16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pamětník 7.6.2007 13:48

Re: Re: Pro kopretinu

Nechybí vám trošičku nadhled a smysl pro humor?

Medvídek 7.6.2007 15:37

Re: Re: Re: Pro kopretinu

Problém je v tom že vám chybí ten humor. A to více než trošičku.

Charlie 7.6.2007 13:48

Re: Pro kopretinu

A ty budeš asi vyřezanej. V hlavě.

kopretina 7.6.2007 13:49

Re: Pro Pamětníka

Ne, nejsem obřezaná. 1) Nejsem Židovka, ani muslimka, jsem Češka.

2) Ženskou obřízku nepraktikují Židé, ale muslimové v Africe.

3) Není nad duchaplný komentář.;-D

Pamětník 7.6.2007 13:54

Re: Re: Pro Pamětníka

Vaše komentáře jsou velmi duchaplné. Děkuji.

Charlie 7.6.2007 14:08

Re: Re: Re: Pro Pamětníka

Na rozdíl od tvých. Nemáš zač.

kopretina 7.6.2007 14:15

Re: Re: Re: Pro Pamětníka

S tou ženskou obřízkou to skutečně dělají jen barbaři v Africe. Ženská obřízka nemá nic společného s judaismem ani islámem, ale s primitivními kmenovými tradicemi. Mužská obřízka je u Židů znamení uzavření smlouvy s Abrahamem.

Charlie 7.6.2007 13:38

Komu patří půda v Israeli ?

Já si spokojeně živořím v prachu a v bídě, na kusu pouště. Přijde přistěhovalec, a chce si kus toho úhoru odkoupit. Hm, pěkně mu to osolím, prodám mu to za pětinásobek ceny. Cizákovi jednomu.

Jenže se mu, hajjzlíkovi, začne dařit pěkně dobře. Zúrodnil si to, má se jak prase v žitě - a já pořád třu bídu s nouzí... Děcka brečí hladem ( no, brečely vždycky, ale dřív mi to tak nevadilo, jenže teď vidím, jak jsou ty jeho faggani v pohodě!)... No co, pošlu tam toho nejmladšího s bombou na těle, ať mu ten barák trošku poboří. Zbavím se jednoho hladového krku, jemu zkrouhnu sebevědomí - a co, ta půda na které ten jeho barák stojí, stejně vždycky patřila mě !

Židi nelegálně SKUPOVALI půdu :-))) Opravdu, několik desítek let před vyhlášením Izraele se Židé do (budoucího) stěhovali, a za nehorázně předražené ceny si od Arabů KUPOVALI kusy pouště, které potom za nepředstavitelného úsilí zúrodňovali, takže teď jsou tam místo pouště kvetoucí zahrady, sady, pěstují se tam květiny na export... Velká část Izraele jim (nelegálně, samozřejmě :-)) už patřila ještě před jeho vyhlášením! BTW každému doporučuji vyhledat si v literatuře, popř. na netu, jak vypadalo území Izraele před tím, než se tam Židé masově nastěhovali (poušť, planiny, ...) a jak vypadá teď (prosperující Západní společnost, kvetoucí zahrady, oázy, vyspělá věda, univerzity... a arabští atentátníci :-(

PaT 7.6.2007 13:48

Re: Komu patří půda v Israeli ?

R^R^R^

Sch.glosátor 7.6.2007 14:35

Ano, část půdy byla koupená.

A poté co Židé udělali z "bezcenného" kusu pouště zahradu, bývalí vlastníci došli k závěru, že jim stále patří, a že tu zahradu dostali málo, že byli podvedeni, a že si ji vezmou zpátky. To je pravda.

Honza42 7.6.2007 14:49

Re: Komu patří půda v Israeli ?

Takže když si dostatečné množství lidí koupí půdu třeba v Sudetech, tak má nárok na změnu státních hranic? Tak on ten Mnichov byl vlastně v pořádku. Půda tam patřila stejně Němcům a co se na ni chudáci nadřeli.

Sch.glosátor 7.6.2007 15:43

Takže když si dostatečné množství lidí koupí půdu třeba v Sudetech, tak má nárok na změnu státních hranic?

Nepochybně. Ale se slovem nárok bych byl opatrný. Nárok znamená právo vymahatelné před soudem. A to by neměli. Před tuzemským soudem. Ale neušlo Vám, že vnitřní hranice pomalu mizí a  národní státy oslabují. Tak nejde o to zda mají nárok, právo. Oni ho nepotřebují. Koupí, osídlí a v rámci jednotného evropského pořádku budou hovořit svým jazykem, mít své školy, volit své politiky. A jejich politická moc bude kopírovat moc ekonomickou. Protože dlouhodobě, státní moc je generována zdola. Území nazývané Sudety bude přirozeně osídleno lidem, který k tomu bude mít dostatek vůle. Dlouhodobě, pokud by došlo k rozpadu Evropy, dělení bude podle etnického a mocenského klíče. Pak je nepochuvné, že sví budou chtít ke svým, člil Němci k Němcům. Budou mít dost síly aby si to prosadili. Tak jako bychom učinili my nebo kdokoli jiný ve stejném postavení. Stát není něco co se vznáší nad vodami a je naplňováno lecjakým obsahem. Stát je vždy funkcí onoho obsahu. Ostatně, kdo koho nutí, aby prodal zemi cizincům. Kdi prodá střechu nad hlavou nechť si stěžuje, že mu prší na krk. Bude si stěžovat marně. kdo něco prodá, nemůže tomu vládnout. Lhostejné zda jde o fusekli nebo kus země. Kdysi jsem napsal : Sudetští Němci nejsou hloupí, oni si své Sudety zpátky zase koupí. A všeobecně, nepřipomíná Vám lecos povídání o Jákobovi, Ezauovi a prodeji prvorozenectví za misku čočky ? Pasující alegorie, však ?

Talián 7.6.2007 14:54

Re: Komu patří půda v Israeli ?

Pokud se prohrábneme historií, tak i dnešní Afganistán byl kvetoucí zahradou, než se stal islám dominujícím náboženstvím. Vodovody přivádějící životodárnou vláhu do nížin se rozpadly a záhy zůstala z kvetoucích zahrad jen poušť. Když Alláh dopustí, voda bude, když ne nebude. Nesmírný fatalismus, který činí islám přitažlivým pro lenochy a povaleče v patriarchální kmenové společnosti je tou žábou na prameni. V dnešní Paříži jsou kavárničky na bulvárech plné snědých neholenců, s hadicí od vodní dýmky v puse. Že by někde zařezávali ve výrobním procesu, ani náhodou. V oblasti Esenu zřídili manufakturu na výrobu koberců, aby bylo možno nějak zaměstnat muslimky. Ztroskotalo to na tom, že každá by muse mít mužský doprovod ( bratr, nebo manžel ), který by během celé pracovní doby dohlížel, zda se chová podle islámu. A tento dozorce chtěl pauzy na modlení a přiměřený plat.

Charlie 7.6.2007 13:35

Jde jim o princip

Arabové ukradli , osídlili a islamizovali 90% svého současného území. Tvářit se mravokárně na pár Židů, kteří se ze zoufalství vrátili do svého původního ministátu menšího než Morava je od nich vrchol pokrytectví. O těch pár kilometrů čtverečních písku bez ropy, přece arabům nejde.  Jde jim o princip a tím je likvidace židů. 

červený bedrník 7.6.2007 13:59

Re: Jde jim o princip

jen bych ti chtěl připomenout, že židé území svého ministátu také ukradli, osídlili a judaizovali.

Charlie 7.6.2007 14:12

Re: Re: Jde jim o princip

Neukradli ale koupili. Co nekoupili to v obranných válkách poctivě dobyli. Proč by to měli vracet ? Rusáci také nevrací Ostpreussen a Königsberg !  Osidlují a judaizují. To je v pořádku.

komantsch 7.6.2007 14:17

Re: Re: Re: Jde jim o princip

A jsme u Sudet. Co si pocnou skopcaci az budou jednou Turci prohlasovat ze Berlin je vlastne turecke uzemi?;-D

Historik 7.6.2007 14:39

Budou mít 3 až 4 možnosti, jedna horší než druhá

1) Vojensky je porazit a vyhnat, pokus se jim to ovšem podaří

2) Vystěhovat se

3) Požádat o turecké občanství a přijmout šariju. Já vím, v Turecku zatím šarija neplatí, ale co není, může být, viz poslední vývoj.

4) Nějaká kombinace předchozích eventualit.

komantsch 7.6.2007 14:52

Re: Budou mít 3 až 4 možnosti, jedna horší než druhá

To skatule hejbejte se muzeme hrat ad infinitum.

červený bedrník 7.6.2007 15:53

Re: Re: Re: Jde jim o princip

myslel jsem to tak, že hebrejské kmeny nebyly původním obyvatelstvem v izraeli/palestině

kopretina 10.6.2007 14:20

Re: Re: Jde jim o princip

Židé si jen vzali to, co jim patří. Svou zemi, Zemi Izrael, Zemi Sionu, Zemi Jeruzaléma.

baci 7.6.2007 13:31

v roce 1967

pamatuji si na slkova Nassera o tom,"že zaženem židy do moře"

V té době vznikl vtip

Svět je zvrácený-Němci obchoduji,Židi vedou válku

VL 7.6.2007 14:13

Re: v roce 1967

ten vtip má ještě pokračování: "a Slováci okupovali celý Protektorát".

baci 7.6.2007 13:27

co takhle filištíni

co takhle filištíni.-takhle Palestina /arabsky Filistin, hebrejsky Erez Jisrael.Obyvatele filištíni tež pelištějové= Filistaiové .Řecky- fílesten, nynější palestinci.Jak zpíval Werich: "filištíní válku vést nebyli líní až potkali Davida.."- - takže se tam mydlí 3000 a něco let.Slovo palestina bylo známo již ve starém egyptě mazývala se tak části země Amorejské spolu s Foinikii Kanaaan .Po vyvrácení říše júdské asi 500let př.kr. získali n;Filistaiové] značného území v království júdském a stali nejdůležitějším kmenem v oblasti , assyrsky Palástav, později Palaestina.V roce 135 byli židé z palestiny vyhoštěni císařským dekretem.Filistaiové po porážce od makkabejských,,ztratili vliv a za římanů ztratili zbývající města a pořečtili se

kopretina 7.6.2007 13:54

Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

Dnešní Palestinci jsou ARABOVÉ, Filištínci jsou egejský kmen, Palestinci jsou Arabové, kteří se za Palestince začali označovati až po roce 1967.S Filištíny nemají palestinští Arabové (Palestinci) vůbec nic společného. Zatímco Izraelité zde vytvořili králoství Izraelské, Judské a izraelská přítomnost v Zemi Izrael byla nepřetržitá.

červený bedrník 7.6.2007 14:05

Re: Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

nepřetržitá od stvoření světa, že křesťanko?

tenhle argument, že palestinci vlastně neexistují, protože si tak neříkali před rokem 1967, ten je opravdu inteligentní. copak ti ve škole neřekli nic o procesu vytváření etnika a národa? koneckonců kde byli izraelci před rokem 1948? co kdybych v roce 1947 argumentoval proti vzniku izraele s poukazem na to, že neexistuje žádný izraelský národ? tak jako se v určitém období zformoval izraelský národ, vznikal po roce 1967 národ palestinský.

Historik 7.6.2007 14:11

Re: Re: Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

Jenže tento nově vzniklý "národ" nemá žádný nárok na území "Palestiny." Má totiž je nárok na území, která ovládal v době svého vzniku, když už chcete argumentovat takto.

To jste se také učil ve škole, nemýlím li se.

kopretina 7.6.2007 14:18

Re: Re: Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

Co se Vám na tom nelíbí. To jsou fakta. Palestinci jsou Arabové a termín Palestinec je umělý. Žid je překlad z latiny JUDEUS, I, maskulinum neboli Izraelita, Žid, Izraelec německy JUDE, anglicky JEW. Takže izraelský a židovský národ je v podstatě to samé.

červený bedrník 7.6.2007 15:55

Re: Re: Re: Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

tak tady velmi silně nesouhlasím. každý žid přece není automaticky příslušníkem izraelského národa. zaměňuješ víru a státní příslušnost

kopretina 7.6.2007 17:16

Re: Re: Re: Re: Re: Filištníni jsou EGEJSKÝ kmen, Palestinci jsou Arabové

Ale je. Judaismus je náboženství národní, tzn. že judaismus měl velmi málo prosiletů (konvertitů) na rozdíl od křesťanství a islámu. Dříve se dával trest smrti za mamželství s Židem či za přijetí židovské víry. To hlídala inkvizice.