18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

GRUZIE: Dvojí metr

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
emersonskej 19.8.2008 23:41

Re: Re: Re: Zaujatost

R^

gerontusinza 19.8.2008 16:43

Souhlasím, tento soudruh, je schopen vyvtraždit i svou vlastní rodinu jen aby se mohl zavděčit....Re: Re: Zaujatost

ližbě zdar modrý soudruhu a má radost že se na to dícáš řádně stranicky...... ;-D;-D takové "vlastence" aby pohledal...... děd hajloval na Vencelplace a syn byl v KSČ.... rozumím:-/

přijít mě s tím syn tak mu nakopu (Y) a nesmí mě na oči......

valtrucha 19.8.2008 16:56

Re: Souhlasím, tento soudruh, je schopen vyvtraždit i svou vlastní rodinu jen aby se mohl zavděčit....Re: Re: Zaujatost

Mýmu synovi je 15 a tudíž v KSČ určitě nebyl. Jestli myslíš syna mýho dědy, tak ten se nazývá otec, vzpomínáš? Jinak bych řek, že ti to myslí stejně zmateně jako píše a tak to nadháníš hulvátstvím. Asi je takovejch jako ty docela dost, proto jsme toho po listopadu tolik posrali.

strejda 19.8.2008 15:59

Re: Zaujatost

To je opravdu dobrý postřeh. Poměry a politické názory lidí, třeba Petrušky, se mění. Fundamentální postata ale zůstává. Těžký, nekompromisní soudruh je stále stejný a je jedno pod jakou fanglí zrovna huláká. Opravdu by měli rezignovat na psaní.

Jirka 19.8.2008 15:18

Petruška je divná,

v případě vyhlášení samostatného Kosova a následného uznání psala někdy v únoru v LN, že se divila Srbům, co prý tak úžasného vidí na Kosovu, že se ho nechtějí vzdát. Proč se nyní nediví Gruzíncům, že se nechtějí vzdát j. Osetie a Abcházie. Přitom Kosovo je rozhodně víc srbské než j. Osetie Gruzínská.  To jsou ty dvojí metry, lidi už jiný nebudou.

Marek 19.8.2008 14:48

svět není černobílej

http://www.huliq.com/50497/georgian-opposition-leader-dies-suddenly-london , http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,572496,00.html

můžeme zabrousit do nedávné minulosti: http://ihned.cz/c4-10073040-22645120-000000_d-gruzinske-volby-budou-zfalsovane , http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.phtml?id=235091 Ne, nejsem Rusofil ani komunista a dokonce ani socialista, jen dost čtu. O dvojím metru si myslím svoje. Jak tuto situaci přišroubovat na Kosovo, co? A argument (praktický jediný používaný): udelali to v roce 68 tak teď je to taky jasný... co si o tom myslet, že ano. Odkud se bere současný příklon exkomunistů (funkcionářů např. Topolánek) k USA je možná způsoben rostoucím socialismem tamtéž.

Válka je mír, otroctví je svoboda, nenávist je láska.

Gregory 19.8.2008 14:31

Tak jak ?

 Je zajímavé co se tady rojí zastánců Ruska . Možností je několik . Buďto to jsou zažraní rusofilové , a nemá cenu jim to vymlouvat . Nebo to jsou komunisté , a u těch platí to samé . A poslední možnost je , že věří ruské interpretaci událostí . A tady bych byl velmi opatrný . Vzhledem k tomu , že Rusové soustavně lžou už od VŘSR , tak je velmi pravděpodobné , že lžou i tentokrát . Po všech zkušenostech  Rusovi prostě neuvěřím . A je úplně lhostejné jestli se nazývají SSSR nebo Rusko . Lidé to jsou stejní .

billis 19.8.2008 14:38

Re: Tak jak ?

ba, ba...R^

strejda 19.8.2008 14:57

Re: Tak jak ?

Kdy Gruzínci mluvili pravdu? Vy jste za dob SSSR rozlišoval Gruzínce, Abchazy, Osety, Čečence, Mordvíny, Čukči, Rusy? Vidíte! Myslíte, že se za těch 20 let změnili? Ne! A tak věřím Rusům stejně jako Gruzínům a hledám a skládám fakta.

P.S. Už nevěřím ani Američanům. Ty ZHN v Iráku byla poslední kapka.

Gregory 19.8.2008 15:43

Re: Re: Tak jak ?

Já nevím jestli mluví Gruzínci pravdu . Ale vím , že Rusové lžou .

kocman ladislav 19.8.2008 22:17

Re: Re: Re: Tak jak ?

jako jediný z gruzínců mluvil pravdu nějaký Džugašvili.Gregory,jste zavilý

Gregory 20.8.2008 8:54

Re: Re: Re: Re: Tak jak ?

Možná , ale oprávněně . Zkušenost praví . Co je ruské , to je špatné . A chyby , které nehodláme opakovat , se nazývají zkušenostmi .

nestraník 19.8.2008 17:07

Re: Tak jak ?

 zapomněl jsi napsat, že jediný kdo je důvěry hoden u tebe je asi USA a pak si můžeš nafackovat ja ko Petruška , zdali to pomůže.

Gregory 19.8.2008 17:30

Re: Re: Tak jak ?

Nepíši o tom jestli lžou Amíci nebo ne . Tvrdím , že lžou rusáci , a to naprosto permanentně . Pochybuji , že by najednou změnili svoje zvyky .

gerontusinza 19.8.2008 14:13

Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

...;-D inu ze srbů děláme zločince ( je to tak říkajích "politická práce" v Haagu) a nějaká územní celistvost je nezajímavá, ale když nějaký užitečný idiot udělá to co ten Šaška-vili pak pláčete a zapomínáte že tzv socializmus nebyl socializmus, ale diktát stejného tupce a ještě navíc gruzínského...... madam omluvte starce, že na vaše pitomosti odpovídá svými pitomostmi, ale vnímat tak jednostrannou  letoru tak to o něčem vypovídá...... Inu je třeba se na věci dívat stranicky, co modrá soudružko..;-D

NR 19.8.2008 14:34

Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

R^ ;-D

Vodák 19.8.2008 14:46

Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Není mi nic do toho, jak je p. Gerontusinza rudý. Nemá to s věcí nic společného. Stejně jestli je někdo modrý. Je a musí mi být jedno, jestli je Gruzínský prezident idiot nebo ne. Je to věc Gruzínců a mají tam od toho volby. Stejně tak jedno to musí být  i Ruským soudruhům i když na to nejsou zvyklí a nelíbí se jim to. Budou si muset zvykat a my bychom jim v tom měli pomoci. I když můžeme jen málo ale třeba v tom, že o radaru si budeme rozhodovat sami a jestliže nějaká vojska obsadí území jiného státu, označíme to bez nějakých keců za okupaci. 

strejda 19.8.2008 14:59

Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Co říkáte Afghánistánu, Iráku, Kosovu? Okupace? Pak ano, máte pravdu.

NR 19.8.2008 15:02

Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

R^

jirka.s. 19.8.2008 17:58

Re: Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Ještěže ten Aston nabízí ty smajlíky, viď, grafomane? ;-D

ps 19.8.2008 15:08

Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Já bych tomu říkal svržení zločinných režimů. Ale to je jedno jak se tomu říká. Jde o to, že američané v iráku a afghánistánu zlikvidovali nebezpečné režimy, které ohrožovaly nejen své vlastní občany (což by v normálním světě mělo stačit) ale i okolí. A mometálně jsou v daných zemích se souhlasem tamních vlád, které vzešly z voleb. Z voleb na poměry regionu demokratických. Co udělali rusové?

NR 19.8.2008 15:25

Re: Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Stranicky se na to díváš správně soudruhu, správně stranicky. Správně modrý soudruhu věříš jen tomu, čemu chceš věřit. Správně po stranicku. Stranická odměna tě určitě nemine, snad i stranická medajle od Topolánka, protože co USA činí, správně činí, a co Rusko činí, špatně činí ať činí cokoli. Jen tak dál mein bruder, very good.

Gregory 19.8.2008 15:30

Re: Re: Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Celkem bláboly . Ale ten poznatek , co Rusko činí , špatně činí . Tak ten je hodně blízko pravdě .

NR 19.8.2008 15:32

Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Hergot vy se tady rojíte modří soudruzi.

Gregory 19.8.2008 15:44

Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Nejsem ani modrý , a už vůbec ne soudruh . Ale v žádném případě ne červený .

ps 19.8.2008 17:20

Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Lžeš si do kapsy.

Gregory 19.8.2008 17:32

Re: Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Nevidím důvod proč bych to dělal .

ps 19.8.2008 19:13

Re: Re: Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Ta reakce patřila jinam.

strejda 19.8.2008 15:52

Re: Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Vláda v Iráku, legálně a demokraticky zvolená si přeje odchod všech cizích vojsk. Co udělali Američané?

Vodák 19.8.2008 15:18

Re: Re: Re: Ano paní Šustrová, lkáte nádherně ale ve dvojím metru....

Stejdo. Jestliže vojska obsadí území jiného státu je to okupace. Říkat si o Afghánistánu, Iráku, Kosovu, Sudetech, indiánech mohu  dnes co chci, ale jsou to jen kecy. Když Franta zabil Pepu z jakéhokoliv důvodu, tak to neznamená, že já mohu ze stejného nebo jiného důvodu zabít Jirku. Zdůvodnění jsou kecy. Vražda je stále vražda.