14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

EVROPA: Bezpečnostní rizika podle Jourové

Podle iDnes.cz vystoupila česká eurokomisařka proti prodeji pasů členských států EU bohatým cizincům výměnou za jejich investice. Podle Jourové jde o trojské koně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Wágner 8.8.2018 19:53

Ať se věnuje bezpečnostním rizikům u nás

Kdyby se raději Jourová věnovala bezpečnostním rizikům u nás. Viz dnešní článek na iDNES, pod kterým zakázali diskusi - "Bazén byl plný krve, líčí svědci": https://usti.idnes.cz/konflikt-koupaliste-dubi-romove-utok-zbiti-mladika-zastal-se-zeny-policie-vytrznictvi-gt1-/usti-zpravy.aspx?c=A180808_103607_usti-zpravy_vac2

Přitom pod článkem z dubna, ještě diskuse nebyla zakázána. Tam se píše jen o tom, jak několik romských obyvatel Krupky napadlo dvoučlennou policejní hlídku, která řešila dopravní nehodu. Nehodu způsobil opilý řidič a na místo se seběhlo až třicet místních Romů, aby svého známého bránili. Oba policisté po incidentu skončili v péči lékařů. Video z mobilního telefonu dokládá, že jeden z útočníků srazil úderem do hlavy policistku a následně po ní zezadu hodil kámen. Ta ze střetu vyvázla s poraněným obličejem, zničenými brýlemi a rozšlapaným mobilem. Její kolega z hlídky měl poraněnou ruku. „K ošetření na chirurgii jsme odváželi zraněnou pětatřicetiletou policistku,“ potvrdil iDNES.cz mluvčí krajské záchranky Prokop Voleník:

Zdroj: https://usti.idnes.cz/krupka-nehoda-opilec-mistni-obyvatele-napadeni-hlidky-policistka-zraneni-1ru-/usti-zpravy.aspx?c=A180411_100835_usti-zpravy_vac2

J. Kombercová 8.8.2018 20:10

Re: Ať se věnuje bezpečnostním rizikům u nás

Prý nestačili mazat, tak rovnou diskusi zrušili.

Lidi jsou rasisti, nepochopí, co to je cikánská férovka.

J. Kanioková 8.8.2018 18:31

Proboha, zase bruselské kráčoviny...

pryč z EU !!! Oni nic jiného neumí řešit !

K. Janyška 8.8.2018 19:19

Re: Proboha, zase bruselské kráčoviny...

Ona se rozpadne sama zevnitř. Lidi to jen nevědí... Dzp.

J. Václavíková 8.8.2018 13:53

Vidím, že chápání psaného textu je tu na úrovni

velice nízké, tak to vysvětlím ještě jednou, polopatičtěji.

Návrh Jourové se týká udělování občanství, nikoliv působení či pohybuv EU. Pokud tedy autor poukazuje na uprchlíky, pak je třeba srovnávat srovnatelné. A tady je prostě fakt, že žádná občanství, notabene bez řádného prověření, rozdávána nejsou.

J. Kombercová 8.8.2018 14:29

Re: Vidím, že chápání psaného textu je tu na úrovni

Zato tu jsou tu bez občanství. Dokolečka dokola.

J. Václavíková 8.8.2018 14:38

Re: Vidím, že chápání psaného textu je tu na úrovni

A ti ruští a čínští podnikatelé sem bez občanství nemůžou, nebo jak jste to myslela? Víte vůbec, na co reagujete? Co kdybyste si to nejdřív přečetla?

J. Kombercová 8.8.2018 14:48

Re: Vidím, že chápání psaného textu je tu na úrovni

Reaguji, stejně jako vy, na diskusi níže.

J. Václavíková 8.8.2018 15:39

Re: Vidím, že chápání psaného textu je tu na úrovni

Reagujete na mě, takže citujte, na který přesně můj výrok reagujete.

J. Kombercová 8.8.2018 17:14

Re: Vidím, že chápání psaného textu je tu na úrovni

Úkolujte si taťku, děkuji.

O. Prokop 8.8.2018 12:44

Nezvdělaná Jourová

musí dokazovat svojí důležitost, tak se vyjádřuje k čemu může....

J. Jurax 8.8.2018 11:43

Ano.

Eurokomisařka opět vyhmátla s bystrostí sobě vlastní palčivý problém, jenž má potenciál EU fatálně poškodit a který tudíž musí být centrálně bruselsky bezodkladně řešen.

Hosana, radujte se, pastuškové, EU bude spasena a šťastný život našich dětí bude zajištěn.

A teď vážně - je děsivé, že něco tak urputně blbého nám z brusele vládne.

J. Kombercová 8.8.2018 11:48

Re:

Ano. Jenže někdo paní Jourovou (a další) do toho Bruselu poslal. Po širší dohodě zúčastněných. Ani se Špidlou to nebyla zrovna šťastná ruka.

J. Vintr 8.8.2018 12:01

Re:

Základním požadavkem Bruselu na nominaci eurokomisaře zřejmě je, že to musí být totální blb. O Špidlovi se pochybovat nedá, o tom dalším nic nevím, ale Jourová to také splňuje.

J. Václavíková 8.8.2018 11:36

Jourová výborně!

Naprostá pravda, proč si sem nechat nalézt mafiány ruského nebo čínského původu? Podnikat tu můžou v rámci stávajících zákonů, není důvod této páté koloně nepřítele dávat občanství (připomínám otevřený postoj Kremlu, že jeho největším nepřítelem jsme my).

A co se uprchlíků týká, typická reakce- a v Americe bijou černochy! Nejen že je to zavádějící srovnání, ti uprchlíci NEDOSTÁVAJÍ OBČANSTVÍ, jen azylovou ochranu, navíc je každý z nich prověřován, než je mu poskytnuta.

J. Vintr 8.8.2018 11:59

Re: Jourová výborně!

Každý je prověřován? Nenechte se vysmát. Když sem přijde bez papírů, tak jim může o sobě napovídat, co ho napadne. A když mu poskytnou azyl, tak časem určitě dostane i občanství.

J. Jurax 8.8.2018 12:06

To myslíte vážně?

Specielně si opravdu myslíte, že těch nejmíň víc než miliónek připrchlíků byl prověřován? Natož důkladně? A kolik z těch, jimž byl azyl odepřen, bylo již deportováno?

Jak dlouho myslíte, že byl jeden každý připrchlík prověřován? Kdyby každý jen 10 hodin - což je u člověka bez dokladů nebo s falešnými doklady navíc zpravidla mluvícího exotickým jazykem celkem zanedbatelné nic, natož u člověka cílevědomě sem poslaného škodit - tak je to cca 1150 člověkoroků práce. Vysoce kvalifikované, kterou nemůže dělat kdejaký ouřada.

J. Kulheim 8.8.2018 12:19

Re: Jourová výborně! Já tomu nějak nerozumím.

Na jedné straně se mluví o tom, že v zemích kde je chudoba je potřebné přesunout investice, aby lidé byli bohatší. Na druhou stranu nám někdo říká, že sem máme pustit bohaté podnikatele, kteří budou u nás investovat. Domnívám se, že si to protiřečí.

Titi lidé by měli investovat a vytvářet pracovní příležitosti v zemi ve které se narodili. Přece nejsme na tom morálné tak špatně, abychom přetahovali vzdělané lidi, kteří možná vystudovali za peníze svých chudobnějších spoluobčanů. Považuji za povinnost pomáhat svým méně šťastným spoluobčanům.

I od nás odcházejí vzdělaní lidé za lepším, zejména do Německa. Nic proti tomu, nech každý hledá svoje štěstí. Život má jenom jeden. Ale je nemorální, aby tady vystudovali za peníze místních daňových poplatníků a neodvedli žádnou práci a ani nezaplatili náklady na studia? Stát byl měl mít povinnost zajistit kvalitní základní školství, ostatní by mělo být věcí těch kteří studují na středních a vysokých školách. Ani Německo nemá snahu zaplatit studium lidem, kteří zde vystudovali.

To se to bohatne za cizí peníze.

J. Kulheim 8.8.2018 12:26

Re: Jourová výborně! Já tomu nějak nerozumím.

Upřímě řečeno vidím v tom zase nějakou levárnu. Změnu strategie přesvědčování. Těžko věřit lidem, kteří už napáchali tolik zla a vypustili tolik lží. Možná by nebylo od věci, vyměnit sprosŤáky a lháře, kteří na NP v žoldu Bruselu píší nabo alespoň změnit jména.

J. Kanioková 8.8.2018 18:12

Přesně !

J. Jurax 8.8.2018 12:30

Jojo, tak zaveďte školné a na to konto patřičně snižte daně. A hlavně ty vzdělance zaplaťte tak, aby na na to školné měli.

Koneckonců budete-li je slušně platit už dnes, nebudou zdrhat kvůli prachům.

Jenže ono to není tak jednoduché, že ...

J. Kulheim 8.8.2018 12:49

Re:

Proč by měl někdo někomu platit studium? Z jeho rodiny nikdo nikdy nestudoval a možná studovat nebude. V současnosti je už vzdělání dobrá investice. Mnozí vydělávají 3-4 x více než medián příjmů a nestačí jim to. Proč by bohatá zem jako Německo nemělo náklady na studium střední a vysoké školy zaplatit?

Stát by měl zajistit dostupnost studia pro všechny nadané lidi. Tito lidé by postupně náklady spláceli nebo by mohli jít na místa, kde je daných odborníků nedostatek a dluh by mohol být odpuštěný. Nad každou korunou, kterou sstát vydá by měl mít dohled, aby se neztatila.

Vy si budete pamatovat umístěnky asi do roku 1965. Tam kde bylo potřebné, tam musel nastoupit. Umístěnky učitelů za 1. republiky. Když kolem roku 1970 dostal vysokoškolák 1300 Kč hrubého, tak a končil 1990 s výdělkem 30000 Kč za rok, tak nedosahoval výdělku ani dojičky v JZD.

J. Jurax 8.8.2018 13:47

Souhlas.

Řešilo by to školné a adekvátní snížení daní. A případně půjčky etc.

A bohatá země jako Německo nic platit nebude. Právě proto, že je bohatá a tudíž mocná, dokonce euromocná.

J. Kanioková 8.8.2018 18:19

Taky dobře pamatuji umístěnky,

sestra s manželem, oba vystudovali medinu v Olomouci, se tak ocitli na Kysucku, kde zůstali celý život, a byli docela spokojení.

R. Gramblička 8.8.2018 12:51

Re:

Ale ono to v podstatě je jednoduché. Základní vzdělání by platil stát všem, částečně i střední, ale univerzitní vzdělání by měli zadara jen ti, kteří se upíšou ve smlouvě, že po ukončení odpracují v ČR určitý počet let. Tím by společnosti splatili to, co do nich investovala.

Třeba já jako Slovák jsem využil vzdělání, které mi poskytla ČR a teď jí to devátým rokem vracím, tím že tu pracuji a odvádím daně

J. Kulheim 8.8.2018 13:14

Re:

Já s vámi souhlasím. Byl bych rád kdybychom diskusi neodkláněli od příspěvku paní Václavíkové. Myslím, že vzdělaní lidé jsou potřebnější v méněprosperujíchích zemích. Co bychom pro ně mohli udělat je to, že by studovali na našich školách s tím, že se vrátí do své domoviny.

J. Kombercová 8.8.2018 14:36

Re:

Ale pana Grambličku si, když bude chtít, necháme, ju?

J. Ráž 8.8.2018 11:27

Jourová neví o čem mluví

Seznámil jsem se u golfu s Číňanem, občanem Malty, který se usadil před časem u nás. Koupil hezký dům a když nemohl sehnat českou hospodyni, má Vietnamku, když sháněl zahradníka,nabízel 160Kč/hod s bytem gratis a nesehnal,tak má Ukrajince. Velice přátelský, bezvadně česky mluvící člověk, který od nikoho nic nechce, platí zde daně i zdravotní pojištění, investuje do výroby kvalitních potravin, vlastní tři restaurace specializující se na českou kuchyni a kde se podávají výhradně moravská vína.

Ten může být hrozbou max. pro Polhreicha a podobné restauratéry.

Hrozbu představují naprosto jiní migranti. Podle mne hrozbou jsou chudí, nevzdělaní, v praxi nepoužitelní, od neziskovek hýčkaní ilegálové, lehce radikalizovatelní, kteří jakmile získají asyl, mají stejná práva volného pohybu po EU, jako každý s občanstvím EU.

Mimochodem: Kdyby se u nás usadil nějaký bohatý Rus a stejně jako Abramovic udělal s Chelsea, udělal např. z Bohemky světový klub a pomohl vyčistit bahno z fotbalové federace, uvítal bych to!

PS. Jourová je jedním z bruselských robotů produkujících žvásty a šířící blbosti!

I. Hendrych 8.8.2018 11:00

No comment

Autor jedním dechem popírá sám sebe...velmi dobře je mu známo, že totiž těch pár bohatých právě proto, že mají peníze, je schopno napáchat daleko více škody, než milióny téch ponékud chudších.

A to jest to daleko větší riziko.

Takže Jourová jest opravdu při smyslech.

J. Ráž 8.8.2018 11:36

Re: No comment

Opravdu?

Nemluví z Vás jen nechuť k bohatým produkující nesmysl, že bohatý cizinec, který se usadí u nás (například), nic než klid k podnikání nebude chtít, napáchá nějakou škodu a nevzdělaný chudý migrant,který nic neumí a tak do smrti bude žít ze sociálních dávek, škodu nenadělá?

To je snad vtip, že ano?