29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: EU a pan president

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mard 29.1.2007 11:29

Re: Re: Věřím Vám to,

De facto jí odmítli i Nemci, kdyz jejich ustavni soud odmitl aby byl dokument podepsan, protoze to je v rozporu s Ustavou.

eTony 29.1.2007 8:55

Re: Zcela Vám uniklo,

Zimo, tohle i jako sranda je blbý, Klaus a nechápat politiku současné EU, hm, tak proto je označován za euroskeptika. Zimo, vy se zde prezentujete jako rádoby Klausolog, ale spíše připomínáte jednoho blouznivého kněze z Opičího procesu.....

amiZ .M 29.1.2007 9:00

Vy jste to ještě nepochopil,

ale tady mu nikdo neřekne otevřeně, že je blbec, ale udělají si z něho legraci inteligentně.

eTony 29.1.2007 9:07

Re: Vy jste to ještě nepochopil,

Zimo, ale to je přece jasně vlastnost socialistů - dochází - li argumenty, přijde na řadu zesměšňování. Ale to nebude mít dlouhého trvání .....

amiZ .M 29.1.2007 9:29

O docházejících argumentech

nemůže být řeč. I jinak povídáte nesmysly: Kdyby zesměšňovali jenom socialisté, tak byste se v tom Česku umlátili smíchy.

eTony 29.1.2007 9:43

Re: O docházejících argumentech

V tomto případě prosím jasnou konkretizaci vašeho tvrzení.  Váš pocit nadřazenosti je v Evropě už znám, nejste totiž první ........., ale všichni špatně skončili, všichni.

EL 29.1.2007 16:37

Re: Re: Zcela Vám uniklo,

Ale on to ten kLaus skutecne nechape !!!   Ja musim pana Zimu ve vsem, co pise podporit  a souhlasim s nim  na 100% ( nikdo jiny to zatim neudelal). Ale mozna, ze je to tim, ze uz ziju 25 let ve Svycarsku a vidim to cele z jineho uhlu. Klaus je skutecne uplna katastrofa. Pro EU nebo proti ...vsechno je v diskuzi vitano, ale clovek nemuze diskutovat s nekym, kdo nema ani ty zakladni znalosti a neni schopen debatovat na stejne vysi. Kdyz clovek cte ty jeho clanky a sleduje ty vystupy v zahranici (nastesti to ted ustalo), tak nevi jestli se ma smat nebo brecet nad tou ubohosti.....no, ale ted uz jsem toto nazoru , ze je to dusevne nemocny clovek a nema cenu se nad tim rozcilovat. Horsi je ta banda kolem neho....

brk 29.1.2007 8:04

Aha

Klaus se zviditelňuje , ale zároveň má pádné argumenty, jinak by si jeho názory nepřijela poslechnout Německá kancléřka.

amiZ .M 29.1.2007 8:14

Endží ho přijela především poučit,

ale když mu řekla, že i Husité měli "Ordnung", přeložili si to Češi (ČT) jako "pořádek" a byli spokojeni, protože jim to nedávalo smysl a tudíž to připomínalo výroky českých politiků. Ale to znamená v daném slyslu "řád" , "uspořádání" a tím pádem je to kritika kLause, který by nejraději managoval EU, jako Česko při privatisaci, bez ladu a skladu, pouze vlastním nějakým omylam vsebesugerovaným géniem.

eTony 29.1.2007 8:26

Zimo,

Frau Merkel by sama  nějakou tu radu potřebovala co dál se stagnujícím Německem. Možná i proto navštíví Prahu, co by z názorových proudů prezidenta Klause mohla využít. Nemyslím si, že by byla tak naivní, aby Klause nutila do umělého dýchání do mrtvoly - návrhu ÚEU.

amiZ .M 29.1.2007 8:33

Rád bych Vám

přitakal, nejsem rozhodně Endží fan, ale o "stagnujícím Německu" se momentálně nedá hovořit. Zmíněné "názorové proudy prezidenta Klause" jsou ubohosti, které v Evropě nenajdete ještě jednou. Informujte se.

eTony 29.1.2007 8:41

Re: Rád bych Vám

Zimo, Německo stagnuje a situace se bude zhoršovat, pokud i v Německu nedojde k sociálním, příp. dalším  reformám. Jako eurohujer nemůžete názorové prouy prezidenta Klause chápat. Horší variantou by bylo, kdybyste Klausovy názory chápal, ale nedbal .........

amiZ .M 29.1.2007 9:16

Bylo by jistě na místě, vést opravdovou diskusi o

reformách a jejich důsledcích, ..., bohužel nám předvádí pravidelně ČT i jiná média, včetně NP,  že to v Česku není možné. Tak alespoň k té "německé stagnaci". Nejlépe ji poznáte na stavu české ekonomiky. Ta je totiž (sice vybavena jistým předstihem a fázovým posunem) německou určována.

eTony 29.1.2007 9:29

Re: Bylo by jistě na místě, vést opravdovou diskusi o

ano, máte pravdu, s některými lidmi opravdu nelze vést diskusi o potřebných reformách. V Čechách a na Moravě se to už ví .........

Vodák 29.1.2007 8:17

Re: Aha

souhlas. Myslím,že ten kdo opravdu, ale opravdu nic nechápe, není v tomto případě Klaus Jeho argumenty jsou jasné a srozumitelné. Z druhé strany čtu jen osobní napadání a fráze. 

Štváč 29.1.2007 9:26

Re: Re: Aha

Které jsou ty "jasné názory" Klause. Do širší debaty o EÚ jej nikdo nedostane. Bojí se, pane. Neboť by se poznalo, že "král je nahý", a argumentů se mu z neznalosti a osobní pýchy žádných nedostává.

Otakar 29.1.2007 7:47

Zas jeden pohrobek ministra Moravce.

Jsem daleko více Evropanem než čechem prohlásil svého času ministr Moravec, míře do náruče Velkoněmecké říše. Podobné kecy jsme slyšeli od nejrůznějších kolaborantů za Rakouska, za protektorátu, i za bolševika ve smyslu proletáři všech zemí spojte se. Když to nešlo Bismarkovi, Hitlerovi, tak to půjde přes Brusel, však se k té říši nějak propracujeme, že. Českým kolaborantům, vždy vadili lidé typu Masaryka, Beneše, nyní i Klause. Těm vyhovují chameleoni typu Zielenence, Hybáškové, Havla, Pitharta, kteří jsou schopni se omlouvat sudeťákům za odsun, bomardování Jugoslávie prohlásit za humanitární akci a podvést národ zákonem o referendu o vstupu do EÚ, kdy platilo, že "referendum je platné když je pro většina zůčastněných voličů, tj v podstatě menšina. Tahle povedená "elita" použije jakéhokoli podvodu jen aby dosáhla svého. Proto se Klaus nehodí do jejich kolaboranského krámu. 

amiZ .M 29.1.2007 8:07

Jo, všichni Čechy diskriminují,

proto má český hlas v EP dvojnásobnou váhu nežli německý a české zájmy zastupují mentální bomby Zahradil, Ouzký, Bobošíková, .... 

Neverici Tomas 29.1.2007 10:35

Re: Jo, všichni Čechy diskriminují,

Jo to se prave ted chystaji zmenit Zimo.Pak je tu ale otazka, proc v tom spolku nadale zustavat.Jestli si zapadni Evropa mysli, ze se bez te stredni obejde, stacilo aby si hlavu postavily tri staty:Polsko, Cr a Madari...Porad jste rikali-vstupte at muzete ovlivnovat, tak to holt delame.

Štváč 29.1.2007 9:29

Re: Zas jeden pohrobek ministra Moravce.

Podvádíte vy. Jak se prosím měli sečíst ti voliči, kteří nešli k referendu ?

Otakar 29.1.2007 18:11

Re: Re: Zas jeden pohrobek ministra Moravce.

Zákon o referendu o vstupu do EÚ, (a ostatně každé referendum), mělo mít jedinou podmínku : referendum je platné jeli pro nadpoloviční většina oprávněných voličů a to bez ohledu na účast, vše ostatní je vždy podvod.

Vladan 29.1.2007 7:33

Někdo pochopil, někdo nepochopil..

Můj názor je, že ten, kdo  vůbec (ale opravdu vůbec) nepochopil podstatu, jste vy, pane Soppe.

Vlastimil 29.1.2007 7:23

Až mne zamrazilo,

ale málokdy narazíte na takto jasně zjevenou pravdu. Bohužel, mhoho našich politiků si chce hrát jen na malém českém písečku a pořádně nevnímá a ani nechce vnímat, co se děje kolem. 

Ivan Nový 29.1.2007 7:28

Vlastimile, a co se děje kolem?

Kolem se děje, že eurokrati nedovedou řešit problémy EU a tím problémem je nemožnost modernizace Německa a Francie, které nejsou schopny se zbavit evropského sociálního modelu, který už léta krachuje a je příčinou evropské stagnace. Naivně si myslí, žekdyž si budou hrát na velkém písečku, tak ty jejich bábovky z písku vydrží déle :-)))) Ale to není pravda, jakmile vyschnou, tak se rozpadnou, to ví i malé děti.

Vlastimil 29.1.2007 8:27

Re: Vlastimile, a co se děje kolem?

Také si myslím, že evropský sociální model a rozsáhlý systém dotací evropské ekonomice jen škodí a že za to mohou předevřím Francie a Německo. Ale to nesouvisí s přijetím Euroústavy. Ta ztroskotala ve Francii a Holandsku. Klaus je svým vyzývavým odmítáním EU spíše jen jakousi kuriozitou, klíčovým problémem je situace ve Francii. Kdyby to prošlo ve Francii, tak dnes bude Klaus jen tak z Hradu poštěkávat a "karavana půjde dál". Skutečností ale je, že čeští politici rozvoji EU zatím nijak pozitivně neprospěli - jsme vnímáni spíše jako kverulanti škemrající o dotace

Daňový poplatník 29.1.2007 8:33

Re: Re: Vlastimile, a co se děje kolem?

Ale naše daně jsou jinak EU dobré, nebo ne?

Ivan Nový 29.1.2007 10:24

Vlastimile,

to je naivita, socialismus si vybírá vždy to nejhorší řešení, pokud Ústava projde, vše se bude dělat proto, aby se Francie nemusela modernizovat.

Ivan Nový 29.1.2007 7:30

Podívejte se na Čínu,

byla to vždy obrovská země s obrovským potenciálem, a rozkvětu doznala teprve, když se reálně vzdala socialismu a začala se řídit trhem.

Hnyk 29.1.2007 7:18

Suverénní státečky

Když by se EU změnila tak jak to Profesorissimus navrhuje, tak máme sice Evropu suverenních států a státečků, ale všichni budou skákat jak Číňani pískají.

Malý Aston 29.1.2007 7:22

Re: Suverénní státečky

Diskuze je o tom,jaká má být Evropa.Řada státečků ovládaná nikým nevolených komisařů jako v bývalém Sovětském svazu,nebo velká Evropa bez státečků,řízená volenými poslanci Evropaského parlamentu bez nutnosti aby každý státeček měl svého prezidenta,své ministry a své malinké poslance,kteří o ničem nerozhodují.A vy jste pro jakou Evropu?