6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JH 15.12.2009 13:18

Základní otázkou je, proč jdou do Evropy lidé vyznávající islam.

To je jednoduchý :-) . Tady mohou muslimové čumět na polo- až úplně nahé cizí ženské :-) . To doma nemají! A navíc pohodlný život. Pouze jim nevoní, že kvůli tomu by museli pracovat a že tu nezvyklou svobodu by měli mít i jiní, třeba jejich ženy a dcery :-(

Kalamajka Mike 15.12.2009 13:16

Naučte se nejdříve pořádně česky.

Pak bude Váš postoj více uvěřitelný.

Glosator 15.12.2009 13:14

Re: KOMENTÁŘE ŠVÝCARSKÝCH REFERND JSOU PODOBNÉ SPORU VOLNOMYŠLENKÁŘŮ, CO BYLO PRVNÍ - KUŘE NEBO VEJCE, plynule přecházející Hrabalovskou fackovačku.....

Ty jiné podmínky znamenají jiní lidé, kteří dohlédnou dosah svého rozhodování. Třicetikorunoví voliči Švýcaři opravdu nejsou. Např. svého času odmítli v referendu zkrácení pracovní doby.

Dana 15.12.2009 13:13

Nekorektní komentář k švýcarskému referendu

Tento článek vystihuje můj názor.

Není na škodu připomenout, kam to islámské země dopracovaly. Bída, špína, nevzdělanost, očividná lenost mužské části populace, kteří polehávají před chatrčemi a utiskují ženskou polovinu svého národa.

Izrael je v moři úpadkových islámských zemí jako ostrůvek pořádku a prosperity. Židé své ženy jak známo neutlačují.

jk 15.12.2009 13:13

Zákon o referendu

1. Referendum vyhlášené z iniciativy PS, kde poslanci ponechávají rozhodnutí na voličích.

2. Referendum iniciované z dola, jehož výsledek je pro PS jen doporučením, ale je nezávazný.  Avšak v případě, že se sněmovna třikrát rozhodne v rozporu s výsledkem referenda, preyident ji rozpustí a vypíše nové volby.

Glosator 15.12.2009 13:11

Máte pravdu, ale není vyloučeno, že se někdo takový najde

Pak už ovšem může být pozdě. Ale takového vévodu z Alby bychom potřebovali, ten muslimy nejen porazil, ale také vyhnal ze země. K čemuž dříve jmenovaní ovšem vytvořili předpoklady.

ironik 15.12.2009 13:10

něco nového? Východ-Západ, křesťan-muslim?

Rv To postatné je kdo je ochoten za to platit, hned a v budoucnu?Ideologie a víra,komu slouží,kdo z toho  profituje?(Y).

hlava22 15.12.2009 13:06

Re: Křesťanství také.

nemusíte ho dodržovat, nehrozí Vám za to postih.

Minutus 15.12.2009 13:02

Jako Moravan ti říkám,

že jsi vůl.

krabaťák 15.12.2009 13:02

Re: Kdyžý jde o islám, tak tu ve stylu Václava Vlka staršího blbne i jinak inteligentní Harpyje.

Nadar, ty multikulturní pako :).

Míra 15.12.2009 13:01

Nevypořádáme-li se s islámem my, vypořádá se islám s námi - ohněm a mečem!

Bůh se stal zosobněním sil, které nešlo pochopit a ovládnout. Přijetím Boha člověk přiznává svoji malost před přírodními (vesmírnými) zákony a podřízení se jim. Proto je tak velký rozdíl mezi křesťanstvím a koránem: křesťanství je založeno na existenci vesmíru a člověka ve světě, zatímco islám staví člověka (Prorok) nad všechno ostatní. Výsledkem odlisné filosofie pak je snaha křesťanů o život v míru proti snate islám podřídit ostatní svět rovnou násilím, resp. krutostí. Z tohoto pohledu je zřejmé, že dojde ke střetu civilizací - válce.

Otázkou je, kdo zaútočí první a získá výhodu překvapení. Mám obavu, že křeťani to nebudou a než zvednou zadky od televizí, bude po válce. Křesťani nebudou vybiti, ale kolonizováni, aby se stali tvůrci hodnot pro pravověrné následovníky Proroka. Máme možnost buď pokleknout a přijmout vládu islámu nebo jít s hlavou vztyčenou do boje. Prvním krokem v tomto boji musí být zákaz veřejného provozování islámu v křesťanské společnosti, druhým krokem musí být zrušení všech neveřejných aktivit islámu, tj. otevření islámských modliteben veřejné kontrole občanů i během konání bohoslužby. V opačném případě absolutní zákaz provozování islámských církevních obřadů.

Nelze vynechat problematiku přistělovalectví. Imigranti musí při vstupu do země prokázat, že se vzdali islámu a přijímají evropské zákony. Žádné multikulturní výjimky. Současně je třeba zavéstturistická  víza pro vstup do EU, povinnost pro islámské "turisty" hlásit se pravidelně na policii a před skončením platnosti víza prokazatelně opustit Evropu. Jen takovým či obdobným způsobem lze zachovat Evropu svobodnou. To ovšem předpokládá jednotný postup občanů Evropy v právním rámci EU. Jednotlivé státy nemají šanci obstát v boji proti islámu.

Nevypořádáme-li se s islámem my, vypořádá se islám s námi - ohněm a mečem!

miroslav.vojta@volny.cz

Větší vlastenec 15.12.2009 12:59

Ať žije Liberum veto !!!!!

Ty jsi hlava otevřená, příteli a soudruhu Kajane, to tedy všechna čest stranou.  R^

Liberum veto opravdu pomohlo bratru Lechovi k nevídanému rozkvětu.

Škoda, přeškoda, že ne úplně všichni zapomněli na blahodárnost a doslova drtivou demokratičnost práva veta.  ;-(  Jaká smůla pro nás socialisty národní i mezinárodní, jaké zklamání pro Muslimy, že většina států ještě neopustila zásady do morku kostí prohnilé většinové demokracie, neodvrhla zastaralé většinové rozhodování ve prospěch výsostně demokratického diktátu jednotlivce.

Každopádně, příteli a soudruhu Kajane, pokud Tvůj názor získá ve společnosti větší podporu, v nadcházejících volbách zvítězíme nad kapitalismem a demokracií ještě lépe a radostněji, než dnes předpokládáme. A pak se bude tančit všude !

Pravda jest přece věc velmi prostá a jednoduchá - stačí proto, aby ji řekl a podepsal jeden člověk. Není-li pak něco pravda, nestane se to pravdou, ať to podepíše kolik chce lidí. (Z.Nejedlý)   >-   Volte ČSSD a KSČM !

Dolly 15.12.2009 12:53

Považuji za

docela nadutou oraženost do těchto věcí Švýcarům mluvit.

karel-smichov 15.12.2009 12:52

souhlas,

Vždy si rád a pozorně přečtu články od p. Frýborta 

Také tento článek je vynikající pravda !Moje poznámka u nás je prioritou  PENÍZE,aby naši potomci neměli dluhy,nebezpečí  s islaminace nikoho nezajímá

PROČ ?>-

Kalamajka Mike 15.12.2009 12:49

Re: Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

Životní filosofie nesouvisí ani tak s náboženstvím, ale s přírodními a materiálními podmínkami obyvatelstva. Když bylo v Evropě zle, křesťanství prosperovalo nejlépe. Různé odnože křesťanství představují spíše národnostní preference. Lidé nejsou stejní a tedy se liší i jejich víra. Křesťanství měli všichni plná ústa, ale jediný křesťan v celé historii se jmenoval Jošua a byl ukřižován, věříme-li biblickému popisu. Jinými slovy ten skutečný základ je mimo veškeré náboženství, náboženství je jen prostředek, jak dosáhnout nějakého cíle. V případě křesťanství to bylo udržet otroky, nevolníky, poddané ... v poslušnosti.

Informace 15.12.2009 12:48

Re: Náboženství míru podle exkancléře Schroedera

Souhlasím, a tohle Erdoganovo Turecko chce vstoupit do Unie. A vstup je podporován, alespoň v různých, prozatím nezávazných, prohlášeních evropskými politiky a Obamou. Zdůvodňují to tak, že by se jinak Turecko dostalo do vlivu arabských států, do sféry vlivu Iránu. Mají tyto strategické úvahy převážit nad evropskými kulturními a civilizačními zájmy? Za patnáct let by bylo Turecko nějvětším státem v Unii se svými víc jak sto miliony obyvatel. 

H.K. 15.12.2009 12:39

Re: Křesťanství také.

Je to tak jak píšete.

JM 15.12.2009 12:39

Re: 161 LET ZKUŠENOSTI VŠELIDOVÉHO HLASOVÁNÍ VE ŠVÝCARSKU.

Nemá Oktrojová ústava Švýcarska,  1798-1803, se 160 léty všelidových referend počínaje Ústavou 1848, společného méně, než málo?     Z disputace o váze příčinné spojitosti předcházejících známých zvěrstev francouzského  Národního shromáždění,  na ustanovení institutu referenda do Ustavy  švýcarska, mi dovolte se odhlásit s tím, že o bezvýznamnosti techto tragedií Francii nemám důkaz.

H.K. 15.12.2009 12:37

Re: Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

S tím souhlasím.   Do značné míry bylo ovlivněno křesťanským učením. Je stejná životní filosofie v zemích s převahou náboženství římsko- katolického, protestanství a pravoslaví.?

cb 15.12.2009 12:37

Re: nekorektní....

Ani El Cid, ani Sobieski, ani Martel, dokonce ani Vlad Tepes zvany Dracula.

kpt 15.12.2009 12:31

Evropany intezivně a negativně zajímá právě ta část muslimů

která potřebuje z hlediska západních hodnot urychleně umravnit. Ano, máte právo na své vidění světa, nejlépe ovšem u vás doma. U nás v Evropě, nejste-li schopni či ochotni dodržet základní pravidla civilizovaného soužití riskujete, že nakonec mlčící zatím většině dojde trpělivost a vezme spravedlnost do vlastních rukou..

whaler 15.12.2009 12:28

Re: Kdyžý jde o islám, tak tu ve stylu Václava Vlka staršího blbne i jinak inteligentní Harpyje.

Typický projev moravského separatisty, nejseš ty členem Moravské národní strany? Bohužel jsem pár kreténů tvého formátu od nich znal.

honzak 15.12.2009 12:25

Re: Kdyžý jde o islám, tak tu ve stylu Václava Vlka staršího blbne i jinak inteligentní Harpyje.

tebe bych chtěl někdy vidět! Určitě máš utěrku na hlavě, burnus, v ruce koštýř a paličky od cimbálu!

Zkusil si zajít k psychoušovi? Třeba by tě z toho dostal, navíc za tebe moravští hejtmani zaplatí 30,-Kč!

Kalamajka Mike 15.12.2009 12:24

Re: Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

Máte to hned v nadpisu mého úvodního komentáře, račte si to přečíst. 8-o

Kalamajka Mike 15.12.2009 12:21

Jaroslav Ali Moravan, multikult blbne pod jakýmkoli článkem.

Nepřitáhli ti Moravané také z "bělověžských pralesů"? ;-P

Jaroslav Ali Moravan, multikult 15.12.2009 12:13

Re: Kdyžý jde o islám, tak tu ve stylu Václava Vlka staršího blbne i jinak inteligentní Harpyje.

My Moravani jsme byli jedenáct set let brutálně asimilováni Čechy, takže je pochopitelné, že to na nás zanechalo politováníhodné následky. Stali se z nás také Švejkové, ovšem nikoli vlastní vinou, ale v důsledku politiky českých satanů. Čechy je třeba odsunout zpět do bělověžských pralesů, odkud v pátém století přitáhli.

IH 15.12.2009 12:11

Re: Souhlas s článkem

Souhlasím, měl by se trestat už i pokus o krádež natož pak zavádět limity. Ten kdo krade musí být potrestán za to, že krade a ne za to co ukrad. Člověk, který nosí symboly totalitních ideologií, protože je chce obnovit, musí být potrestán, protože společnost se musí bránit a ne to tolerovat jako nesprávný názor.

H.K. 15.12.2009 12:07

Re: Základ evropského myšlení je pohanský a řecko-římský.

.....křesťanství je víceméně evropský folklór, který bere vážně jen malé procento populace....

Jaký je základ evropského myšlení?

Kalamajka Mike 15.12.2009 12:07

Re: Kdyžý jde o islám, tak tu ve stylu Václava Vlka staršího blbne i jinak inteligentní Harpyje.

Hlavně, že Vy jste se podepsal, poručíku Dube. ;-P

Kalamajka Mike 15.12.2009 12:05

Re: Křesťanství také.

Takže společným základem je jediný Bůh, nikoli samotná Bible.