11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

EVROPA: Islámská internacionála

Je večer. Vypnul jsem počítač a pustil si ČT24. Málo platné, i když nám onen státní zpravodajský kanál neříká vždy celou pravdu a mnohé důležité informace si nechává pro sebe, je to stále dobrý indikátor toho, jak na tom všeobecně jsme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rudolf 6.12.2015 7:12

Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem bych trochu víc šetřil s důvěrou. Bášár Assad mluvil velmi dobře, a kdybych nevěděl, jaké hrůzy má na svědomí, asi bych mu to zobal také.

J. Fleiszner 6.12.2015 11:10

Re: Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

Možná má na svědomí nějaké (z našeho pohledu) hrůzy, ale on musí krotit muslimské idioty, kteří nereagují na normální signály. Montovat se mu do práce se ukázalo jako špatný tah. Jen ať si Bašárové svoje země řídí jak chtějí, pokud jim z nich nevylézá nějaký humus do Evropy.

B. Rudolf 6.12.2015 13:04

Re: Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

Problém je v tom, že nejdřív (cca 2011) si to pan Asad vyřídil s těmi, kteří žádné zbraně v rukou neměli. Proti těm se bojuje nejsnáze a nejefektivněji.

Ale, když přežijí pouze lidé se zbraněmi v rukou, je pak obtížné se s nimi na čemkoliv rozumně domluvit. Zabíjet neozbrojené lidi k ničemu dobrému nevede.

Takže je otázka, z kolika lidí nadělal Bášar Asad zabíjením bezbranných stoupence Islámského státu.

J. Kanioková 6.12.2015 13:42

Aha... takže zase vrah.. on se mu nikdo do Sýrie nemontoval

SA, Turci, Katar atd. atd...

17.4.2011 - USA tajně podpořily syrské opoziční skupiny, ukázaly uvolněné důkazy WikiLeaks - https://www.washingtonpost.com/world/us-secretly-backed-syrian-opposition-groups-cables-released-by-wikileaks-show/2011/04/14/AF1p9hwD_story.html

16.5.2012 - Syrští rebelové získat přísun zbraní s penězi sousedů ze Zálivu, USA koordinace - http://www.informationclearinghouse.info/article31337.htm

Saúdské Arábie "destabilizující arabský svět", německá inteligence varuje - http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/saudiarabia/12029546/Saudi-Arabia-destabilising-Arab-world-German-intelligence-warns.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Změna režimu se blíží - Saúdská Prince volá po převratu k odstranění krále - http://libertyblitzkrieg.com/?s=prince+salman

J. Kanioková 6.12.2015 13:44

Jo.... a zapomněla jsem na to hlavní,

Muslimské bratrstvo.. takže tihle všichni jsou svatí, jen Asad je zrůda... uff..

B. Rudolf 6.12.2015 14:12

Re: Jo.... a zapomněla jsem na to hlavní,

Ale ne - co postavička - to dáreček. Je to tam opravdu strašné.

Nejsnáz se vyvrací to, co člověk nikdy neřekl.

B. Rudolf 6.12.2015 14:10

Re: Aha... takže zase vrah.. on se mu nikdo do Sýrie nemontoval

To, že se mu do toho nikdo nemontoval, jsem netvrdil. Ale ve Vašem prvním odkazu z r. 2011 Američani ještě žádné zbraně lidem do rukou nestrkali. A přesto už tenkrát Bášár vraždil.

J. Kanioková 6.12.2015 15:01

Asad ?

Bohužel už po těch létech nedokážu ve svém "archivu" vyhmátnout články s popisem těch tehdejších událostí, kde byly i fotky těch zvláštních "mužíčků", kteří ve skupinkách asi po 3 lidech, pěkně SKRYTĚ z pozabuka, kolem toho náměstí, stříleli do demonstrantů ! Nebyli to vojáci !!!

Zatímco ofic. armáda se snažila demonstranty z těch míst vytlačit.

Cui bono? Kdo potřeboval udělat z demonstrantů mučedníky ??? Asad ?

Zrovna tak mám dost článků, kde to původní obvinění za chem. zbraně je veelmi zpochybňováno.. Kde jsou argumenty z různých expertíz. ¨

Jenže syrská situace se vleče tak dlouho a těch článků je za ty roky hafo a už, když chci najít nějaký ke konkrétní situaci, nepoznám od oka podle titulků článků.

B. Rudolf 6.12.2015 16:24

Re: Asad ?

Také se mi velice obtížně dohledávají zdroje.

Pokud jde o to, co by z toho měl Asad (nebo, s čím by mohl počítat). Je docela běžné, že totalitní vládce neohrožují ani tak zločinci (jsou zjevně horší než on), ale ti, kteří by mohli být reálnou alternativou. Dokonce jsem se setkal s názorem, že si Asad ISIL v tichosti pěstoval,  protože právě ISIL je (možná) horší než on a tím ho legitimizuje.

J. Kanioková 6.12.2015 18:07

Re: Asad ? "Výrobou" mučedníků by si sám sobě

podrazil nohy.. Netvrdím, že je andílek, ale měl a má velmi "silné" protivníky..

6.12.2015 - Těžký rok pro Sýrii - http://journal-neo.org/2015/12/06/a-tough-year-for-syria/

17.4.2013 - Falls americká pomoc do rukou Al Káidy v Sýrii podle návrhu, není náhoda - http://iogsd.blogspot.cz/2013/04/us-aid-falls-into-al-qaedas-hands-in.html

Víte, já nečtu jen články, čtu hlavně diskuzi pod nimi, abych si mohla svůj pochybující názor na článek buď potvrdit, nebo snížit pochyby. Takže když dočtu jeden článek, už mám vedle něj někdy až deset dalších z odkazů v diskuzi...

J. Kanioková 6.12.2015 18:19

Re: Asad ? že si ISIL v tichosti pěstoval ? probůh..

Odpůrci syrského režimu Sýrii se formovali především v Turecku a pak se pochodem na jih spojili s těmi "zformovanými" v Iráku.. Za pomoci CIA a financování z SA, Kataru, atd...... CIA na pomoc při řízení armády syrské opozice - http://www.nytimes.com/2012/06/21/world/middleeast/cia-said-to-aid-in-steering-arms-to-syrian-rebels.html?pagewanted=all&_r=0

Nevěrohodné popírání Západu - ISIS Terror hordy v Iráku http://www.landdestroyer.blogspot.de/2014/08/implausible-deniability-wests-isis.html

Mapa infrastruktury na ropných územích kontrolovaných IS. - http://sux.cz/b7a7

Isis Inc: Od ropných paliv k džihádu teroru - http://www.ft.com/intl/cms/s/2/b8234932-719b-11e5-ad6d-f4ed76f0900a.html#axzz3t1mlgLxi .... Isis: muniční stezka - http://www.ft.com/intl/cms/s/0/baad34e4-973c-11e5-9228-87e603d47bdc.html

M. slavík 6.12.2015 14:38

Re: Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

Já nevím, kolika lidem způsobil Asad smrt. Vy ano? Kdo je pro IS, Rusko či USA? Vi to víte?

B. Rudolf 6.12.2015 16:16

Re: Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

Pátral jsem po tom, ale nepodařilo se mi to zjistit.

M. slavík 6.12.2015 14:35

Re: Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

Myslím, že by nás vůbec nemělo zajímat kdo a kde sedí na trůně. Nelze ale exportovat středověk do současnosti. Takže pro mě je důležité aby se vetřelci vrátili odkud přišli a k tomu je třeba tamního klidu. Jestli Asad nebo kdokoli jiný, jestli Rusko či USA, není důležité.

B. Rudolf 6.12.2015 16:15

Re: Při poslechu rozhovoru s masovým vrahem

To, co jste napsal, není v rozporu s tím, co jsem napsal já.

Ale, kdo na Blízkém východě bude mít v rukou moc, důležité samozřejmě je. Jenom široko daleko nikdo aspoň trochu snesitelný není na obzoru.

J. Mrázek 6.12.2015 6:19

Jedna přednáška z filosofie

O karmě nejen lidské, ale i národů. /prispevky/2015/12/6697-karma-narodu-hlubsi-priciny-islamske-invaze.htm

J. Mrázek 6.12.2015 6:22

Jedna přednáška z filosofie

K odkazu první a obráceně psáno kvůli cenzuře automatem je : GRO.CEVADEVZ

K. Janyška 5.12.2015 20:29

Ano,

jsou všichni stejní. Nemohou nebýt, Korán je jen jeden... Dzp.

J. Anděl 6.12.2015 1:10

Re: Ano,

Nesouhlasím. Hayek je též jen jeden. Četla ho spousta lidí a jen vy jste ho pochopil ;-).

K. Janyška 6.12.2015 21:30

Re: Ano,

Jenže vědec. Ohm jím byl také... Dzp.

J. Anděl 7.12.2015 0:54

Re: Ano,

Ano. To na možnosti (ne)pochopení knih více různými čtenáři a vykladači nic nemění.

Ś. Svobodová 5.12.2015 13:51

Očekávání se nenaplnilo.

Každý Zemanův prd je zdrojem mohutných rozborů a konstrukcí po mnoho dní. V případě Asada kromě několika internetových serverů, které následující den přetiskly části rozhovoru, je ticho po pěšině. Kromě diskuze ihned po rozhovoru jsem nezaznamenala v TV žádné další analýzy, nebo vyjádření "odborníků", Kocába, ani nikoho jiného s tímto tématem. Tož mlčení je leckdy také odpověď.

B. Rybák 5.12.2015 20:22

Re: Očekávání se nenaplnilo.

Ano! Je nejlepší odpovědí, když argumenty nejsou a je potřeba, aby si toho lid nevšiml! Pan Kubal má totiž nesrovnatelně lepší kredit než kterýkoli "sluníčkář"!

M. Prokop 5.12.2015 21:09

Re: Očekávání se nenaplnilo.

Na doby Kubalova působení v USA vzpomínám s hrůzou.

M. Prokop 5.12.2015 21:08

Re: Očekávání se nenaplnilo.

A co na tom chcete analýzat? Leda snad, kdo tahá za Asadovy drátky a to bych od Kocába moc nečekal.

J. Chaloupka 5.12.2015 12:06

Asad řekl jednu důležitou věc, která bohužel zanikla,

ve všeobecném hluku ohledně toho "řezníka z Damašku". A to je, že bojuje a s ním řada dalších za SEKULÁRNÍ STÁT. Všimněte si, že dokud Turecko otec Atatürk sekularizoval, šlo pěkně hospodářsky vzhůru. Teď jde směrem islám a vydělává na uprchlících. Až ty skončí, bude opět v rozvalu, jako osmanská říše. Vždy, když někde zvítězí jakákoliv církev, tak národ přestane pracovat a začne se modlit. Což je případ většiny islámských zemí. No a když se modlíte a nepracujete, tak také moc nezbohatnete. Resp. bohatí jsou jen ti opravdu, ale opravdu nahoře, jako třeba saudská královská rodina, která má tolik, že si může platit celý národ. I proto je nemožné získat jejich občanství, protože prostě nemohou platit všechny. A také neberou žádné uprchlíky. Ano, v Německu postaví pár set mešit. Na ty rádi přispějí, ale sekularismus? Fuj, fuj.

I. Schlägel 5.12.2015 12:10

Re: Asad řekl jednu důležitou věc, která bohužel zanikla,

Německo za Hitlera bylo rovněž sekulární stát. No a co? Je snad sekulární stát zárukou toho, že tam nezačne řádit "osvícený diktátor"?

Ś. Svobodová 5.12.2015 13:59

Re: Asad řekl jednu důležitou věc, která bohužel zanikla,

HITLERovo Německo nebojovalo za sekularizaci proti   wahábistickému radikálnímu islámu. Tak proč to sem taháte?

J. Kanioková 5.12.2015 22:22

:)))))))))

J. Anděl 5.12.2015 18:01

Re: Asad řekl jednu důležitou věc, která bohužel zanikla,

No, částečně souhlasím. Nevidím nic špatného na náboženství ani na modlení, ale státu prospívá, je-li sekulární. A to nejen nábožensky, ale i v širším smyslu ideologicky. Proto ani nacismus nebo komunismus (resp. socialismus) nefungoval, nejednalo se totiž o čistou sekularitu.