Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Tři poučení z katalánské krize
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ś. Svobodová 4.10.2017 19:01Poučení je jen jedno Občanská práva jsou EU u zadele v okamžiku, kdy narušují zájem EU. |
M. Prokop 4.10.2017 22:24Re: Poučení je jen jedno A je ještě otázka, co by to měl být zájem EU. Já vidím jen zájmy konkrétních osob, málokdy se kryjící s mými zájmy. |
P. Urban 4.10.2017 18:18Sbližování Západu a Východu myslím, že způsoby, jakými se čelí separatismu ve Španělsku na jedné straně a v Rusku (Čečna) nebo Číně (Tibet, Ujgurská AO) přece jenom vykazují jisté významné rozdíly. |
Š. Hašek 4.10.2017 19:35Re: Sbližování Západu a Východu A co má být? Vy jste si nevšiml (na rozdíl od našich mladých posluchačů politvědy), že svět vykazuje stále rozličné odlišnosti od universálnosti stanovené Václavem Havlem. A jinými. Chcete poučovat Čínu, Rusko? Dost si troufáte. Zaměřme se na partu v brusele (to není chyba, Evropa je chybně). |
M. Prokop 4.10.2017 22:25Re: Sbližování Západu a Východu Zas tak moc rozdílů nevidím, alespoň ne významných. |
V. Čistý 4.10.2017 15:00Putin pomáhá potřebným! Nemusíme mít rádi prezidenta Ruské federace, nemusíme mít rádi ani samotné Rusko či naše starší ruské bratry. Ale jedno jim upřít nemůžeme: Rusové vždy pomáhali potřebným, a to NEZIŠTNĚ. Nebudu zde připomínat notoricky známou pomoc, kterou nám Čechům Rusové poskytli v letech 1945 a 1968, nebudu připomínat OBŘÍ finanční náklady, s nimiž Sovětský svaz udržoval v naší vlasti Střední skupinu Sovětské armády, chránící nás proti NATO a EHS. Zato připomenu – a rád – sovětskou a československou pomoc trpícímu Španělsku, v dobách 1. španělské občanské války. Co je tedy tak špatného na SOUČASNÉ pomoci Ruska katalánským vlastencům?! Komu vadí tato pomoc národně-osvobozovacímu hnutí Katalánska, kromě fašistů ze Španělska, EU a NATO, kromě neomarxistických vrahů z Wall Streetu a Bilderbergu?! Snad už nikomu; rozhodně ne nám roduvěrným Čechům, vděčným příjemcům TÉŽE pomoci. Z této národní perspektivy je nutno hodnotit provokační příspěvek zrádné emigrantky Netzerové, té NEPOLEPŠITELNÉ obhájkyně evropských hodnot. Mupy mup! |
M. Prokop 4.10.2017 15:04Evropské hodnoty viz zde https://www.pressreader.com/czech-republic/lidove-noviny/20171004/281694024984890 |
V. Novák 4.10.2017 15:05Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Tady se snažíme udržet nějakou úroveň diskuze a kromě toho, tady nejsou blbci typu Dementmarka nebo Čížka, kteří na tvoje pitomé trollení skočí... |
J. Kombercová 4.10.2017 15:11Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Větší Vlastenec vytáhl ze šatny další kabátek. |
S. Netzer 4.10.2017 15:27Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Příspěvky pana Čistého na Psu vítám. Raději se snažte "udržet nějakou úroveň diskuze". S Břízovou se vám to zaručeně podaří. :-( |
V. Novák 4.10.2017 15:34Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Že vy jeho pitomé provokace přivítáte, o tom jsem nepochyboval. Už jste ochotná vyjmenovat některé z těch "fake news" podle španělského vládního deníku? Nebo jako obvykle? |
V. Pavelka 4.10.2017 16:39No nevím ale byl by hospodářský výsledek Katalánců stejný kdyby z nějakého důvodu klesla turistika tamtéž ? |
I. Břízová 4.10.2017 15:35Re: Trolle, nechceš se vrátit do své nory na lidovkách? Ach vy jedna chudinko nešťastná. Musíte na tom být opravdu zoufale. Když vám tolik vadí jedna důchodkyně z Varů. A nebo vás tak příšerně štve, že jsem vás docela prokoukla?:-)) Potěší vás, když si vás už ani nevšimnu? |
P. Urban 4.10.2017 18:20To je zajímavý článek Bohužel nejsem schopen poznat, zda je myšlen vážně nebo ironicky. |
M. Jelínek 4.10.2017 14:15souhlas Souhlas s autorem |
J. Kanioková 4.10.2017 13:16Naprostý souhlas s autorem.. Potvrdzuje sa, že Kosovo bol zlý precedens - https://www.aktuality.sk/clanok/526219/komentar-daga-danisa-potvrdzuje-sa-ze-kosovo-bol-zly-precedens/ |
M. Prokop 4.10.2017 13:20Re: Naprostý souhlas s autorem.. Měl někdo nějaký DOBRÝ nápad, jak Kosovo řešit a vyřešit? Já o žádném nevím. |
V. Pavelka 4.10.2017 16:2110 Roků Létal lord Owen z EU do bělehradu a snažil se domluvit z Miloševičem , který se na všechny společné domluvy vykašlal ješte než přistál v Bruselu , nebezpečí že se válka rozleze po celém balkánu bylo čím dál větší , pak se nasrali Amici a bylo po problému !. |
M. Prokop 4.10.2017 17:10Re: 10 Roků Taky to vidím nějak tak. |
Š. Hašek 4.10.2017 19:39Re: Naprostý souhlas s autorem.. No tak si to USA vyřešily. Hodilo se jim to. Srbové jaksi nejsou dost ohební. Buďme rádi za ně. O Albanialand na srbském území si neopřu ani kolo. |
V. Novák 4.10.2017 13:37Re: Naprostý souhlas s autorem.. Celá Jugoslávie byl "zlý precedens". Bylo to první porušení SBSE a "poválečného uspořádání Evropy", o němž tak ráda šťavní madame Merkel. Tedy, pokud se toho narušení poválečného uspořádání Evropy nedopustilo Německo - o tom mlčí jak partyzán na Gestapu... O Kosovu zase šťavnila naše Jeho Jasnost, že jeho uznání jako samostatného státu po násilném odtržení od Jugoslávie žádný precedens není - samozřejmě Jeho Jasnost kecala jak zajíček na pasece. Protože precedentem v mezinárodním právu je to, co někdo jako precedens uzná, řídí se jím a prosadí to. Takže přinejmenším pro Abcházii a Jižní Osetii to precedens byl. Na jejich zvýšenou aktivitu ohledně mezinárodního uznání zareagoval Saakašvili 7.srpna 2008 - a zbytek už známe. A rozhodnutí MSD OSN v Haagu, jímž si USA nechaly posvětit vznik Kosova bez souhlasu Bělehradu, lze uplatnit zrovna tak (a lépe) na Krym, který nebyl odtržen násilně a za cenu vybombardování "původního státu", kterak praví příslušná rezoluce MSD OSN. Jo... pámbu peče oplatky. I v mezinárodním právu... |
P. Urban 4.10.2017 18:27Zlé precedenty ty už byly dříve rok 1848-49 ve Střední Evropě (tehdy naštěstí zvítězilo existující uspořádání), rozpad Osmanské říše (rozpad Jugoslávie byl vlastně jeho poslední kapitolou, aspoň v Evropě), rozpad habsburské monarchie, ... Mimochodem, československé pohraničí v roce 1938 také nebylo odtrženo násilně a za cenu vybombardování původního státu. |
S. Netzer 4.10.2017 12:35Zajímavé postřehy z "tzv. vyspělého Západu" o fake news okolo katalánské krize které kolují internetem, a jejichž původci jsou obvyklí podezřelí - Rusko a jeho užiteční idioti. https://elpais.com/elpais/2017/10/02/inenglish/1506943013_999238.html |
V. Novák 4.10.2017 13:45Re: Zajímavé postřehy A co konkrétně z toho jsou "fake news"? |
I. Břízová 4.10.2017 14:01Re: Zajímavé postřehy Ale jděte, pane Nováku. Snad nečekáte nějakou normální odpověď? |
V. Novák 4.10.2017 14:08Re: Zajímavé postřehy Ne, čekám obvyklé mlč/žení. Ale zeptat se můžu, ne? |
I. Břízová 4.10.2017 14:12Re: Zajímavé postřehy Ano. Máte pravdu |
S. Netzer 4.10.2017 14:34Re: Zajímavé postřehy Přečtěte si ten článek, nebo si to nechte vysvětlit od Břízové. :-)))) |
I. Břízová 4.10.2017 14:57Re: Zajímavé postřehy Opravdu fundovaná odpověď na otázku pana Nováka. Hlavně, že je vám veselo. |
V. Novák 4.10.2017 15:07Re: Zajímavé postřehy Článek jsem si přečetl - a ptám se znova. |