23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Tana Zajicova 25.1.2006 15:41

Vedle serialu "Al Shamshoon" je na netu dostupny serial 'SADAMOVY SMIDLIKY PIDLIKY'

Nevhodne pro slaby zaludek a pomaly komputer (download trva par minut).
 
vita 25.1.2006 15:39

Re: Re: Re: Re: A tak jen se ptám...

To je furt dokolečka...
Po zničení Izraele, tedy státu Izrael volají i někteří fundamentalističtí ortodoxní židé. Obnovit Izrael bez mesiáše, na kterého ještě čekají, považují za hřích. Celkem spokojeně žili v Jeruzalémě po staletí pod muslimskou nadvládou. Jako Lid Knihy byli chránění, platili daň z hlavy a zase neplatili zakát a všeobecně jim tam bylo líp než jejich souvěrcům v Evropě. Nemusím snad zdůrazňovat, že odpor vůči státu Izrael u nich neznamená odpor vůči lidu Izrael. Takoví masochisté nejsou. Není to tak dávno, co naši bratia vymazali z mapy stát Československo - aniž by došlo k většími násilí než možná pár fackám v hospodě v příhraničí.
Írán rozvíjí jaderný program, každý jaderný program je víc než vhodno monitorovat a kontrolovat, ani tak kvůli možné výrobě bomby, jako kvůli blbosti lidské. Kravinu udělali i pinktlich Japonci, nedělám si iluzi o Íráncích, ostatně ani o Pákistáncích nebo Indech. Nebo Rusech, Češích či Američanech, když na to přijde. A - ač riskuju, že budu za antisemitu - ani o Židech.
Tudíž je třeba s povděkem kvitovat, že Írán 1) se zavázal nevyvíjet jadernou zbraň a 2) připustil kontroly mezinárodní organizace za tím účelem zřízené a hlavně 3) nedělat pitomosti z naší strany a nezakazovat mu to, na co má právo. Protože pak by mohl vypovědět jak smlouvu, tak inspektory.
Osobně považuji za reálnější nebezpečí ze strany Íránu použití ropné bomby. Která bude bolet zejména Američany - ať už to bude částečný odchod od USD nebo zdražení ropy. Nebo obé.
 
A nic z toho, co jsem se zde dočetl, nezviklalo mé hluboké přesvědčení, že Dušan Neumann je mimořádně hloupý propagandista, který v tomto článku dosáhl hlubin novinářskou morálkou prozatím málo zbádaných. Zhruba na úrovni Glewitzské vysílačky a jejího traktování u Josefa Goebelse.
Tana Zajicova 25.1.2006 15:25

Amerika rozlozi Stredni vychod na prvocinitele drive nebo pozdeji

Serial 'The Simpsons' se na Strednim Vychode zacal vysilat jako "Al Shamshoon." Homer se jmenuje "Omar Shamshoon". Marge je  "Mona," Bart  "Badr" a Lisa "Beesa." Homer pije ovocnou stavu "Duff" a prestal se cpat parky a pojida egyptske klobasy.
 
Simpsonuv soused Ned Flanders, stereotyp americkeho protestanta, byl zcela sekularizovan. Pan Burns vsak zustal zlovolnym bossem a operuje pod jmenem "Mahrooney Bey". Co udelali arabove s Apu Nahasapeemapetilonem vedoucim Kwik-e-Martu by me mimoradne zajimalo.
 
* 25.1.2006 15:23

Re: pbla4024 - šábes ýbr áles

cenzura urizla jmeno na zacatku" Pauli
G. Pašek 25.1.2006 15:23

Co by byl velice dobrej kšeft ? . . . . .

Kupovat rady a názory čtenářů za skutečné ceny, a prodávat je, co si takový autor komentáře domýšlí jakou mají cenu.
 
Jako vždy, oni si Židi už nějak poradí jak na to bez našich rad a názorů . . . . .
* 25.1.2006 15:22

pbla4024 - šábes ýbr áles

University of Munich under Arnold Sommerfeld. He obtained his doctor's degree in 1921 and spent a year at the University of Göttingen as assistant to Max Born
 
A history of Quantum Mechanics
 
A na zaver: Jenom Planck a Heissenberg - ale pro kvantovou teorii dost duleziti, coz? Ti ostatni se jako obvykle uz jenom pridali.
 
vita 25.1.2006 15:21

Re: Re: Re: Muslimští fanatici překonali v minulosti i Hitlera,

Jmenoval se Hassan ibn Sabah a asassin je z hašášín, poživač hašiše.
vita 25.1.2006 15:18

Re: Re: A nehledě na to,

Což by bylo pochopitelně nejlepší řešení. Jeden (nejméně) pokus o atentát už proběhl. Taky vojenská letadla s vysokými oficíru armády nebo pazdaránu padají nějak na husto.
Je ovšem fakt, že před americkou invazí do Iráku by fundamentalistický magor neměl šanci, takže by se ho nemuseli zbavovat.
* 25.1.2006 15:13

Re: Re: Re: faktem je ze

Wolfgang Pauli
University of Munich under Arnold Sommerfeld. He obtained his doctor's degree in 1921 and spent a year at the University of Göttingen as assistant to Max Born
 
 
 
Em 25.1.2006 15:08

Re: Bez zbytečných silných slov

O platbe eurem za ropu uvazoval Irak za Sadama. Tentokrat se to podarilo "zastavit". "Predstaveni" bude zrejme pokracovat.........
* 25.1.2006 15:08

heidelbergsky "insight"

Brzdete!
Mirek F. 25.1.2006 15:08

Re: Re: Re: Muslimští fanatici překonali v minulosti i Hitlera,

Já jsem četl o hašišáckém kořenu slova assasin . Ale ani ta druhá verze není nelogická, šlo by o přirozený vývoj významu slova.  
Stredocech 25.1.2006 15:07

Re: Pf, mam pro Vas zcela zidovsky dar svetu od ZIDA Habera:

Haber byl skutečně Žid, ale v byl před nástupem Hitlera k moci jedním z předních představitelů německého vojenskoprůmyslového komplexu (před WW1, za WW1 i po WW1 - patřil k okruhu lidí kolem maršála Luddendorfa). Bez syntézy amoniaku která se v málo změněné formě používá dodnes by nefungoval ani moderní chemický průmysl, ani produkce dusííkatých hnojiv. Haber za WW1 reagoval na požadavek generality na vhodnou bojovou chemickou látku. Navrhl chlor, který se v průmyslu používal ve velkém ale později byly vyvinuty další látky přímo pro válečně použití.
 
dutch 25.1.2006 15:06

Re: A nehledě na to,

 ale hlavně to budou těžit ropu v atombordelu ?Já předpokládám že se toho prostořekého a nediplomatického presidenta brzy zbaví Iránci sami. 
pbla4024 25.1.2006 14:59

Re: no nejaci by se nasli

A to je tak asi vše. Tádydádydá.
Stredocech 25.1.2006 14:58

Re: Re: Muslimští fanatici překonali v minulosti i Hitlera,

jméno toho velmože bylo Hassan ibn Sína. Hassasin zmanenalo Hasanovec. Muslimem byl ale i proslulý Tamerlán (známý mimo jiné stavbami věží z usekaných lidských hlav), jehož obětmi byli ovšem především jiní muslimové.
 
Vodnik 25.1.2006 14:54

Ad vita

"Pokud ovšem v USA takové hrubou nití sešívané lži působí, pak je zřejmé, kam se svět řítí a že nás ta válka s islámem nemine. Oni se budou tak dlouho bránit na cizím území až těm fatalistickým muslimům nezbyde nic než se doopravdy nasrat."
Tohle je velmi smutna pravda. A snad jeste smutnejsi je, ze muslimove budou za agresory / to uz jsou vlastne ted...
zlý kukuč 25.1.2006 14:47

Bez zbytečných silných slov

1. Vitem zmíněná burza s platbami v Euro by měla být podtržena dvakrát červeně - je velmi nebezpečná pro zájmy USA v oblasti, kde monopol na platby byl dolarový. Část obchodů v oblasti se může přesunout tam a bude po ptákách.
2. Irán se pokouší o vývoj jaderné zbraně alespoň dvacet let, není to žádné velké tajemství
3. Invaze USA do Iráku jednak sjednotila Irán proti vnějšímu nepříteli (imámové to už měli nahnuté, reformy visely ve vzduchu), jedna vytvořila pevnou osu Teherán - Čína
4. Irán zbrań nepoužije jako první, protože to není v jeho zájmu. Použije jí však bez problémů jako druhý a nebude se trefovat do Izraele, ale do Iráku. Hádejte kam.
funkcni link 25.1.2006 14:45

Re: Vytvoril som si takú predstavu, že Žid je abstinent, so silne vyvinutým morálnym inštinktom a úctou ku knihám.

 
pf 25.1.2006 14:37

no nejaci by se nasli

Heisenberg,  Schrodinger, Planck
esz 25.1.2006 14:37

bush je hovado

za vším stojí američané!!!
Kolt 25.1.2006 14:35

Re: Re: Re: A tak jen se ptám...

Ja netvrdim, ze Iran vyhrozuje JZ. Kazdopadne Iran vyhrozuje Izraeli. Sice mnohovyznamove, ale interpretace ke zniceni Izraele neni od veci. A Iran velmi pravdepodobne vyviji JZ. To me osobne pripada vice nez znepokojive.
Kolt 25.1.2006 14:24

Re: Ne,Kolte,to se mýlíte,

Opakujete to porad dokola. Tak taky budu. Nevim jak jste prisel na to, ze jakakoliv JZ musi znicit cely Izrael. Ne kazda JZ musi mit 100 megatun - tim spise iranska. Je mozne, ze kdyby chteli Iranci utocit JZ na Izrael, ze by chteli usetrit Jeruzalem a Hebron. Tel Avivska oblast a Haifa jsou ale dost daleko, aby se tam mohly JZ pouzit. Nemluve o tom, ze siite maji sva svata mista hlavne v jiznim Iraku. A nemluve o tom, ze zniceni zidovskeho vredu uprostred muslimskych zemi by jiste podle vetsiny kleriku ospravedlnovalo zniceni nekterych svatych mist. To co porad opakujete proste neni zadna zaruka, ze Iran JZ vuci Izraeli nepouzije.
I-Worm 25.1.2006 14:19

No jo, ale co když je to k větší slávě Alláha ... On je mocný

a po vítězné bitvě posvátná místa zase obnoví. A muslimu, kteří přitom zahynou, vytáhne za vousy přímo do ráje !
* 25.1.2006 14:18

*

* 25.1.2006 14:17

Vytvoril som si takú predstavu, že Žid je abstinent, so silne vyvinutým morálnym inštinktom a úctou ku knihám.

Maturoval si v r. 1958. Prečo si nezačal študovať na vysokej škole? Mal si problémy s kádrovým posudkom?
Svoj kádrový posudok som nikdy nevidel. Na priemyslovku som išiel preto, aby som získal nejakú kvalifikáciu a mohol čím skôr zarábať. Mama bola účtovníčka v Zberných surovinách a naša rodinná spotreba bola väčšia ako jej príjem. Kým som zmaturoval, stihla predať všetko, čo bolo v našej domácnosti na predaj. Okrem toho som bol aj dosť zlý žiak a o štúdiu na vysokej škole som vôbec nerozmýšľal.
Petr H 25.1.2006 14:14

A nehledě na to,

že nejen muslimů je miliarda,ale i křestanů.Vyhlazení Svatého hrobu v Jeruzálemu by je pěkně nakrklo,nehledě na to,že Ježíš Kristus je mimo jiné také muslimský světec.A všechna tyhle tři náboženství mají jednoho Boha a dost společných poutních míst.Jak Židé,tak křesťané,tak muslimové.
Neexistuje,aby si Islám ničil svá svatá místa.
vita 25.1.2006 14:09

Re: Re: A tak jen se ptám...

Kde Írán vyhrožuje jadernými zbraněmi?
* 25.1.2006 14:07

Re: Re: Re: Pf, mam pro Vas zcela zidovsky dar svetu od ZIDA Habera:

Deleni na zidy (Zidy) a zbytek sveta je prastare. Nejpresnejsi a ZAVAZNE je dle HALACHY.
Petr H 25.1.2006 14:06

Ne,Kolte,to se mýlíte,

Irán jaderně nezaútočí na Izrael.Izrael je tak malý,že jakákoliv jaderná bombička na jakémkoliv místé v izraeli zničí poutní místa Muslimů navždy!
Vedle Meccy a Mediny jsou nejposvátnější místa všech! muslimů bez rozdílu Chrámová Hora v Jeruzálemu a Hebron,kde je pochován Abraham se svou rodinou.To jsou nejposvátnější místa Islámu a neexistuje,že by si je sami muslimové zničili,tomu sám nevěříte.To je jako kdyby si hodili jadernou bombu na Meccu.Nesmysl všech nesmyslů.
Ano,můžeme se bavit jestli je ok,aby měl jadernou bombu v rukách takový cvok jako současný iránský president,ale jestli se to bude omlouvat volovinou jako že Irán zaútočí jaderně na Izrael,tak je to fakt glivická vysílačka.