10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Harpyje 18.7.2006 21:09

Re: Re: Kdo mě opraví?

Nejenom Hamas, těch band je víc, žel!

EmillXX 18.7.2006 21:08

Re: Jo, hezkej odkaz

No právě, válka je válka. "V moderní válce mizí rozdíl mezi frontou a zázemím," tak nás to na vojně učili.

No a co vše se považovalo za legitimní ve WW2 je známo i nepamětníkům. Sem tam se dokonce letectvo spletlo a napadlo vlastní území (platí pro obě bojující strany). Bojovalo se o města plná civilistů, občas se omylem střílelo po vlastních jednotkách, a pozor, i v takovém případě se rozlišovalo mezi pochybením a "běžným rizikem." Dokonce se v tomto smyslu vydávaly rozkazy bojujícím jednotkám. "Poskytnout palebnou podporu bez ohledu na riziko, že budou zasaženy vlastní jednotky."

mik 18.7.2006 21:08

Re: Vy rozvědčíci jsou opravdu hrdinové...

Je Libanon opravdu prozapadni? Proc tak dlouho trpel teroristy z Hizballahu na svem uzemi a nesnazil se to resit? Kdyz uz na jejich vystrnadeni nemel vojensky mel si pozvat nekoho, kdo to zvladne. Jenze ono mu to vyhovovalo nic nedelat a hrat si na chudinku obet. Na to se sbiraly politicke body. Razne reseni problemu uz by tak imponujici nebylo kdyby se islamofasouni zacali branit.

mik 18.7.2006 21:04

Re:

Jesteze se tvou logikou neridili spojenci v 2.sv.v. To by nam dodnes vladl tandem Hitler-Stalin.

Rys 18.7.2006 20:59

Re: Re: Davídku,ty si opravdu páčko

To co se deje v Libanonu je teror proti civilnimu obyvatelstvu.

Doporucuji cist Time magazin www.time.com

The ancient city of Tyre, sitting on a promontory built by Alexander the Great, is famed worldwide for its wealth of archeological treasures. Yet in the past week, Tyre, one-time home of the entrepreneurial Phoenician seafaring race, has become a casualty of the dark side of history, a place of fear, destruction and death caught up in the age-old hatreds of the Middle East.

A humanitarian disaster appears to be unfolding among the hills and valleys of south Lebanon, where for five days Israel has hammered home a devastating onslaught against Lebanon's Hizballah guerrillas, a campaign that Israel says must end with the crushing of the Shi'ite group's military capabilities.

"This is terror. There are no red lines. They are shooting at ambulances on the road preventing them from coming here," says a distraught Mona Mrowe, an administrator at the Jabel Amel hospital in Tyre, her voice sounding shrill with tension and anger. "I have felt death very close. Yesterday was really ...." Her voice trails off into silence.

exulant 18.7.2006 20:46

Re: Kdo mě opraví?

vida - klasicke vzdelani -- jen bych jeste pridal Hamas k tomu Kartagu.

jonáš 18.7.2006 20:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokora a Pýcha

Ne, vím .. oko za oko. Takže je třeba po posledních dvou tejdnech pozabíjet tak pětset izraelců a budou si kvit. Můžou to bejt i ženy a děti. Mimochodem, izrael prej  unes půlku palestinský vlády, ale o tom se jaxi politicky korektně ani nezačlo psát .. platěj jen ty tři vojclové.

David 18.7.2006 20:22

Re: Davídku,ty si opravdu páčko

Argumentace jak víno!. Ale zpátky k tematu - co ty tvoje lži o kobercovém bombardování? Nebo jsa chycen na švešsičkách utíkáš k nadávkám, protože ohledně argumentů můžeš předvést jednu velkou nulu?

Kdyby jsi jen tušil, jak kulturně zapadáš k těm, které tak vehementně obhajuješ. Arabové i muslimové jsou lidi a jsou nám rovni, jejich náboženství je nekompatibilní s běžnými zákony i mezinárodním právem, jejich kultura a způsob řízení země je toální odpad lidství. Kultura tvé diskuze je plně kompatibilní s tím, jak ty chlapci s turbany chápu práva svá a práva těch druhých. Na tobě je zajímavé jen to, že jsi se k těmto hodnotám zřejmě dopracoval bez biflování Koránu.

Petr H 18.7.2006 20:22

Vy rozvědčíci jsou opravdu hrdinové...

mně je Izrael celkem sympatickej že se dokáže bránit a dát to najevo,a stále si myslím že se židovským šéfikům rozsvítí v makovici a začnou s legitimní libanonskou vládou jednat co dál s Hizballáhem,protože i obyčejný bejrůťan jich má plný zuby.Co bude dál ukáže budoucnost,ale jestli budou židé pokračovat v nastoleném kurzu proti Libanonu,tak jde o záměrnou likvidaci pro-západně a liberálně(v klasickém slova smyslu) orientované země a nastala by otázka "proč?".Buď chce Olmert vystoupit ze stínu Šarona nebo i něco jiného.A s kecama o podpoře muslimských teroristů se nechte vyfotit,za souseda bych muslima určitě nechtěl,stejně jako ortodoxního žida,mně stačí že budujou multikulturalismus po světě,ještě aby mi říkali Dobrej den.Oba.

Harpyje 18.7.2006 20:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokora a Pýcha

Vy taky myslíte?

Petr H 18.7.2006 19:52

Davídku,ty si opravdu páčko

co svět ještě neviděl.Kdo před tebou nestojí v haptáku a neopakuje ty tvoje hovadiny tak hned ukazuješ prstíčkem dolů.Strč si hlavu do prdele a pádluj,šašku.

Alias 18.7.2006 19:45

Re: Jsme nepoučitelní

Který terorizmus je horší - individuální, skupinový, nebo státní? Tedy který terorizmus je horší? Bombové útoky čečenských černých vdov, útoky Hizbolláhu na izraelské vojáky, nebo bombardování civilních cílů izraelskou armádou? Pořád je to jen  T E R O R I Z M U S. A ten je neobhajitelný. Žádný CÍL nemůže ospravedlnit použití teroristických metod.

David 18.7.2006 19:28

Re: To je moc hezká logika,

Petříčku, ty vydatnej lhaří, už jednou jsem (a nejen já) se tě ptal: jaké kobercové nálety? Co to žvatláš? Přesné útoky na vybrané strategické cíle. Civilní oběti jen v případě, že civilové neuposlechnou předchozího varování a nevzdálí se. To vše jako opak raketové ostřelování Izraele Hizbaláhem, s nulovou přesností a stylem "ono to někoho trefí" - a je tím myšlen jakýkoliv Žid, t.j. zejméne civil (těch je v té zemi většina, víš bobku?)..

Ty si asi myslíš, že uplatňovat v praxi ono znamé o 100x opakované lži přivede k životu i jiné výkony nácků, ale ono to bude trošičku těší, než by jsis přál. A okud jde o tu holku, mohla být hysterka, mohla být příliš blízko u dopadu pumu, mohl ato být nadšená židobijka, která si potřebovala ulevit. Co ty víš. Z jednotlivostí děláš závěray a ignoruješ celou historii. I třeba jen tu pá rměsíclů starou. Hizbaláj neostřeluje Izrael jajko reakci na současné bombardování LIbanonu, od do dělal, byť méně intenzivně, posledních cca 10 let. A tak dlouho se chodí s džbánem pro vodu , až .... se ten napadný nasere.

Flasi 18.7.2006 19:25

Re: Re: Jsme nepoučitelní

Spravne studovat jenom 30 let zpatky. Hloubeji radeji ne, protoze tam by se clovek dozvedel veci, ktery by mohli jeho nazor ovlivnit prilis proizraelsky.

jonáš 18.7.2006 19:09

Jo, hezkej odkaz

"Naproti tomu Záapdní břeh Jordánu i Gaza byly ponechány pod Izraelskou kontrolou a od roku 1967 je Izrael systematicky osidloval židovskými osadníky, což dodnes způsobuje velké problémy. Izrael se také angažoval v občanské válce v Libanonu (1975-1990). Ještě letos (2005) je oficiálně ve válce se Sýrií a Libanonem." Tak na co si stěžujete, jste ve válce přece ..

jonáš 18.7.2006 19:06

Re: Re: Re: Re: Re: Pokora a Pýcha

Já taky .. ale pro vás je to asi Tóra, že ;-)

Petr H 18.7.2006 18:46

To je moc hezká logika,

kdo nepodporuje plošné bombardování pro-západně orientovaného Libanonu je židobijec a muslimský terorista.A ta evakuovaná holka v minisukni a véčkem až na pupek,se kterou byl rozhovor v televizi je islámská prodejná čubka,hurá.

Kryštof 18.7.2006 18:45

Jaroušku, zkusím to s vámi po dobrém, ....

.. i když se bojím, že to není nic platné. Tak za prvé: situaci na Blízkém východě je velmi obtížně hodnotit stylem, "oni si začali první". Vždy totiž lze ukázat na něco "před tím", co neguje vaši konstrukci. Nakonec bychom asi  skončili někde v r. 1948 anebo ještě dříve. Zajímají-li vás fakta, tak zde

http://cs.wikipedia.org/wiki/Izrael

Ale abychom zůstali v poslední době. Izrael vyklidil jednostranným aktem válkou v r. 1967 dobytá území, aby odblokoval mírový proces. Palestinci však na tento akt odpověděli zvýšeným terorem. Tak mi řekněte, co od izraelské vlády teď očekáváte. Další ústupky? Nechat se zatlačit do moře, jak mnohokrát arabští vůdci veřejně deklarovali?

MAR 18.7.2006 18:42

Re: zkusenost civilisty: SYRIE z "osy zla" jako pomocnik v nouzi; IZRAEL jako agresor

Nj. samozřejmě, že se to Sýrii propagandisticky bude náramně hodit.

Harpyje 18.7.2006 18:41

Re: Re: Re: Re: Pokora a Pýcha

Rys si to alespoň myslí.

MAR 18.7.2006 18:41

Re: Re: Jsme nepoučitelní

No tohle je přesně typ příspěvku zcela k ničemu. Můžeš si zase dostudovat co se dělo ještě před těmi 30 lety a dál a proč teda sakra ten Izrael něco okupoval (nápověda: arabská agrese), pak můžeš jít ještě dál a dál a skončíš tím, že se na stejným území dva pračlověci pobili klackem :/

Kristian 18.7.2006 18:41

Re: Re: Re: ZADNE OBAVY

Podpisujem,

jonáš 18.7.2006 18:38

Re: Re: Re: Pokora a Pýcha

Proč ne, Bible přece popisuje úplně všechno ;-)

Harpyje 18.7.2006 18:36

Re: Re: Pokora a Pýcha

Ano, bible určitě popisuje Israelce od roku 1967.

Zdeno 18.7.2006 18:34

Re: Jsme nepoučitelní

Je třeba chránit i Libanonce, a Izrael jich už zabil docela dost.

Harpyje 18.7.2006 18:25

Kdo mě opraví?

Ceterum autem censeo Hissbolah esse delendam .

Rys 18.7.2006 18:21

Re: Jsme nepoučitelní

Trosku se nastuduj co se v Palestine odehralo v minulych 30 letech. Pak se treba probudis. Muzes si take podivat na vsechny ty resoluce Rady bezpecnosti OSN vybyzejici Israel opustit okupovana uzemi. Anebo si precist resoluci OSN z poslednich dnu ktera neprosla diky vetu USA ve ktere se odsuzuje Israel za neprimerene prostredky.

EmilXX 18.7.2006 18:19

Re: Re: Re: Zbaběle utíkáme ... místo abysme jim dali přes držku!

Od kdy se válka vede stÿlem "profesionál proti profesionálovi???"

Válka se VŽDYCKY vedla stylem "stát proti státu." Veškeré pokusy válku omezit vydržely zpravidla jen tak dlouho, dokud tato omezení bojujícím stranám VYHOVOVALA. Typickým příkladem je nenasazení chemických zbraní ve WW2 ale Churchill od tohoto kroku odradil Hitlera až veřejnou výhružkou, že plynové bomby v takovém případě začne svrhávat RAF na německá města.

Dalším příkladem může být vyhlášené neomezené ponorkové války Německem za WW1 - odkládané z obav¨ze vstupu USA do války a uskutečněné s vědomím, že to patrně povede ke vstupu USA do války.

Rys 18.7.2006 18:16

Re: Pokora a Pýcha

Je to hezke. Pokud jsou tim mineni Israelci od roku 1967 okupujici cizi uzemi a terorisujici puvodni obyvatele  tak to  Bible  hezky popsala.

jonáš 18.7.2006 17:58

Re: Jděte do ..... s mezinárodním právem,

Jo, například akce a reakce :-P