18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

EVROPA: Komunismus a europeismus

Mnohokrát v životě jsem si ověřila, že stačí obyčejný selský rozum a určitá míra pozornosti a snadno vysledujete aktuální společenské problémy, pnutí i budoucí trendy. Chce to možná jen víru ve vlastní názor a ochotu používat vlastní rozum (…ne ten médii naservírovaný).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 30.12.2011 10:50

Re: Her Master´s Voice

Protiargument je proti argumentu. Ve svém výlevu račte nějaký viděti?

M. Trhlík 30.12.2011 14:46

Re: Her Master´s Voice

Pane Lenci a odkud čerpáte Vy své znalosti? Proč upíráte jiným jejich názory? Na jedné straně s rozpaky sledovali lidé rozhovory prezidentů Klause a Medveděva, aby to nakonec ustáli,ale nedovedu si představit,jaké by byly reakce,kdyby tyto rozhovory nevedl Klaus.

J. Matuška 30.12.2011 10:41

Re: Her Master´s Voice

Vážená paní S. Netzer, ne abyste na NP zanevřela úplně. Bylo by po polemice. Doufám, že v příštím roce se ukáže, kdo je kdo. Snad se najde dost voličů, kteří dají najevo, že nechtějí další posun k federalizaci Unie. Jsem amerikanofil, nevoní mi šéfovaní od člověka, který byl řadu let předsedou Portugalské komunistické strany pracujících, o Rudé baronce ani nemluvím. Vzhledem k naší poloze, je dobré vycházet v dobrém jak s Německem, tak s Ruskem. Není nutné zakládat Svaz rusko-českého přátelství, rovněž tak Svaz německo-českého přátelství. Řešením řady problémů bude, možná, někdy v budoucnosti, OES /Organizace evropských států/. A opakuji se: stavět dům od základů je nesmysl, proč tak kvaltovat?

J. Matuška 30.12.2011 10:42

Re: Her Master´s Voice

To jsem tomu dal: samozřejmě od střechy :-)

S. Netzer 30.12.2011 11:22

Re: Her Master´s Voice

Obávám se, že o polemice nemůže být řeč. 90% reakcí nejsou ani v zárodku věcné. Pouhé osobní výpady notorických diskusních lejn.

M. Prokop 30.12.2011 11:38

Třeba tenhle:

"Tak povrchní a hloupou protievropskou agitku jsem snad ještě nikdy nečetla. Euroskepticismus je zrovna tak jako antiamerikanismus nebo antiglobalismus zpátečnickou ideologií."

Ale sám bych vás necharakterizoval lépe, než vy výše.

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 15:52

Stále jste nepochopil prazákladní věc, pane Prokope.

Paní Netzer se kriticky vyjadřuje k článku. Vy a 90pct. zdejších "diskutérů" kritizujete (nálepkujete, urážíte, etc.) ale nicméně něco jiného. Vy se přece nejste schopen vyjádřit k tvrzení, že euroskepticismus zrovna tak jako antiamerikanismus nebo antiglobalismus jsou zpátečnickými ideologiemi. Bodejť. Polemizovat s tím by bylo o něco obtížnější než hodit nálepkou po p. Netzer (jindy po jiném nositeli názoru). Chápete tu bídu Vašeho psaní ? Ještě jsem od Vás nečetla nic jiného, než osobní poznámky k diskutujícím. Zkuste diskutovat věcně, třeba to půjde, prospějete debatám.

V. Skalová 30.12.2011 16:49

Re: Stále jste nepochopil prazákladní věc, pane Prokope.

Hmm, dobré rady od někoho, kdo jen nálepkuje, či diskutuje stylem - A vy zas bijete černochy... Chápete tu bídu Vašeho psaní ? ;-))

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 17:05

Ano, chápu, paní Skalová. Na Vaše skvělé příspěvky nemám, omlouvám se.

Ne každému je shůry dáno. Vše nejlepší v novém roce, paní Skalová.

M. Prokop 30.12.2011 10:48

Re: Her Master´s Voice

Jo, to o "zpátečnické ideologii" jsem zamlada slyšel a četl často. Povinně, od komunistů.

Asi jich je v té EU hodně, i když pod jinými barvami a názvy. On tomu i ten vývoj nasvědčuje.

Ten váš svaz, to je ten co má zakládající členy Schroedera a Putina, eurosoudružko?

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 11:01

Naopak, paní Netzer !

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 11:08

Re: Naopak, paní Netzer !

Tereza Kakosová má před sebou jistě krásnou a velkou budoucnost. O tom svědčí její pozoruhodná práce, pohleďte : "Ve školství raději Bátoru než NERV", "Lež, i ta evropská, má vždycky krátké nohy", "Belzebub Tomáš Halík", "Žijeme v socialismus, demonstrujeme proti kapitalismu", "Lisabonská smlouva dva roky poté. Procitáme z opojení integrace ?", "Cyklostezky na dluh a index štěstí. Symboly zhýralosti Evropy", atd., atp.

Tereza Kakosová se měla narodit o něco dřív. Mohla přetrumfnout i Švorcovou.

:-)

S. Netzer 30.12.2011 11:19

Re: Naopak, paní Netzer !

Hezké titulky. Takové úderné.

:-)))

J. Schwarz 30.12.2011 14:13

Re: Naopak, paní Netzer !

No a? Zakazuje vám snad Tereza Kakostová vyjádřit váš názor? Vy se nevyjadřujete "úderně"? Mně nikdy nevadilo, jak se vyjadřovalo Rudé právo ale to, že vládnoucí věrchuška nedovolovala veřejně vyjádřit  názor jiný.  Nevadili by mi komunisti, kdyby svou ideologii nevnucovali ostatním násilím. Dnes slyším víc výhrůžek a mistrování z Bruselu než z "východu", i když Putina zrovna nemusím. Ale že bych se měl kvůli obavám z Putina nechat  stejně nebo víc buzerovat  od Barossa nebo Ashtonové - to nechám vám, Gnädige Frau Netzer.

J. Matuška 30.12.2011 11:24

Re: Naopak, paní Netzer !

Paní S. Š., v intenzitě prosazování svého vidění světa jste na tom podobně, jako Tereza Kakosová. A abych Vám nenahrál na snadný smeč, jsem na tom stejně... Volali jsem po pluralitě názorů? Všechno nejlepší v novém roce, hodně invence a originality v příspěvcích...

J. Gutvirth 30.12.2011 11:30

Re: Naopak, paní Netzer !

No fakt ty titulky jsou silná káva. Svědčí to o silné zaujatosti autorky. Ale i silně divně zaujatí autoři mohou něco zajímavého přinést a například uvedený "sémantický rozbor" není vůbec mimo mísu. Možná autorka vzhledem ke své zaujatosti vidí jinou perspektivu, než my ("běloši a černoši"), ale to už si mohu vyložit sám. sémantické znaky čehokoliv dají-li se nějak definovat (stejně jako mimovolné pohyby při komunikaci,) mohou být užitečné.

V. Skalová 30.12.2011 16:50

Re: Naopak, paní Netzer !

Argumenty ??!? Nevidím, jen osobní kritiku autorky a nálepky!

M. Vondráček 30.12.2011 11:03

Články na NP se už pomalu nedají číst.

Nebude spíše problém v tom , je pochopit ??

K. Kužel 30.12.2011 13:34

Re: Her Master´s Voice

Vážená Mistress Netzer, závidím vám vaše postavení na špici vývoje lidské společnosti, z kterého dokážete bezpečně posoudit (a odsoudit), která ideologie je zpátečnická!

D. Švik 30.12.2011 13:47

Re: Her Master´s Voice

Právě naopak- do Ruska bych nahnal všechny eurohujery v čele s vámi. Skutečný bonbónek je ten termín- zpátečnická ideologie. To máte z Marxe, nebo Lenina?

M. Varadinková 30.12.2011 9:18

Evropská unie je jako Sovětský svaz

tak se nelze divit, že europapaláši používají podobný newspeak, jaký používali papaláši komunističtí:

http://www.youtube.com/watch?v=8roO-PhgPOc

V. Novák 30.12.2011 9:56

Paní, tak mladá nejste,

abyste měla právo takové nesmysly vypouštět z klábosnice. Vím, že to není gentlemounské, ale přesto si to upozornění risknu...

Pohled na padesátnici v minisukni sexytriku bývá rovněž tristní.

V. Mlich 30.12.2011 11:26

Kde jsou ty nesmysly?

Konkrétně které z tvrzení toho člověka na videu je nepravdivé? Zkuste aspoň jedno.

R. Langer 30.12.2011 12:06

Re: Kde jsou ty nesmysly?

Toho se nedočkáte... :-D

J. Matuška 30.12.2011 11:04

Re: Evropská unie je jako Sovětský svaz

Paní Varadinková, Bukovského jsem si "šoupnul" do záložky. Díky za to. Příští rok bude hodně divoký. Nechcete se přemoct a objevit se na Virtually? Myslím, že bych nebyl sám, kterého by to potěšilo. Přeji Vám všechno nejlepší do nového roku, hlavně zdraví!

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 11:22

Může to zkusit. Před dvěma roky, totiž k 1.1.2010, p. JD odepřela paní Varadinkové přístup na Virtually,

to pro vulgaritu a urážky diskutujících i majitelky webu samotné, které dlouhodobě přesahovaly únosnou mez. Být paní Varadinkovou, rozhodně se přemůžu a pokusím se zaregistrovat znovu !! :-) Jenže, pane Matuško, komu by tam paní Varadinková mohla nadávat ? Vám ? Gardnesovi nebo Vzalimilovi ? Paní Katce ? Vždyť už tam nikdo jiný nepíše  a vás pět či šest diskutujících si tak pěkně notuje ! :-) Cílem je patrně jednohlasý web (viz dnešní výhrůžka). Jen tak dál ! :-) Tady má ovšem p. Varadinková mnohem lepší příležitost, názorové spektrum diskutujících je mnohem širší. Navíc,  krom nadávek, tu paní Václavíkové, tu paní Martinovské, tu panu Vandasovi či Hofmanovi, pěkně si tu může srovnávat Havla s Hitlerem, admnistrátor je zřejmě spokojen.

J. Matuška 30.12.2011 11:48

Re: Může to zkusit. Před dvěma roky, totiž k 1.1.2010, p. JD odepřela paní Varadinkové přístup na Virtually,

Paní S. Š., nikdo není dokonalý. Někdy se dopouštím osobních urážek, které mě následně hodně mrzí. Bez střetnutí různých názorů by diskuse zahynula. Vy jste přehlédla a nezmínila se o slovech Bukovskeho na Youtube. Je to logické. Na rozdíl ode mě, který při poslechu získával argumentační munici, Vy jste okamžitě  Bukovskeho teze  v duchu vyvracela. Pokud vůbec jste si ukázku pustila. Jeden čas, po povinnosti se zaregistrovat, jsem měl obavu, že  Kajan a Jindra budou slavit zničení Virtually. Nestalo se tak. Podstatně menší rozsah proti záplavě "příspěvků" na NP má řadu předností. Příští rok vidím jako rokem střetnutí mezi příznivci pokračující integrace EU a zastánci jakés takés SUVERENITY ČR... Můžeme se tedy na co těšit!?

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 15:09

Ale stalo, se pane Matuško, stalo. Virtually je již jen stínem někdejšího webu,

autoři i diskutující se vytratili (podívejte se do archivu, kdo tam ještě před pár lety všechno psal), hlavním autorem zůstal p. Havránek, jenž se v minulosti vždy řadil k těm erudicí a schopnostmi psát k nejhorším  a kdyby jeho nebylo, mohla by to paní JD zavřít ještě dnes.

A myslím, že se mýlíte i v dalším. Příští rok si tam už budete diskutovat zřejmě úplně sami, odchod ohlásil už i občasník. Kdo by se tam s vámi hádal a nechal se soustavně urážet ? Není tam přece už jediný člověk, který by byl schopen normální diskuse, aniž by známkoval názorového oponenta. Uznávám ale, že Vy jste se vylepšil a snažíte se toho vystříhat. I já Vám přeji vše dobré v příštím roce, jistě se ještě někde potkáme.

S. Vaněček Šauerová 30.12.2011 15:58

A ještě něco, pane Matuško. Jistě, nikdo není dokonalý, jak píšete.

To ale nemá nic společného s vulgaritami a urážkami. Vzýváte paní Varadinkovou, předpokládám tedy, že Vám takový způsob sebeprezentace nevadí, dokonce ani u ženy, což mně přijde docela pozoruhodné. Mně leze krkem a paní Varadinkovou považuji za to nejpokleslejší, s čím jsem se nejen na Virtually, ale vůbec v životě potkala. Pravda je, že u baletu či klavíru se takovéto typy nevyskytují, zřejmě jsem měla v životě štěstí.

V. Skalová 30.12.2011 16:44

Re: A ještě něco, pane Matuško. Jistě, nikdo není dokonalý, jak píšete.

Kyselé hrozny, že? ;-))