29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

EVROPA: Ruská hrozba

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Beránek 1.6.2007 9:23

Re: místní kolektivista se níže v diskusi ptá "co bylo drive, slepice nebo vejce ?"

Takže si tedy uvědomujete, že jedním z těch užitečných idiotů, jste i Vy?

Mohl byste blížeji vysvětlit, co je přes současné mediální a manipulační praktiky neproveditelné?

Zdravím

Harpyje 1.6.2007 9:23

Re: Odpovědi na účelovou kolaborantskou propagandu Jana Svobody

Ano Septiku, že Vy jste pro obnovení Varšavské smlouvy, mě vůbec neudivuje. ;-D ;-D ;-D

Hnyk 1.6.2007 9:21

Re: Odpovědi na účelovou kolaborantskou propagandu Jana Svobody

Hrozil útokem jako odpověď když by zločinný komunistický blok napadnul svobodný svět. Takže rudí zločinci, křiváci a kolaboranti Rusů: Zalezte kam patříte.

patejl 1.6.2007 9:10

Re: Děkujeme Ameriko

to mi pripomina vitani ruskych prezidentu svazaky blahe pameti. asi to bude stejnej odpad.

StandaT 1.6.2007 9:07

místní kolektivista se níže v diskusi ptá "co bylo drive, slepice nebo vejce ?"

místní kolektivista se níže v diskusi ptá co bylo drive, slepice nebo vejce ?

Dříve bylo rozhodnutí vyvinout novou generaci jaderných ponorek. To, totiž samo o sobě i bez výroby prototypu trvá mnohem déle, než trvají jednání o radaru  - včetně Tvrdíkova (ne)angažmá.

Stejně tak i vývoj, výroba a testy nového balistického nosiče atomových pum. To není záležitost několika málo měsíců, kdy se tady cíleně diskredituje ten nezákladnější národní zájem - zajištění naší vlastní bezpečnosti. To je podstatně delší záležitost.

Odpověď je, Martine, jednoduchá. Stejně tak, jako hodnocení Vašeho intektuálního potenciálu. Ten jste totiž (jak plyne i z vašich dřívějších příspěvků) plně podřídil ideologii.

P.S. to jste si nevšiml, jak profesionální propagandisté z vašho tábora mlčí? Jak nechali veškerý mediální prostor užitečným idiotům? To odlišuje profesionály od aktivistů. Vědí, co je i přes současné mediální a manipulační praktiky neproveditelné.

Říman 1.6.2007 9:06

Re: KUBANSKA KRISE 1961 !!

Ano, taky jsem byl u toho, bolševický pitomečku. Ty jsi chtěl zalézt se zásobama jak krysa do kanálu (zřejmě jsi byl kádr), nás jako vojáky (prezenční) chtěli hnát bránit socialismus pochodem na Rýn.Tak je to s ruskými zájmy, komunistickými i postkomunistickými. Kdo tohle obhajuje (a dokonce chce drze poučovat "mladé") je obyčejná rusácká s..ně.

A.CHAMR 1.6.2007 9:04

Re: nechal jste se ovlivnit lzi

kašli na něho je to hňup a tím taky zůstane

achjo 1.6.2007 9:01

Re: Re: KUBANSKA KRISE 1961 !!

Záměrně? Určitě.

Špatný odhad? Nemyslím. Odhad byl velmi přesný. Rusové nestavěli na Kubě a Američané museli stáhnout rakety z Turecka. A přesně to Rusové chtěli.;-)

Jiří K. 1.6.2007 9:00

Re: Ach jo, tak potřetí - dokončení

Vaše závěrečné tři otázky nejsou pane Svobodo vůbec existenční, ony jsou totiž pitomé a demagogické. Zapřaháte kočár před koně a porovnáváte neporovnatelné.

Nejprve tu byl záměr zřídit v Česku a Polsku základny, pak teprve odpověď o jejich případném zničení. Protiraketová obrana není pouhé neškodné obranné zařízení, zejména v Česku umístěný radar má spoustu dalších možností využití, než pouhé sledování fiktivních Íránských či Korejských (sic!) raket. Analogie s našimi pohraničními pevnostmi je hodně pitomým příkladem sofistiky – betonové bunkry nebyly schopny monitorovat vzdušný prostor nad obrovskou částí území Německa a nepředstavovaly ani žádnou zvláštní výhodu pro hypotetický případ útoku na Německo.

Jaká agrese, před níž by nás nedokázalo ochránit členství v NATO (a EU), nám reálně podle Vás nyní hrozí?

Nebudou li základny, nebude ani důvod, proč je jadernými zbraněmi ničit. To nedokáží pánové Drápal, Doležal a jak vidno i Svoboda pochopit.

Jožin 1.6.2007 8:59

Pro smidrnocha

Tady:http://www.globalaffairs.cz/cz/oldthemes/oldthem1/534.html

S/keptic/us Max/imus 1.6.2007 8:58

Odpovědi na účelovou kolaborantskou propagandu Jana Svobody

Hrozil nám již někdy někdo jaderným útokem ?

Ano, USA od 50.let do konce let osmdesátých. Specielně "hyperdemokrat" Kennedy rovnou vyhrožoval jadernou válkou.

Hrozil nám někdo za to, že jednáme o výstavbě ryze obranného zařízení?

Žádné ryze obranné zařízení neexistuje a už vůbec jím není tento radar.

Ochránily nás v posledních nejméně třech stoletích před agresí smlouvy s evropskými mocnostmi?

Jistěže ochránily, nevšiml jste si, že se tu od roku 1945 neválčilo?

Jiří K. 1.6.2007 8:58

Ach jo, tak potřetí

Rusko nám hrozí a pana Svobodu zamrazilo.

Kdo by také čekal, že nám Rusko bude hrozit atomovým útokem? Pane Svobodo každý, kdo se opravdu logicky zamyslel nad důsledky plánu na umístění systémů protiraketové obrany na naše území, nad jejich skutečnými možnostmi (raket i radaru) a nad věrohodností oficiálně vyhlašovaného důvodu jejich rozmístění. Radarové systémy se ničí vždy jako první v pořadí a spolehlivé a rychlé vyřazení zajistí jenom jaderná zbraň. Že tento jednostranný krok vážně podkope důvěru a naruší vztahy s Ruskem bylo již od počátku naprosto jasné.

Rusko hrozí atomovým úderem – to je prý ten nejpádnější argument pro umístění základen. Směšná logika – nejprve v rozporu s mezinárodními odzbrojovacími dohodami vytvoříme pro Rusko novou hrozbu umístěním základen a systémů o tisíce kilometrů blíže jeho území a když na to logickým způsobem reaguje, prohlásíme to za nejpádnější důvod a argument pro ony základny.

Rusko se nevrací k železné oponě, ono má naopak v historii nevídaný prospěch z normálních obchodních, kulturních i jiných vztahů se Západem. Rusko se nevrací k železné oponě, neboť zatím dodrželo všechny své odzbrojovací závazky vyplývající z pracně uzavřených dohod a stáhlo svá vojska z cizích území. Rusko se nevrací k železné oponě, neboť to nebylo ono, kdo jednostranně vypověděl důležitou smlouvu o protiraketové obraně, kdo porušil dané sliby a závazky (např o nerozšiřování NATO) a není to Rusko, kdo rozmisťuje nové základny a zbraňové systémy do dalších a dalších zemí, stále blíže Ruskému území.

Rusko se nevrátí k železné oponě, pokud za ní nebude někým a něčím nesmyslně natlačeno – není to v jeho zájmu, nic by mu to ve skutečnosti nepřineslo. Rusko nepotřebuje být násilím tlačeno za železnou oponu, potřebuje seriózní a férovou spolupráci s mezinárodním společenstvím – bude to na něj mít kultivující účinek a prospěje to světu neskonale více, než rozmisťování nepotřebných nových zbraňových systémů, následná konfrontace a závody ve zbrojení.

A.CHAMR 1.6.2007 8:56

Re: Re: KUBANSKA KRISE 1961 !!

ale přece nikde se nemluví o vyhrožování USA,mluví se o nezbedných státech:Irán,korea,kdo ještě   ???nějak mi to uteklo komu kdo vyhrožuje!A ještě dotaz kdo první reagoval při Kub.krizi?když se v Turecko zprovoznilo 6jaderných baterií,tak Chruščov prohlásil,že to neva,že v souvislosti neuspěchu jednání o zastavení této instalaci nechal již dopravit nějaké rakety na kubu a ještě posílí!Teprve potom vlastně USA hledalo a našlo baterie na kubě:výsledek ?pláčUSA v OSN bez odezvý,nacož blokáda a jednání JFK s nikitou a po dohodě likvidace v Tur.došlo k odvozu baterií z Kuby a bonbonek na závěr JFK zastřelen,nikita odvolán!čerpáno Národní archiv USA;-O

Hledajíci 1.6.2007 8:46

Pane Svoboda

Píšete „Ochránily nás v posledních nejméně třech stoletích před agresí smlouvy s evropskými mocnostmi?”. Máte pravdu když řikáte NE. Ale přemýšlel jste proč NE? Třeba jim takový malý státeček s 78866 sq km a 10228744 obyvateli (údaje k 15. květnu 2007) v době obrovských nedorozumění, kdy těm mocnostem samým jde o bytí a nebytí, nestál a nestojí za to. Z proklamací samotného prezidenta ČR, ve kterých neustále osočuje Evropu, lze soudit že i ČR se také vykašle na různé dohody, když se to bude hodit.Tak jak se neangažovali a nebudou angažovat také i USA, když se to bude hodit v rámci širšich souvislostí.

Provokativní otázka : Nebylo by lepši ten malý státeček rozpustit?

Petr Horák 1.6.2007 8:44

Re: Re: Levice nebo pravice. PITOMEČKUI! KOMU S..OU RUSOVÉ NA HLAVU. Nikomu! Američané ser ..ou na hlavu polovině světa a některé znelíbené přímo likvidují!!

AndyO/X 1.6.2007 8:43

Radar je potřeba, protože Putin žere malé děti.

a tím ohrožuje celoevropský mír, Topolánek to řykal přeci jasně.

A.CHAMR 1.6.2007 8:43

Re: Re: Levice nebo pravice.

seš hňup,kdyby jim Putin nepřekazil rozjeté obchody které chtěli uzavřít Oligarchové s USA tak by nebylo tolik povyku!A nevíš prosadili už v Iráku ten zákon,že Iracký ropný průmysl bude obhospodařovat 15 amíckých nad.společností včetně Bušovýho fotra?nějak to u nás nechtějí psát ikdyž prej máme demokracii,Která naše společnost bude vypomáhat za zásluhy ?my tam budeme jenom na práci a vraždění nepohodlných tak jako v Avganistánu se zdokonalují naši specmeni ve střelbě na živé předběžící baby aděcka?jo kus je kus Fýrer to taky řešil globálně!

Smidrnoch 1.6.2007 8:41

Re: Prolhaný a primitivní článek. Rusko reaguje na americkou novou hrozbu (radar + rakety)! Předvádí co proti změněnému stavu, zesílení hrozrb od USA bude dělat. Každá akce vyvolává odpovídající reakci.

odpovezte laskave na otazky a potom pokracujte...

Petr Horák 1.6.2007 8:39

Re: Kam vlastně chceme ? Společná obrana pod společným deštníkem je vábnička pro slaboduché. Podobnou pitomost vyslovil před 30 lety Regan. Žádný přemýšlející tomu nemůže věřit.To ať dřív vezmou Rusko do NATO. OPILEC JELCIN O TO KDYSI POŽÁDAL!!

Houmr 1.6.2007 8:38

Dík,

stručné, výstižné.

Brmboš 1.6.2007 8:36

Ptáte se hloupě.

Nikdo nám a vám už vůbec ne nehrozí. Nedělejme drama, z toho na čem se sami podílíme. Chcete ještě dnes tvrdit, že radar je tady u nás kvůli Koreji a Íránu? Chcete mi tvrdit, že v této zemi žije deset milionů idiotů, kteří nechápou, že tento radar je namířen proti Rusku? Proč píši deset milionů je proto, že toto vědí i batolata. Rusko se pouze brání a je to jeho právo. Nové kolo zbrojení přinese zlou dobu i nám a proč potom reformy, když se na utrácení peněz za ještě lepší zbraně podílíme a ono nic není zadarmo. Lupič, který chce ovládnout svět nám stále bude připomínat naše závazky a jací jsme byli, že neumíme být vděční za osvobození Plzně a okolí.Zatímco my utrácíme spousty peněz za mise hyen, které uklízí to co USA nasvinili. Je to stejné a chápu že nechcete být pod ruským impériem, ale já nechci být pod žádným a proto tady nechci ani radar. Jó a pokud bych si měl vybrat jak je dneska zvykem psát tak raději Rusové než ta banda střelců a vrahů.

A.CHAMR 1.6.2007 8:35

Re: Re: Re: Kam vllastně chceme ?

Sptrávně jsi to napsal jednat na území které považuje za své!!!lepší politiku USA jsi nemohl popsat.(Y)

Petr Horák 1.6.2007 8:34

Re: Jedna otázka: Jsi blb nebo lhář. Američané mají také možnost sledovat a protibalisticky se bránt z lodí. Proč místo toho dělají z naši země - z ČR terč jaderných úderů???

J.Mach 1.6.2007 8:30

Re: a mimochodem lziva otazka

A jste si Martine jist, že jako primitivní propagandista ruských zájmů máte alespoň mimimální znalosti historie? Zatím to z vašich komentářů moc vidět není.

Petr Horák 1.6.2007 8:29

Prolhaný a primitivní článek. Rusko reaguje na americkou novou hrozbu (radar + rakety)! Předvádí co proti změněnému stavu, zesílení hrozrb od USA bude dělat. Každá akce vyvolává odpovídající reakci.

frrrrrr 1.6.2007 8:27

A ještě něco.

Obranné systémy nepřítele se většinou likvidují před vlastním útokem, ne ??????????

Netřeba 1.6.2007 8:26

Re: Re: Levice nebo pravice.

Myslím, že to báťuška chápe velice dobře. Jen má ten dojem, že rakety by mohly doletět pouze jedním směrem a to se mu asi trochu nezdá. Takže říká:   "Buď to zůstane tak jako dosud, t.zn. rakety mohou oběma směry, nebo přijmeme příslušná opatření, aby si i ty naše rakety případně "škrtly".

Z jeho pohledu naprosto logické.

J.Mach 1.6.2007 8:25

Re: KUBANSKA KRISE 1961 !!

Josefe, zřejmě nejste nejmladší, ale na blbosti vašeho komentáře to nic nemění. Také si pamatuji kubánskou krizi, ale trochu jinak, než vy. Jak Chruščov lhal jak malej Jarda, jak jsem měl radost, když Rusové stáhli ocas a jak to soudruzi až téměř po týdnu v Rudém právu neobratně okecávali. A vzpomínáte, kdo a proč tu krizi záměrně a ze špatného odhadu vyvolal?

Jan Sládek 1.6.2007 8:25

Jen bych opakoval Vaše argumenty

Jen bych opakoval Vaše argumenty.

Zdá se mi, že zásobník proradarových příspěvků se tenčí. Metoda pana Svobody, typu "tento čtvereček je kulatý", ta už nemá ani glanc.

frrrrrr 1.6.2007 8:24

Re: Vážený pane Svobodo

Věcné, stručné, přesné. Díky, souhlasím.