13.5.2024 | Svátek má Servác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. 13.2.2008 10:29

Re: Re: Arcidhimmi

Dyť říkám. Němci musí pořád někde mít normy na počet deportovaných v jednom dobytčáku i grafikony, jak převézt 6 milionů lidí z místa A do místa B a nenarušit přitom dopravu. Grafikony by měli najít, akorát by měli postupovat humánně: třikráte snížit počet dopravovaných na vagón , cestou dostatek vepřového, vody, vitamínů, po doražení do cíle se se všemi civilizovaně rozloučit.

Jo a vozit to na jihovýchod, ne na východ.

M. 13.2.2008 10:24

Re: Vtírá se mi otázka:

B-C je správně. Má-li být islám poražen, porazí ho superkoalice východní Asie, Ruska, snad Indie a snad USA. Na Evropu, žel, nebude brán moc zřetel.

Ale furt je lepší být mrtvej než dhimmi nebo muslims.

M. 13.2.2008 10:21

Re: Re: Re: Ono nejde jen o toho zdánlivě výstřeního arcibiskupa-extremistu.

Ježíš, podívejte se, v kolik jsem to psal. Mělo být "Peršany Izrael". Promiňte.

ja 13.2.2008 10:20

S dovolením, jste vedle

Proč by to muslimské země, které jsou přesvědčeny, že mají pravdu, dělaly? To jen multikulti rezignovali na pravdu, proto se nemůžou bránit. Je to jednoduché.

V Evropě pokud někdo prohlásí, že má pravdu (čili že opak toho, co on říká, je lež), tak je okamžitě ukřičen. Ale na takovéto antifilozofii se nic postavit nedá.

Jakub S. 13.2.2008 9:59

Ano, MF! Velmi zásadní a relevantní upozornění!

Nešlo o infiltraci jiných národů či ras odjinud, pouze o inflitraci myšlenkovou. Mimochodem: když Germáni nakonec definitivně dobyli ten ubohý zbytkový Řím, byli už sami - to je obecně téměř neznámo -christianizovaní, ano, skutečně. Ne, nebyli už  b a r b a ř i .

scorpion 13.2.2008 9:58

Re: Re: Re: Souhlasím. Jen bych doplnil:

Chtěl jste říct vlastním multikulti obyvatelstvem. Nezapomeňte, že pozdní Řím byla směsice a la Achajmenovská Persie (prohrála s Řeky i Alexandrem) nebo a la současná EU. V tom je vývoj stejný. A co se týče křižáků tak ti v tom přeci měli jasno za co bojují a kdo má pravdu což se o současné Evropě říct nedá.

sokol 13.2.2008 9:57

Re: Re: Re: Souhlasím. Jen bych doplnil:

Nic nenaděláte. Je vymalováno. Je to jen otázka další výměny generací. Možná 2,3 4?

Přes 30 let jsem obchodoval po celém světě, ty lidi, jejich myšlení jsem měl možnost poznat.

My už jsme schopnost přežití ztratili.

scorpion 13.2.2008 9:53

Re: Re: Re: Souhlasím. Jen bych doplnil:

Co s tím to já nevím, ale domnívám se (na základě dějin jakékoli kultury), že sekulární až ateistická multi kulti civilizace je slepá cesta. To znamená, že v našem případě se buď obrodí křesťanství a národní státy a to bude nosnou ideologií Evropy nebo naše kultura bude nahrazena kulturou různých islámských národů.

MF 13.2.2008 9:52

Re: Re: Souhlasím. Jen bych doplnil:

To se nedá srovnávat. Křesťanství se tehdy šířilo mezi vlastním obyvatelstvem. Srovnat by se to dalo s šířením komunistického učení. Ale islám si sami dovážíme. Je to naprosto cizí životní styl a my se jím necháme díky pár šílencům, kteří jsou u moci, požírat. Chtělo by to probudit pár křižáků z roku 1099.

Merlin 13.2.2008 9:48

TLESKAM A PODEPISUJI

R^

Jakub S. 13.2.2008 9:47

Bože, už zas... a zas upozorňovat, únavně a pořád, na základní fakt:

Kdo se ve většině zemí EU už narodil, je prostě jejich občanem. Ano?

Jakub S. 13.2.2008 9:44

Ano, ano, ano. Je to horší než obyčejný lid vůbec tuší. Pokud něco tuší, nad pivem či čímkoliv.

Přízračně příznačná tečka za (dosavadním) vývojem: ten neuvěřitelný fakt,  k d o  to řekl. A iniciativně, sám od sebe.  Oni jim dokonce sami vycházejí vstříc víc, než se oni odvažujou dosud žádat. Nestvůrné, neuvěřitelné, výt se chce, bít na poplach na všecky bubny světa. No každé takové vytí ovšem vyvolá nadšenou reakci: Vidíte - jací jsou, ti psi? My jsme to říkali. Braňme se, bratří! Jménem Boha jediného slitovného!! - Totiž slitovného  p o u z e  vůči svým, samozřejmě. - Jsem historik. Náboženstvím a církvím se věnuju desítiletí. Toto nebezpečí nelze přecenit.

JWD 13.2.2008 9:35

Díky za důležité informace.

V Televisích a jiných Masových Medyjích takové nepěstují.

Von 13.2.2008 9:35

Re: Re: Autor má obavy z demokratické diskuze?

Jó, jó, je to pravda, jó, jó, je to tak! My lidi jsme nepoučtelní!  Ale vážně - bagatelizovat rozpínavost islámu a mluvit ve spojitosti s ním o demokracii je diletantství skutečně neskutečné!

Sumo 13.2.2008 9:35

Re: Re: Námět k zamyšlení

Já tam nepatřím a proto se bráním, tobě to vyhovuje a tak si vyhyň. Z potápějící se lodi se zachrání jen ti, co plavou, ty co nedělají nic, jdou ke dnu, i kdyby měli nechytřejší proslov na světě.

L 13.2.2008 9:35

Re: Re: Ono nejde jen o toho zdánlivě výstřeního arcibiskupa-extremistu.

Peršany Irán?Iránci jsou Peršani.

Alf 13.2.2008 9:34

Re: Re: Souhlasím. Jen bych doplnil:

Tak mi tedy řekněte, co s tím?

Sumo 13.2.2008 9:32

Re: Máme tu zářný a účinný vzor řešení:

Já bych to nazval pravdivěji: repatriace jako trest za nedodržení slibu nové vlasti, tj. nedodržel slib, spáchal nové vlasti zradu, a může být rád, že je jen vyhoštěn a ne třeba vykostěn.

gerontusinza 13.2.2008 9:27

Musím s vámi souhlasit.....

Není a nebude jiné cesty než návrat islamistů do zemí jejich otců..... Nebo si o slově demokracie jen necháme snít...;-)

scorpion 13.2.2008 9:26

Re: Souhlasím. Jen bych doplnil:

Myslíte, že jde zakázat víru 1,5 miliardy lidí, kteří navíc jednoznačně ví co chtějí a za svou vírou stojí? Problém je na druhé straně. Západ jakoukoli víru ztratil. Věří snad jen v peníze, zábavu a požitky všeho druhu. Dějiny se zase jednou opakují. Stejným způsobem "převálcovalo" antickou kulturu křesťanství. A křesťanství bylo tehdy opravdu zakazováno a věřící i zabíjeni. Stejně to nepomohlo. Křesťané tehdy věděli co chtějí a za svou vírou stáli. Antická multikulturní a téměř všetolerující civilizace byla v úpadku právě pro svou multikulturnost a toleranci. Dějiny se zkrátka zase jednou opakují jak přes kopírák.

Pozorovatel 13.2.2008 9:20

Nerad bych se chlubil

ale ke shodnému závěru jsem, po domyšlení "prasátkové story", došel také. Budeme-li se vzdávat své vlastní kultury, a pohádky jako snadno zapamatovatelný produkt jsou jedním z jejích pilířů, vzdáváme se sami sebe. A až nebudeme mít nic, automaticky přijmeme náhradu, jenže vše co jsme staletí budovali, o co jsme se přeli, ba i válčili, BUDE V NENÁVRATNU. Přečtěte si si proto alespoň něco o Islámu a jeho stávajících praktikách! Jen poznáním a uvažováním, a také evropskou kulturní soudržností, můžeme pokračovat na cestě NAŠÍ KULTURY. Jen na okraj - na kom jsme závislí tolik propíranou energií, kde jsou nůžky podílu na bohatství nejvíce otevřeny a proti komu se může obrátit hěv a touha po lepším? Dík za uveřejněný článek a hlavně ne žádnou nenávist - ta totiž omotává jedince pásem Semtexu a vhodný světonázorový výklad mu dodává aureolu mučedníka.

stará sova 13.2.2008 9:15

Re: islám si za žádnou cenu nenchá líbit to,

Máš pravdu, nemůžu pochopit, že to někumu stále nedocházi. Islám je nebezpečný svoji fanatičností. Evroma má poblouznění křesťanskou vírou již za sebou. A ti co vyrůstali v socializmu se obejdou bez víry úplně - tim myslím běhání na mše a proslovy farářů - víra v Boha je pro mě něco trochu jiného.

Jakub S. 13.2.2008 9:12

Re: Pane Litoš, mnohokrát děkuji za článek!

A já vám, krajane, děkuju za další podporu tohoto zoufalého bití na poplach. Byť i ztraceného. Merde.

Alf 13.2.2008 9:12

Souhlasím. Jen bych doplnil:

1) islám zakazuje konverzi od islámu. Jinými slovy-muslim má zakázáno přejít k jiné víře nebo k ateismu. To je v zásadním rozporu s naší ústavností, která zaručuje svobodu vyznání. 2) islám nařizuje za tuto konverzi od islámu trest smrti. Zase zásadní rozpor s ústavností. A navíc naprosto nechutný blbizmus. Lidé nejsou o těchto věcech informováni - to se člověk dozví akorát tak v úzkém kruhu např. při školení o lidských právech. Ta neinformovanost lidí je velmi nebezpečná. Přitom takový rozpor s Ústavou by měl vést k zákazu islámu. Proč to nikdo neudělal? Protože naši politici do jednoho se islámu bojí.

MF 13.2.2008 8:51

Re: Autor má obavy z demokratické diskuze?

Já bych to raději tak nebagatelizoval. Ten názor vyslovil vysoký křesťanský funkcionář, který by měl západní křesťanskou civilizaci ze všech sil bránit. Kdyby to řekl třeba nějaký připitomělý poslanec parlamentu, nikdo by z toho vědu nedělal. Dnes je to jeden hlas. Zítra to mohou být dva nebo tři a za pár let budeme chodit do mešit. Nakonec šílenství s globálním oteplováním začínalo také tak.

notosnadne 13.2.2008 8:38

A co takhle reciprocita ...

Dovedou si vsichni ti Uhlove a dalsi multikulti predstavit, ze by se byt jen minimalni tolerance nemuslimskych kultur uskutecnila v muslimskych zemich - zejmena v tech, ze kterych je nejvice obcanu v zemich zapadnich ?!?!?!?!?!?

František 13.2.2008 8:37

Pane Litoš, mnohokrát děkuji za článek!

Tento článek jsem si s velkým zájmem přečetl. Je to skvělý článek.

Opravdu, když opustíme naše tradice, tak kdo nám bude žehnat?

Nebudu dále mluvit, byla by to již neúcta k autorovi tohoto článku.

František Žůrek, Zlín

Tino 13.2.2008 8:27

Autor má obavy z demokratické diskuze?

 Vyslovení názoru(požadavku) jedním z mnoha představitelů VB je autorem pokládáno za hrozící nebezpečí hodné srovnání se zánikem civilizace. To je ten podstatný rozdíl vnímání demokracie v Británii a u nás. Pokud bysme měli vypíchnout jen chybné, negativní názory v demokraciích, pak by musela preventivně nastat ta nejtvrdší diktatura po celém světě za všeobecného souhlasu 6ti miliard lidí!

 Je to účelové a tendenční - populistické útočení proti multikulturalismu v národně socialistickém duchu. V případě článku autora nejde vůbec o strach z ohrožení demokratické části světa, je to strašení demokracií!!! Je to používání demokratické diskuze proti demokratickým principům!

Richard 13.2.2008 8:16

Re: Nemám strach o Británii

Aby to nebyl Antikrist

janoryna 13.2.2008 8:12

islám si za žádnou cenu nenchá líbit to,

co si nechají líbit křesťani a zejména katolíci. O kristovi byly natočeny filmy všeho druhu, kde byl líčen jako svatý i jako prostopášný charizmatický muž. točit to samé o mohamedovi nikoho nenapadne, stačí, co jsme zažili už jenom s obrázkama. V evropě se musí mohamedáni přizpůsobit místním mravům, nikoliv evropané v evropě jakýmsi středovýchodním. jestli s námi chtějí žíti, musí s námi výti. zrovna tak, jako našinec v arábii nebo íránu !