29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jenda 14.12.2008 1:09

Re: Janoryno,

O tech uspesnych se zasadne nepise. A nikdo si je nepamatuje. To vite, ona nejaka ta katastrofa vzdycky zaujme. Kdyz neco funguje, to je nuda.

brok 13.12.2008 14:05

Evropská ústava je užvaněná

Byl jsem postižen povinností číst a komentovat řadu výplodů evropské komise. Např. návod na vyplnění tabulky žádosti o povolení výroby a prodeje nové potraviny (10 stran) je užvaněný slint na 372 stranách. To skvěle charakterizuje EU - co nejvíc kecat, až každého přejde chuť to poslouchat - a pak tam šoupnem něco, co by nespolkli.

EU chce regulovat úplně všechno, občané chtějí, aby jim i jejich vlastní stát kecal do života co nejméně. Řízené hospodářství jsme tu měli 40 let. To by už mohlo stačit.

Hledajíci 13.12.2008 14:38

Re: Evropská ústava je užvaněná

Broku zaspal jste dobu! To neřizené hospodářství, nazývané učeně svobodné podnikání a svobodný trh, jaksi je na holičkách. Největši automobilové koncerny světa žebrají u státu aby je zachránil. Největši banky dělají totež. Na to je jim stát dobry, že ano? Když jsou podnikatelé v háji, tak žebrají! Jake nové potraviny chcete vyrábět? Můžete prozradit z jakých materiálů?

Ivan Nový 13.12.2008 14:54

Hledající,

ano, žebrají a pomoc nesmí dostat.

Hledající 13.12.2008 15:01

Re: Hledající,

Pochopte konečně, že svobodné podnikání a volný trh je podvod pro pitomce! 

Ivan Nový 13.12.2008 15:07

Hledající,

není. A vy osobně chcete být závislý na tom, jak hluboko ohnete hřbet před nějakým satrapou? Proč?

quetzal 13.12.2008 15:13

svobodne podnikani je podvod na pitomce?????

A jak byste tu ekonomiku chtel vest?

Jedina varianta na svobodne podnikani je centralne rizena ekonomika - to jsme meli v komunistickem bloku 40 az 70 let, podle zeme, a skoncili jsme neslavne - svobodne podnikajici zapadni staty nas ekonomicky roznesly na kopytech.

To byl evidentni dukaz toho, ze svobodne podnikani je proste efektivnejsi. Bohuzel ale s sebou nese jiste problemy - napriklad cyklicke krize. S tim se ale neda nic delat. Proste to musite preckat.

Kanuk 13.12.2008 18:29

Re: svobodne podnikani je podvod na pitomce?????

A nesvobodně podnikající Čína roznese na kopytech západní státy. Komunistické hospodářství (/RVHP obecně a ČSSR specielně) se nezhroutilo proto, že bylo řízené státem, ale proto, že bylo řízeno blbci na základě doktriny PLÁNOVANÉHO hospodářství.

Jenda 14.12.2008 1:08

Re: svobodne podnikani je podvod na pitomce?????

Cina je ve spouste veci kapitalistictejsi nez zapad. A tamni firmy nemusi zdaleka tolik resit ekologii a socialni smir. A jestli vam jde o uplatky ... jiste tam musi odvadet desatky stranickym a statnim bosum, to tady musi taky (i kdyz min) a krom toho je jeste zdimou ekologicke pravni servisy a podobny organizovany zlocin.

A planovane hospodarstvi se vam zhrouti vzdycky. Protoze at delate co delate, nakonec ho vzdycky budou ridit blbci. Ony ty zapadni staty nedopadli lip protoze by je ridili chytrejsi nebo zkusenejsi lidi, ale proto ze ti blbci neridili zdaleka tolik veci.

Kanuk 14.12.2008 9:59

Re: svobodne podnikani je podvod na pitomce?????

Jendo, v mnohém máte pravdu. Ale přehlížíte jednu věc. Základní tezí socialismu je společné (státní) vlastnictví výrobních prostředků. A od toho Číňané neustoupili. I zahraniční firmy musejí poskytnout státu podíl na investicích (Čindové je zaplatí). To je napsané na oficiálních stránkách čínské vlády, které jsou určeny případným investorům. Ale čínské podniky musejí vydělávat, ne plnit plán. A když to ředitel nedokáže, tak jde od válu v nejlepším případě. V horším případě skončí v "převýchovném táboře", případně u zdi.

B XVI 13.12.2008 21:28

Re: Evropská ústava je užvaněná

A proč by nežebrali. Když vidí tu přerozdělovací mašinérii je slušnost to zkusit. ;-)

Pete Brich 13.12.2008 14:04

Zamítnutím Irů je Lisabonská smlouva neplatná. Přílepky k ní zas neodsouhlasily ty státy, které už ji ratifikovaly.

A přesto má platit. Takovéto revoluční ohýbání práva jsme už absolvovali. V roce 1989 jsme si mysleli, že tuto praxi jsme vyhodili oknem. Nyní se k nám vrací dveřmi.;-€

PB

xxx Kubeš 13.12.2008 14:01

Autorovi článku

R^

EM 13.12.2008 13:50

Zlatá slova

P 13.12.2008 13:01

Starý vtip

Když padne lev, půjdeme na pivo. A když nepadne? Budeme házet tak dlouho, až padne.

Dušan Streit 13.12.2008 12:13

Správně

Dobré postřehy, obdobné mi také vrtají hlavou.

vochomurka 13.12.2008 11:13

Fuj

To je naprosty ignorantsky slint. Brrrrr.... humus.

Václav Husák 13.12.2008 12:13

Víte vy vůbec co slovo ignoratský znamená?

Ignorantem jste jedině vy. Ignorujete totiž zásadní fakta. Jen naprostý idiot by totiž ve svém soukromém životě podepsal smlouvu podpořenou obrovskými sankcemi za její porušení, která není přehledně a jasně formulována a jež dovoluje jedné ze stran měnit a přidávat podmínky v průběhu její platnosti. Z výše uvedené skutečnosti vyplývá, že příznivcem Lisabonské smlouvy může být pouze idiot. Jsem pro EU v podobě EHS - ostatní záležitosti by si svéprávné státy měly řešily samy.

vochomurka 13.12.2008 13:59

Re: Víte vy vůbec co slovo ignoratský znamená?

Neumis cist, Taclave. Ses proste ignorant.

Pete Brich 13.12.2008 14:06

Re: Víte vy vůbec co slovo ignoratský znamená?

Ty zas nekonzumuj tolik lysohlávek, vochomůrko!!;-D;-D;-D

PB

THX 13.12.2008 21:20

Re: Víte vy vůbec co slovo ignoratský znamená?

absolutní souhlas

zoch 13.12.2008 10:25

o právu Unie rozhodovat ve věcech dotýkajících se etiky a morálky, jde o pravomoci, které si Unie hodlá přisvojit nad rámec smlouvy, která před nimi leží a k jejíž ratifikaci mají dát souhlas.

To je přesně jeden z důvodů,proč přejímání norem EU fandím.  Váš přístup,pane Haas, je vidět např. zde : "Jak je vidět, vlády svrchovaných členských zemí se zachovaly velmi poslušně". Na tomto je pregnantně vidět,že je Vám proti mysli sám vstup do EU resp. postoupení nějakých kompetencí. Nechápete,že není třeba poslouchat,je třeba tvořit.  Je třeba společně tvořit a spolupodílet se.  Nikoli se vymezovat od prvopočátku tak,jako to činí Hradní parta.

Kdo chce psa bít,hledá si hůl. To je dnes Váš přístup a je to škoda,protože jste erudovaný člověk. Jen bohužel ve službách veskrze problémového a problematického člověka.

Ivan Nový 13.12.2008 10:41

zochu,

společně tvořit? Kdy Německo a Francie udělá potřebné reformy a zruší sociální model jaký tam panuje, kdy Německo a Francie přestane podporovat lenošení? Kdy se Francie a Německo přestane vyhýbat řešení vlastních problémů?

zoch 13.12.2008 10:52

Re: zochu,

Ivane,nechápete..... Sám chcete,aby se  nikdo nestaral o to,co zde jak dělíme a řešíme a přitom se ptáte,kdy Fr...?  Společně tvořit znamená tvořit společně u jednoho stolu řešení pojetí smlouvy a souvztažných problémů v Evropě.  Zkrátka nevymezovat se,nekecat jenom a nekritizovat,nýbrž pomoci hledat společná řešení. A v tomto ohledu mně připomíná nejen p. Haas ale i VK malého "Čecháčka". Proč to dělá Klaus už snad víme,ale proč to musí dělat p. Haas je  mi záhadou.

Ivan Nový 13.12.2008 11:00

zochu,

no protože oni společně tvořit nic nechtějí, oni chtějí abychom jim nedělali problémy společným tvořením a pomáhali jim tvářit se, že nic měnit u nich není třeba a pomohli jim udržet současný stav.

Ivan Nový 13.12.2008 11:14

A zochu,

a udržet současný stav nejde, protože Evropa vsadila na zakonzervování, nikoliv na inovace. Svět se kolem mění, každá konzerva se jednou zkazí, jen živý organismus se umí okolí adaptovat. Socialismus nefunguje. Ani Němci nebyli schopni vytvořit funkční socialismus, a měli na to dva pokusy, zkrachovala i Říše i NDR.

zoch 13.12.2008 11:41

Re: A zochu,

Víte,já mám velkou spoustu nedostatků. Mnohým z vás diskutujících možná nesahám ani po pás při řešení některých životních situací. Ale vím to a tudíž modifikuji své chování tam,kde jsem si jist,že je moje pozice slabá.

Ale to,co zde nejen Vy předvádíte,je omezenost ideologická násobená dalším deficitem. Máte-li tu možnost,kontaktujte někoho z členů naší včerejší delegace jen proto,aby Vám a Vám spřízněným objasnili,co je to tvořivý zájem končící výsledkem. Je dobré to vědět alespoň pár dní před naším předsednictvím. Je dobré si uvědomit,co na nás čeká v dobách krize a budoucích tlaků. Čecháčci  a chytrolíni  jako je VK a jeho tým by ani  omylem nesvedli to dílo,které ukočírovali frantíci.Hlavně proto,že hledají jen negaci . A možná i také proto,že z toho nejsou intelektuálně. Zde přece nejde o to,zda jsou dobří právníci nebo dobří postsocialističtí ekonomové ( a ostudní prognostici ),ale jde o to,zda jako celistvé osobnosti jsou schopni vůbec posoudit a docenit toto obrovské evropské humanistické dílo a v jeho prospěch potom něco pozitivního vykonat. Byť by ten pozitivní krok znamenal jenom to nejmenší,čeho jsou schopni : nebrzdit a držet hubu,když už neumí pomoci.

Ivan Nový 13.12.2008 12:43

zochu,

já ale ve svém osobním i profesionálním životě nepotřebuji nic, co by ta grémia vytvořila, ba právě naopak, na má bedra kladou zátěž vyplývající z problémů, které nechtějí řešit ti, kterých se týkají. EU zavádí pokřivená pravidla soupeření, což považuji za podraz.

Pete Brich 13.12.2008 14:15

Kolik prýmků na lokajském kabátci jste si už vysloužil, humanisto zochu?

To už jsme slyšeli od Francouzů, že jsme propásli skvělou příležitost držet hubu.

PB

Šumavák 13.12.2008 11:52

Re: o právu Unie rozhodovat ve věcech dotýkajících se etiky a morálky, jde o pravomoci, které si Unie hodlá přisvojit nad rámec smlouvy, která před nimi leží a k jejíž ratifikaci mají dát souhlas.

cituji:"Pokud bude nutné přijmout naléhavá rozhodnutí, což je pravděpodobné, inovovat, případně překračovat normy a tradice, což může být nezbytné, nebude mít (Topolánek) ani odvahu, ani váhu, ani charizma," domnívá se Duhamel.K tomu je potřeba leadera energického a bez skrupuli - G. Browna, N. Sarkozyho (nebo oba). Zkratka někoho, kdo umí ignorovat pravidla, a nacházet tak nova reseni. viz zde

Už chápete, jak si to Brusel doopravdy představuje????

Nač potom s ní podepisovat nějaké smlouvy ????