14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

EVROPA: EU jako největší šance?

Ne, nebyl to pro stoupence Evropské unie lehký rok. Nahromaděné problémy (řecký bankrot, přetrvávající vysoká nezaměstnanost v jihoevropských zemích, reálná hrozba Brexitu, nadále se rozevírající ekonomické nůžky mezi severem a jihem eurozóny, všeobecně sílící odpor proti bruselské byrokracii atd.) záhy převrstvila největší politická krize Evropy za posledních několik desítek let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 26.12.2015 21:33

Nacistické Německo bylo krajně antisemitistický stát

ALE téměř všichni ostatní měli šanci se poněmčit. Každý Čech musel totiž prokázat árijský původ tři generace dozadu (křestními listy dědečků a babiček).

J. Jurax 27.12.2015 0:21

Re: Nacistické Německo bylo krajně antisemitistický stát

Jednak neměli - přečtěte si Heydrichův projev - jen ti správně smýšlející a rasově dobří.

Pomuslimení je jednodušší ...

P. Vaňura 27.12.2015 19:34

Re: Nacistické Německo bylo krajně antisemitistický stát

A víte, jak vypadala REALITA, pokud se někdo chtěl "dát k Němcům." Byly i případy, kdy se otec v zájmu kariéry "dal k Němcům" a pro syna, který o to ani nestál to znamenalo narukovat do Wehrmachtu.

J. Jurax 27.12.2015 20:39

Re: Nacistické Německo bylo krajně antisemitistický stát

No a?

J. Svoboda 26.12.2015 22:00

Re: Co třeba nacistické Německo?

Nevím, co máte za srandu, ale z vás jde strach a hrůza.

P. Horak 26.12.2015 15:16

CR a EU.

Staci se porozhlednout kolem sebe a soudny clovek si musi vsimnout ze Ceska Republika, jak ve velkych mestech tak i v malych vesnicich proziva nejvetsi prosperitu v dejinach teto casti sveta. Uz asi nekteri z vas zapomneli na katastrofalni stav budov, silnic, zeleznic, automobiloveho parku, znecisteni zivotniho prostredi a technologickou zaostalost vetsiny prumyslovych podniku osmdesatych let. Bez nasi participace v Evropske Unii by se to pravdepodobne jeste zhorsilo a byli bychom na tom asi tak jako Ukrajina. Talentu na korupci se na to zda u nas byt dost.

Jsem tudiz prekvapen krajne negativnim tonem mnohych pisatelu do NP, jakoz i odezvy ktere se od nekolika desitek komentatoru dostava. Pohrobci Klementa Gotwalda se z techto nenavistnych vypadu proti EU jiste raduji.

M. Prokop 26.12.2015 15:39

Re: CR a EU.

Pohrobci Klementa Gottwalda jsou v socialistické EU jak ryby ve vodě.

P. Vaňura 26.12.2015 21:38

Potřebujeme sice evropské podnikatele ale URČITĚ

NEPOTŘEBUJEME migrující primitivy z třetího světa. V případě nutnosti bychom část těch podnikatelů oželeli, abychom se zbavili migrantů. Našli by se patrně jiní a máme už i pár domácích.

J. Kanioková 26.12.2015 22:29

EU = RVHP II. a stejně blbě dopadne..

L. Šarina 27.12.2015 11:14

Re: CR a EU.

Je tragédií tohoto národa, jeho čecháčkovství a myšlenka o tom, že jsme pupkem světa!! Nejsme, jsme jen národ ve střední Evropě, kde nejcenější není tento ,plebejský národ(střední třídu jsme od roku 1948 soustavně likvidovali, chytré jsme vyháněli ,emigrace 1949,1953,1968,ale území!!Kdo hovoruje o tom , pryč z EU, tak musí říci a co dál?? Rusové se nikdy nesmířili se ztrátou svých "satelitů)a dělají a budou dělat vše pro návrat před rok 1989 a k tomu jim dopomáhej Bůh??Ne!! Naše 5. kolona a že jich je dost,všichni co přišli o moc, prebendy, jenom v KSČ bylo s rod.příslušníky 3,5 milionu lidí! dále různé ROH, SSM, SČSP, a že jich bylo.MY!!!!!jsme jako jediní pohřbili socialismus poslední a to za vydatné pomoci studentů kteří běhali po fabrikách a přemlouvali. Když vystupoval Havel ve městech tak ta praskala ve švech , město co město a dnes? par svíček a šmitec !! Máme Zemana ,Klause a návrat do normalizace a směr Rusko ??.

M. Prokop 26.12.2015 12:46

Problém není Schengen,

problém je jeho nedodržování.

V EU žádné liberální elity nejsou, převážně jen socani nejrůznějších odstínů, od rudé, přes oranžovou, hnědou, černou až k zelené.

Jinak to celkem sedí.

P. Vaňura 26.12.2015 13:23

Máte PRAVDU

Když si uvážíme, nakolik uhlídá hranice Španělsko, pak Řecko a Itálie do Schengenu NEPATŘÍ!

M. Prokop 26.12.2015 14:39

Re: Máte PRAVDU

Jistě. Platí zvlášť v případě Řecka, které stejně se žádným státem Schengenu nesousedí.

Nedohadovat se o nějakých vnucených pomocnících, vyhodit.

M. slavík 26.12.2015 11:43

Hezký článek.

Jen nesouhlasím s tím, že evropští politici reagují pozdě a nesprávně. Je potřeba si už říci otevřeně, že vetřelci jsou záměrem politiků. Proto žádná reakce. Stačí se podívat do Britanie, kde islamizace postoupila nejdále." Obdivovaný bojovník " Cameron pronáší veřejně vlastizrádné věty:" Mainstream Britanie se potřebuje integrovat více s muslimským způsobem života, ne naopak!" nebo "Potřebujeme mnohem víc muslimů, mužů i žen, na špici businessu, mnohem více m uslimských vojáků na velitelských postech, muslimy všude ve vládních pozicích vůdcovství a autority".

Je třeba si říci, že je třeba jakýmkoli způsobem iniciovat rozpad EU a zbavit se tohoto nedomyšleného, přímo nebezpečného spolku.

B. Rybák 26.12.2015 20:44

Re: Hezký článek.

Souhlasím s Vámi!

L. David 26.12.2015 11:00

Každý systém je možno přetěžovat jen do určité míry

než se zhroutí. Zpupní pomatenci z Brusele tuto míru jíž dávno překročili a proto je pád nejen eura, ale také celé EU již dnes nevyhnutelný!

To nejrozumnější, co ještě snad můžeme dělat, je připravovat se již dnes na brzký velký třesk tak, aby nás co nejméně bolel.

J. Svoboda 26.12.2015 22:07

Re: Každý systém je možno přetěžovat jen do určité míry

Pane Davide, zpupní jsou, ale všichni nejsou pomatnci. Jsou tam i zkorumpovaní inteligentní lidé.

Ve druhém odstavci máte úplnou pravdu. Je třeba se připravit na nejhorší.

F. Kodera 26.12.2015 10:45

Neví někdo,

co je s Frau Netzer ? Dlouho jsem neviděl žádný její plivanec...

R. Gramblička 26.12.2015 19:08

Re: Neví někdo,

To víte, péče o migranty jí dává zabrat, tak ji na psaní moc času nezbyde

P. Lenc 26.12.2015 10:39

Ano,

článek jako mnoho jiných burcující.Ano, zde na Psu mnoho, ne-li většina bude souhlasit.Ale chleba se bude lámat při volbách a mám obavu, že i naši občané, tak jako nejméně polovina občanů-voličů v Evropě dá zase hlasy levici.Stále je co dát do natažených ručiček.Otázka je, jestli po pádu na hubu, která zákonitě musí přijít, bude mít Evropa sílu se ještě zvednout.

M. slavík 26.12.2015 11:58

Re: Ano,

Proto je třeba lidi burcovat. Rozesílat pravdivé informace o islamizaci Evropy. O tom jaké má , už nyní důsledky v jiných státech. Přání a zároveň úkol občana je nyní odstranit cizí prvky ze společnosti. A to jakýmkoli způsobem. Nejprve zřejmě odstraněním vlastizrádné vlády. Na to je ale potřeba aby se občan zvedl ze židle a vyšel do ulic. Pár tisíc uvědomělých nic nezmůže.........

F. Navrátil 26.12.2015 18:13

Re: Ano,

Jsem již pamětník, takže si mohu dovolit kostatovat, že takovou životní úroveň tato země nezažila. Je mně líto, že jak tištěná média, tak i rozhlas a televize šíří spíše pesimismus než realitu, kterou prožíváme. Hlavní problém asi bude v aplikaci demokracie na kterou jsme nebyli zvyklí a proto vše co se nám nelíbí dělají "oni". To že třeba naši republiku v evropském parlamentu mimo jiných ná zastupují i komunisté je přece pouze naše záležitost. Rovněž tak je tomu i u ostatních států. Jestliže Anglii zastupovala bývalá ortodoxní komunistka, nyní shodou náhod na tomto postu škodí Italská komunistka, tak se divím a hodnotím demokratický systém, že to vše funguje. Takže pokud máme výhrady k některým věcem, které podle našeho názoru nejsou dobré, tak se zkusme zamyslet zda jsme se vůbec zúčastnili voleb a koho jsme volili. Nejlepší je vždy zametat prvně před vlastním práhem. Na příklad, jak je možné,aby při policejní monstr. akci padla vláda, ale do dnešní doby není nikdo soudně potrestán? Proč soudní řízení v některých případech mohou trvat více než deset let? Možná by bylo vhodné, aby renomovaní politologové občanům vysvětlili proč je tak propastný rozdíl mezi žitím ve Venezuele a Singapuru. Říkat pravdu není složité, ale chce to mít odvahu a charakter. Na příklad proč komunisté nezvítězili v Rakousku a Finsku , ale u nás ano.

B. Rybák 26.12.2015 20:11

Re: Ano,

My (ČSR) jsme jedinou zemí v kontinentální Evropě, která si (americkou) demokracii vybrala dobrovolně a (vybojovala si ji pomocí legií), byla Mnichovskou smlouvou neodpustitelně zrazena a spolu s ostatními státy Stalinovi "prodána", o Podkarpatskou Rus oloupena!

To, že vláda padla při protiústavní monstrakci mafie státních zástupců a jejich policejních "pochopů" a tato mafie, ačkoliv dokonce ani svá obvinění neprokázala dosud nebyla ani postavena před soud je vysvětlitelné jenom její zahraniční podporou, která je sama o sobě dostatečným důvodem, abychom se s tímto politicko-korektním spolkem co nejrychleji rozešli!

J. Žitný 26.12.2015 21:26

Re: Ano,

Nesmysl - na 1 legionare (bylo jich cca. 200 tisic) pripadalo 10 Cechu a Slovaku v r-u armade.

P. Vaňura 27.12.2015 19:50

To je sice pravda, ale při "dobré vůli" to stačilo

Četl jsem dokonce názor jednoho historika, že podpora národů, chtějících z RU odejít, byla odvetou Dohody za Němci spunktovanou VŘSR...

F. Navrátil 27.12.2015 13:33

Re: Ano,

Pane Rybák, velmi mě potěšil váš příspěvek, podle mého názoru máte pravdu v tom, že jsme byli prodáni, ale již v roce 1942, kdy náš bývalý president Beneš podepsal smlouvu o vzájemné pomoci a spolupráci se Stalinem, který se od Hitlera líšil pouze v počtu umučených a zavražděných. Na svoje vlastní uši jsem slyšel jak svým sonorním hlasem při jednom z jeho projevů k národu říká, že "my musíme spolupracovat se Sovětským svazem". Je důležité si uvědomit, že mezi nacismem a komunismem nikdy nebyl a nebude žádný rozdíl!

B. Rybák 27.12.2015 16:07

Re: Ano,

Děkuji Vám za Vaše uznání. Pan prezident Beneš nemohl (ani kdyby chtěl) ignorovat "Mnichovskou zradu", která otřásla celým národem. Vámi zmíněná smlouva byla podepsána v r. 1943 (2 roky po podpisu obdobné smlouvy britsko-sovětské). Je nutno ji chápat jako projev Benešovi politické předvídavosti!

Stalinovi nás "západ" prodal nejpozději na "Jaltě" (i s Polskem, k vůli němuž oficiálně do války vstoupil a které obdobnou smlouvu nikdy nepodepsalo)!

http://zdenkuvblocek.blog.cz/1212/smlouva-o-vzajemne-spolupraci

K. Janyška 26.12.2015 10:06

EU je šíleným napadením rostlého spontánního řádu Evropy

šílenými, zejména rudočernými, socialisty !!! Vede ku zkáze a ke špatné budoucnosti Evropy a světa. A zase v tom mají prsty Němci a zase Prušáci... Dzp.

A. Reček 26.12.2015 9:24

To jaký obraz dnes naskýtá současná EU je jiný něž má být

Duchovní otcové evropského sjednocení svobodných demokratických států se musejí teď obracet v hrobech. To co chystali od r.1947 do 1950(Evropské společenství pro uhlí a ocel-Montanská unie) a pak v r.1957 korunovali vznikem EHS, je zcela odlišné od podoby dnešní EU. Tehdy předsedové vládních stran, Křesťanských či lidových, (Francie, Německa, Holandska, Belgie, Luxemburgu, netušili co díky levici a liberálům se v 60-tých letech vytvoří a v 70-tých letech postupně začne prosazovat v Evropě - Multikulturní vize. Tedy postupný rozklad kořenů zdejší kultury. No a v evropském parlamentu mají tito "pokrokoví" vizionáři společně nejvíce poslanců, tak si v Bruselu sestavili takové vedení, jaké tam teď je. Bohužel.

K. Janyška 26.12.2015 10:08

Re: To jaký obraz dnes naskýtá současná EU je jiný něž má být

V Evropě vítězí socialismus, tedy zvrhlá představa, že lidé mají na to si zorganizovat svůj lidský svět. Vůbec jim nedochází, že oni jsou jeho produkty, ne autory... Dzp.