27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
krtek 30.8.2006 13:28

Re: Re: Přiměřená reakce ?

Vetsina libanoncu Hisballah podporuje. Hisballah je zastoupen i v libanonske vlade .

S tou libanonskou nevinosti to nebude tak horky !

Charle 30.8.2006 15:08

Chyba

většina šiítských Libanonců.  Křesťani a Drůzové Hizbolah moc nemilují.

čtenář 30.8.2006 13:40

Re: Re: Přiměřená reakce ?

Bože můj, je někde nějaký stát Hezbollah, není Hezbollah se zašívá ve státu Libanon. Je válka, tak co asi se dá dělat, když bojuje Hezbollah. Sednu si a budu čekat, až se strefí.

Já se picnu, je to vůbec možný, tohle.

A beky, beky, bek.........

Saša 30.8.2006 9:26

Do psa, který nekouše, si leckdo s chutí kopne.

Chybou Israele byla nedostatečná rasance a důslednost.

Libanon měl být celý obsazen a nasrálovci z něj vypráskáni.

Jura Jurax 30.8.2006 9:49

Re: Do psa, který nekouše, si leckdo s chutí kopne.

Jenže vypráskat nasrálovce z Libanonu by patrně znamenalo vypráskat odtamtud všechny muslimy. Libanonu by to nejspíš prospělo, ale obávám se, že toto účinné řešení není dnes průchodné. OSN by se z toho zbláznilo a vyprodukovalo vagón rezolucí. A taky kam s těmi vypráskanými - jejich islámští bratří by je - ať je Alláh jakkoliv slitovný a milosrdný - určitě nechali hnít v uprchlických táborech jak Palestince dnes už téměř 60 let, aby si vytvořili další zásobárnu fanatických zabijáků. A navíc ne všichni libanonští muslimové jsou nasraláhovci - někteří podporují jiné organizace obdobného zaměření, že ano, a někteří snad dokonce nepodporují žádnou, nevím, i to je asi možné, i když mezi muslimy nejspíš dost nebezpečné.

vládík 30.8.2006 10:24

Re: Re: Do psa, který nekouše, si leckdo s chutí kopne.

Kam že je vypráskáme? Vypráskáme všechny muslimy? Co to znamená? Navrhuješ genocidu?  

Charlie 30.8.2006 11:11

Vzhledem k 15-násobnému přelidnění zeměkoule..

Nemáš špatné nápady !

vládík 30.8.2006 12:41

Re: Vzhledem k 15-násobnému přelidnění zeměkoule..

To vypadá, jako bych to navrhoval?

Charlie 30.8.2006 12:45

Ne ?

A já myslel, že jsi přišel k rozumu ?

Jura Jurax 30.8.2006 15:08

Re: Re: Re: Do psa, který nekouše, si leckdo s chutí kopne.

Čti pozorně, vládíku!

Charlie 30.8.2006 11:09

Vypráskat asi nepůjde, on je nikdo nepřijme.

Ale vybít by to šlo, OSN by se sice zbláznilo, ale poznal by to někdo ? ;-) 

Velká výhoda je velmi vyhraněné osídlení Libanon, šiítské území je takřka výhradně osídlené šiíty, takže žádná škoda na kvalitní obyvatelstvu (křesťani, Drůzové) by nevznikla.  Likvidace šiítských samic, které hopsaly  11.9.2001 radostí nad smrtí tisíců z nás, by nebyla žádná škoda. (škoda je, když nám chcípnou králíci :-D

vládík 30.8.2006 12:42

Re: Vypráskat asi nepůjde, on je nikdo nepřijme.

Takže genocidu?

Charlie 30.8.2006 12:56

já bych pro ně slzu neuronil

Škoda by lidstvu nevznikla, tak co ?

EmillXX 30.8.2006 13:17

Re: Vypráskat asi nepůjde, on je nikdo nepřijme.

A co takhle nabídnout je Iránu, když je tak miluje? Jinak, dost běžné za válek je, že pokud se bojovníci rozmístí mezi vlastní civilisty, rozfláká se celá lokalita a v žádném případě se kvůli nepřátelským civilistům neobětují životy vlastních vojáků. A na vlastní civilisty se nebere větší ohled, než na vlastní vojáky (v tom lepším případě).

Saša 30.8.2006 11:19

Nejsou všichni muslimové nasrálovci.

Ba ani všichni šíité nejsou nasrálovci. Troufám si tvrdit, že zejména v Libanonu by nemalá část šíitů při vyhánění nasrálovců přiložila ruku k dílu.

www racek 30.8.2006 12:47

Re: Nejsou všichni muslimové nasrálovci.

no, právě teť už nasraalláhovci jsou.

Jirka 30.8.2006 13:46

Re: Re: Do psa, který nekouše, si leckdo s chutí kopne.

Vypraskat Hisbalah z Libanonu bude nezbytne, ale musi to udelat Libanonci. A aista analogie existuje - viz OOP v Jordansku....

Sch.glosátor 30.8.2006 10:08

Souhlas.

Když už, tak už.

www racek 30.8.2006 10:19

Re: Souhlas.

jo, sašo, ten záměr tam byl. jenže ...

Sch.glosátor 30.8.2006 10:32

Jo. To proklaté jenže...

To známe z našeho občanského života. On by se přepadený bránil. Jenže...Jenže když by se bránil málo tak by skončil ve špitálu nebo na krchově a kdyby moc tak v kriminálu.

Charlie 30.8.2006 11:14

Lepší být souzen dvanácti

než nesen šesti.

Sch.glosátor 30.8.2006 11:21

Ano. Mé oblíbené heslo.

R^

čtenář 30.8.2006 8:52

Nasralláhova "lítost"

Na tom Nasrallahově prohlášení je nejděsivější, že ukazuje, v jakém zvláštním myšlenkovém kruhu se potácí islámské myšlení. Od samého počátku toho konfliktu jsem tušil, že ta akce Hezbollahu, hlavně ten únos, měla vést k jednáním s Izraelem o jejich propuštění a od toho k jednání o dalším procesu izraelesko - palestinské otázky.Takovým způsobem se vyjednávalo v době křížových výprav do Svaté země. Stačí si o tom přečíst nějakou literaturu faktu. A oni tohle chtějí používat a používají v roce 2006 !! Takhle neuvažují příslušníci žádné skutečné konstituované kultury na planetě. Takže znovu mohu konstatovat, že islám není kompatibilní s žádným myšlenkovým proudem světa. Je to struktura myšlení z jiného vesmíru.

Teď ho k tomu poznání tragedie, kterou způsobil, nepřivedly výčitky svědomí, ale zcela určitě to bylo jasné distancování se Iránu od poskytování peněz na financování rekonstrukce Libanonu z fondů Hezbollahu, které samozřejmě jsou naplňovány financemi z Iránu. Prostě a jednoduše, Hezbollah (Nasrallah) nasliboval, že každému, kdo v Libanonu přišel o dům, dá peníze na stavbu nového. A podobné slibotechny. Teď Hezbollah nebude schopen své sliby plnit, jeho podpora ze strany obyvatelstva vymizí, a tak si to Nasrallah zabezpečeje aspoň vyjádřením lítosti. Celou tu akci postrkoval zpoza jeviště Irán, který potřeboval získat čas ve sporu o svůj jaderný program.

Takže mrtví, zmrzačení, zničení majetku, prostředků obživy, poničení životního prostředí !! Jak na straně Libanonu, tak na straně Izraele !! A hádat se o to, kdo snad utrpěl víc a kdo míň, je zcestné. Utrpěli ti, kdo utrpěli a ne ti, kdo to vyprovokovali.

martindeporres 30.8.2006 9:08

Nasralláhova "lítost" je de facto přiznáním viny a přijetím zodpovědnosti

Jura Jurax 30.8.2006 9:28

Re: Nasralláhova "lítost"

Nasralláh je politik - sice šílený, pro nás nepochopitelný, vraždící fanatik - ale politik. A jeho řeč je politická, takže jí sleduje kromě větší slávy Alláhovy taky své cíle - zejména aby nebyl viněn z obětí a utrpení civilistů i materiálních škod, které - ač fyzicky provedeny Izraelci, padají na jeho hlavu, až vyšumí emoce. A z řečí politika nelze nikdy vyvozovat víc, než že jde jen a právě o řeč politika.

www racek 30.8.2006 10:17

Re: Re: Nasralláhova "lítost"

fanatik? to určitě ne. to je politik úplně jiného typu než usáma , který už svou moc strácí. usaáma vraždí araby, to nasralláh je jejich "přítel" a "chrání je" a umí to a "pomáhá jim" ... bohužel, na tohle není obrany... irán má teď peněz jako sr.ček a naštěstí, říkám naštstí, jeho podpora TERORISMU začíná býs spíše politická než faktická ... vyzbrojrení jiného státu přece jen je něco jiného než vytváření a výcvil teroristických skupin které ve svatém boji likvidují spolu s nepřátelskými civily i své vlastní.

Hizballáh je totiž pravidelná vycvičená armáda, viditelná, umístěná a vlastním obyvatelstvem podporovaná. přece jen je potřeba vidět, že tohle je pokrok. a nasraaláh vystupuje jako politk. nepřátelský, ale politik. ne šílenec. dá se s ním vyjednávat. neboť něco zastupuje. a pokud budou v libanonu volby, je to jasné.

což je ale opravdu pro nás veliký malér a z toho se tak hned střední východ nevzpamatuje.  prostě to izrael tentokrát poněkud podcenil ... a nedomyslel důsledky. olmert rozhodně není starý lišák a stratég sharon ... ten by si s hizballáhem věděl rady.

čtenář 30.8.2006 10:38

Re: Re: Re: Nasralláhova "lítost"

"Hizballáh je totiž pravidelná vycvičená armáda...." - armáda kterého státu ??!! Je to ozbrojená banda soukromé organizace !! Armáda Libanonu je libanonská armáda.

www racek 30.8.2006 12:43

Re: Re: Re: Re: Nasralláhova "lítost"

naivko ... vždyť tam vstupují ...a slučují se.

vita 30.8.2006 12:57

Re: Re: Re: Re: Nasralláhova "lítost"

Byla to jediná armáda, která dokázala vzdorovat agresi Izraele. Libanonská "armáda" nedokázala ani znepříjemnit Izraeli bombardování letišť, silnic, mostů a infrastruktury. Libanonské infrastruktury, ne hizballáhovské.

Libanonská kvaziarmáda nedokázala ani zaútočit na izraelské lodě blokující libanonské přístavy. To až Hizballáh na ně aspoň odpálil raketu.

Resumé? Libanonská armáda neexistuje, to co je, je pár pumprdlíků pro přehlídky. A být libanonským vojákem, hluboce bych se před hizballáhovci styděl. Chápu, že donedávna zajišťovala jejich územní celistvost Sýrie, ale tak ji neměli vyhánět, když na to nemají.

čtenář 30.8.2006 14:13

Re: Re: Re: Re: Re: Nasralláhova "lítost"

Zase omyl. Libanonská armáda potřebovala oslabení, nebo rozdrcení Hezbollahu. Prostě to tam všichni nechali na krku Izraeli. a nezačni zas bečet o těch obětech. Kdo z toho má radost. Ale tak to chodí, když se něco nezarazí včas.