4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Maul halten und weiter dienen!

Tohle staré heslo, které dlouho stručně presentovalo (rakousko-německý) názor na to, co mají Češi dělat a jak se mají chovat, mne napadlo, když jsem se dočetl, jak reagoval německý tisk na zvolení Zemana českým presidentem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Křivan 29.1.2013 16:10

Re: Kde na to chodíte pane Vlk?

No právě. Kdyby obnovil pouze Čechy a Moravu,... bez Slovenska, bylo by lépe. Čechy s Moravou do americké sféry, fašistické Slovensko do ruské. A bylo by vymalováno.

J. Vintr 29.1.2013 16:09

Re: Kde na to chodíte pane Vlk?

To jako že by bez Beneše po válce náš stát přestal existovat?

M. Martinovská 29.1.2013 16:08

Re: Kde na to chodíte pane Vlk?

nejlíp je se podívat do pohraničí. Tam je to tak obnovené, až to kvete. Abertamy, Tanvald, spousta krušnohorských a jizerskohorských městeček, pokud nejsou centry turistiky... Matiční v Ústí, teď ve zprávách Krásné Březno - všechno lokality odsunu.

P. Vaňura 29.1.2013 16:07

Re: Můj názor

M. Martinovská 29.1.2013 16:06

Tohle už jsou čiré Bohnice,

dejte si obkladek.

P. Vaňura 29.1.2013 16:05

Takže já to otočím. V Oradouru povraždili příslušníci

2 tankové divize SS Das Reich téměř 700 lidí, včetně žen a dětí. Na den přesně 2 roky po vyvraždění Lidic. Předtím postříleli 100 lidí v městě tuším Tule, jako odvetu za 47 německých vojáků, které zabili partyzáni.

Víte jak byli pachatelé těchto zločinů, které dokonce, co se týče žen a dětí v Oradouru, začali vyšetřovat dokonce sami Němci, potrestáni ???

Italští partyzáni zastřelili Mussoliniho a dalších asi 12 ministrů a činitelů jeho režimu proto, že se domnívali, že by jinak zůstal fakticky nepotrestán.

Když jsem sledoval ten TV duel, měl jsem pocit, že se pan Schwarzenberg snad musel zbláznit.

L. Křivan 29.1.2013 16:05

Re: Ano, Maul halten !!

Otázka je, zda by s nimi došlo k únorovému převratu.

M. Martinovská 29.1.2013 16:04

Re: Můj názor

Pane Čeple, je to jistě tak - ale Miloš Zeman a Václav Klaus potebují ke své politice strach z Němců - a zdá se, že se jim ho podaří rozdmýchat ještě teď, 67 let po válce, kterou jsme vyhráli. Klausova výjimka z LS je příkladem tohoto strachu - tentokrát ne ze sudeťáků bojujících, ale ze sudeťáků žalujících. Výjimka zatím neplatí, Žalující němci na obzoru nejsou, ale proč jimi nepostrašit, když to národ tak hezky stmelí proti muži s cizím jménem?

L. Křivan 29.1.2013 16:01

Hitler by se nedostal k moci,

kdyby Versailská "smlouva",  lépe řečeno versailský diktát, vypadala jinak.

M. Martinovská 29.1.2013 16:01

Pane Vlku, jste nemocný člověk,

a navíc se vám porouchal kalendář - je rok 2012. Jestli se chcete bát sudetských a jiných Němců ještě dnes, nikdo z nás s tím nic nenadělá, jedině snad váš psychiatr.

T. Čepl 29.1.2013 16:00

Můj názor

Jako rodilý a hrdý Čech žiji od roku 1981 v Německu a od roku 1989 vždy půl roku v Čechách, což mě možná opravňuje k tomu,  se k nadnesenému tématu vyjádřit. Za celou dobu mé emigrace jsem dospěl k názoru, že žádný z evropských , či světových národů, se z hrůzostrašné historie válek v minulém století  nepoučil více, než německý národ. Jsem přesvědčen o tom, že v každé evropské zemi, Čechy nevyjímaje, žije více nácků než u našich západních sousedů. Smůlu mají pouze v tom, že jakmile se tam objeví jedna hnědá košile, je celý svět v pozoru.

L. Křivan 29.1.2013 15:57

Re: Ano, "Němci však svých činů litují "

Velice zajímavý link. Díky ! Kdo seje vítr, sklidí bouři.

P. Vaňura 29.1.2013 15:49

Mnozí němečtí generálové omlouvali svou válečnou

službu nacistům po válce slovy "režimy se mění, vlast zůstává."

Kdyby podobný názor nezastávali i sudetští Němci, možná by ta válka nakonec nemusela propuknout. Oni posílili Hitlera, v době kdy jeho šílené plány vzbuzovaly obavy generálů, kteří by ho (možná) i svrhli.

M. Sysel 29.1.2013 15:30

Re: Němci nepotřebují dávat příkazy přes Brusel

Odsun Němců byl zmíněn a přenesen do kontextu dnešní doby. A kdyby se něco podobného stalo v dnešní době, bylo by to posuzovánu podle mezinárodního práva jako zločin. To je celé a je to pravda. Jinými slovy, to ,co v létech 1945-1947 zločin nebylo, dnes by zločinem bylo.

Hysterie, kterou kolem této věty rozpoutal pan Hulwat von Schlouvoff je smutná. Protože na ni tolik lidí slyšelo. A to je ještě smutnější.

J. Pernica 29.1.2013 15:26

No ono normální člověk

volil podle sebe a opravdu podle rozumu a historické zkušenosti. Masáž mainstreamem mohla fungovat opravdu jen na studované MBA. Ti totiž neznají naši historii a zejména pak úsloví "lže jak když Rudé právo tiskne". Proto soudný člověk si udělal obrázek sám a jak mu velí staletími vrozená opatrnost - udělá si sám svůj vlastní úsudek i bez kulturní fronty a "rudého práva".

A ono Schiracovo "propásli jste svoji šanci mlčet" je od našich západních hranic slyšet a cítit neustále. A to ne jen v politických vztazích.

R. Langer 29.1.2013 15:25

Re: naprostý souhlas

On to také z 90% skutečný soudruh je...

P. Han 29.1.2013 15:20

Re: Kde na to chodíte pane Vlk?

Do historie?

P. Hruška 29.1.2013 15:17

Ano, Maul halten !!

My máme za sebou 40 let bolševické devastace a 20 let přímé ruské okupace a budeme zde diskutovat o věcech, které na rozdíl od výše uvedeného většina vůbec nepamatuje a nemá pro ně žádný praktický dopad.

Otázkou k zamyšlení je,když se tak dnes podíváme, jak vypadají a kým jsou obydleny oblasti, které tehdy byly motorem české ekonomiky, tedy zda jsme těm soukmenovcům odsunem nepomohli k lepšímu a kvalitnějšímu životu a sebe sami nepotrestali. Oni by po Únoru, tak jako tak, hledali kudy odtud co nejrychleji vypadnout.

J. Kulheim 29.1.2013 15:12

Re: Milí bojovníci

http://www.np-diskuze.cz/?p=38594#comments

H. Lukešová 29.1.2013 15:10

Re: Milí bojovníci

Ano, o tom vím, extrémismy se přitahují a to jak nacismus, tak islamismus. Mufti Husajní se s Himmlere, pravidelně scházel a slíbil mu, že až bude konečné řešení židovské otázky (vyvraždění evropských Židů úspěšně dokonáno, Evropa bude "očištěna" od židovstva), tak dojde na Židy na Blízkém východě, nejen v Palestině, k pogromům docházelo v Iráku, Egyptě. Johan vn Leers, německý básník, antisemita, později vášnivý muslim, žil v Egyptě. http://en.wikipedia.org/wiki/Johann_von_Leers

Alois Brunner dožil klidný život v Sýrii. Mezi radikálním islámem a nacismem je malinký, ne-li žádný rozdíl a kdokoliv na to poukáže, je fašista, xenofob, ne-li člověk určen k zabití. A bolševismus zrovna tak. Arabský socialismus jistě znáte. Nacismus, bolševismus a islamismus, to jsou zrůdné ideologie.

J. Kulheim 29.1.2013 15:06

Re: Milí bojovníci

Největší nebezpečí představují elitářské organizace, které ovlivňují mezinárodní politiku a ekonomiku.

http://www.reformy.cz/zpravy/nacisti-zalozili-eu/

J. Kulheim 29.1.2013 15:05

Re: Milí bojovníci

Největší nebezpečí je ze strany elitářských organizací, které chtějí řídit světové dění.

http://www.reformy.cz/zpravy/nacisti-zalozili-eu/

V. Vlk 29.1.2013 15:00

Re: Milí bojovníci

To já taky. Ovšem,jestli pak více, že muslimové nadšeně vstupovali do SS ,

Muslimské divize SS, jejichž příslušníci nosili tradiční fezy a pětkrát denně v kleče s tváří obrácenou k Mekce vykonávali modlitby a vzývali Alláhovo jméno. Divize s mizernou bojovou hodnotou, zato proslulé pácháním těch nejhorších válečných zločinů. Pro pochopení okolností vzniku muslimských jednotek SS je nutné objasnit roli Velkého muftiho jeruzalémského al-Husajního, jenž podporoval a pomáhal organizovat nábor muslimských dobrovolníků do SS.-Hitler byl muftím poctěn titulem „čestný muslim“ -Muslimští vojáci SS však měli povoleno mít ve svých jednotkách své duchovní vůdce a učitele, mully a imámy, kteří organizovali jejich každodenní modlitby.Stovky tisíc muslimů bojovaly po boku nacistů v následujících útvarech: 13. a 23. muslimská divize SS (Bosna), Albánská divize SS (Kosovo), 21. divize SS “Skanderbeg“ (Albánie), Muslimský pluk SS Sandžak (Srbsko), Arabské legie, Arabská brigáda (Blízký východ), Východomuslimský pluk SS, Východoturecký prapor SS (Turkestán), Tatarské pluky SS (Krym) a další muslimské útvary SS a Wehrmachtu na Balkáně, Blízkém východě, v Severní Africe, Sovětském svazu, zvláště pak v Čečně.

L. Severa 29.1.2013 14:50

Re: skvělé pane Vlku

Vaše poznámka se dá prominout jedině pokud jste cizí národnosti, možná Rakušan- a Vaši předkové nosili jméno Ševčík.

L. Severa 29.1.2013 14:42

Re: Němci nepotřebují dávat příkazy přes Brusel

pardon  "nevyšuměly"

L. Severa 29.1.2013 14:40

Re: Němci nepotřebují dávat příkazy přes Brusel

Vážený pane, dovolte malou poznámku k Vaší následující větě : "Pokud jsem z deníku Die Welt pochopil, jejich zděšení vycházelo z faktu, že většina českého národa stále slyší na "německé nebezpečí." Buďto jste neinpreteroval Die Welt  přesně, nebo tento deník nepochopil co bylo řečeno.  Domnívám se, že z Němců nemáme strach, ovšem jsme citliví na zrušení Benešových dekretů  a na případné(možná zbytečně) nároky sudetských Němců. Většina už jich nežije, ovšem není to tak dávno co jsem slyšel jejich zástupce při debatě o případných náhradách, že tento pán řekl:" Aber, wir haben Kinder". Takže zmíněné dekrety asi, aspoň v některých hlavách, ještě " navyšuměly". Bohužel všechno vzešlo z velmi nešťastného výroku pana Schwarzenbergra který do určité míry zpochybnil Benešovy dekrety a ještě přidal tu poznámku o Haagském soudu, což Zeman patřičně rozmáznul.

H. Lukešová 29.1.2013 14:37

Re: Milí bojovníci

Ano, může být stokrát pravdou, že mnoho Čechů a nejen Čechů může mít na Němce pifku, ale co se mě týče a i jiných lidí, které znám, mám obavy z islamizace Evropy, zaváděním šarie, zabíjení ze cti, zákaz vepřového a alkoholu (byť vepřovému ani alkoholu neholduji, aby mi někdo nepodstrkoval), ale mám ráda svobodu, zabíjení psů, vraždění žen ze cti, zotročování (dhimizace) Židů a křesťanů, již nyní jsou čtvrti v Evropě, kam rodilý Evropan nevstoupí, muslimové nazývají evropské ženy děvkami, evropské muže jako jigoly, celý Západ jako zkažený. Toho se bojím já.

H. Lukešová 29.1.2013 14:32

Re: Pane Vlku, dnešní hrozba je někde jinde,

už to není Německo, ale radikální muslimové. Ti chtějí islamizaci Evropy, nastolit šariu, vraždit ženy ze cti, zabít nebo zotročit Židy a křesťany, ateisty pobít. Německo páchalo obludné zločiny, vyhazování celých národů (Židé a cigáni), zotročování Slovanů a tak, ale dnešní Němci nechtějí prosazovat nacistický program, ale radikální muslimové ano, ti jsou hrozbou, imigrace milionů muslimů do Evropy zaselo Evropě neštěstí. Na to pamatujme. Mimojiné velká část muslimů s nacismem sympatizuje.

V. Vlk 29.1.2013 14:29

Milí bojovníci

 proti štváči jak mne titulujete. Ono je vše poněkuid nějak jinak, než si myslíte. Doporučuji v dnešní MF DNES článek "Schwarzenbergovi příznivci, prosím, uklidněte  se" od M .Musila a zvláště myslím že snad první článek v mainstreamových novinách , který přiznává, že odtažitost a obava z Německa není jen zastaralou vizí  starců, ale že je, ač se to neustale tutlá a popírá , přítomna v celé populaci . Včetně té mladé a studované. viz "Konec iluzí. Na nenávist slyší i nejmladší. " od M,. Kašpárka . Něco je špatně. A tvrzení, že to tak není a nebo nemá být, je k ničemu. A neustálí podporovatelé a omlouvatelé Německa a jeho zločinů , spojené s nadávkami Čechům nejen nic nevylepší. Vše ještě zhoršují.

P. Schuh 29.1.2013 14:26

Národ sobě

Souhlasím s autorem.

V tomto by jsme se měli semknout a čelit těmto nepochopitelným zvukům z "Říše" společně. Vždyť tady nejde jenom o toho "ironika z Vysočiny", ale tady jde o naši zem, naši nezávislost a právo volby....