23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaka 25.1.2006 11:00

Re: „Doufám, že nemyslíte to, že by Israel na íránský test odpověděl útokem...“

Budu-li čekat, až koupi uskuteční a poté ještě dokončí cvičné střelby, dobře mi tak !!!   zrael si nemůže dovolit nechat si Írán přerůst přes hlavu! Bude to druhý Osirak, i když to mají roztroušené..   Vodníku - „Pak by se měla EU - i se svým ja derným potenciálem - postavit proti agresorovi.“ A provokatér je co? Velmi „ekonomicky silný“ a fanatický provokatér? A velmi hloupnoucí provokatér? Jejich prezident prohlásil, že neexistuje lepší výkvět než je Talibán, stále chce přehodnocovat holocaust, už zakázali nošení kravat, nařídili povínné vousy pro státní úředníky, zvláštní výtahy pro muže a ženy…!!! Kde to skončí?   A ekonomická síla v rukou primitivů? Má na 25 let uzavřenou smlouvu s Čínou na dodávku energií, plynu a ropy. Írán je 2-hý světový dodavatel plynu a 4-tý ropy. Cítí se čím dál silnější v kramflecích!   Írán se stal hlavním dovozcem zbraň. systému z Ruska !!! Ekonomi
Jaka 25.1.2006 10:58

„Doufám, že nemyslíte to, že by Israel na íránský test odpověděl útokem...“

jo, krasoduchové ušlechtilí ? OSN umí akorát rezoluce, EU - má snad účinné vojenské síly (?) a Izraelci jsou v tom sami.
 
Byť to nezní příliš ušlechtile, ale kdo se společenstvími ja ko je současný Írán vyjednává s vírou v dohodu a dodržené slovo, vyčkává a doufá, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí."
 
Hotový ja derný program v rukou, ale hlavně myslích koránových fanatiků, tak to by i nám mělo veeeeelmi trnout u zadele. To je ja ko když by si   můj velmi nepřízpůsobivý soused, který mi neustále háže klacky pod nohy a zlostně vykřikuje a šermuje pěstí, ja koby se úspěšně bližil k uskutečnění koupě kalašnikova. Budu-li čekat, až koupi
Kolt 25.1.2006 10:49

Re: Re: Re: jezusmarjá, 7,40 a 122 příspěvků, tak to je vážné,

Nene, Deir Yassin je masakr z roku 1948. Izraelci tvrdi, ze se vlastne zadny extra masakr nekonal, ze to bylo normalni dobyti vesnice, Arabove tvrdi opak. Inu, kdyz ti zlotrili Izraelci nechteji delat poradne masakry, tak se musi porad pripominat vec z 58 stare valky.
www racek 25.1.2006 10:47

Re: Jo, když někdo na mezinárodních fórech vyřvává, že chce zničit Izrael a obohacuje uran,

rputi, milá, víš jak je daleko od obohacování uranu do palivových článků k atomové pumě? asi tak světelný rok ...
www racek 25.1.2006 10:45

Re: Držme se faktů...

hmm, už se chystá vyrazit na ameriku. ... a cestou obsadí hrad a sídlo ods. 
Kolt 25.1.2006 10:44

Re: A tak jen se ptám...

Kde Izrael vyhrozuje jadernymi zbranemi? Naposledy vyhrozoval JZ mirumilovny Chirak a to zemi, ktera by proti Francii spachala teroristicky utok.
www racek 25.1.2006 10:43

ale milý dušane, TOHLE je tak asi 10 let

mimo jakoukoliv realitu, to přece víš. sakra, takový moudrý a soudný člověk ... podruhé na chamenejního ohrožujícího celý svět už nikdo, ale opravdu NIKDO neskočí. on to saddámovo nebezpečí stačilo, ne?  
zato trochu zapomínáš jak usa v iráku pilně pracují na zavedení islámského státu pod autoritou iránských ajjatolláhů  ve své irácké kolonii, z toho jde mráz po zádech opravdu a zřetelně. a přípravy na samostatný kurdistán, obě frakce už se spojili ve společném parlamentu a vládě ... to bude facka spojenci nejvěrnějšímu, turkům ... a podpora obyvatelstva pakistánu taky stoupá, že ... na mušarafa stačí jedna kulka a je vše jinak ...
zlatý saddám ...
J. T. 25.1.2006 10:41

Re: A tak jen se ptám...

Správně. Vy byste čoklovi svěřil atomovku?
Petr D. 25.1.2006 10:38

A tak jen se ptám...

Jaké sankce byly učiněny proti Izraeli, že vyvinul a vyhrožuje atomovými zbraněnmi ??? A tak tedy nemohu než to klasické - co může pán. nemůže pes...
Vodnik 25.1.2006 10:33

Re: Omluvte mne přátelé

Blb, ktery napsal predesly prispevek pod mym jmenem, patrne nikdy nebyl v Holandsku. Ja tu aspon nikdy muezzina neslysel, pravda - nebydlim ve ctvrti s muslimskou mensinou. Ovsem pracuji v ni. Vedle v marokanske zelenine dela armensky krestan z Iranu (sve zamestnavatele si nemuze vynachvalit). Sice dostal v Iranu 100 ran holi, kdyz se objevil ozraly na ulici, ale to je tamejsi zakon, ktery plati stejne pro muslimy. Ve vykonavani viry mu NIKDY NIKDO NEBRANIL!
To je tak, kdyz nekdo keca o tom, o cem nema ani sajna...
Zajímavé 25.1.2006 10:32

Neboli dolar pod kytičky a ropa za euro= doslova blázinec na kolečkách!

To bude HODNĚ zajímavé.Jen aby to někdo přežil....
J. T. 25.1.2006 10:29

Re: Re: Re: Nám je to jasný, Mr. Janeček

Hm, jak je vidět, pro některé lidi by měl člověk explicitně psát co je otázka řečnická a co vážně míněná.
vita 25.1.2006 10:26

Re: Re: Kurnik, Neumanne, můžete mi vysvětlit, odkud tyhle zvěsti máte?

No, já si hlavně vzpomínám, jak zasvěceně nám tady vykládal jistý Neumann - pochopitelně zdaleka nejen on, šamani mu dobře sekundovali - o iráckých ZHN, kdy téměř na měsíc věděli, kdy Saddám bude mít tu jadernou bombu co na ni kupoval materiál v Nigeru, o všech těch hrůzách, které čekají všechny kolem, když udatná americká armáda ty zbraně honem ale honem nezničí.
 
Jo, řval "vlk", tenhle Neumann. Moc řval. A moc vrdlouhal. a ani se za to neomluví.
Vy si mu klidně věřte. Vaše věc.
J. T. 25.1.2006 10:26

Re: http://www.weeklystandard.com

Rozhodně píšou zajímavěji než Guardian či NYT.
vita 25.1.2006 10:22

U těch íránských disidentů jsem si vzpomněl

na iráckého disidenta Šalabího - toho co se ukázal být (nejméně) dvojitým agentem placeným jak CIA tak íránskou rozvědkou.
Neposkytl on nejvíc informací o Saddámových ZHN, atomovce do roka, raketách do 40 minut, mobilních laboratořích na biologické (Cyrda Svobodů by dodal "a bakteriologické") zbraně?
Tak přemýšlím, je ten Neumanntak nesoudný nebo nestoudný? Opravdu zapomíná, na kolika švestkách už byl nachytán nebo doufá, že zapomeneme my?
hans 25.1.2006 10:18

Re: Kurnik, Neumanne, můžete mi vysvětlit, odkud tyhle zvěsti máte?

Podobně zasvěceně mluvili koncem třicátých let nejrůznější odborníci o Hitlerovi: prosím vás, ten a válka? Ten má úplně jiné starosti - buduje dálnice a úspěšně likviduje nezaměstnanost. Jak vidět, takovíto odborníci se bohužel vyskytují stále.
Jiri Janecek USA 25.1.2006 10:14

http://www.weeklystandard.com

to same Fox - a DumbMan - to jsou ti saloni neoconi (byvali trockisti) kteri ridi ruku v ruce s Israelem nasi zahranicni politiku na Strednim Vychode.
LOJR 25.1.2006 10:13

Re: Re: jezusmarjá, 7,40 a 122 příspěvků, tak to je vážné,

Proč by taky mělo. Zmíněný masakr Palestinců mají na svědomí libanonské křesťanské milice. I kdyby neměly, vám se zdá neskrývaná nenávist arabů k židům (nejen státu izrael) akceptovatelná?!
Jimmi 25.1.2006 10:12

Držme se faktů...

...a možná stačí i jen jednoho jediného:
Současný režim v Íránu je velmi nebezpečný a nevyzpytatelný.
Toť vše.
Jiri Janecek USA 25.1.2006 10:10

zdejší stádo ovcí nepřesvědčíte

bohuzel nas Dusanem milovany fuhrer urcite neco podobneho vyplkne ve sve State of Union address -
Vypada to ze  "nezavisli novinari" byli "informovani" dopredu na mejdanku u Dicka.
Rpuť 25.1.2006 10:07

Jo, když někdo na mezinárodních fórech vyřvává, že chce zničit Izrael a obohacuje uran,

tak to je tou přípravou na na blokádu zlých. imperialistických Američanů.
Víra uhlířská už mnohokrát se nevyplativší.....
Brabcak 25.1.2006 10:07

Re: Re: Re: BuSharon si hraje s ohněm příliš blízko sudu s prachem - who cares?

Na někoho, kdo argumentuje zásadně pomocí nesouvislých výkřiků a změtí citátů, vědomě lže a překrucuje realitu se horko těžko dá reagovat jinak než šťavnatou nadávkou. Zažil jsem v životě spoustu fanatických týpků jako je Janeček a diskuse s nimi má nulovou hodnotu.
Čumil 25.1.2006 10:06

Já vám rozumím, ale poslední dobou je přece takový celý NP..

A raději mám blbou propagandu, protože je jaksi čitelnější a troubu ze sebe dělá ten, kdo se pod ni podepíše. Čímž ještě pobaví. Dobrá propaganda je záludnější - hůře se rozpoznává a odfiltruje.
Ale máte recht v tom, že je hodně lidí, kteří se nechají takovými články nachytat. To podle komentářů... :-))
Hezký den!
Em 25.1.2006 10:04

Re: Re: Nám je to jasný, Mr. Janeček

J.T. Je to jako u ty novinarky co se ptala Elingtona co jako je ten jazz. Plati pro tebe: Kdyz se tak blbe ptas, tak to asi nikdy nepochopis.
VG 25.1.2006 10:03

Re: Re: Prosba

Děkuji, zmátla mě pomlčka.
Kolt 25.1.2006 10:00

Re: Kurnik, Neumanne, můžete mi vysvětlit, odkud tyhle zvěsti máte?

Iransky program obohacovani uranu je nejmene dva roky v behu. Oficialne ho Iran stridave prerusuje a stridave v nem pokracuje. Chvili s MAAE, chvili bez nich.
Jaka 25.1.2006 9:58

Proč kradete nick? Jste strab, nebo si myslíte, že jste vtipný?

Jiri Janecek USA 25.1.2006 9:54

DumbMan: v Iránu je změna k sekulárnější společenské struktuře na spadnutí

http://web.elsatnet.cz/panek/web/download/Zajimavosti/Irak.doc
V případě neutralizace Saddámova Iráku, Syrie ztratí technologické zázemí. Podle CIA?? Irák přesunul konvoje vojenského materiálu do Syrie, pravděpodobně včetně ZHN. - (jj Neumann lze a lze - ne CIA ale Sharon tohle propagoval ...)
V Iráku ztratí základny Hamas a Islamic Jihad, a palestinské mučednické brigády. Rozšafové v OSN nějak pozapomínají, že stopy po al-quedovském číslu „5“, al- Zarqwarim končí v Baghdádu, kde mu amputovali nohu poté, co mu ji Američané ustřelili v Tora-Bora.
 Assádovská Syrie ve svěráku demokratizovaného Iráku a Turecka bude muset přehodnotit politiku vůči Hezbolláhu a Jihadu, protože jim bude jasné, že Bekaa Valley, jako další teroristický vřed v této oblasti by brzy přišel na řadu. Ajatoláhové, kteří doma straší Irákem, ho jen těžko budou moci nahradit americkým strašákem, s jehož kartou hrají tak dlouho, že ztrácí na účinnosti a mladá generace v Iránu je velmi prozápadní a dokonce proamerická. Z tohoto důvodu se okolo ajatoláhů našlapuje na špičkách, protože v Iránu je změna k sekulárnější společenské struktuře na spadnutí.
Kolt 25.1.2006 9:52

Re: Prosba

Emptivni neznamena samo o sobe nic (nejsem jazykovedec). Preemptivni znamena neco ve smyslu "s prednostnim pravem na neco". Preemptivni utok/valka je situace, kdy zautocim jako prvni na nepritele, ktery se me nepochybne chysta napadnout. Podle mezinarodniho prava neni povazovana za agresi (na rozdil od preventivni valky, ktera se lisi nejistotou ze budu tim nepritelem napaden).
vita 25.1.2006 9:50

Re: Re: nabozensky tolerancni patent. Uznat i jina nabozenstvi jako stejne rovna islamu

Mňo, vážený, ráščej se kouknout třeba sem - http://www.iranian.com/PhotoDay/2001/December/church.html výsledek jednoho kraťounkého dotazu do googlu.
 
Kdopak že je tady vykleštěný hovězí dobytek původně mužského rodu? Kdopak je blb neznalý, svou neznalost jiným vnucující?