26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

DOKUMENT: DOKUMENT: Svobodní Rusové odsuzují barbarské raketové útoky

Na 440 dětí zahynulo dosud na Ukrajině vinou ruských raketových útoků. Nedávno byla zasažena i porodnice v záporožském Vilňansku, v níž zemřel teprve dvoudenní chlapec, kterému úřady nestihly ani vystavit rodný list. Nejedná se o nic jiného než o surové vraždy bezbranných lidských bytostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 29.11.2022 11:50

LŽEŠ jako obvykle. A tím odkazuji na 99% tvých komentářů. Pozdravuj válečného zločince a tvého soudruha Putina! Rv!!

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

F. Navrátil 29.11.2022 12:18

Pane Nováku, vy tedy tvrdíte, že za první republiky nebyla němčina úředním jazykem v obcích, kde bylo 20 a více procent obyvatel německé národnosti? Pak vás tedy skutečně lituji. Vulgárně se vyjadřujete k problému, o kterém bohužel nemáte ani základní znalosti.

M. Boháček 29.11.2022 12:51

To robí to teľa dezinformované opakovane. Aj o Slovensku a jeho národnostnom zákone tu píše úplne bludy tým, že vynecháva podstané časti.

P. Nemec 29.11.2022 9:35

Takže propagandisto, vy souhlasíte s trestem za použití ruského jazyka? Ve které zemi EU, do které chcete nadšeně přijímat UA je něco takového vůbec myslitelné?

P. Vychodil 29.11.2022 10:37

Není on ten ideologický pisatel “Jasánek” , co si předplatil právo publikovat svoje žvásty na NP aby pomohl plnit patřičnou normu protiruské hate culture?

J. Ziegler 29.11.2022 11:29

Jo, v roce 1939 Vychodilové a spol. velebili Hitlera. V roce 2022 lůza a spodina velebí Putina. :-)

P. Vychodil 29.11.2022 11:48

zieglere, měj alespoň dost kuráže komentovat příspěvky na tvoje zvratky, jejichž poblikování jsi si nějakým způsobem zabezpečil...jinak jsi u mne naprostáí nula, neschopná se možná ani zvednout od klávesnice...

L. Novák 29.11.2022 12:27

Pan Ziegler a jeho přesný zásah, viď? ;-D

Za války bys visel na kandelábru!

P. Vychodil 29.11.2022 12:33

šulínku, ale no tak,od kdy se v dnešní době trollové tak musí chránít? ve vesnické hospodě, čuráčku, by tě porovnali jinak...

J. Ziegler 29.11.2022 11:26

Prkotiny mne nezajímají. To, že rusáci vraždí na Ukrajině děti, je daleko horší.

M. Boháček 29.11.2022 8:06

v Charkove 90% obyvateľov hovorí po rusky. Koľko obyvateľov ČR hovorí po česky? Ešte "zopár tisíc" migrantov.... ;-)

L. Novák 29.11.2022 12:02

Putinův DEZINFORMÁTOR M. Boháček jako obvykle...Rv !!Stačí se podívat, co platí na Slovensku...

V Česku máme taky ÚŘEDNÍ JAZYK češtinu a ne slovenštinu, a co se dělo na Slovensku kolem jazykového zákona, si lze snadno dohledat na Internetu:

Slovenský prezident podepsal kontroverzní jazykový zákon

Slovensko novelizovalo zákon o státním jazyce, který bude od 1. září vynucovat správné používání slovenského jazyka pod pokutou až 5.000 eur. Dotčeny budou státní orgány, územní samosprávy, obchody, restaurace, školy, média.

Čeština může být jako uznávaný srozumitelný jazyk podle mezinárodní smlouvy i nadále používána ve stejném rozsahu jako doposud. Z ulic mají naproti tomu zmizet nápisy jako Fast food. Do problémů se mohou dostat také prodavači popcornu (správně slovensky ‚pukanec‘). Televizní vysílání pro menšiny mají být povinně otitulkována nebo simultánně tlumočena do slovenštiny. Také všechna veřejná oznámení musí být uveřejněna ve slovenštině a komunikace úřadů v jiném jazyce než slovenštině může být pokutována.

https://jazykofil.eu/2009/07/slovensky-prezident-podepsal-kontroverzni-jazykovy-zakon/

Nespisovná slovenština až za pět tisíc eur

https://archiv.hn.cz/c1-37834110-nespisovna-slovenstina-az-za-pet-tisic-eur

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

M. Boháček 29.11.2022 12:53

Na túto tvoju lživú dezinformáciu o používaní jazyku v úradnom styku vynechaním podstatných častí, som vysvetlil vyššie.

Choď si to overiť do Dunajskej Stredy, ty klamársky úbožiak.

M. Boháček 29.11.2022 14:09

Až sem sme sa dostali: :-)

Tupý dezinformačný retard Novák ani nevie prečítať, čo zdieľa. Novák je osprostené hovado, ktoré píše bludy a netreba ho brať vážne. ;-D;-D;-D

V § 3 stanovuje zákon státním úřadům povinnost ovládat a v úředním styku používat slovenštinu, s výjimkou práva menšin používat na úřadech svůj jazyk v místech, kde tato menšina tvoří alespoň 20 % obyvatel (toto právo je stanoveno zvláštním předpisem) a používání cizích jazyků v mezinárodním styku. V odst. 4 tohoto paragrafu je výslovně stanoveno právo rodilých mluvčí češtiny používat češtinu v úředním styku se slovenskými úřady a předkládat jim české listiny. Každý slovenský občan má rovněž podle tohoto paragrafu právo na bezplatnou změnu svého jména a příjmení do slovenské pravopisné podoby.

https://czwiki.cz/Lexikon/Z%C3%A1kon_o_st%C3%A1tn%C3%ADm_jazyce_(Slovensko)

P. Vychodil 29.11.2022 7:55

Putin verbuje afghánské žoldáky , vycvičené NATO , kteří po odchodu USA nemají do čeho “ píchnout” ... no toto ... takže původně hrdinní proameričtí afgánští bojovníci za osvobození od Tálibánu povedou nyní boj s nacisty...no , obě ideologie jsou zrůdné ..., jestli to není hoax, tak jsem zvědav jak se s tím presstituti poperou ...

M. Boháček 29.11.2022 8:04

Podobne ako s masakrom v Buči, raketovým útokom v Kramatorsku, alebo s ukrajinskou raketou v Poľsku. Potichu to vyšumí do stratena.

M. Boháček 29.11.2022 7:18

A na druhé straně, přiznává MacGregor, je zde velké množství případů, kdy ukrajinští Nacisté střílejí ruské vojáky do kolen, že svážou ruce etnickým Rusům za zády a zastřelí je kulkou do hlavy. Na to všecko jsou důkazy a ejhle – nikdo o ně nemá zájem. - A čo na to hovoria "slobodní Rusi"? Alebo "slobodní Ukrajinci"? :-P

-----------------------------

Hlavní americký Generál Mark Milley se o tom vyjádřil, že „záměrné střílení na civilní energii způsobuje příliš velké ztráty a utrpení civilní populace, takže je to válečný zločin.“

Plukovník s tím nesouhlasí, to je první věc, co každá armáda ve válce udělá, že se zaměří na zničení paliva, energie, zbraní, dopravy a případně armádních velitelských center. Je to nezbytná součást odzbrojení nepřítele. Něco takového nezpůsobí utrpení civilistům. A ještě nikdo nebyl za něco takového trestán.

Když americká armáda vtáhla do tehdejší Jugoslávie, ve válce v Kosovu (1998-99), to byl důvod, proč Srbové válku prohráli. Záviseli plně na Rusech, kteří je zásobovali potravinami a energií a zima se blížila. A pak Rusové řekli, že nemohou s dodávkami pokračovat. To proto, že je Američané podplatili miliardami dolarů, aby nechali Miloševiče v horké kaši. Miloševič viděl, že neuspěje a vzdal se, protože všecky sklady paliva a zdroje energie byly zničeny.

https://cz24.news/j-kaufman-ticho-pred-bouri-na-ukrajine/

F. Žůrek 29.11.2022 3:46

ANO! Dobré ráno!

Pan Vintr to zde říká velimi dobře. Takže!!!

Proč Rusko bombarduje?! Proč je Rusko ve válce?! Proč???!

TO JE PROBLÉM!!!: Vladimira Putina, Ruska ..... a Ukrajiny. A také problém Volodymyra Zelenskyho...

V této válce není namočen jen samotný V. Putin, ale také celé ODSTRČENÉ RUSKO... Aspoň si to já myslím. Je to válka proti: ....... "NENÁVISTI" .......

J. Lukavsky 29.11.2022 7:13

"celé ODSTRČENÉ RUSKO..." V Rusku jsem byl, ještě za Brežněva, kdy platilo: dobrý - lepší - nejlepší - sovětský.... no a od té doby se Rusko zřejmě nezměnilo. Pořád si hraje na ředitele zeměkoule a ani ty tanky neumí, v kosmickém závodě jsou o xx koňských délek pozadu za USA, žíjí z prodeje ropy a plynu. Ale nalhávají si, že jsou úžasní a všichni jim závidí. Ale oni je spíš mnozí litují. Až si Rus uvědomí co je zač... to bude úleva! J.L. end

R. Langer 29.11.2022 7:24

Hm, dobrý - lepší - nejlepší... v USA to platí jak? ;-D

J. Lukavsky 29.11.2022 8:36

Rozdíl je v tom, že Ušáci mají na co být pyšní..... ale povětšinou nejsou nafoukaní. J.L. end

M. Boháček 29.11.2022 7:41

Rusko je riaditeľ zemegule? Čo je potom USA? Diktátor zemegule?

Švýcarský historik shrnuje agresivní války Spojených států od 2. světové války.

https://rumble.com/v1lwseg-vcarsk-historik-shrnuje-agresivn-vlky-spojench-stt-od-2.-svtov-vlky.html

J.L. out.

J. Lukavsky 29.11.2022 8:42

Doufám, že ten historik také vedle umístil války SSSR/Ruska. Pokud mu chbí tak se dají najít na Internetu snadno: Rudé Rusko a jeho rozpínavá imperiální politika od roku 1917:1917-1921 válka proti Ukrajině a jejím snahám o nezávislost* 1918-1920 válka proti Lotyšsku* 1918-1920 válka proti Estonsku* 1918-1919 válka proti Litvě* 1918-1920 válka v Osetii proti Gruzíncům 1919-1921 invaze do Polska (Rusko-polská válka) 1920 invaze do Azerbajdžánu 1921 invaze do Gruzie 1921 potlačení arménského povstání 1921-1922 potlačení masivního povstání v Karélii za svobodu podporovaného Finskem 1924 další vojenský zásah proti gruzínským nacionalistům 1929 1. vojenská intervence v Číně, 1937 2. vojenská intervence v Číně 1939 invaze do Polska 1939-1940 přepadení Finska (Zimní válka) 1940 invaze a anexe Estonska 1940 invaze a anexe Lotyšska 1940 invaze a anexe Litvy 1941-1944 pokračovací válka proti Finsku 1941-1945 využití 2. světové války, jako záminky k obsazení východní Evropy, střední Evropy a Balkánu 1950-1953 intenzivní účast v Korejské válce, podpora severokorejského režimu 1953 potlačení německého povstaní v NDR 1955-1975 Válka ve Vietnamu 1956 krvavá vojenská intervence v Maďarsku 1962 Karibská krize - hrozba jaderného zásahu vůči USA 1968 krvavá invaze do Československa, 1969-1970 vojenská podpora egyptských islamistů proti Izraeli 1971 vojenské angažování se v indo-pákistánském konfliktu 1974-1990 účast ve válce v Eritrei 1975-2002 intenzivní podpora zrůdných režimů v občanské válce v Angole 1977-1978 účast ve válce mezi Ethiopií a Somálskem 1979-1989 invaze do Afghánistánu a následná válka 1992 vojenská intervence v Podněstří 1992 vojenská intervence ve východní Osetii 1992-1997 vojenská intervence v Tádžikistánu 1993 vojenská účast v Gruzínské občanské válce 1994-1996 první válka v Čečně (ruská invaze) 1999-2009 druhá válka v Čečně 2008 válka v jižní Osetii(Rusko napadá Gruzii) 2009 další vojenské intervence v severním Kavkaze 2014-? anexe Krymu, invaze na východní Ukra

F. Svoboda 29.11.2022 9:06

Děkuji za přehled ruského nacismu.

M. Šejna 29.11.2022 9:38

Toto je ukázka Lukavského alternativní historie. ;-O

Například Polsko-sovětská válka začala intervencí Polska na území Ukrajiny a Běloruska. Sověti v této válce nebyli agresorem. Agresorem byli Poláci.

Většina ostatních válek z let 1917 až 1921 byla v podstatě pokusem malých národů Ruského impéria o nezávislost. Dnes bychom to označili za separatismus (v případě, že bychom fandili původnímu státu ), nebo za boj o nezávislost (v případě, že bychom fandili separatistům).

Mimochodem, jak byste označil České legie válčící na území Ruska? Byli to agresoři na cizím území? Nebo to byli interbrigadisté? :-P

M. Boháček 29.11.2022 9:45

R^ J.L. out.

J. Lukavsky 29.11.2022 11:18

"České legie válčící na území Ruska?" Legie se chtěly vrátit domů do Čech. Protože ale bolševici to nechtěli dovolit nejkratší cestou, tak si to vybojovali přes Transsibiřskou magistrálu. Nezůstali tam. J.L. end

M. Šejna 29.11.2022 12:24

Takže znovu:

co tam ty České legie dělaly? Jak se tam dostaly?

J. Lukavsky 29.11.2022 13:14

Jak se tam dostaly? Najděte si to na Wikipedii, je to snadné: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sibi%C5%99sk%C3%A1_anab%C3%A1ze

P. Nemec 29.11.2022 9:43

to muselo dát práce :-) tak si nastudujte, co to byla vámi uváděná rusko-polská válka, hlupče

Polsko-sovětská válka (polsky Wojna polsko-bolszewicka; též polsko-ruská válka, únor 1919 – březen 1921) představovala střetnutí mezi sovětským Ruskem a po první světové válce obnoveným Polskem. Poláci v čele s Józefem Pilsudským plánovali vojenskou expanzí obnovit hranice Polsko-Litevské unie z roku 1721 na úkor ruského, běloruského a ukrajinského obyvatelstva. Polsko využilo chaotické situace, jež byla důsledkem stále trvající občanské války v Rusku, a ve válce zvítězilo.[5]