8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MKe 21.11.2009 16:24

Re: Mke

ano paní, jistě paní

MKe 21.11.2009 16:27

Re: Mke

ještě si rýpnu - Goldsteinova zpráva jasně definuje chování Israele jako terorisování civilního obyvatelstva. pro připomenutí Goldstone není antisemita  a právnicky je to těžká váha...

kopretina 21.11.2009 20:41

Re: Mke

Milý Mke, pan Gerloff vyvrátil LŽI Galdstovou zprávu.:-)

A. S. Pergill 21.11.2009 16:59

Re: Mke

Máte pravdu v tom, že extrémisté nemají mezi Židy téměř žádnou podporu (a ještě víc mezi židovskými míšenci, kteří jsou podle Talmudu i Starého Zákona ještě větším pohoršením pro bůžka JHWH než nežidé). Zatímco mezi muslimy mají radikálové, hlásající podobné věci, podporu prakticky stoprocentní. Na druhé straně by bylo silně nemoudré si vůči extrémistickým rabínům neponechávat stav bdělosti a pozornosti (asi jako jsme pořád připraveni na choleru, přestože tu už desítky let jako epidemie nebyla a jsme připraveni  - a příslušné státní  a zdravotnické organizace se na to cvičí -  i na ebolu, přestože jsme ji tady ještě neměli a bohdá ani mít nebudeme). Berte Mikeho a podobné jako ty, co se nás snaží udržet ve stavu bdělosti a ostražitosti i vůči dalším rizikům, než je islám.

Mke 21.11.2009 18:08

Re: Mke

o se zas není čemu divit (Israel, USA) ... a navíc některé "radikální skupiny" přímo vytvořily USA - Al kaida, taliban

MKe 21.11.2009 15:57

Re: Mke

a odpusťte nerelevantnost, ale chtěl jsem se pobavit na účet jistých proisraelských fanatiků ...

NNBLNGR 21.11.2009 14:43

Wilders

nazyva veci pravym jmenem... co stredoveky tmari trestaj smrti! a uzitecny idioti jim k tomu tleskaj...

Bojar 21.11.2009 14:41

Souhlasím..

Braňme svou kulturu dokud je ještě čas, jestli ale ještě je.

xyz 21.11.2009 14:38

"Dnes a denně média referují o středověkých praktikách islámského náboženství"

Co je tak nechat na pokoji? Teď už je pozdě.

Rintintin 21.11.2009 14:33

Souhlasím!

Pane Provazníku máte 100% pravduR^

Pete Brich 21.11.2009 13:06

Pane Provazníku, aby Vás tato xenofobie opustila, má už ČR určenu kvótu, kolik islamistů musí přijmout.

Však brzy tomu multikulti přijdete na chuť a pořídíte si kostkovanou utěrku a malou pneumatiku na hlavu. A rád. Protože Vám může pomoci, zachránit si život!!

PB

A.S. Pergill 21.11.2009 13:55

Re: Pane Provazníku, aby Vás tato xenofobie opustila, má už ČR určenu kvótu, kolik islamistů musí přijmout.

Prostě ti "kvótoví" budou muset "ze země nebo do země", ale nezůstat na ní. "Utěrka" navíc nepomůže, první generace kolaborantů byla v islámem dobytých zemích prakticky vždy důsledně vybita. Nehledě k tomu, že po islamizaci by se z mnoha důvodů zhroutila kompletní evropská struktura výroby a distribuce potravin a nastal by hladomor, proti kterému byl ten bolševiky řízený na Ukrajině nehoráznou žranicí. Odhadem by šlo pod drn (nebo spíš na talíř těch zbývajících) cca 80-85% obyvatel. Nemluvě o chronicky nemocných atd., protože všechny takové technologie jsou "haram", tedy nečisté, zakázané.

Jsme ve stejné situaci, v jaké byla Evropa při vpádech Maďarů. Tehdy se to vyřešilo krvavými bitvami u Lechu a na Moravsko-Slovensko-Rakouském pomezí (přesná lokalita té druhé známa není), kde byli útočníci nikoli poraženi, ale totálně vybiti (kdo nepadl pod mečem, byl zahnán do řeky, stepní kočovníci většinou neuměli plavat). Byla to v podstatě genocida necivilizované, kočovné, části maďarské populace (zbylí, pod názvem Kumáni, přestali hrát v maďarském státním útvaru významnou politickou roli), na druhou stranu ale otevřela cestu sv. Štěpánovi, který mohl Maďary přetvořit ve standardní civilizovaný národ a jimi obsazená území ve standardní feudální stát. Můžeme být hrdí na to, že naši předkové v těchto bojích hráli podstatnou roli, u Lechu český kontingent padl téměř do posledního muže. ale své místo neopustil, další boje vedl časký kníže bez jakékoli zahraniční pomoci.

A.S. Pergill 21.11.2009 13:59

A, mimochodem,

"fobie" je neodůvodněný strah z něčeho (veci, situace atd.)

Jestliže někdo vyhlašuje, že nás pobije a zotročí, má to psáno ve své "svaté knize" a od středověku po současnost takovéto výhrůžky opakovaně v mnoha zemích splnil, pak jsou obavy  z něho naprosto odůvodněné. Použití tohoto termínu je ekvivalentní s použitím termínu "nacistofobie" třeba u vězňů v Osvětimi.

Emil XX 21.11.2009 17:25

Re: A, mimochodem,

R^R^R^

chouan 21.11.2009 12:33

100% souhlas s článkem

R^R^R^

Jerome 21.11.2009 11:58

Pokud

bude listina práv a svobod, jak je zakotvena v LS, platit bez výhrad a vymáhat její ustanovení budou evropské soudy, zůstanou dveře pro islám otevřené dokořán a to se vším, co to obnáší. Dokud bude pan Kocáb vymýšlet své programy pro nepřizpůsobivé, aniž by proběhla skutečná a věcná analysa problému, nehneme se z místa. Ke škodě všech účastníků napjatých vztahů. Multikulturalismus je ideologie, nikoli  myšlenka na setkávání a vzájemné obohacování kultur. Ideologii prosazují minority s pocitem nadřazenosti nad ostatními a bez respektu k jinak smýšlejícím prostou mocí, blízkou totalitním praktikám v novém hávu. Umožňuje to právě princip svobody jako libovůle, kterou leze prosadit zákonem. Zda to prospívá či škodí není věcí diskuze, ale diktátu.

Petr 21.11.2009 11:56

souhlas s panem Provazníkem

je mi smutno při čtení některých příspěvků,přikládám je zřejmě k neznalosti historie Evropy,což není známo,že Španělsku trvalo cca 700let než vytěsnilo muslimy ze země?Turecká říše ovládala celou jižní  Evropu,vždyť stála až před Vídní ,trvalo to až do první světové války,kdy došlo k osvobození národů od osmanské říše.Tak  nechápu současné představitele EU,kam také nyní patříme k tak  velké toleranci masové imigrace muslimských věřících.Tito se neintegrují do společnosti kam přišli,neučí se jazyk  neznají historii uvedené země .Ideologii islámu se snaží  plíživě vnutit  do společnosti jiné kultury.Pokud se nevzpamatujeme a budeme neustále ustupovat a přehánět toleranci,je otázka času kdy budeme cizinci ve vlastní zemi.Měli by  respektovat pravidla země kam přicházejí.

Rodrigo 21.11.2009 11:46

Souhlas

R^

Sven Australan 21.11.2009 11:27

nezaslouzi...

K male zmince k Francii " Kdyz oslavovany De Gaulle zradil francouzske usedliky v Alziru i cast armady, ktera mu verila, nezbylo nez pri odchodu do Francie vzit ssebou slusne Alzirany, protoze novy rezim , podporovany sovetskym "taborem miru", by je vsechny podrizl. Ti ve Francii nedelali problemy, ale jejich deti, tam narozene, jako Francouzi, svedeni agitatory-mullahy, nejsou zemi loyalni, jako jejich otcove. Pritom zneuzivaji demokratickeho systemu zeme, relativni tolerance i socialnich vyhod.  Neni divu, ze puvodni, bili Francouzi, jsou po letech niceni, kriminality a neochoty, toho maji dost a prave Le Pen, jeden stary francouzsky parasutista, chce odcinit chybu De Gaulle-ho.    Naproti tomu, Holandsko, i kdyz melo take sve kolonie ( v Karibiku a hlavne Holandskou Vychodni Indii - dnesni Indonesii), mimo loyalisty ze svych byvalych kolonii, otevrela pristup siroce, krestansky a velkomyslne komukoliv, kdo chtel a kdo se citil utlacovan.   Ovsem, paradoxem se stalo to, ze tak zvani "uprchlici", dobrotu odplaceji zlobou, drzosti, lenosti a neprispusobivosti.  Snad proto, ze se jedna vetsinou o MUSLIMY  ! A v tom to vsechno vezi.  Islam je jed, pro cely svet, nejen pro Evropu.  Proc myslite, ze nas, australsky government (vlada) rocne dava nekolikamilionove dary sousedni 200milionove muslimske Indonesii ? Vylozene ze strachu, si je "kupujeme" a oddalujeme konflikt, jen jej odstrkujeme pro nase deti !  V historii to lze prirovnat jen k triceti hrivnam stribra a stadu volu, ktere se uvolil platit (sv.)Vaclav !  Kez bychom meli i zde v Australii nejakeho Boleslava !  Takze, vazte si v Evrope statecneho Geert Wilderse i Le Pena, to jsou Evropane, i kdyz ne multikulturaliste !

xxxKubeš 21.11.2009 11:46

Re: nezaslouzi...

Souhlas se Svenem, s tím (sv.)Václavem to sedí! R^

Jiří Heincl 21.11.2009 12:17

Re: nezaslouzi...

Zkrátka pořád platí, že dobro se odplácí zlem a každý, kdo udělá dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

Harpyje 21.11.2009 12:53

Re: nezaslouzi...

Jak "velkoryse" se Francie zachovala vůči těm "slušným Alžířanům" (harkis) se dočtete mimo jiné zde: http://www.ph-ludwigsburg.de/html/2b-frnz-s-01/overmann/baf4/algerie/algerie6.htm, nebo zde: http://wissen.spiegel.de/wissen/dokument/dokument.html?id=13503319&top=SPIEGEL Jejich potomkům se nelze divit.

kpt 21.11.2009 16:41

Ve Francii

ale nejenom tam si zkraje mysleli, jaký že to udělali skvělý kšeft, když si v 50. letech pustili do země coby levnou pracovní sílu Alžířany Turky Pakistánce atd. Nikdo z nich se nedokázal přizpůsobit, možná nějaké zanedbatelné procento..zbytek dělá potíže čím dál větší, takže jak to dopadne, je poměrně jednoduše spočitatelné...

Harpyje 21.11.2009 18:43

Re: Ve Francii

Rv

portwyn 21.11.2009 11:21

Čím pevnější poklička

na papiňáku, tím silnější bude pozdější výbuch. Tak dlouho budou mainstreamoví politici a novináři označovat kritiky islamismu za extremisty, až se objeví nějaký nový Hitler.

Petr H 21.11.2009 11:38

Re: Čím pevnější poklička

A proč hned Hitler?Proč ne třeba Churchill?Nebo Sobieski,Charlemagne....?Vždyť Wilders nemá kromě samolepek z levicového EU-mainstream tisku s Hitlerem nic společného.

Fanda 21.11.2009 10:43

WILDERS BYL V BRITÁNII

Soud v Británii rozhodl, že  G. Wolders může do Británie přijet. Paní ministryně patrně vnitra nezná zaákony ani mezinárodní právo.

Tx 21.11.2009 10:42

Kouzelné je,

že Britanie nevpustila Widerse, který tam nic svrhávat nechtěl a opakovaně bez potíží vpouští Usmáního, vedoucí ideovou postavu současného islámu, který v rozhovoru pro Timesy řekl o džihádu, že "muslimové mají žít v zemích, kde je svobodné šíření islámu povoleno, v míru, ale jen do té doby, než budou dostatečně silní, aby mohli bojovat". A tohle tedy Angličanům nevadí... A ten pán tedy patří k těm "umírněným".

Tx 21.11.2009 10:44

Re: Kouzelné je,

pardon, překlep, pochopitelně Wilderse.

Emil XX 21.11.2009 10:22

Středověký islám do Evropy nepatří - Mohamed, viděno dnešníma

očima je totiž na úrovni Hitlera.

Pokud by byl Mohamed brán pouze jako historická postava, obstál by samozřejmě v porovnání s většinou potentátů své doby.

POKUD má být jeho jednání závazné pro dnešek, je nutné ho soudit dnešními měřítky. Pokud by muslimové nebyli díky tomu nepřítelem číslo jedna, dalo by se říci, že tímto výkladem svému idolu silně škodí.

Ta multikulti levácká pakáž našich i evropských politiků zasluhuje pověsit, protože jejich SKUTEČNÝM cílem je zničení evropských národů jejich přečislením muslimy.