4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Maul halten und weiter dienen!

Tohle staré heslo, které dlouho stručně presentovalo (rakousko-německý) názor na to, co mají Češi dělat a jak se mají chovat, mne napadlo, když jsem se dočetl, jak reagoval německý tisk na zvolení Zemana českým presidentem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Hoblík 29.1.2013 10:47

Děs a strach z velkého Německa

se projevuje o to intenzivněji, oč je dotyčný myšlenkami blíže ke SRN. Projevilo se to u Havlovců, kteří padli před Němci na kolena, aby byl blíž k tomu otvoru, kterým se snažil do Německa vlézt. S Němci se dá žít v přátelském vztahu, ale nikdy se nesmí před nimi dát na jevo žádná devótnost! Jejich místo v Evropě není na vysoké hoře, kam by měli Slované vzhlížet s pocitem vděku a ponížení.

V. Vlk 29.1.2013 10:44

Re: "dokázal neuvěřitelnou prací obnovit Československo"

Víte, kdyby  Spojenci pustili do Prahy jednotky složené z českoslovenkcýh vojáků, kteří o to žádali, a "dovolili" Benešovi a vládě vyhlásit program v Praze, tak by vše vypadalo jinak. Ale oni , ač byli pár kilomentů od Prahy a Patton o to zuřivě žádal, to nepovolili. A tak jel Beneš přes Moskvu do Košic. Co vy na to?!?

J. Friedlaender 29.1.2013 10:40

S nenávistí na věčné časy

Celá ta léta, co sleduji Psa, se pan Vlk st. snaží udržovat a dále rozdmýchávat českou nenávist nejen k nacismu, což by mi nevadilo, ale k Německu a němectví vůbec. S takovýmto způsobem myšlení sen ale k míru a slušné demokracii opravdu dojít nedá. Celé naše postkomunistické období s výjimkou jeho několika prvních, nadějných let,o komunistické éře nemluvě) je trestem za toto myšlení.Díky němu jsme si teď zvolili pokračování všeho zlého. Takže nejen s nenávistí, ale i se Sovětským svazem (bez ohledu na to, jak se zrovna jmenuje)na věčné časy!

J. Novotný 29.1.2013 10:39

Až budete mít chvilku času

zajděte do knihovny a chtějte knížečku s prostinkým názvem: "Smlouvy Hitler-Stalin". Je to nekomentované, protože komentářů ani není třeba. I tak je z textů jasné, že druhou světovou válku zapřičinili Němci ruku v ruce s Rusy. A pokud jde o ty druhé jmenované, měli ohledně našeho národa pro případ války třetí, jaderné, názor takovýto: "S fyzickým přežitím Čechoslováků se nepočítá."

V. Vlk 29.1.2013 10:30

Re: Ano, "Němci však svých činů litují "

Dovolte,abych se zasmál vaší nevzdělanosti . Protože můj otec zemřel na následky komunistického věznění, fakta jsou neúprosná.

Němci -tedy nacisté- zavraždili asi 400 000 tisíc neněmeckých občanů ČSR , a k tomu pozabíjeli sudetoněmecké  antifašisty  údajně více než 5 000, a na frontách padlo a zemželo podle nepřesných údajů dle jedněch 250 000 sudetských Němců, podle jiných dokonce téměř 400 000. Při odsunu zemřelo cca  20 000 lidí.  Komunisté popravili a u utýrali asi 2500 lidí. Zkuste počítat. A to nezahrnuji Lidice, Ležáky, Kaliště, moravské vesnice atd.

Komunismus zde nadělal strašníé věci.Ale tohle nelze srovnávat

J. Václavíková 29.1.2013 10:29

Re: Kondicionál -pozvání Zemana do Berlína

Většina národa věří bohužel Blesku. Je to tam černé na bílém. A s touhle úrovní těžko pracovat!

B. Novacek 29.1.2013 10:22

Re: Autor

a jeste malickost-jak tvrdite-frau Net-Ser je Ceska, (mozna), ale zato progresivni nemecka sovinistka...pokud racite dovolit pri vasem vzdelani.

V. Vlk 29.1.2013 10:22

Re: Páně Vlku - díky za vaši psychoanalýzu

No právě že díval. A dost mne překvapilo že byl natočen v roce 2011 a jak v něm  politicky "nekorektně" mluvili o Němcích.Byl to velice zajímavý dokument s mnoha novými ukázkami.

B. Novacek 29.1.2013 10:20

Re: Autor

Tam se vrtam uz leta! :)...jen pro vas jeste jednou a pomalu, pani Heidlerova: musim se smat vsem obrancum sudetaku, jichz se zastava i jeho slovutna, sislava jasnost Schwanz-trautenberk, v jehoz rodine, via manzelka frau Therese, je aspon jeden SA-mann, zato ale tutovej!

V. Vlk 29.1.2013 10:19

Re: Neznáte dějepis

Árijská rasa -tedy germánskéá- byla jedním z ideologických fundamentů nacismu. Pokud to nevíte, těžko můžete k tomu co dodat.

B. Novacek 29.1.2013 10:17

Re: Bravo pane Vlku!

nejen, dle vasich slov: "toho je schopná jen rudá svoloč"...ale taky hneda svoloc, neracte zapominat, prosim.

J. Boleslav 29.1.2013 10:15

Re: Kondicionál -pozvání Zemana do Berlína

Já mám nejraději Steigerwalda. Petránka moc ne.

J. Boleslav 29.1.2013 10:11

Re: Ne pane Vlku, cokoliv, co souvisí s Němci,

Je to tak. Jak jde o Němce, p. Vlk ztrácí objektivitu.

J. Slanina 29.1.2013 10:06

Re: "dokázal neuvěřitelnou prací obnovit Československo"

Milá pí Heidlerová. Ano, Beneš stál při zrodu našeho státu. Ale právě proto se neměl zpronevěřit těm idejím, na jejichž základě onen stát vznikl.

BTW: Kriegel taky nepodepsal.

S. Netzer 29.1.2013 10:04

Hrobník československé demokracie

Nikdo ho nenutil, aby letěl v roce 1943 do Mosky, a navzdory četným varováním uzavřel Smlouvu o přátelství s ruským diktátorem.

J. Slanina 29.1.2013 10:03

Re: Halooo, pane Vlku, to musí být strašné žít s takovým traumatem ... :-)

Ano, v Německu i Rakousku vyrostly již tři nové generace, které se na všech stupních škol učily o nacistickém běsnění. Na rozdíl od nás, kde jsme se již minimálně jedné generaci ještě ani nestačili ve školách zmínit o běsnění bolševickém.

V. Heidlerová 29.1.2013 10:02

Re: Bože, jak může někdo usnout, spát nepřetržitě od roku 1945,

Děkuji všem, kdo pochopili, že my, co se "zastáváme" Němců a jsme tedy podle autora odpadlíky  národa, jsme třeba lepší vlastenci než p. Vlk.  Děkuji všem, kteří ctí v prvé řadě obsah pojmu Člověk a LIdství. Milovat svou vlast a nemuset přitom jednostranně nenávidět jiný národ - to přece jde dobře dohromady.

V. Heidlerová 29.1.2013 9:55

Re: "dokázal neuvěřitelnou prací obnovit Československo"

To neobhajuji, ale stál při zrodu našeho státu, byl dobrý diplomat, nejen intrikán, i když to k tomu patří. Ale on sám snad nerozhodl, kde bude demarkační linie mezi Stalinovými vojsky a vojsky spojenců, ne? Po takovém rozhodnutí už to jelo samospádem, těžko mohl zabránit bolševické záplavě. Od r. 1945 tu bylo ruští poradce. Tak co.

V. Heidlerová 29.1.2013 9:52

Re: Autor

Copak každý Němec je SA-man? Bylo plno jiných složek - a paní Netzer je Češka a nemá nikoho v příbuzenstvu toho zařazení. Vrtejte se ve své rodině!

V. Heidlerová 29.1.2013 9:50

Re: Bravo pane Vlku!

Samozřejmě, stejně jako Rusové - ale to nás neopravňuje k tomu, abychom schvalovali zločiny NAŠE VLASTNÍ na civilním obyvatelstvu. Vím, co se dělo v pohraničí - ubíjet starce, děti, bezbranné - toho je schopná jen rudá svoloč, od níž jsme se nakazili. Člověk musí mít vnitřní zábrany, jakousi noblesu, vysokou morálku a charakter, aby "nebyl jako oni". Jenže to jsou vlastnosti, které se už nepěstují. A když do otupělého stáda hážete pořád petardy takových článků, jako to dělá systematicky p. Vlk, co to asi s davem udělá? Vždyť výsledky je vid ět přes 20 let v této demokracii. Přesto tuto zem miluju, ale chci, aby se očistila, smyla své viny. Pořád se staráme o viny jiných. Ale MEA CULPA, MEA MAXIMA CULPA - a žilo by se nám líp a nebyli tak ustrašení.

S. Netzer 29.1.2013 9:46

Nemilosrdný boj

proti "arogantnímu levicovému extremistovi" Schwarzenbergovi je teď povinností všech "pravičáků". :-))) Asi dostali odpovídající direktivu z vyšších míst.

B. Novacek 29.1.2013 9:45

Re: Autor

ten "byvaly soudruh" je jen vase nesplnene prani, liebe frau Net-Ser, kolik SA mannu mate mezi svymi predky vy?

P. Lenc 29.1.2013 9:45

Re: Pane Vlku,

Docela mne začíná bavit, jak má maličkost  nutí vaši "inteligenci" k takovým argumentačním výkonomů.Dnes tady zatím chybí blbec a jiné argumentační skvosty.A to nejen v mém případě.

J. Slanina 29.1.2013 9:44

Re: "dokázal neuvěřitelnou prací obnovit Československo"

Ano, hlavně svým podpisem Košického vládního programu a únorovým podpisem demise demokratických ministrů.

V. Heidlerová 29.1.2013 9:44

Re: Pane Vlku,

To je teď módní. Škoda, že autor nedokáže myslet alternativně a huhlá pořád to stejné. Trochu alternativy by neuškodilo - ale ne té páně Lencovy. Háááááááááá

B. Novacek 29.1.2013 9:42

Re: Bravo pane Vlku!

Cest a slava vasemu otci, pani Heidlerova, bez ironie...ale nebrali snad Nemci za valky vse, co jim padlo do drapu, vcetne zivotu nevinnych ceskych lidi?...a ze jich byly statisice!

M. Prokop 29.1.2013 9:40

Re: Autor

Ano, udělal hodně chyb, vynucených i nevynucených.

Neadorovat, nenadávat, klidně analyzovat, pokud možno.

V. Heidlerová 29.1.2013 9:39

Re: Kondicionál -pozvání Zemana do Berlína

Je pár seriózních novinářů, před kterými smekám, ale p. Vlk k nim nepatří. Mám ráda Fištejna, Petránka - to jsou chlapi s rozhledem. Ti nezapadli do rozbahněného úvozu jednoho tématu. Podle světová třída.

M. Prokop 29.1.2013 9:38

Ne pane Vlku, cokoliv, co souvisí s Němci,

není pro Vás šťastné téma. Příliš emocí zastírá realitu.

A vzpomeňte si na Zemanův aktivismus, když šlo o rakouského presidenta.

B. Novacek 29.1.2013 9:37

Re: Bravo pane Vlku!

Diky pane Fritschere, ty hrabe jsou excelentni! :)))