25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 30.8.2006 14:22

Re: Re: Re: Hlasej se do iransky armady

Nedostali ! Už by to nestihli !!

vita 30.8.2006 14:47

Re: Hlasej se do iransky armady

Ale tak ať se přihlásej! Představa, že by je mohl někdo trestat za službu v cizím vojsku je srandovní...

Co by z nich asi tak zbylo, aby se to dalo trestat? Nejdřív by museli trestající poskládat dost nechutný puzzle.

Jura Jurax 30.8.2006 15:06

Re: Hlasej se do iransky armady

Jen ať jdou a hrdinsky v boji proti světovému židovstvu padnou. Jsou mladí, takže je solidní předpoklad, že se dosud nerozmnožili - genofond naší země (i Země) by na tom jenom vydělal - blbů je vždycky moc.

Kantor 30.8.2006 15:09

Re: Hlasej se do iransky armady

A kdo ze zde přítomných muslimobijců jde proti nim?

VLK 30.8.2006 13:37

Dnes sem asi nepolezu.

Dnes je to tu mimoradne hnusne. Temer zadna slusna diskuse, same hadanice. A za tu stranu, kterou bych zastupoval, haji Andy, kterou asi boli zuby, jak rikal jeden muj znamy cvicitel ze Sokola, a mela by si jit vyplachnout pusu slanou vodou, a Charlie, o kterem nevim, zda je to kluk hrajici si s pistolkou na tvrdaka nebo skutecne natvrdly fasista. A Sasa, jakoby Charlieho dvojce. Na strane protivne je to uplne stejne protivne - ne, tam je to dnes lepsi. Chybi jim takovi ti nejhnusnejsi jako Skeptik a Vodnik. Ale T a racka taky mit nemusim. Prispevku hodnych k zareagovani nula nula nic. Snad jen ten xenofobni od Sch., ale to se mi nechce rozepisovat. Takze cau.

Sch.ve vlastních službách 30.8.2006 13:47

Spíš autofilní, ne ?

;-D

vládík 30.8.2006 13:19

Kdo začal s terorizmem

S terorizmem (speciálně s použitím aut s výbučninami) začala již cca v roce 1946 Hagana. Původně byl namířen proti Britům (ti darebáci nechápali zvláštní poslání Bohem vyvolených), později i proti Arabům. Teprve v druhé polovině roku 1947 se těžiště útoků Hagany přeneslo na arabské cíle. Již v té době uplatnovala Hagana útoky z (civilních, aeroklubových) letadel - kulometnou palbou a granáty. Již tehdy pod záminkou boje s nepřítelem rozbíjela arabské vesnice.

Nepopírejme značný podíl sionistů na současné výbušné a terorizmem zaplevelené situaci Blízkého Východu. Je to stejně nebezpečné, jako popírat holokaust (aby bylo jasno: tím holokaust nemíním vůbec zlehčovat)

čtenář 30.8.2006 13:26

Re: Kdo začal s terorizmem

Boře můj, hochu, co to sem taháš. Co bylo dřív: vejce nebo slepice. Ty máš arabský způsob myšlení, takhle oni uvažují a pořád dokola a dokola a dokola. Tam je zatím konstituovaný stav, z něj se musí odvíjet řešení jednáním a ne střelbou.

vládík 30.8.2006 13:31

Re: Re: Kdo začal s terorizmem

Já souhlasím, že je třeba jednat. Jenže pokud se mají jednající strany pochopit, musejí zvažovat příčiny. A ty jsou takto hluboko. Jestli si myslíš (paroubkovky) že čo bolo, to bolo, jsi na omylu.

Pozn: Mohu ti tykat, když mi říkáš hochu, viď.

Jo: a nálepkování ("arabský způsob myšlení") já považuji za přežitek bolševické "argumentace".

čtenář 30.8.2006 13:35

Re: Re: Re: Kdo začal s terorizmem

Arabské myšlení je jejich přežitek, co zas s tím má co dělat nějakej bolševik.....

Sedíš si v teplíčku v Evropě................

vládík 30.8.2006 13:41

Re: Re: Re: Re: Kdo začal s terorizmem

Arabské myšlení, pokud takové existuje je výsledek kulturního vývoje. Podobně bylo (a díky nafoukanosti Evropanů už není) myšlení indiánské /teda těch bylo množství/, eskymácké, myšlení Maorů a Austrálců (alboringů). Také jsme byli přesvědčeni, že je upadlé. A co myšlení Indů a Thajců. To je lepší?

čtenář 30.8.2006 14:08

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo začal s terorizmem

Sedíš si v teplíčku v Evropě a tam zatím umíraj lidi. Knížepán...............

Jiri 30.8.2006 23:32

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo začal s terorizmem

Arabsky kulturni vyvoj - tohle mi zni jako nefalsovany oxymoron

Xaver X.X. 30.8.2006 13:36

A kdopak nám tu Haganu vycvičil?

Nemůžeme za to nakonec my, resp. Kléma and his boys?

vládík 30.8.2006 13:42

Re: A kdopak nám tu Haganu vycvičil?

Toť otázka. Ale rozhodně za ni nemohou Arabové - a to je, oč tu běží.

AeroKarel 30.8.2006 13:55

Re: Re: A kdopak nám tu Haganu vycvičil?

Že by ne? Nevznikla původně na obranu před nimi?

krtek 30.8.2006 13:37

Re: Kdo začal s terorizmem

Prohrabej se hloubeji do historie/ jako ja krtek/ , treba do 30 let a tvoje teorie bude v prachu !

Nemuzes vyzobavat jenom to co se ti hodi !

A hadej kolik procent teroristu v cele svetove historii bylo muslimskeho vyznani ?

Jinymi slovy, ne kazdej muslim je terorista, ale vetsina teroristu jsou muslimove!

PROBERTE SE ! ISLAM JE NEBEZPECNY PRO VSECHNY! VCETNE MUSLIMU SAMYCH, JE TO MOR !

vládík 30.8.2006 13:49

Re: Re: Kdo začal s terorizmem

Jejda. Máte na mysli vzájemné střety (tedy ne uložené auťáky s výbušninou ve vsi)?  Jak Židé počítali každého člověka a měli navrch. Protože Arabové ty mrtvé nepočítali? (ač jich bylo na desítky)

Charle 30.8.2006 14:59

Re: Kdo začal s terorizmem

Vládíku nemáš pravdu, teror začal mnohem dřív, nahoře specielně pro tebe. Je to sice trochu delší, ale stojí to zato. Vše ověřitelná fakta.

Maxik 30.8.2006 13:19

Nyní

jsem 100% přesvědčen, že reakce Izraela bylá přiměřená a alespoň pro příště splnila minimálně jeden účel

RadekH 30.8.2006 12:37

Typické ovšem je,

že kdayž Izrael postupně unesl z palestinských území a dodnes vězní polovici legálně zvolené palestinské vlády, tak je to v naproswtém pořádku, nikdo se nediví, ostatně v Izraelských vězeních je na deset tisíc palestinců drženo bez soudu i bez důkazů, tak dalších pár, byť jsou to ministři vlády nehraje roli.

Ovšem když Hizballáh unese dva Izraelské vojáky, takže skóre je deset tisíc : dva, tak je to opravdu legální důvod k povraždění tisíce libanonců a zničení infrastruktury sousedního státu. 

 Izrael tak jen připisuje další položky na dlouhý účet a až USA ztratí motivaci, nebo sílu Izrael ochraňovat, nepřežije to jediný Izraelec v oblasti (úmyslně se vyhýbám slovu žid, protože mezi těmi utečenci z Ruska z devadesátých let jich moc nebylo).

Charlie 30.8.2006 12:42

Souhlas s prvním a druhýh odstavcem

ten třetí je blbost.

www racek 30.8.2006 12:44

Re: Souhlas s prvním a druhýh odstavcem

usa nemůže nikdy ztratit motivaci ... ke všemu a všem, to jo, jen ne k izraeli ... mám to rozvádět?

vládík 30.8.2006 12:47

Re: Souhlas s prvním a druhýh odstavcem

Ale není.

Charlie 30.8.2006 12:52

Ale je.

Každý pokus o vyhlazení Israele by znamenal likvidaci útočníka jadernými zbraněmi.

RadekH 30.8.2006 12:59

Re: Ale je.

Jenomže na vymazání Izraele z mapy by stačily dvě jaderné rakety.  A jen Pákistán jich má dnes přes deset a Irán se zanedlouho přidá.  Kromě toho z arsenálu SSSR se stratilo k padesáti jaderným minibombám a navíc chybí několik desítek tun obohaceného uranu o kterém nikdo neví kde skončil.

Zvedavy. 30.8.2006 14:36

Re: Ale je.

No ona JA mela taky atomovy zbrane a je kde?

AeroKarel 30.8.2006 15:42

Re: Souhlas s prvním a druhýh odstavcem

První dva také.

vládík 30.8.2006 13:12

Re: Typické ovšem je,

Tato nerovnováha vzniká již v okamžiku myšlenky vzniku státu Izrael. V době vzniku Židovského státu (názvosloví  Sionistů) bylo na jeho území - po masovém, částečně umělém přistěhovalectví těsně před vyhlášením (50 až 100 tisíc) - cca 45 % Židů a 55 % Arabů (+ malé skupiny ostatních národností). Přesto OSN považovala za vhodné toto území přiřknout Židům (jaký břídil byl Chamberlain, který Němcům přikl jen tu část České kotliny, ve které měli Němci-starousedlíci většinu).

Nemluvím o územích, které nebyly přiřknuty nikomu (např. Jeruzalém a okolí), které si však Izrael přisvojil. Stejně jako Golandské výšiny a konec konců i část Palestiny (viz umístění zdi /copak ji říká jeden exprezident, který je proti jakýmkoliv zdím?/)

čtenář 30.8.2006 13:19

Re: Re: Typické ovšem je,

Vládíku, co to je za nesmysl. Původní palestina není dnešní Stát Izrael. To je jen část území původního mandátního území Palestina. Tak co tu plácáte o přiřknutí území pouze Izraeli. Je to svým způsobem komické a dětské.