5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiri 25.7.2006 22:27

Re: Re: Mohamed a islám

To mate sice teoreticky pravdu, ale maler je, ze si nejsem jist, do jake miry je to pouze "zneuziti" nabozenstvi a do jake miry se to "stalo" nabozenstvim. Snad jenom jako priklad"

„Hamas čeká na naplnění Alláhova slibu a neohlíží se na čas, který to ještě potrvá. Jak řekl prorok, ať jsou s nim naše modlitby a mír: „Náš čas nepřijde pokavad Muslimové bojují s Židy; do té doby než se Židé neschovají za kameny a stromy, které začnou volat: Ó Muslime, za mnou se schovává Žid, přijď a zabij ho!“

To je jeste navic k tomu, ze je to citat, taky clanek 7, charty Hamasu.

Alex Juchelka 25.7.2006 22:20

Re: No to víte Alexi

:-)

doxa 25.7.2006 22:15

No to víte Alexi

je to jedna banda imperialistická

Alex Juchelka 25.7.2006 22:08

Re: No jo, tou dobou se také psalo, že americká prérie je nezúrodnitelná

Ano, to není až tak nesmyslné přirovnání, jak by se mohlo na první pohled zdát...

Arabs look upon Palestine with the same instinctive love and true fervor that any Aztec looked upon his Mexico or any Sioux looked upon his prairie. To think that the Arabs will voluntarily consent to the realization of Zionism in return for the cultural and economic benefits we can bestow on them is infantile.

Vladimir Jabotinsky, 1929, Iron Wall (stoupenec toho, aby byla Arabům židovská přítomnost v Palestině vnucena silou zbraní, až budou přinuceni ji eventuálně přijmout...)

doxa 25.7.2006 21:12

No jo, tou dobou se také psalo, že americká prérie je nezúrodnitelná

jogín 25.7.2006 21:00

citét k diskusi o hodnotě lidí:

Znám spoustu třicetiletých, který tady už tři sta let nemuseli být.

Alex Juchelka 25.7.2006 20:39

Re: well

Ideje a pravice se k sobě mají jako pravda a GWB... Rv

Olda 25.7.2006 20:37

Autor je úplně vedle

Je to spíše, jako když si nahoře manželé jedou po krku. Místo koštěte je ovšem lepší nechat je, ať se pobijí, dřív klid mít nebudeme.

Šnek 25.7.2006 20:37

Re: Re: postoj eurosionisty

Singrovi jaksi ušlo, že lidé jsou všude na světě stejní - chcete-li stejnej ksindl.

Alex Juchelka 25.7.2006 20:28

V Palestině je těžké najít zúrodnitelnou půdu, která již nebyla zúrodněna...

"From abroad we are accustomed to believing that the Arabs are all desert savages, like donkeys, who neither see nor understand what goes on around them. But this is a big mistake... The Arabs, and especially those in the cities, understand our deeds and our desires in Eretz Israel, but they keep quiet and pretend not to understand, since they do not see our present activities as a threat to their future... However, if the time comes when the life of our people in Eretz Israel develops to the point of encroaching upon the native population, they will not easily yield their place."

Ahad Ha'am, 1891, Truth from Israel (autor byl sám sionistou a je zárověň autorem výroku v nadpisu tohoto komentáře...)

25.7.2006 20:12

Re: Re: Re: Mohamed a islám

za 700 let? to je hodně velký optimismus...:-/

Stranislav 25.7.2006 20:08

Hezký článek

Článek  je Jednoduchým a jasným vystižením celé situace. Izrael drobná zemička nedosahuijící ani velikosti nemůže nijak podstatně ohrozit arabský svět, kdy třeba  Egypt  je zhruba 50x větší nemluvě o Sauské Arábii, která zaujímá více jak stokrát větší území a podobně je to s počty obyvatel. Rozlehlé jsou arabské kraje,  velikost Izraele je zcela bezvýznamná, to ale nebrání trvale prosazované ideologii o jeho zničení. Podpisy mírových smluv jsou jen tzv.arabskou lstí tzn. že proti nemuslimům lze použít jakkéholi prostředku třeba i smlouvy, kterou lze v budoucnosti bez jakkýchkoli výčitek svědomí porušit. My tento nesmyslný postup podporujeme a Izraeli, který nemá žádné východisko než se bránit, Arabové můžou prohrát třeba stokrát a nic se neděje, jediná prohra Izraele by znamenala jeho konec. A když  se brání, kritizujeme ho a vyhrožujeme mu. Mnichov 1938 je dobrý příklad., na který bychom neměli zapomínat. K tomu lze jen dodat,  že naše civilizace se dostala na zhoubné zcestí, kdy nás trápí osobní problémy\ teroristů (viz článek zde na NP o Basajevovi) a sužují nás l jejich lidská práva na Guntanámu, prosazujeme expanzi islámu do Evropy (Kosovo a Bosna) a  dále chceme začlenit Turecko do EU. Připdá mi, že se naše civilizace stejně jako římská dostala spěje k svému konci.

EmilXX 25.7.2006 19:50

Re: hodnota zivota

Kdyby zemřeli vynálezci penicilinu, zemřeli by snad až miliony lidí, kteří jejich zásluhou byli zachráněni. Tak to prostě je. Jestliže snížíte peníze pro zdravotnictví (což se různými cestami stává) odsoudíte tím prokazatelně k smrti tisíce lidí.

Na druhé straně, když se někde v třetím světě lidé přemnoží, vede to ke genocidě. A pokud by je vyspělý svět přijal, byl by na tom časem stejně.

Velký mor ve 14 století byl vyvolán mimo jiné přelidněním a neúrodou.

Přírodní zákony, které lze perzonifikovat pojmem Bůh platí naprosto nemilosrdně a člověk je nedokáže předělat. Pokud je pozná, může je využít ve svůj prospěch. Znáte příběh Sofiina volba (SS řekl ženě. Rozhodněte, které Vaše dítě máme zabít. Pokud nerozhodnete, zemřou obě). A jak na toto zvěrstvo reragute Vaše křesťanská etika z pohledu té ženy? Co měla udělat? Mimochodem, před podobné dilema jsou lidé okolnostmi stavěni častěji, než by se mohlo zdát. A některé problémy opravdu řešil Hitler lépe, než americká demokracie (konkrétně, Hitler by nenechal lidi nakažené AIDS beztrestně šířit nákazu).

25.7.2006 19:48

Re: Re: Re: Re: Re: qwert

jasně, no a co, díky za pokec na úrovni :o)

Šnek 25.7.2006 19:47

Re: Re: Mohamed a islám

Počkejte si sedmset let a uvidíte, že i Islám se uklidní. Jenže ono o Islám nejde, jde o přežití.

25.7.2006 19:46

Re: Re: Re: Definujme si kazdy hodnotu lidskeho zivota doma v garazi.

být tebou, radši pomlčím

25.7.2006 19:45

dobře si vymýšlíš od boku :-)

téměř veškerá správní místa byla obsazena Albánci, ve státním aparátu, nemocnicích, školách...

Tak nucené deportace a zabírání majetků...hm, dobře si od boku vymýšlíš...uved nějaký (třeba jen jeden !) takový případ před válkou? cituj prameny:-)

jak vysvětlíš, že se během 20 let z Kosova vystěhovalo několi set tisíc nealbánců? Terorem ve státní správě to nebylo, že, tak čím?? ...a vládě se to vymklo z ruky, nic neřešila... Situace byla podobná jako dnes v některých oblastech Francie, kde teror islámských band vyhání slušné lidi z celých čtvrtí a oblastí, kde není prostor k žití...

tak už cituj nějaký pramen, z něhož čerpáš vědomosti, jinak vzniká dojem, že si vymýšlíš .o)

Šnek 25.7.2006 19:44

Re: Re: Mohamed a islám

25.7.2006 19:37

Re: V Libanonu se bojuje o to,

R^

qwert 25.7.2006 19:37

Re: Re: Re: Re: qwert

no a co, v Iráku šlo taky o vytlačení Rusů, když už 30 procent Irácké ropy ovládla ruská mafie, tak se s tím holt muselo něco dělat...

qwert 25.7.2006 19:35

Re: Re: Re: Re: Re: qwert

např. veškerá správní místa byla obsazena na etnickém základě pouze Srby, dále probíhaly nucené deportace, zabírání Albánských majetků. Soudí se, že ze strany Srbů (ani ne tak vlády, jako spíše lokálních srbských úředníků) šlo vždy jen a jen o snahu zmocnit se majetku jiného etnika, ovšem pochopitelně s tichým souhlasem Bělehradu.

25.7.2006 19:31

Re: Re: taky myslím, tak je cituj :)

i film se dá falšovat, a fotografie taky, jednu jsme tu už měli.... tak jaké máš tedy prameny??? vymáčkni se proboha, a nepapouškuj tu tehdejší propagandu, které nikdo, kromě pár užitečných idiotů, nevěří...vymáčkni se :-)

25.7.2006 19:28

Re: Re: Re: Re: qwert

jak je systematicky utlačoval? co jim upíral, kromě odtržení ovšem :-) tak se konečně vymáčkni !

25.7.2006 19:27

Re: Re: Re: qwert

největší etnické čistky se odehrály v Krajině, a v Kosovu. V obou případech šlo o vyhnání hlavně srbského obyvatelstva, které tam žilo po staletí. Ale nejenom, v Krajině byli i muslimové Fikreta Abdiče, uprchnuvší před ofenzívou Izetbegovičových muslimů. V Kosovu zase všech nealbánců. V kontrastu s tím jen v Bělehradě žilo během konfliktu téměř 100 000 Albánců. Současné Kosovo dává znát, žeo žádnou demokracii a multietnicitu nikdy nešlo. Jen o přerozdělení sfér vlivu na balkáně, a vytlačení vlivu Ruska, tudíž maximální oslabení historicky silně proruského Srbska.

Bohužel byli využiti islamisté, kteří bojovali i v Afghánistánu, a v oblasti se pevně usadili. Z dlouhodobého hlediska je pro Evropu katastrofa, co se na Balkáně stalo, srovnatelná s dobytím Byzance muslimy. Islamisté získali v Evropě pevné logistické zázemí, které bude využito, hádejte proti komu?

DJing cheb pako 25.7.2006 19:23

Iran poruci

Hezbollah vykona

a normalni Palestinci trpi...

qwert 25.7.2006 19:21

Re: taky myslím, tak je cituj :)

tak si vyžádej hrubý materiál z kamer dokomentaristů. články jsou na nic.

qwert 25.7.2006 19:19

Re: Re: Re: qwert

ano, Miloševičův režim systematicky utlačoval kosovské Albánce. Jinak jsem si to přečetl a nechápu o co ti jde. Srebrenica neni žádný mýtus. prostě se to stalo a nemuselo. Platí totiž pravidlo: když jim dodáváme zbraně, máme právo jim nadiktovat jak se budou s nima chovat. To ti nikdo neprozradil. Alternativou (zcela neprůchodnou, protože nějaká cesta se vždycky najde) je nedodávat zbraně protivníkům.

25.7.2006 19:13

taky myslím, tak je cituj :)

ale skutečné analýzy s citací pramenů, ne všeobecné propagandistické články

25.7.2006 19:11

qwert

halt příměr s užitečným idiotem padl na úrodnou půdu.. Islamisté v Bosně a etnicky vyčištěném Kosovu získali vliv a usadili se tam. I Usáma měl bosenský pas - už ho nemá, na tvrdý nátlak USA, po 11 září. Až přijde na lámání chleba, s nějakým qwertem si servítky dělat nebudou

qwert 25.7.2006 19:11

Re: Re: qwert

jediná relevantní citace je ta 1. ostatní mohou být texty vycucané z prstu. Naštěstí existuje pár dokumentaristů, kterým se věřit.