrrr na Židy a vybít si své sadistické choutky. Nemám Izraeli za zlé, že se brání. Izraelité mají svou historickou zkušenost.

StandaU 7.6.2007 22:00

RE: Skept/icus Ma/ximus

Dobrý večer, prominte, ale vubec nevite co citujete,  Samuelova 15,3? Prosím o vysvětlení o čem je tento citát. Co tím chtěl Hospodin říci. Také jsem nepochopil, asi jsem úplný blb, na rozdíl od Vás, zda mluvíte o Izraelitech nebo o křestanech. Děkuji za vysvětlení.

Cizinec Nenasinec 7.6.2007 21:11

Vyborny clanek az na jednou drobnost

A ta je zacatek: evropsti komunisty a fasisty totiz nenavidi Izrael ne kvuli cemukoliv co Izrael udajne provedl Palestincum nebo ostatnim Arabum ani, vlastne, kvuli cemukoliv co se sameho Izraele tyka, ale pouze kvuli tomu ze je nejspolehlivejsi spojenec USA, a USA, jako symbol antikomunismu a antifasismu, liberalismu, ekonomickeho uspechu a vojensky sily ktera ve dvacatem stoleti prekazila vsechny jejich zlocinecky plany, jsou to co 60% komunofasisoidu v Evrope nemuze prekousnout. A reseni? Jednodusse pozmenit spolecensky a ekonomicky podminky v Evrope tak aby komunisticky a fasisticky myslenky a socialni skupiny ktere jsou jejich nositele behem par desetleti zmizely anebo se alespon zredukovaly na unosnou miru jako v anglosaxonskych statech, coz se v podstate prave deje v EU, a kvuli tomu jsme svedky panicky reakce a radikalizace jak levicacky tak i fasisticky haveti vsude v Evrope. Je totiz nutne behem pristich par desetleti posilit jednotu demokratickych statu a eliminovat vliv extremisticky paty kolony v Evrope, protoze ekologicka krize a prelidnenost urcite brzy vyvola mnohem serioznejsi krizovy situace nez doposud, a Evropa ktera by vlivem socialismu byla ekonomicky slaba a plna paty kolony by v zadnem pripade nemohla adekvatne na ty vyzvy reagovat a byt uzitecnym spojencem USA a ostatnich civlizovanych a demokratickych statu kdyz opravdova potreba pride.

mmm 7.6.2007 20:58

Nadpis příspěvku

Argument s lednickama je stejny jako, ze v cesku nebyla za masaryka ani jedna televize, kdezto za komunismu mela telku kazda druha rodina:) to prece nejde srovnavat. Bohuzel z clanku je citit malinko stranny postoj autorky.

Mell 7.6.2007 20:25

Kdo je na blízkém východě zástupcem demokracie?

Přečetl jsem si článek a jsem rád, že otiskujete články podobného zaměření. Češi by měli vědět, kdo je na blízkém východě zástupcem demokracie a kdo je jen nebezpečným šílencem.

Taky by měli vědět, že část Evropanů je jen odvarem bolševiků a podle toho se také chovají. 

komantsch 7.6.2007 19:57

Soudruzi!

Putin chce americky radar v Azerbajdzanu!

IS 7.6.2007 20:02

Re: To by soudruh Vondra a soudružka Parkanová nepřežili !

Skeptic/us Max/imus 7.6.2007 20:03

Zaprvé pod ruskou kontrolou a zadruhé ví, že tam bude prd platný :-)))

A co na to Ázerbajdžánci? Také se jich nikdo nebude ptát? Nicméně doufám, že to klapne a tady žádný radar nebude.

komantsch 7.6.2007 20:15

Re: Zaprvé pod ruskou kontrolou a zadruhé ví, že tam bude prd platný :-)))

Putin bude mit ve stredni Evrope opet svou sferu vlivu (soudruzi uz slintaji). Ohledne Azerbajdzanu pochybuji ze Putin bude tak zdvorily aby pozadal o dovoleni.

Ske/ptic/us Maximu/s 7.6.2007 20:19

Putin tu sféru vlivu má už teď, jelikož strategické suroviny dodává Rusko

Vy a Vaši soudruzi můžete slintat, jak chcete. Putin komunistou není a není to hlupák.

komantsch 7.6.2007 20:30

Re: Putin tu sféru vlivu má už teď, jelikož strategické suroviny dodává Rusko

To mu nikdo neupira ale je to nebezpecna a nevyyzpytatelna ruska bestie! BTW Nejsem soudruh nybrz emigrant a zradce ceskeho naroda (nedobrovolne).

Ske/pticus Maxi/mus 7.6.2007 20:38

To, že jste se nepohodl se svými soudruhy je možné, ale zrovna tak je možné, že jste přitom i "nedobrovolně" zradil český národ.

Ale spíše ani nejste Čech, ale spíše takový mix řízlý kdejakou náplavou.

komantsch 7.6.2007 20:46

Re: To, že jste se nepohodl se svými soudruhy je možné, ale zrovna tak je možné, že jste přitom i "nedobrovolně" zradil český národ.

Jsem Cech, prijmeni babicky: Krasny.

Ske/pti/cus Ma/ximus 7.6.2007 20:51

O svém "češství" nejlépe vypovídáte sám

komantsch 7.6.2007 21:16

Re: O svém "češství" nejlépe vypovídáte sám

Jsem vetsi Cech nez nejaky zapskly pasluha bolsevickych zradcu CR.

komantsch 7.6.2007 20:32

Re: Putin tu sféru vlivu má už teď, jelikož strategické suroviny dodává Rusko

Az budete opet ruskou gubernii, muzete brecet jak stara k*rva. Americane se zase na vas vykaslou.