Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Je vlastenectví krajně pravicovým populismem?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Kyselková 8.5.2016 21:58Oslí můstek. Je potřebné, pane Strejčku komentovat volby u sousedů, ale konečně něco zmátořte s tou zdejší ODS ! Je na čase, abyste se dali dohromady a předseda Vás zlískal do jasné a životaschopné figury. Sfinga ODS hraje všemi duhovými barvami, aby nepopudila - jako do funusu. |
J. Škodák 8.5.2016 0:09Multikulturalismu kontra národní identita Poslouchám rakouský rozhlas a dívám se na jejich televizní programy a autor článku se správně na toto téma vyjádřil. Je to asi dva roky,kdy měla strana svobodných ve Vídni sraz a příznivci této strany veřejně demonstrovali na jejich podporu. Předseda strany Stracher,snad jsem si to příjmení zapamatoval správně,potom večer v tel.zprávách byl konfrontován se snímky,kterak nějací mladíci v posledních řadách hajlují. Veřejně se od těchto distancoval a hned další den bylo zjištěno,že ti mladíci byli najatí provokatéři zaplacení veřejnoprávní televizí. Tento zlý úmysl poškodit tuto stranu,která brání národní zájmy,tuto stranu posílil. Když zastáváme naše tradice a kulturu v Evropě,zastánci multikulturalismu používají podobné metody, aby poškodili snahy hnutí a stran,které brání naší národní a kulturním identitu. |
S. Netzer 8.5.2016 9:12Re: Multikulturalismu kontra národní identita Strache Heinz-Christian se jmenuje, ten Haiderův Bubi. Jeden z jeho posledních "zdravých názorů" je výzva k sjednocení Tyrolska. http://www.denik.cz/ze_sveta/rakousky-pravicovy-politik-strache-vyzval-k-sjednoceni-tyrolska-20160505.html :-)))) To samozřejmě není žádný pravicový populismus, on pouze, jako správný patriot, "brání tyrolskou národní a kulturním identitu". |
J. Kanioková 7.5.2016 19:07Vlastenectví a patriotismus by mělo být základní emocí Alternativní mapa kriminality uprchlíků? Výsledek zamlčování a "kouzlení se slovy" - http://jdem.cz/b8vja6 - https://twitter.com/XYEinzelfall - https://twitter.com/hashtag/Londonistan?src=hash - http://www.liveleak.com/view?i=138_1462619198 Mešity jejich ženám - zákaz kalhoty, cestování a Facebook http://www.thetimes.co.uk/edition/news/kb-mosques-06-hsc-rfprdckzj |
J. Kanioková 7.5.2016 17:37Holt... newspeak ulhaných pravdoláskovníků.. Stokrát milejší "populista", který reflektuje reálná rizika, než lháři a manipulátoři, kteří ústavně dané svobody natolik okleští, že z nich fakticky zůstane jen ta formální, ústavní slupka. Vždycky jsem si v životě vážila víc těch, kteří - co na srdci, to na jazyku, než neupřímných ulhaných korektníků.. Orwellova permanentní válka je realitou. A to ne s "cizími kořistníky či násilníky", ale s vlastními "elitami".. Čím víc se společnost žene pryč od pravdy, tím víc bude nenávidět ty, kteří ji říkají - Orwell |
H. Lukešová 7.5.2016 14:26Babišův ministra Pelikán... http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/15376-babisuv-ministr-pelikan-by-se-mel-zamyslet-jak-tu-s-nami-chce-dal-zit-nektera-svinstva-se-totiz-zapomenout-nedaji-.aspx |
V. Huebschmann 7.5.2016 12:05vlastenectví a narodovectvi To co predvadi VK je populismus narodevecky- politikum, nikoliv láska k vlasti a tradicim.... uf uf to je ovšem jasne mnoho let,ale stále nebezpecnejsi... |
J. Kanioková 7.5.2016 17:40"uf uf to je ovšem jasne" hmm... komu? Vám a ještě..? Kolik vás je ? |
J. Václavíková 8.5.2016 1:47Re: "uf uf to je ovšem jasne" Vezměme to z opačného konce. Za koho mluví Klaus? Za těch 0,4%? |
P. Pětník 8.5.2016 7:36Re: "uf uf to je ovšem jasne" No nevím, nevím. Myslíte, že pitomců je tu tak málo? |
S. Netzer 8.5.2016 8:50Re: "uf uf to je ovšem jasne" :-)))) Maji "zdravý názory". |
P. Pětník 8.5.2016 15:19Re: "uf uf to je ovšem jasne" O tom nepochybuji. Když je někdo rozumu mdlejšího a nátury plebejské, tak potřebuje krále, guru, mistra, Boha, na kterého přenese veškeré své naděje. A že je král nahý jeho poddaní nezjistí, neb jsou strachem ze světa a obdivem k němu slepí. |
S. Netzer 8.5.2016 16:16Re: "uf uf to je ovšem jasne" Tak to u polovzdělaných polointeligentů bývá. |
J. Fialová 8.5.2016 17:05Re: "uf uf to je ovšem jasne" A u untrmenšů obzvlášť, že. J. Fialová |
S. Netzer 8.5.2016 17:58Re: "uf uf to je ovšem jasne" To asi víte líp než já. Taovými otázkami se nezabývám. |
P. Pětník 8.5.2016 19:02Re: "uf uf to je ovšem jasne" Vypadá to, že si o sobě sama myslí, že je ýbrmenš. |
J. Kombercová 8.5.2016 19:53Re: "uf uf to je ovšem jasne" No, protože s paní Fialovou čteme stejné komentáře, tak mohu usoudit, že ona sama si to zřejmě o sobě nemyslí, jen jí to bylo jaksi naznačováno, někdy i důrazně. To jen, abyste si nemyslel něco, co si ten druhý nemyslí. |
P. Pětník 8.5.2016 20:27Re: "uf uf to je ovšem jasne" To je dobrá rada. Problém je ovšem v tom, že si zásadně myslím jen to, co si myslím. |
P. Han 8.5.2016 10:41Re: "uf uf to je ovšem jasne" Pitomců je tu hodně. Klaus mluví za tu pravou stranu Gaussovy křivky, tj. za tu s vysokým IQ. To by mělo být kolem cca 16 %. Ale to vám může být jedno, starejte se o své. |
S. Donát 8.5.2016 17:00Re: "uf uf to je ovšem jasne" :-))) |
M. Červeňák 8.5.2016 18:55Re: "uf uf to je ovšem jasne" Neurážejte jezevčíka! Není hloupý! Je jen malý, bez rozhledu, ale o to více tvrdohlavý... |
J. Jurax 8.5.2016 12:20Re: "uf uf to je ovšem jasne" Obráceně - soudíte naopak, že těch chytrých je jenom 0,4 procenta? Pitomců ovšem zjevně mnoho je, to máte recht. |
P. Jášek 7.5.2016 11:38A klidně pětkrát, majore ."Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti."....."Co se plánovitého hospodářství týče, jsme stále ještě na úplném začátku a já si představuju, jaká je to krása budovat celoněmecký a evropský hospodářský řád." Adolf Hitler, oslava 1. máje v roce 1927 ...ono to některým stejně nedojde! |
J. Jurax 8.5.2016 12:24Re: A klidně pětkrát, majore Neříct to právě Hitler, je to dokonalé krédo i dnešních levičáků ... :-) A kdyby tam místo socialisté bylo komunisté a nebyla tam zmínka o Německu, i Gottwald by to směle mohl říct z tribuny a bylo by mu davy aplaudováno. |
Š. Hašek 8.5.2016 15:10Re: A klidně pětkrát, majore Souhlas panem Jáškem a Juraxem. Citace je i doklad toho, že by maturanti neměli plkat, ale psát referáty na thema "co kdo řekl a co potom následovalo". Zatím mnozí bez dechu poslouchají Šiklovou, která jim říká totéž (totéž, co Hitler). |
I. Schlägel 7.5.2016 10:14Nacismus není pravice. Nacismus je levice. Vypjatě nacionalistická, kolektivistická a populistická svoloč. Stejně jako komunismus. Stejné metody, stejné zoufalé výsledky. Krajní pravice je výmysl levičáků, na který jim skočila téměř celá populace včetně osvícených novinářů, publicistů a mnohdy i historiků. NSDAP byla pravicová stejně asi jako Koministická strana CCCP. |
S. Donát 7.5.2016 10:53Re: Nacismus není pravice. Ano, nacismus je podobné svinstvo jako komunismus, jsou to dvě strany stejné odporné mince. Pravicového na něm není vůbec nic. |
S. Kalužík 7.5.2016 20:58Re: Nacismus není pravice. Souhlas, jen malé připodotknutí, po velkém "kamarádčoftu" Hitlera se Stalinem a plánech na socialistické ovládnutí světa Hitler o 14 dnů předešel Stalina a najednou válka. Bylo nutno nějak "obrátit plachtu" a nacismus noc připomínal nacionální socialismus, takže se začal používat pojem "germanskie fašisty" a nemalá část blbečků to kopíruje dodnes a piše o "německých fašistech" a podobně :) |
M. Šejna 7.5.2016 10:04vlastenenctví není nacionalismus, pane Strejčku pan Strejček si plete poněkud pojmy. Vlastenectví je láska k vlasti a k národním tradicím. Vlastenectví tedy není ani levicové ani pravicové, ani liberální ani konzervativní. Naproti tomu nacionalismus je nenávist k jiným národům, etnikům a tradicím. Nacionalismus je tedy nebezpečný extrémismus a může být jak levicový, tak pravicový. |
K. Keinkopf 7.5.2016 15:43Re: vlastenenctví není nacionalismus, pane Strejčku Takže "pravicový nacionalismus" je podle vás takový národní kapitalismus! Čili odpůrci globalizace jsou vlastně jak levicoví národní socialisté tak pravicoví národní kapitalisté, kteří si to o konečné směřování rozdají až po porážce nadnárodních monopolů :D. |