4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Neghranééé 22.11.2009 18:32

Re: Šárce- jak je to s US-zdravotnictvím?

50 milionů? Kopretino, vy přeháníte ještě více než zdejší socani. To se sem bude muset natáhnout ještě hodně Mechošů. Nikdo nemuže být odmítnut ve špitálu a pak to my zbytek musíme zaplatit. Opičí reforma představuje socialistické zdravotnictví. Řečeno jednou větou. No a uvažovat safra Čárynu, která se dostává do orgasmu, jen jak vidí machometánského opičáka v televizi, jako zdroj informací, je poměkud pošetilé. Socialismus je na vítězné cestě, jsem jen rád, že mi není dvacet.

Sarka 22.11.2009 19:06

Jestli jste videla

Mooruv vytvor, tak to nebyl dokument ale humoristicko-propagandisticka slatanina.

S temi padesatimiliony bez osetreni je to asi stejne jako tech padesat milionu co zde "hladovi". Nemocnice - stejne jako v Evrope, vezmou svoje pojistence/ci jakekoli pojistence v prvni rade. kazda nemocnice ma urcitou kvotu lidi ktere vezme jako "dobrocinnost". Tyto dokumenty si vestinou "opomenou" povsimnout toho, ze nemocnice v  tzv "socializovanem" zdravotnictvi, jako je treba to ceske, bud vubec odmitnou prijmout ci ostetrit "nepojistence", nebo jim za ukony nauctuji tak neskutecne vyskoe sazby (pamatujete na tu Ukrajinku a jeji porod?) ze to nikdo nemuze zaplatit. Takze je v tomto argumentu znacna davka demagogie.

Co se tyce osetreni, pokud jde o akutni stav, nikdo zde ze zakona nesmi apcienta odmitnout, cili kazdy dostane osetreni bez ohledu na to zda je pojisteny nebo ne; jakmile je akutni stav zabezpecen, je nasi povinnosti dotycneho odkazat do zdravotnickeho zarizeni ktere mu dalsi osetreni bude schopno posytnout (obecni kliniky, ci kliniky ktere se specializuji na dobrocinne zdravotnictvi)> Jiste to neni system idealni, ale nema o nic mene ani vice much a problemu nez ten socializovany model. Pouze to jsou problemy jine.

Sarka 22.11.2009 19:14

P.S. A jak jiste vite,

na rozdil od vetsiny evropskych zemi je zde zdravotni pojisteni nepovinne, tj lidi si maji moznost vybrat.Ti, kteri nemaji vubec zadne prijmy dostanou pomoc od statu v podobe statem placeneho zdravotniho pojisteni (medic-aid, medi-cal); nejhure na tom jsou ti, kteri nejsou pod zivotnim minimem, ale tesne kolem ci nad nim, ti opravdu casto musi volit zda pojisteni nebo najem. Ale je spousta oidi u nichz ta volba je treba mezi pojistenim a kabelovou televizi, pojistenim a novou motorkou, autem, atd. K memu prekvapeni jsem zjistila, ze tomu neni jinak ani v Nemecku, kde pojisteni je sice "povinne",ale spousta lidi to ignoruje a stejne si ho nekoupi. Nevim do jake miry o tom nemecka vlada ma ci vydava statistiiky - asi spis ne, protoze kdyz je tm "povinne", tak he "prece ma kazdy", ne?

kopretina 22.11.2009 19:19

Re: P.S. A jak jiste vite,

 Máte pravdu, viděla jsem dokument M. Moora. A takže je pravda, že když nemám zdravotní pojištění tak mě KAŽDÁ  nemocnice musí ošetřit.?

A vymáhá pak nemocnice po mě náklady na léčbu? Nebo to za mě zaplatí stát?  Moore tvrdil, že ten, kdo nemá peníze na léčbu, tak jej sice nemocnice ošetří, ale pak po něm vyžadují nehorázné prachy. Popisoval tam příběh chlapce, kterému pila uřízla prst a nemocnice mus sice zašila prst, ale za tak "nehorázné prachy" že chudák přišel o střechu nad hlavou.

Sarka 22.11.2009 19:28

Ne, kopretino, pouze

v pripade ze je Vas stav akutni a poslat vas na obecni kliniku by Vas ohrozilo. Prijdete-li s anginou, je samozrejme naprosto eticke (pokud zrovna nemate vysoke horecky ci co) rici - vite co, pani, tam a tam je "low fee" klinika, zajdete si tam, tam vas osetri bud zadarmo ci za nizky poplatek. Prijdete-li ze zlomenou noho, musi Vas osetrit ale k dalsimu leceni odkazi na prislusne zarizeni. Dam Vam priklad: onehda jsem byla povolana ohodnotit seberaha (nepojisteny, uplne nemajetny) ktereho privezli na nasi kliniku. Kdyby dotycny byl jinak uplne zdrav a jenom v nebezpeci ze si svuj pokus zopakuje, nesmeli bychom ho propustit dokud nenajdeme zarizeni, ktere jej vezme a nezaridime mu tam dopravu. Protoze zdrav nebyl (potreboval dialyzu), byl v nasem zarizeni nek0olik tydnu nez se podrilo najit zarizeni, ktere jej bylo schopno vzit jako cloveka uplne bez prostredku a s komplikovanymi zdravotnimi a psychiatrickymi problemy.

Sarka 22.11.2009 19:31

To je mozne,

jsou lide, kteri prisli na mizinu protoze museli platit nemocnicni ci jine po-platky> Jenom mi neni jasne jak je to odlisne od pripadu recene Ukrajinky ktery se nedavno probiral v ceskem tisku, ci jak je to odlisne od me svakrove, ktera zije v nejmenovane zapadni zemi, a jeji "povinne pojisteni" hradi jen velmi malou cast leceni ktere potrebuje aby nebyla v chronickych hroznych bolestech (=neni to "nezbytne nutne"). Ze sve penze a ze svych uspor si tedy plati to "nadstandardni" leceni, diky kteremuz je schopna chodit a pohybovat se po svete.

fuj 22.11.2009 17:55

Centrum pro integraci cizincu CIC

www.cicpraha.org

dalsi organizace placena z dani pracujicich evropanu

čtenář 22.11.2009 17:45

Budoucnost patří válečníkům.

Lojza z paseky 22.11.2009 17:34

Mně to hlava nebere

Už dávno jsem se smířil s tím, že současnému světu nerozumím. Desítky let vím, že tzv. "politická elita" není výběrem z výběru, alébrž odpadem z odpadu. Jedno mi ale furt, stále a pořád vrtá ve zbytcích mozku. Co tímhle ti parazité z Brusele a jejich přisluhovači sledují?

Napadá mne klasika. Chtějí vytvořit početnou skupinu voličů, závislých  na podpoře tzv. státu.  Těm potom začnou cpát všeliké dávky. V příštích volbách jest dostatek hlasů zajištěn. A těch pár pitomečků, kteří ještě pracují a platí daně, nebude míti na volební výsledek žádný rozhodující vliv.

Tedy dostaví se kýžený výsledek. Mnohamiliónová smečka bruselských lehkoživků si podrží příjmy o jakých se Onassisům zdá jen v těch nejdivočejších snech, dále budou užívati privilégia olympských bohů, budou se mezi sebou všelijak pářit a křížit, vytvoří skupinu nadlidí.

Což ale nemají rodiny, děti, vnuky ... Jsou opravdu tací hlupáci, domnívající se, že negramotný machometán toužící sdílet lože se sedmdesátiletou pannou, při odpálení bomby bude koukat, zda v davu náhodou není nějaký spřízněnec?  Nebo mají jiný plán? Nebo jim opravdu záleží jenom na tom, kterak se mají ONI dnes ... Nebo jsou to ještě větší blbci, než jsem doufal?

M. 22.11.2009 18:21

Re: Mně to hlava nebere

Bude to směs (třaskavá) všech uvedených možností: blbost, hloupost, krátkozrakost... neskutečný cynický vychcanismus ve stylu Po nás potoma... bohorvonost "intelektuálů", kteří pohrdají zdravým rozumem i fakty, pokud se protiví jejich "vizím"... zbabělost zadat si před podobně odpornými zrůdami z řad "kolegů"...

Zapomínáte ještě na jednu vlastnost levičáků všeho druhu: hluboce zarytou nenávist k tzv. obyčejným lidem z vlastní kultury, kterých se levičák, spoléhající na svou intelektuální převahu a a současně o ní pochybující, upřímně bojí. A z toho strachu je nenávidí a přeje jim to nejhorší, ale sám to nejhorší nedovede administrovat, a tak si zve spojence zvnějšku, páté kolony...

Niky 22.11.2009 16:41

Kdyý Hitler a Stalin,

společně osm let sjednocovali Evropu pod jeden prapor,tak velice úzce spolupracovali s radikálním islámem!!! Vše se jenom opakuje! Brusel=Moskva a Berlín!!

Harpyje 22.11.2009 16:57

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Ano, Stalinova afinita k islámu a jeho "spolupráce s radikálním islámem"  jsou známá fakta.

TUPČE! (Y)

Niky 22.11.2009 17:04

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Soudružko pravdolásková Harpyje,nastudujte si nedávnou historii a pak se vyjadřujte!!!

kopretina 22.11.2009 17:10

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Niky, Harpyji křivdíte. Harpyje není rozhodně kdovíjakým příznivcem mohamedánů, stejně jako já. Samozřejmě musíme rozlošovat, nejsou všichni mohamedáni stejní.

Jak jsem psala otázku Harpyji, co si myslíte o politice EU ve vztahu k Israeli a její propalestinským postojem? Mně se to hnusí.

Sigmund 22.11.2009 17:47

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

No,ještě že jste tu Vy a poučíte nás.  :-)

kopretina 22.11.2009 17:56

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Ano, to nejsou. Jak jsem psala, rozlišuji mezi muslimem a muslimem. Je Vám to doufám jasné.

Sigmund 22.11.2009 18:00

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

To byla reakce na výrok vzdělaného pana Nikyho. Vy už jste zvyklá že "reju" do Vás a automaticky reagujete,ne? ;-)

kopretina 22.11.2009 17:07

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Ahoj Harpyje, když jsem si tak pročítala příspěvky na Lidovkách, chtělo se mi zvracet. Soudruzi mmf, schaba, avalon, so... Tolik lži a nenávisti.

Jsem zastáncem EU, jinak to asi nejde, jenom mě šokovalo, že Baroso byl maoista, jak psal pan Provazník. Co si myslíte o Barosovi, je to dobrý člověk nebo pakřivec?

Velmi mi na EU vadí její protiisraelský a propalestinský postoj. S tím nemohu souhlasit.Co si myslíte o politice EU ve vztahu k Blízkému východu?

Harpyje 22.11.2009 17:16

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Proboha, Kopretino, přečtěte si o Barrosovi něco! Vyčítat někomu takový mladický hřích je směšné. A u takové bezbarvé osobnosti je to stejně zbytečné. EU rozhodně není "propalestinská". Lavíruje, snaží se o vyvážený postoj. Moc se jí to nedaří, uznávám.

Sarka 22.11.2009 17:39

Ahoj Harpyje,

myslim ze se Vam prave dostalo jedne z nejvetsich moznych lichotek tohoto fora - "pravdolaskova Harpyje"! I love it! ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D 

Krasne ilustrovana povrchonost soudu o lidech, o nichz mame nedosatecne informace; v podstate dodatecny argument k me otazce na tema na nejz jsme diskutovaly nize :-)

kopretina 22.11.2009 18:06

Re: Ahoj Harpyje,

Ahoj Šárko, někteří lidé nekriticky obdivují našeho pana presidenta Klause. Ano, pan Klaus je vzdělaný a inteligentní člověk, ale může se mýlit. Je spíše proruský. A jak řekl pan Topolánek, lepší EU než Moskva. A zeptám se Vás, o co jde v americké zdravotnické reformě a jak vlastně funguje zdravotnictví v USA. Viděla jsem jeden dokument o zdravotnictví v USA a tak říkaly, že přes 50 milionů Američanů nemá zdravotní pojištění a že nemocnice odmítají ošetřit lidi. Vy v USA žijete, byla byste tak hodná a posala mi to.

Harpyje 22.11.2009 18:17

Re: Ahoj Šárko,

černobílé vidění světa násobené ignorancí a předsudky = tato diskuse.

M. 22.11.2009 18:23

Re: Ahoj Šárko,

Co je černého nebo naopak bílého např. tvrzení o tom, že kasta tzv. eurohujerů - "lidí" jako dienstbier nebo štětina - se ze strachu z odhalení svých křiváren začíná chovat zbaběle?

kopretina 22.11.2009 18:48

Re: Ahoj Šárko,

No diskuse zde na Neviditelném Psu je o mnoho mnoho slušnější než na lidovkách. Z lidovek jsem dneska odešla, nemá to smysl.

M. 22.11.2009 17:50

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

kopretinko... Vy a zastáncem EU?

To jste mě zklamala, myslel jsem, že podporujete Izrael a hnusí se Vám postupující islamizace.

Barroso je pakřivec, stejně jako Jo Leinien, Barrot a Špidla. Víc komisařů jménem neznám, ale vsadím se, že to jsou rovněž komunisticko-multikulturní hajzlové... jinak to asi v takovém typu struktury ani nejde.

EU je objektivně motorem socializace, byrokratizace a islamizace evropských zemí. Váhá s podporou Izraele, místo toho platí stále vyšší výpalné  plastelincům. Je nedemokratická a neférová, směřuje k tyranii. Něčeho takového se zastávat může jen člověk hodně neinformovaný, naivní nebo nemravný.

kopretina 22.11.2009 18:00

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Víte, žiju v Evropě tak podporuji EU. Jinak toJak jsem psala Harpyji, nelíbí se mi kritický postoj EU vůči Israeli.Nesouhlasím se socializací a byrokratizací, ale co se dá dělat? Nemohu hlavou prorážet zeď. :-)

M. 22.11.2009 18:16

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

"...víte, žiju v Německu, tak podporuji německé úsilí za znovuzískání velikosti a vyzbrojení a nový Lebensraum na východě. Sice mě vyhodili z university,kde jsem učil na lékařské fakultě, zakazují mi i soukromou praxi, museli jsme propustit árijskou ošetřovatelku, tramvají můžeme jen v zadním voze, ta žlutá hvězda, co nás nutějí nosit, je taky otravná, ale co mám dělat... žiju zde, je to moje země, a tak podporuji našeho miliovaného Vůdce A.H..... (Jakob Rosenberg, M.D., Berlín leden 1938)"

Je to samosebou fiktivní. Ale tak nějak vypadaly postoje lidí, kteří šli do transportů jako ovce.

kopretina 22.11.2009 18:27

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Ano, to bylo strašné. Zabíjení lidí jen na základě židovského původu. Transporty, mnoho lidí zemřelo již v dobytčácích, pak vyhlazovací tábory, plynové komory. Přeživší přišli o všechny své blízké, však pamětnici mohou vykládat. Jen MÁLO lidí se postavilo na odpor. Jeden Britský autor chce natočit FORSAKEN PROMIS (nevím, jestli jsem to napsala správně Harpyji, nedodržený slib), kde popisuje ubohou politiku Velké Británie ve Svaté zemi. Britové nejprve slíbili vytvoření židovské národní domoviny v Palestině (Balfourova deklarace) a pak postupně na nátlak Arabů od slibu opustili a odmítli Židy do Palestiny přijímat a vraceli je do Evropy. Kdyby Britové dodrželi svůj slib a vyvtořili bt židovskou národní domovinu 2 000 000 Židů se mohlo zachránit, slovy DVA MILIONY. Britům byl osud Židů ukradený, Bohužel. A najsou se zrůdy, které holocaust buď popírají nebo schvalují. Blbost a zlo je věčné.

Nyní, když se Židé nechtějí nechat vyhubit a brání se muslimským teroristům tak levičáci mektají.Židé, kteří byli likvidivání po donu 2000 let, mají právo zvednout hřbet a bránit své lidi i svou zem. A Obama se staví proti Israeli. Jelikož nemám o Obamově politice informace, tak doufám, že mi to Šárka, která žije v USA vysvětlí. Domnívám se, že Obama je silně levicový a propalestinský. Ustupovat zlu je vždy špatně! Mnozí lidi nazývají dobro zlem a zlo dobrem.

M. 22.11.2009 18:30

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Obama je muslimský "krtek", víc netřeba dodávat.

kopretina 22.11.2009 18:34

Re: Kdyý Hitler a Stalin,

Taky si to myslím, ale nechci dělat soudy, když Obamu jinak moc neznám. Jen se mi nelíbí jeho propalestinský postoj. Když pan israelský premiér Netanjahu navštivil USA, tak jej Obama přijal v noci, bez novinářů, bez září reflektorů. Zkrátka Obama ponížil pana Netanjahu. To by se za Bushe nemohlo stát.

Jinak pane M, jak víte, píši zde na Neviditelném Psu články, seznam všech mých článků najdete zde http://sites.google.com/site/hlukesova/

A jestli se Vám budou líbit, byla bych ráda, kdybyste je zprostředkoval dál. Pravdu by se mělo dovědět co nejvíce lidí.:-)