6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaroslav Ali Moravan, multikult 15.12.2009 12:04

Kdyžý jde o islám, tak tu ve stylu Václava Vlka staršího blbne i jinak inteligentní Harpyje.

Ještě že vy Češi jste jenom neškodní Švejci, kteří se i v éře naprosté internetové svobody bojíte i podepsat pod svůj názor a svúj pacifismus kompenzujete svalnatými přiblblými řečmi.

Kalamajka Mike 15.12.2009 12:01

Re: Křesťanství také.

To je nekompetentní tvrzení. V první řadě muslimové mají stejného Boha jako křesťané a židé, byť k němu každý přistupuje po svém. Za druhé Bůh je v Evropě dávno odstaven na vedlejší kolej.

H.K. 15.12.2009 12:01

Re: Křesťanství také.

 Zásady a dějiny judaismu vytvářejí historické základy mnoha jiných náboženství včetně křesťanství a islámu.

Nejrozšířenějšími monoteistickými náboženstvími současnosti jsou křesťanství, judaismus a islám. Věřící všech těchto náboženství jsou lidé Knihy, neboť věří ve stejného Boha a Starý zákon považují za posvátný - inspirovaný samotným Bohem.

Ih 15.12.2009 11:58

Re: Chyba je v nesmyslnosti otázky zda je či není bůh v jakékoliv podobě

Lucinapesi, to je jednoduché, protože se může stát, že si nebudete moci vybrat s kým chcete žít, Např. víra v Mohameda lidí ve Vašem okolí to nedovolí. Jednoduše, nebudou se s Vámi mazlit, protože jich bude víc.  Buď odejdete nebo se k nim přidáte. Není to tak dlouho, kdy u nás měli potíže evangelíci v katolickém prostředí. Tento princip bude vždy platit, pokud si lidé neuvědomí, že jakékoliv náboženství a to i ateizmus je cesta do pekel

Kalamajka Mike 15.12.2009 11:55

Re: Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

A teď po tomto obecném částečně věcně nesprávném úvodu, konečně napište něco k mému příspěvku.

Kalamajka Mike 15.12.2009 11:46

Re: tolerance?

I kdyby zmizela z Rijádu poslední mešita a byl plný křesťanských kostelů, tak není žádný důvod tahat muslimy nebo arabské obyvatelstvo do Evropy.

kanonýr 15.12.2009 11:46

Re: je přirozené se bránit nebezpečí

Někde jsem četl,nebo slyšel : "velkou civilizaci nelze dobýt zvenčí,pokud se sama nezničí zevnitř ". A mám dojem,že se to delší dobu děje.

brucoun 15.12.2009 11:39

tolerance?

Až v Rijadu bude postevena synagoga a křesťaský chrám, případně katerdrála, tak bude možné uvažovat o mešitě v Evropě. Stejně by bylo vhodné každou mešitu sledovat a návštěvníky registrovat

Jaroslav Ali Moravan, multikult 15.12.2009 11:39

Ad zrádci v našich řadách. Které to jsou, ty vaše řady? Rasističtí běloší? Křesťané., to asi těžko. SSO?Humanisté jsou zrádci SSO?

To by asi tak nejspíš odpovídalo realitě. Reprezentatem ás honzaků Kolumbů je SSO, elitní falanga přívrženců lži a nenávisti.

Pepek 15.12.2009 11:37

Re: Souhlas s článkem

Jakkoliv to socialisti myslí dobře, stejně to vždy špatně dopadne...;-(

H.K. 15.12.2009 11:28

Re: Křesťanství také.

Nevíím o tom. Nečet jsem to nikde.

El Suizo 15.12.2009 11:27

Re: 161 LET ZKUŠENOSTI VŠELIDOVÉHO HLASOVÁNÍ VE ŠVÝCARSKU.

Ustava z 1798 (République helvétique) mela jako model ustavu francouzke Republiky. Ustava z 1803 (Mediationsverfassung) byla diktovana Napoleonem, po vojenske okupaci CH. Pro CH byla F spise priklad, nez ze by byla povazovana za "hruznou"

Sven Australan 15.12.2009 11:23

nekorektní....

 Na krásný a slušný článek pana Frýborta, se tradičně vyrojilo mnoho diskusních příspěvků, které většinou s jeho názorem (i s názory Švýcarů) souhlasilo.   Bolestí těchto debat podle mého je, že at už vědomě, nebo náhodou, diskutující rozmělnují a odvádějí pozornost od původního problemu !  Shrnu to trochu dohromady.  Švýcaři, tedy ta část, která svými hlasy zarazila minarety, jsou správní Švýcaři.  Ti proti nim a celá ta zbabělá Evropa, která chystá svým dětem a vnoučatům otroctví pod muslimskou knutou (sharia), bude jednou litovat, ale to už bude pozdě. Shrnu to ještě jednou : muslimové, jsou (převážně) surový, líný, zbabělý "dobxtek" a v současné době v Evropě není EL Cid, aby je vypráskal, nejen z Andaluzie........ Pomáhej Vám Pán Bůh, at to není "InsAllah" !

Fouc 15.12.2009 11:19

Re: Křesťanství také.

Pozoruhodná ignorance. Bible není v žádném případě základem dnešního židovského náboženství a pro muslimy je přímo odporným a zakázaným čtením. To jenom evropští levicoví multikulturnící pořád melou svoje teorie o tom, jak jsou "náboženství knihy" podobná, ani netuší, že jde o tři úplně jiné knihy. Většinou jsou ateisté, takže v případě převládnutí muslimů v Evropě je čeká velmi bolestivá smrt. Vlastně bych jim to i trošku přál.

JM 15.12.2009 11:15

KOMENTÁŘE ŠVÝCARSKÝCH REFERND JSOU PODOBNÉ SPORU VOLNOMYŠLENKÁŘŮ, CO BYLO PRVNÍ - KUŘE NEBO VEJCE, plynule přecházející Hrabalovskou fackovačku.....

KOMENTÁŘE ŠVÝCARSKÝCH REFERND JSOU PODOBNÉ SPORU VOLNOMYŠLENKÁŘŮ, CO BYLO PRVNÍ - KUŘE NEBO VEJCE, plynule přecházející Hrabalovskou fackovačku.....     A NÉÉ  BÓÓ  "...ČÓVEČE MNĚ SE ROZUM HRBI, JAKY TO MAJ TY ŠVYCAŘI BLBY...."  použitím parafrázovaného rýmu ze sloky písně klasika.     To v prasekraticky pokročilejších €vropských zemích jsou mňoukarety dílem povolovány automaticky, dílem je povolují zbožštěle neomylní parlamentní zastupitelé a jejich výkonná moc. Generálně nejčastějí se vytlemenci vyvolení a jejich pomocnímocní, nikoho z nás obyčejných, normálních, standardních, běžných občanů a jak ještě jinak nám beztrestně nadávají, se žádení nikde nikoho neptali.     Vřele všem doporučuji dočíst si něco o historii 160 leté praxe švýcarské zastupitelské demokracie,  kde voliči-mandanti  zastupitelů neuvěřili dobovým ikonám lžiústavních pavědců, ústavoborcům zlatoústým, o neomylnosti a zbožstělosti vyvolených zastupitelstev.     Naopak si občané-voliči-mandanti ponechali pravomoc omyly rozhodnutí svých mandantářů-zastupitelů, referendy opravovat!     160 léty prověřená úspěšnost této formy zastupitelské demokracie je takové povahy,  že například její významný a úhlavní nepřítel v Česku, nedávno zesnulý ústavní vědec, profesor Cepl, byl až tak tísněn nedostatkem protiargumentů, že mu nezbylo než na velmi, velmi, málo vědecký závěr:  ".....ve Švýcarsku jsou jiné podmínky...."     Mínil mimo Česko i celou Evropu, za tu dobu 160 let?!

Kolumbo 15.12.2009 11:15

Souhlas s autorem

muslimové by měli mít nárok  na samostatné komunity - ale samostatné se vším všudy. Nemohou mít automatický "nárok" na podporu ze strany nemuslimů, musí se uživit sami. Totéž by mělo platit i pro různé klony komunistů. Mám ale obavu, že jako to nefunguje s komunisty, nebude to fungovat ani s muslimy pro enormní množství zrádců v našich vlastních řadách - nejrůznějších humanistů, multikulturalistů a politických korektníků, schopných se za cizí peníze "rozdat" a oč víc "milujících" celý svět o to víc nenávidějících kulturu vlastní. Ale abychom neupadli do kolektivismu - museli bychom trvat na tom, že každý "rozený" muslim má zde v evropě právo se islámu zříct, zatímco dobrovolný konvertita by se mohl "vrátit" jen pokud by byl přijat, naopak plně by pro něho  platilo právo sharia i s případným trestem smrti za odpadlictví. To už by byl soukromý problém konvertitů k islámu, do takových "vnitřních věcí" islámské komunity bych nezasahoval. kdo si co dobrovolně vybral, ať to má. I komunistům bych přál jejich umístěnky, nucené práce, koncentráky a šeď jako zákonitou druhou stranu jejich "jistot" a "výdobytků". Hodil by se na ně stejný režim jako pro muslimy, je to stejná banda.

Ludva 15.12.2009 11:14

Re: Každý stát žije z ideí na kterých vyrostl.:

Křesťanství se nemohlo  podílet větší mírou, protože je rovněž netolerantní. Tolerantní je teprve sekulární demokratický stát.

H.K. 15.12.2009 11:14

Re: Křesťanství také.

Společným základem židovského, křesťanského a islámského náboženství je bible. Mohamed se narodil Mekce cca v polvině 6. století.

Islám říká, že se dostane do nebe ten, pokud se budou skutky líbit Aláhovi.

Křesťanství se začalo šířit po smrti Krista. Bylo nové hlavně v tom, že kněz promlouval k lidem. Bylo to přesahové náboženství. Dávalo lidem naději na posmrtný život. Každý sám byl odpovědný za své činy.

hlava22 15.12.2009 11:13

Re: Křesťanství také.

pokud je mi známo, tak stávající stav je založen na popření prvního přikázání.

Ludva 15.12.2009 11:11

Re: Navrhuji jednoduché řešení.

R^Trefil jste to.

H.K. 15.12.2009 11:04

Re: Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

Myšlení  společnosti vyrůstá dlouhodobě z tradicTradice se chápe obvykle,  jako předávání celku poznání, schopností, obyčejů a mravů kultury nebo skupiny. Tradice je z tohoto pohledu kulturním dědictvím, které se předává z generace na generaci.

Tradice většinou vyrůstají z náboženství. Náboženství je udržováno myšlením , které ve společnosti převládá. Proto je jiný přístup k životu u hindujistů, židů, lidí vyznávajících Islám, křesťanství.

Kalamajka Mike 15.12.2009 11:04

Křesťanství také.

Nějak jste asi zanedbával výuku dějepisu.

Kalamajka Mike 15.12.2009 11:02

Zdání klame.

Vámi popisovaný stav je právě důsledkem zastupitelské demokracie, kdy občan nemůže rozhodovat a tak mu nezbývá než nadávat v hospodě na poměry.

lucinapes 15.12.2009 11:02

Re: Přitom je to...

nepřipomíná vám to třeba choroboplodné zárodky? Ale fuj, vždyť jsou tak zajímavě jiné a mohli bychom spolu tak hezky vycházet...

Kolumbo 15.12.2009 11:02

Re: Každý stát žije z ideí na kterých vyrostl.:

Jenže islám není jenom náboženství, ale i politický, právní a státní koncept.

H.K. 15.12.2009 11:02

Re: Každý stát žije z ideí na kterých vyrostl.:

Máte pravdu v tom, že antika se taky podílí na myšlení evropanů. Křesťanství, podle mého názoru, se podílelo větší mírou. Vidíme rozdíl mezi myšlením lidí v zemích římsko -katolických, protestantských a tam kde převládá pravoslavné náboženství.

josef krouman 15.12.2009 11:01

je přirozené se bránit nebezpečí

živé organismy mají imunitní systé, lokalizující a likvidující zdroje nebezpečí. U zdegerované zejména evropské civilizace tento systém selhává.

JM 15.12.2009 11:00

Re: 161 LET ZKUŠENOSTI VŠELIDOVÉHO HLASOVÁNÍ VE ŠVÝCARSKU.

ANO NA ZAVEDENÍ DO ŠVÝCARSKÉ  ÚSTAVY 1848, že výsledek refernda je nadřazen rozhodnutí zastupitelů na všech úrovních samosprávy a výkonné moci nevyjímaje, bylo nepochybně ovlivněno znalostí Švýcarů předcházejících hrůzných  činů "zastupitelů" lidu ve francouzském Národním shormáždění.     Jedná se o fakt, pomlčovaný všemi ústavoborci zlatoústými z €roatlantického prostoru,  zastánci zbožštělé neomylnosti zastupitelů. Zvláště a například v Česku, vyvolených ne počtem hlasů, ale pořadím na partajní kandidátní listině. O pořadí na partajní  kandidátní listině opět nerozhodují partajníci, ale zbožštělou libovůlí členové partajní Věrchušky, kteří spolu mluvějí a nově i ssoustají.   

lucinapes 15.12.2009 10:58

Re: Chyba je v nesmyslnosti otázky zda je či není bůh v jakékoliv podobě

co do toho pletete boha či Boha? Jde o to, s kým chci společně a svobodně žít, koho si pustím do své blízkosti, aniž mám pocit ohrožení.

Kalamajka Mike 15.12.2009 10:57

Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

Křesťanství je blízkovýchodní náboženství stejně jako islám a v Evropě se přes veškeré násilí a četné úpravy neuchytilo. Dnes je zřejmé, že křesťanství je víceméně evropský folklór, který bere vážně jen malé procento populace.