3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vasil 3.1.2009 9:41

Re: Pane Ruščák jste hlupák.

Hlupák jsi Ty, komunistickej blbe!

nadar 3.1.2009 9:47

Re: Pane Ruščák jste hlupák.

Pane Brmboš,

američtí imperialisté z volstrýtu a židovští sionisté se spikli proti ubohým a nevinným palestincům. Pane, proč by to proboha dělali. Máte stejně pomatené myšlení jako vaši komunističtí předci blábolilé. Pan Ruščák hlupák na rozdíl od vás není.

David 3.1.2009 9:50

Re: Pane Ruščák jste hlupák.

... no zatím zorganizovaly genocidu ani ne jednoho promile (!!!) obyvatelstva. To jako genocida zrovna nevypadá, že? A protože zdrcující většina obětí jsou vojáci a bafunáři Hamusu, tak to dokazuje, že Izrael má pravdu, že cíle jsou vojenské - pak ti mrtví ani nejsou zavrždění a IDF nepáchá ani válečné zločiny, ale prostě jsou tam jen mrtví a ranění. Oběti války vedené v souladu s mezinárodním právem.

BM 3.1.2009 10:02

Soudruh Brmboš

se právě vrátil ze školení KSČM. Omluvtre ho. A spletl si server Haló novin či Árijského boje s NP.

eda 3.1.2009 9:10

Svět by měl Palestice odsoudit a tvat na jejich dobrovolné sebevraždě.

No a potom musí hromadné sebevraždy páchat masově další arabové a uvolnit  tím životníprostor izraelitů neboť se jedná o vyvolený národ,ktrerý bude vládnout nad mnohými a to je psánov knize Mojžíšově.Proč palestinci nutí chudáky židovské letce na ně posílat drahé rakety,proč nechtějíraději umřít sami vlastní rukou,protože pouze tímto způsobem zajistí trvalý a spravedlivý mír!!!

MR 3.1.2009 9:13

Re: Svět by měl Palestice odsoudit a tvat na jejich dobrovolné sebevraždě.

Uz jsi dnes mel svuj klystyr?

Tonevadí 3.1.2009 8:59

Trochu mimo mísu, ale ono všechno souvisí se vším, toto obzvlášť: na BBC běží hezký pořad

Daylight Robbery - Loupež za bílého dne. Už to jednou běželo, a budou to ještě dneska jednou dávat.  O "hospodaření" s dolary v Iráku. 

Doporučuju těm, kteří rádi řikaj: to by se v Americe nemohlo stát.  Chudák Sarka to nemá možnost vidět. Ono se to vysílá po celém světě, mimo ale Sev. Ameriku (jak je na BBC websajtě oznámeno).

Ale oni to tam už všechno vědí. Anebo protože tam mnoho lidí dotázaných na ožehavá temata, odpovídá: sorry, já nejsem dovolen na toto odpovědět...?

(pro neznalce angličtiny: ono je tam dost grafického na porozumnění  - a i žertovného, přestože dosti smutné) 

mokiemori 3.1.2009 8:50

However, criticism of Israel similar to that leveled against any other country

cannot be regarded as antisemitic. Antisemitic acts are

criminal when they are so defined by law (for example, denial of the

Holocaust or distribution of antisemitic materials in some countries).

Criminal acts are antisemitic when the targets of attacks, whether they

are people or property. Izrael tedy muze byt kritizovan tak, jak mohou but kritizovany ostatni staty (opatrna, chytra definice)

pavt 3.1.2009 8:57

Re: However, criticism of Israel similar to that leveled against any other country

Já s Vámi souhlasím - kritika Izraele není antisemitismus, ale spíše "antisionismus", což není identické. (ponechme stranou detail, že Arabové jakožto semité v principu nemohou být "antisemitští", to by byli sami proti sobě...)

Problém ovšem je v tom, že u mnoha lidí se kritika Izraele spojuje s vírou, kde svět ovládají židovští bankéři v kaftanech a z Izraele se diktuje budoucnost celé naší zelené (dle Klause modré) planety. To už tedy antisemitské je.

A teď "babo raď";-)

mokiemori 3.1.2009 9:10

Re: However, criticism of Israel similar to that leveled against any other country

To je absurdni, jsou zide, kteri nechteji mit s Izraelem nic spolecneho, neni jich malo, jeden americky zidovsy intelektual vedle dalsiho (vedci, spisovatele), tito kritizuji politiku Izraele. Neverim tomu, ze Amerika dela to, co ji narizuje AIPAC, je vsak pravdou, ze americky senat je pod vlivem teto lobby, to je znama vec.  Avsak i samotni americane si uvedomuji, ze americka a izraelska politika nejsou shodne a ze bude potreba vyresit stredni vychod, i za cenu toho, ze se zacne omezovat financni ,vojenska i politicka  pomoc Izraeli. Izrael moc USA nepomohl, naopak, USA resi nebo neresi problemy, do kterych se dostava militaristickou politikou Izraele.

Ti, co stvou proti Arabum a vydavaji se za zidy, jsou podle mne 'born again' bud krestane nebo zide, kteri se vratili k vire. A je to chaska nenavistna, kterou je treba brzdit.

MR 3.1.2009 9:15

Re: However, criticism of Israel similar to that leveled against any other country

Ty jo,ty jsi bednaR^8-o

MR 3.1.2009 9:16

Re: However, criticism of Israel similar to that leveled against any other country

To je proste superiorni prehledR^:-)

pavt 3.1.2009 8:44

Dnes tu bude opravdu husto...

Autor udělal opravdu zásadní a kapitální chybu - napsal do článku hodně pravdy, i když je tedy možné napsat i nějakou tu řádku, Izrael příliš neoslavující, protože pravda a spravedlnost se v tomto konfliktu už dávno vytratila...

Přispěl bych dvěma postřehy, které dle mého názoru o situaci hodně říkají. Jednak se zamysleme nad tím, kde je ono pomyslné jádro pudla. Je to překvapivě jednoduché - Arabové (Palestinci) neumí prohrávat...

Má snad někdo pocit, že po 2.sv.válce Němci odmítli uznat porážku, založili podzemní teroristické hnutí a pokračovali v odporu? (Čest a sláva Wehrwolfům...) Nebo snad Japonci jednali podobně? Mohl bych pokračovat... Ne, obvykle to bývá tak, že poražený se smíří s faktem, s tím, že mu vítěz nadiktoval mír, a jme se budovat nové za nových, obvykle horších (ale tak už to prostě chodí...) podmínek a zpytovat svědomí. Tuhle sebereflexi Palestinci evidentně nezvládli.

Za druhé - proč jsou zavřené hranice? No, jednak, Egyptu se příliš nelíbilo bratříčkování Hamasu s Muslimským bratrstvem (egyptská verze fundamentalismu), no a poté co se OOP pokusila v Jordánsku o státní převrat (a Jordánci jich v rámci "noci dlouhých nožů" zlikvidovali několik set a zbytek utekl do Libanonu) už ani Jordánci Palestince zrovna nemusí. V Libanonu po příchodu Arafata "and his guys" vypukla občanská válka. Náhoda. Jo, některé náhodičky dají práce...

Palestinci už rodí 4 generaci, co nezná nic než boj a nenávist, co neumí nic budovat a rozvíjet, s čestnou výjimkou raketového programu... Když bude mír, ustane zahraniční pomoc a budou odkázáni sami na sebe. Co z nich asi bude? Ví to někdo? Ne, nechci tvrdit, že za vše mohou jen Palestinci. Ale mohou rozhodně za hodně, opravdu za moc - rozhodně za víc, než si media jsou ochotná připustit.

Skoroprduch 3.1.2009 8:55

Re: Dnes tu bude opravdu husto...

Drobné doplnění. Po roce 45 byli odsunuti(vyhnáni) Němci. Nějakou dobu taky bydleli v táborech a co dnes ještě žijí v táborech?

pavt 3.1.2009 9:04

Re: Dnes tu bude opravdu husto...

Souhlasím. Palestinci v podstatě ukázali, že jsou velmi pracovití a energičtí, na Araby rozhodně až nezvykle... Kdyby tolik energie místo do budování tunelů, bunkrů, výrobě a odpalování raket atd. věnovali rozvoji své země, tak je dnes z Gazy a Západního břehu druhé...no Švýcarsko ne, zas tolik jim fandit nemůžem;-) Ale třeba Tunisko - země, žijící z turistického ruchu, z krásné a zajímavé přírody...

mokiemori 3.1.2009 9:16

Re: Dnes tu bude opravdu husto...

Nemci meli masivni pomoc z USA, to je spatny primer. Palestinci, bohuzel, nepristoupili na rozhodnuti OSN, na rozdil od Nemcu, kteri podepsali primeri, nebo Japonci.

To je takove to jednoduche uvazovani, oni porad ziji ve stanech. Jak je videt, tak nikoliv, nakonec to, co ted Izrael znicil v Gaze, byla universita (nikoliv stan) pro 20000 studentu, vladni budovy a nemocnice. Jakmile se Palestinci trochu zvednou, Izrael to opet znici. Dalsi priklad je Libanon.

Neni jednoduche delat obchod, pokud mam zablokovany pristup po mori, vode a pevnine Izraelem. neni jednoduche se dostat z jednoho mista na druhe, protoze mam blokadu. Copak to lide nechapou?

pavt 3.1.2009 9:33

Re: Dnes tu bude opravdu husto...

Prosím Vás, Palestinci copak nemají masívní pomoc? Troufám si tvrdit, že za těch X let je tato pomoc už větší, než byla ta pro Německo. Nicméně, nevím, kde to dohledat a ani se mi do toho nechce, nemá to totiž smysl - podstatné je to, co Vy vidět nechcete - pokud by se Palestinci smířili s tím, že doposud všechny války s Izraelem prohráli a i za těchto zhoršených podmínek (zhoršených ve srovnání s výchozími, samozřejmě) začali svou zemi opravdu budovat, místo aby značná část zahraniční pomoci šla nenápadně na dodávky iránských raket, kalašnikovů atd., tak jsem hluboce přesvědčen o tom, že by na tom byli o hodně lépe, nehledě na to, že by jim samozřejmě Izrael neblokoval obchod. Proč by se k nim ale měl Izrael chovat férově, když oni stále požadují jeho likvidaci? Představte si, že by např.Slovensko chtěla v r.1992 v rámci férového vyrovnání přiklepnout i Moravu. Myslíte si, že by dnes naše vztahy byly tak idylické, jak jsou? K férovému chování musí být vždy dva a dobrá vůle z obou stran. Izraelci nejsou svatoušci - ale Palestinci také ne!

kirast 3.1.2009 9:37

Re: Dnes tu bude opravdu husto...

Ona není univerzita jako univerzita. Pokud budou Palestinci stavět univerzity, kde se studuje terorismus a v laboratořích vyrábějí rachejtličky, které následně v rámci výuky odpalují na Izrael, pak se nemůžete divit, že jim ji Izrael opět zničí.

Caligula 3.1.2009 8:42

Čím míň toho

tady mnozí ví o problému kolem Palestiny,tím kategoričtější závěry.Už to tak bývá.Blbovi je vše jasné.

mokiemori 3.1.2009 8:33

co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

proc nam to nepovis ty, ja jsem tu zanech odkaz na Haaretz, izraelsky denik, ktery tvrdi, ze to byl Izrael, ktery porusil primeri. Myslis, ze ty vis vice?

Palestinci samozrejme uci sve deti nenavisti, stejne jak ucili Cesi (predpokladam) nenavisti k Nemcum, izraelske deti vsak jdou jeste dal, pisi na bomby, ktere maji byt pouzity proti Palestincum 'mirumilovne vzkazy" jdi do pekel.

jaky je v tom rozdil? maly zidovsky osadnik, puvodne narozeny v NY, si vykracuje vedle tatinka (tez narozeneho v USA nebo Rusku)ozbrojeneho az po pejzy, a tatinek ho uci, jak se chovat k Palestincum: tu jim nakopes (pokud jich neni moc, prednost se dava detem), tu jim vytrhas stromy nebo zapalis urodu. tak se uci vzajemna laska v Izraeli a Palestine.

MR 3.1.2009 8:46

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

Tvuj rozhled co se tyce cesko-nemeckych vztahu pred druhou svetovou valkou (predpokladam),znalost svetove politiky (zejmena Blizkeho Vychodu),osobni zkusenost s Zidy (chodit za tatinky z detmi a poslouchat o cem si povidaji,a navic zrejme v hebrejstine-ty mas urcite talent na jazyky,fakt smekam zes jim takhle normalne rozumel,a navic ze ses nebal ze te tatinek zastreli nebo po tobe hodi granat,kdyz byl vlastne ozbrojenej az po pejzy,mas sakra kuraz,hele muzu ti tykat?),vis co je to Haaretz (a mas odkazy),je,opravdu ohromujici,klobouk dolu.Sam jsem nemel v tech vecech jasno,ale nastesti jsou tu internetovy diskuse kam pisou odbornici a vsechno umi vysvetlit jak to opravdu je.Jeste jednou dikyR^:-)

mokiemori 3.1.2009 8:53

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

to je tzv. verbalni prujem, ktery na nic neodpovida, jenom se klani memu superiornimu prehledu, coz neni treba, nebot o nem vim.

MR 3.1.2009 9:10

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

Superiorni prehled,to je ten pravy vyraz;-DR^

David 3.1.2009 9:26

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

Trefa do černého. On ani nepochopil, o čem píšeš. ;-D

MR 3.1.2009 9:30

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

Ale je s nim sranda,vid?;-D

David 3.1.2009 9:45

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

Nevím. Mně spíše mrzne úsměv na rtech. Já jsem opravdu přesvědčen, že za blbost takovýhle lidí jednou "my" (a to třeba až v některé další generaci) zaplatíme strašně vysokou cenu. Evidentně to je dospělý člověk - se zralostí tak teenagera. Kdy bude opravdu dospělý? A je jedno, jestli pravý nebo levý. Ale zralý na to, co má jak člověk, jako homo economicus i jako homo politicus za zodpovědnost. To není frajírkovské plácení, co tu předvádí, on tomu opravdu věří.

MR 3.1.2009 10:35

Re: co predchazelo Izraelskemu utoku.Svejku

Ja bych tyhle chudacky nebral tak vazne.To je proste jen trouba,ktery se rozhodl ze Zide jsou spatni a at uz prijdete s jakymkoliv argumentem,vzdy bude mlit to sve,porad dokola.On sem neprisel diskutovat,ale hojit si sve komplexy.Anonymita internetu je k tomu jako stvorena a podobnych jako je tento "odbornik" je spousta.Tihle lide to nikdy nedotahnou dal nez do netovych anonymnich diskusi a proto se vubec neobavam ze by kdykoliv v budoucnu mohli hrat jakoukoliv roli ve verejnem zivote,myslim si ze je to vazne jen "frajirkovske placani" kterym se realizuji,protoze pokud by verejne prisli se svymi  nazory kamkoliv jinam nez mezi sobe rovne,vysmali by se jim

Svatopluk 3.1.2009 8:30

Každé takto jednostrasnný článek pouze vyvolá imbecilní a sprosté diskuze

mokiemori 3.1.2009 8:28

neuvěří že nejsou Židé válkychtivý.

pokud je izrael uz 60 let ve valecnem stavu se svym okolim, tezko lze rici, ze je mirumilovny.

David 3.1.2009 8:41

Re: neuvěří že nejsou Židé válkychtivý.

Zase lež. S Egyptem mají mírovou smlouvu, s Jordánskem dlouhodobé příměří na úrovni míru, se Sýrie sice jen příměří, ale neválčí.

Ty ve svém zaslepenosti prostě neuvěříš, že Židi jsou slušný. Argumenty nepotebuješ, argumenty pečlivě zavrhuješ, pokdu ty byli v rozporu s tvým názorem. Počínaje mírovou smlouvou a konče třeba tím, že zasažené budovy či tunely vybuchují následnými výbuchy desítky vteřin po prvním zásahu - u tunelů dokonce desítky metrů daleko.