4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jara London 27.2.2007 0:03

Pane Robejšku

viditelně nemáte ani ánung, o co jde v tomto zbrojařském kšeftu století. Spojeneckou základnu ano, ale proč americkou? Vydrbali s námi na L-159, vydrbou s námi i na radaru - konec konců, Boeing má s natahováním Čecháčků své bohaté zkušenosti. A až půjde o konkrétní peníze a podporu proti těm zemím NATO, které investovaly do vývoje ABMS miliardy euro, budou na nás a na Poláky pěkně naštvané a budou nám to dávat pěkně vyžrat, vykašlou se na nás stejně jako v již citovaném případě letadel ALCA. ČR je v tomto případě pro USA dobrá jenom jako poslušný vazal, který bude hlasovat v radách NATO proti zájmům Evropy a navíc zaplatí ve jménu fiktivní "demokracie a svobody" americké straně nutné vedlejší výdaje na potopení evropského protiraketového programu NATO MD. Jste blb.

Neanderthal 26.2.2007 23:38

Petr Robejšek píše báječné věci,

zrovna minulá týden jsem si od něj koupil knihu o evropě, výborná. Ale to ještě neznamená, že s ním musím ve všem souhlasit. Americká základna u nás znamená jen posunout problém prvního úderu mimo USA území. K tomu se hodí maličký vazalský stát, ten se nejlíp vydírá a nacionalistické Polsko. Jejich radary jsou umístěny daleko od obydlených oblastí . Konec konců, tenhle radar taky. Tedy myšleno od oblastí obývaných američany. Od amíků je to pěkná sviňárna.

Rys 26.2.2007 21:27

Ctete Petra Cibulku a nerozumejte proc chce zakladnu

ZKOPIROVANO:

Vláda Bushe a Cheneyho se řídí zájmy koalice velkých ropných společností a špičkových společností amerického vojensko-průmyslového komplexu. Tyto soukromé podniky prosazují svou moc kontrolou vládní politiky Spojených států. Za tímto účelem je nutná agresivní militaristická agenda. Je zhuštěna v bývalé Cheneyho společnosti, Halliburton Inc., představující největší světovou společnost pro energetické a geofyzikální služby v jednom, a je také největším stavitelem vojenských základen na světě.

68 26.2.2007 22:24

Re: Ctete Petra Cibulku a nerozumejte proc chce zakladnu

Ano, je to velice dobrá společnost, s velkou praxí ve stavitelství. Nechápu, proč  jste, zcela nepochybně, úhlavním nepřítelem velkých společností, které se zřejmě vyvinuly z malých, až docela maličkých, když jim to šlo. Nebo jste i proti maličkým společnostem? Snad ne "Proti všem"?

jirka.s. 26.2.2007 17:38

A víte co je nejhorší?

Že když si natankujete plnou, tak mají rusáci zase na pět plných zásobníků do kalašnikova!

socka 26.2.2007 20:28

Re: A víte co je nejhorší?

Úžasné, a když si pustíme domů amíky, bude za každou plnou 5 zásobníků do M 16. Já se tak těším.

Asirix 26.2.2007 21:13

Re: Re: A víte co je nejhorší?

Je až s podivem co někteří pisílci zde v komentářích píší a jaké rádoby chytrá moudra vypuštějí.Nezbývá než se jen smát.:-D

JJ 26.2.2007 16:32

Rusko se otrepalo a bude chtit

zpatky svoje byvale kolonie. Muze k tomu vyuzit strany typu KSC, ktere byly vzdy rizeny z Moskvy + sve agenty KGB, kteri byli v drivejsi nomenklature.

Rys 26.2.2007 17:02

Re: Rusko se otrepalo a bude chtit

Myslite ze KSCM - strana duchodcu - je dnes pro Rusko partner? Ze v  ostatnich stranach je dost prevlecenych komunistu je jasne. Jenomze ti se ridi podle hesla : poturcenec horsi turka. To jsou dnes ti nejzapalenejsi anti-komuniste. A v kapitalismu se jim dari MOC dobre! Ten majetek co maji dnes - o tom se jim driv nesnilo.

Kdo ma tedy podle Vas pracovat pro navrat komunismu?

cb 26.2.2007 17:11

Re: Re: Rusko se otrepalo a bude chtit

Komunismus byla jen zaminka pro existenci ruskeho imperia.

H.K. 26.2.2007 17:13

Re: Re: Rusko se otrepalo a bude chtit

Vy jste, vážený pane, pravděpodobně neprožil rok 1968. Taky jsme si říkali, že to už se po roce 1968 nanajdou přisluhovači. V průběhu dvou let jich bylo více než před invazí.

Starý J. 26.2.2007 17:45

Re: Re: Rusko se otrepalo a bude chtit

Vážený, rozhodující je, že polovina voličů volila komunisty. Komunisty říkám proto, že soc.demokracie s Paroubkem v čele, je v současné době vlasně v roli komunistické strany a také Paroubek vůbec svými řečmi "o stovce" a vládnutí s jejich podporou, ani nepopírá. Je opravdu legrační, když soc.demokraté se vyjadřují v tom smyslu, že by snad v britských labouristech měli svůj vzor.

Řeči o tom, že komunisté jsou i v jiných stranách, mají celou situaci rozmělnit. Když dojde na lámání chleba, tak si každý "vzpomene" v ODS jen na Tlustého.

Pro návrat komunistů "pracuje" 50% občanů!

JJ 26.2.2007 22:21

Jake procento z byvale nomenklatury

(Narodni Fronta) pracovalo pro KGB? Pro KGB se neprestava pracovat (pokud nepocitate Litvinenka).

Ivan Nový 26.2.2007 17:13

Ano,

a EU ujede vlak, zase nezačne včas zbrojit. Rusku už dnes nejde ani o bývalé vazaly, ale zase o Německo.

vita 26.2.2007 18:08

Re: Rusko se otrepalo a bude chtit

Můžete mi vysvětlit, k čemu Rusko potřebuje třeba zrovna nás?

A jakou překážkou "rozdělení vlivu" (pochopitelně ekonomického - jiný nemá smysl) mezi Německo a Rusko by byla jedna americká základna? Ta je i na Guantanámu...

skip 26.2.2007 18:37

Re: Re: Rusko se otrepalo a bude chtit

Můžete mi vysvětlit, k čemu Rusko potřebuje třeba zrovna nás?

A k cemu nas potrebovalo v roce 45, 48 a 68 ????

doowahdeedee 26.2.2007 16:26

idiocie&imperialismus

a proc tzv. usa potrebuji zakladny po celym svete - jedine 2 duvody jsou idiocie touhy po kontrole & imperialisticky manyry..a ta smesdna otazka proc cesko potrebuje zakladnu? cesko taky potrebovalo maginotovu linii a ochranu sssr a nato atd atd..podelanost ceska se meri potebou zakladen a cizi ochrany!

Karel008 26.2.2007 16:26

Patří a potom. Omlouvám se, ale v tom fofru jsem překlepl.Díky.

Karel008 26.2.2007 16:17

Americkou základnu nutně potřebujeme, už jen proto, jak bolševik vyvádí. A na tom vždycky a všude byla nutnost, ne potřeba, konat.

Rys 26.2.2007 16:56

Re: Americkou základnu nutně potřebujeme, už jen proto, jak bolševik vyvádí. A na tom vždycky a všude byla nutnost, ne potřeba, konat.

Kdo je vsechno "bolsevik"? Na jedne strane existuje pruzkum verejneho mineni ktery rika ze jenom asi 30 procent obcanu je pro zakladnu. Potom existuji procenta volicu KSCM a z tech bych odvodil ze komuniste maji 10-15procent priznivcu. Kolik procent "bolseviku" je v CR?

Starý J. 26.2.2007 17:58

Re: Re: Americkou základnu nutně potřebujeme, už jen proto, jak bolševik vyvádí. A na tom vždycky a všude byla nutnost, ne potřeba, konat.

Zase klamete! Přečtěte si tisk a sledujte dění! Dělící čára mezi občany "PRO" a "PROTI", jde téměř podle politického dělení a je politickým problémem. Na jedné straně soc.demokracie a komunisté (jen velmi částečně Zelení) na druhé straně zbytek!

Technickým otázkám mnoho odpůrců, ale i příznivců vůbec nerozumí a také odborná debata ani nebyla, protože nějaké skutečné parametry občanům ani nebyly sděleny. Jen byla do veřejnosti vržena řada mýtů (zcela záměrně) a pak se dozvíme zcela legrační věci i zde na PSU! Podívejte se o něco níže, i zde sepsal rádoby odborné údaje jeden, co vydedukoval, že antirakety v Polsku "zničí zbytek ruských útočných raket". Co myslíte, kolik netechniků a neználků mu toto "sežere"? Dost a to je účelem mystifikací a manipulací. Dokonce se dnes v tisku objevila zpráva o anonymech, které dostávají starostové, o anonymech, které se tváří nanejvýš odborně a fundovaně se spostou cizích výrazů a popisují tragické následky pro zdraví lidí v okolí radarů. Vyvolávání strachu u prostých lidí, to je smyslem těchto akcí. Je zajímavé, že NIKDO vcelku nekomentuje včerejší obsáhlé vystoupení exšéfa generálního štábu v TV, kde vyvracel některé z naprostých nesmyslů pouštěných mezi občany!

Ryšánek 26.2.2007 15:38

Nevěřící Tomáš

Někdo sedí doma na zadku a jen blbě kecá. Někdo pravidelně chodí na cvičení a udržuje si fyzičku. Já netvrdil, že aktivní zálohy jsou specíální jednotky, stejně jako jsem netvrdil, že mám přehled o trvale se zdržujících cizích vojácích na našem území. Kritizovat dokáže každá baba, ale zapojit se do čehokoliv už ne. Chodíte alespoň do SOKOLA? Nebo jen do hospody??? Pracujete po práci jako dobrovolník v nějaké organizaci zadarmo (nebo téměř), jen z přesvědčení, že to děláte pro vlast, národ nebo alespoň pro lidi kolem sebe???>-

NevericiTomas 26.2.2007 16:09

Re: Nevěřící Tomáš

A k cemu nam bude vase prace v aktivnich zalohach kdyz pak svym politickym konanim nadelate desetkrat vic skody? Vase vyjadrovani je na urovni okresniho Ramba. Americky vojak je okupant, americky vojak je trouba, co nezvladne pomalu ani rozborku....Ja si aktivnich zaloh vazim, ale vase vykriky me dost zdrtily, jestli jste tam vsichni takovi bojovnici tak potes panbuh....Co je vase alternativa pro obranu tehle zeme? Vuci Americanum chcete byt odtazity, takze tezko cekat, ze se za nas jednou budou bit. Myslite, ze to zachrani aktivni zalohy? V zemi, kde neni ani branna povinnost a kde se na obranu dava 1,8 % HDP? Nebo myslite, ze na to staci smluvy v ramci NATO. Uz jednou jsme tu takovy system smluv meli. Jenze nebyl vyfutrovany fyzickou potrebou branit jejich obsah a tak nam sem v 39 vmasiroval Hitler....

cb 26.2.2007 17:13

Re: Nevěřící Tomáš

Chodim do hospody zcela pravidelne, chodim tam z presvedceni, delam to pro vlast.

Ryšánek 27.2.2007 19:47

Re: Re: Nevěřící Tomáš

Jestli je zbabělost ve Vašem podání důkazem o naší všeobecné malosti České, pak jsme stejně ztraceni. Bratře>-

X/X/L 26.2.2007 15:35

Ivanku, oni uz ohrozovali tvyho pradedka na fronte za prvni svetove.

Pak se pradedek rozhod, ze nebude nasazovat krk za cisare pana a dobrovolne se jim vzda, protoze Rus a Cech bratri jsou.A kdyz po nem chteli, aby aspon pomohl uchranit Rusko pred zidobolseviky, tak se Tvuj pradedek osival, proc chcipat za rusacke problemy, ze ano, at si to vyresi sami!Radeji projel celou Sibiri a v poklidu dojel domu.A v petactyricatem se divil, co to ze Sibire prijelo za divou bolsevickou zver.Jak ta nas mohla osvobodit?Nevazis si svobody hochu a kasas se, protoze mas strach.

Ivan Nový 26.2.2007 17:07

X/X/L,

ha, ha, ha, ... S rusáky se ještě utkáme, budeme mít příležitost jim vše vrátit.

karlos2502 26.2.2007 23:03

Re: X/X/L,

jedině v hokeji se s nimi utkáme

Joe 26.2.2007 22:09

Re: Ivanku, oni uz ohrozovali tvyho pradedka na fronte za prvni svetove.

Asi tak nejak R^.Nasi legionari to byla spise ostuda, nez hrdinove.Pokradli co se dalo a kdyz meli pomoct Rusum proti rude zveri tak zdrhli.(Y)>-

karlos2502 26.2.2007 23:07

Re: Re: Ivanku, oni uz ohrozovali tvyho pradedka na fronte za prvni svetove.

máš to nějak přehazene.naši legionáři bojovali po celé délce transibiřské magistrály,ale chtěli se také dostat domu.