30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alex Juchelka 11.9.2006 7:27

Israel je již nyní ostrov...

chybí ještě dát mezi jeho břehy a civilní poulaci ostatních států trochu slané vody a všichni budou spokojeni, radikální Arabové budou mít pocit, že zahnali 'Israelskou entitu' do moře a Saudská Arábie dá možná k dobru zdarma několik odsolovacích zařízení na výrobu pitné vody, zbraně se mohou přetavit na pluhy a všem bude dobře... To by byla krása!

Vodník 11.9.2006 7:49

Re: Israel je již nyní ostrov...

Ty kdybys byl radši ticho a kál se za to, jak si zklamal svého tatíka ty pitomče !!!

VLK 11.9.2006 12:04

Re: Israel je již nyní ostrov...

Jsem rad, ze vidim pozitivni posun ve vasich nazorech. Taze schvalujete vystaveni zdi a navrhujete jeste pro vylepseni a la stredoveky hrad prikop. Beru. Takovy ostrov beru.

Ma to jeden problem. Kde zustali ti Palestinci, za ktere jste se porad bil.

Anděla 11.9.2006 7:12

Omlouvám se, teď teprve jsem

to tady pročetla. Těch blbů je je víc, ne jen záložák s Janečkem.

T 11.9.2006 7:19

Re: Omlouvám se, teď teprve jsem

Zrejmne se pocitas,za daleko vetsiho vola,vid Engel??????;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

čtenář 11.9.2006 7:31

Re: Re: Omlouvám se, teď teprve jsem

Prostě anděle nestojíš ani zařadit do toho výčtu. ;-D

zalozak 11.9.2006 6:57

Ale jo byla to primerena obrana...

Vypaleni Lidic a Lezaku byla prece take primerena obrana. Nakonec, odradilo to dalsi atentaty nebo ne? Zrejme proto take IDF v poslednich 72 hodinach odstrelovala mesta kazetovou munici tak aby obyvatel (cti potencionalni terorista) ktereho to v nasledujicich mesicich zabije ci zmrzaci vedel zac je toho loket.

Tak nejak si rikam... kdyz me da souseduv kluk do nosu za to ze jsem mu sebral tuzku a muj otec a bratr jim pak vypali dum tak to prece nemuze nikdo povazovat za neprimerene...

Anděla 11.9.2006 7:10

Re: Ale jo byla to primerena obrana...

Tady je to pořád Janeček - záložák, Janeček - záložák. Ještě to s lidstvem není tak zlý - jenom dva blbi.

T 11.9.2006 7:21

Re: Re: Ale jo byla to primerena obrana...

Kolik ti je,ze jeste neumis cist, co tak zabak, mik,kantor a par dalsich,co tak zpatky do skolni skamny, uz stara,tak co do cvokarny???;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

čtenář 11.9.2006 7:14

Re: Ale jo byla to primerena obrana...

Víte co, zalozaku, až zase islámští teroristé zabijí nějakého toho Izraelce nebo křesťana, vyjděte si na ulici zatancovat na oslavu velkého vítězství. Srovnáváním nesrovnatelného se jasně vydělujete z našeho kulturního okruhu, takže jen vzhůru dál a můžete se taky obalit výbušninou a jít zemřít za velkou věc teroristického násilí proti všem. Nacisté a islamisté - jedna velká sbratřená minulost, přítomnost a budoucnost.

zalozak 11.9.2006 7:48

Re: Re: Ale jo byla to primerena obrana...

Vite co je na vasich komentarich otresne. Krome neustale demagogie, jeste nikdy se nestalo ze by jste polemizoval s tematem ci textem bez utoku na autora.

Nejenze me podsouvate neco co jsem nikdy nerekl (nenapsal) ale jeste jste takovy neuveritelny ubozak ze se pokousite ostatni sproste urazet . Nacista tedy rozhodne nejsem - dovzdelejte se a zjiste te si co a kdo to byl. Islamista take ne.

Ovsem - mate pravdu - dokud budou na psu lide jako vy - psat jakekoliv prispevky je o nicem gratuluji dosahl jste sveho timto koncim.

František I. 11.9.2006 8:18

Re: Re: Re: Ale jo byla to primerena obrana...

Jestli to není tím, že s chuděrkou vašeho typu není proč diskutovat. Apro, ano, dávám vám za provdu v tom, že vyvražděním Lidic a Ležáků ustaly atentáty, tedy to bylo vojensky úspěšné řešení. Stejně tak, jako vyvražďování neloajálních celých vesnic na Ukrajině nebo ve Finsku hrddinou Rudou armádou či likvidace jihovietnamských osad, nepěkně smýšlejících o slastech komunismu. Ale o tom vás jistě na stranických školeních nepoučili. Nicméně i tak máte pravdu, že z vojenského hlediska je to velice účinná metoda.

Jura Jurax 11.9.2006 12:57

Re: Ale jo byla to primerena obrana...

A když Vás ten sousedův kluk zabije, že jste mu vytkl, že krade tužky, co pak ... a IDF neostřelovala města, ale čtvrtě, kde měli nasraláhovci základny - a že se tito kryli mezi civilisty své krve a vyznání je jiný problém ...

Jiri Janecek Seattle USA 11.9.2006 6:22

ano zacalo to unosem dvou - jednoho lékaře a jeho bratra, z pásma Gazy.

Poslední kapitola konfliktu mezi Izraelem a Palestinou začala poté, co izraelské síly unesly dva civilisty, jednoho lékaře a jeho bratra, z pásma Gazy. Incident, o němž se ve světě, s výjimkou tureckého tisku, téměř neinformovalo. Následujícího dne Palestinci zajali dva izraelské vojáky a navrhli jednání o jejich výměně za osoby vězněné Izraelci – podle odhadů je jich v izraelských celách na deset tisíc.

To, že tento „únos“ je považován za násilí, zatímco nelegální vojenská okupace Západního břehu a systematické přivlastňování tamních přírodních zdrojů – především vody – Izraelskými obrannými (!) silami se považuje za politováníhodný, leč realistický rys života, je typické pro dvojí standard, který Západ uplatňuje ve vztahu k tomu, co během posledních sedmdesáti let postihlo Palestince na území přiděleném jim mezinárodními dohodami.  Násilí dnes následuje násilí; na koleně vyráběné rakety křižují ty sofistikované. Posledně jmenované si zpravidla hledají cíle tam, kde žijí vyděděné a nemajetné houfy, čekající na to, co bylo kdysi nazváno Spravedlností. Obojí rakety však trhají těla na kusy stejně strašlivým způsobem – kdo, kromě polních velitelů, na to může, byť i na okamžik, zapomenout?

Každá provokace a kontra-provokace budí kritiku a pohoršení. Následné argumenty, obviňování i přísahy však slouží pouze k odvedení světové pozornosti od dlouhotrvající vojenské, ekonomické a územní praxe, jejímž politickým cílem není nic jiného než likvidace palestinského národa. To musí být řečeno nahlas a jednoznačně, ..– musí být vytrvale a neúnavně nazývána pravým jménem a oponována. http://www.blisty.cz/2006/8/17/art29871.html

John Berger Noam Chomsky Harold Pinter, José Saramago, Eduardo Galeano, Arundhati Roy, Naomi Klein, Howard Zinn, Charles Glass, Richard Falk, Gore Vidal, Russell Banks

žabák 11.9.2006 7:09

sedmý pokus

Janečku posedmé: jméno těch bezpochyby seriózních tureckých novin.

exulant 11.9.2006 21:29

Re: sedmý pokus

Jiste, kdyby tomu tak bylo, uz to davno rozmaznul levicovy tisk po celem svete Guardian-em pocinaje. To jsem mu uz taky napsal pred casem. Necte, neslysi.

Elvis 11.9.2006 7:51

Re: ano zacalo to unosem dvou - jednoho lékaře a jeho bratra, z pásma Gazy.

běž si za Pinterem a trapným souchotinářem Chomskym ty  levicově liberální lůzo !;-€

BH 11.9.2006 6:19

Uctění památky obětí islámského teroru a vyjádření podpory protiteroristickému postoji USA a Izraele 11. 9. 2006 v 18.00, na Jungmannovo náměstí, Praha 1

Jiri Janecek Seattle USA 11.9.2006 6:27

vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni zen a deti v tom se my vychyleni vyzivame

33 dnů po sobě – každý den znovu a znovu.Rozsekaná těla dětí, plačící ženy, izraelské děti píšící pozdravy na bomby. Pravdou je, že tento střet nemá co dělat s ideologií nebo ideami, ale s cílem USA dominovat světovým zdrojům, zvláště ropě. Druhá libanonská válka byla válkou přes „proxy“. Je nutno to říci: Hizballáh je dobrman Íránu a Izrael je rotvajler USA

Anděla 11.9.2006 7:09

Re: vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni zen a deti v tom se my vychyleni vyzivame

Idiot zůstane idiotem. No, jinak se ale máte dobře, Janečku? Zdraví, to nementální, slouží? Škoda.

T 11.9.2006 7:23

Re: Re: vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni zen a deti v tom se my vychyleni vyzivame

Ze ty huso jsi na prochazce Bohnickym parkem,co takle hodit nejakej argument misto tech picicinek, huso?;-D;-D;-D;-D;-D;-D

jakovy 11.9.2006 14:46

A co takhle Re: Re: Re: vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni

hodit nějakou picicinku kromě přiblblého cit.: :-D:-D:-D:-D:-D:-D ? To jste dneska použil asi 21,3 x.

Anděla 11.9.2006 17:22

Re: Re: Re: vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni zen a deti v tom se my vychyleni vyzivame

Argumentů, že pan Janeček je idiot, je tady spousta. Stačí číst.

čtenář 11.9.2006 7:17

Re: vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni zen a deti v tom se my vychyleni vyzivame

33 dnů po sobě – každý den znovu a znovu dokonalé obrazové dokumenty zhotovené grafickým programem Photoshop. :-D

Vlastenec 11.9.2006 7:31

Re: vyjádření podpory teroristickému USA a Israeli - zabijeni zen a deti v tom se my vychyleni vyzivame

 Tak proč smrdíš v USA posero?

Jiri Janecek Seattle USA 11.9.2006 6:16

Israel si vrazdeni muze dovolit - plati to US - zakazane zbrane Made in USA

a neni to jen Israel ale i USA kteri v Lebanonu prohlrali - moralne i vojenksy -Hlavním produktem této války byla nenávist. Obrázky smrti a ničení Libanonu vstoupily do každého arabského domu, od Indonésie po Maroko, od Jemenu po muslimská Ghetta v Londýně a Berlíně. Ne na hodinu, ani na den, ale 33 dnů po sobě – každý den znovu a znovu.Rozsekaná těla dětí, plačící ženy, izraelské děti píšící pozdravy na bomby. Pravdou je, že tento střet nemá co dělat s ideologií nebo ideami, ale s cílem USA dominovat světovým zdrojům, zvláště ropě. Druhá libanonská válka byla válkou přes „proxy“. Je nutno to říci: Hizballáh je dobrman Íránu a Izrael je rotvajler USA. Hizballáh má peníze a podporu od Íránu, Izrael ji má od USA. Ale Hizballáh je autentické libanonské hnutí, hluboce zakořeněné v šiítské komunitě. Izraelská vláda má vlastní zájmy nezávislé na USA. USA bojují proti Íránu, protože kontroluje významné až klíčové zásoby ropy. A na ložiscích nesedí jen Írán, ale celá islámská ideologie, která také ohrožuje americkou kontrolu nad zdroji. Vysychající zdroje se stávají více a více podstatné v moderní ekonomii. Kdo kontroluje zdroje, kontroluje svět.

čtenář 11.9.2006 7:19

Re: Israel si vrazdeni muze dovolit - plati to US - zakazane zbrane Made in USA

Janeček je autentickým členem hnutí Hezbollah, hluboce zakořeněný v šíítské komunitě. ;-D

Vlastenec 11.9.2006 7:37

Re: Israel si vrazdeni muze dovolit - plati to US - zakazane zbrane Made in USA

    A kdo to platí Hizballáhu? Nasralalláh - to jméno je urážkou Alláha. Mulla - tažné nemyslící zvíře.

Jinak věřím, že Palestinci jsou původním obyvatelstvem ( to potvrdil velký Jásir Arafát - nositel Nobelovy ceny míru) ˇ, tzn., že jsou autentickými Kaananejci a Filištíny. A jak praví súra 38 svaté knihy Koránu, tyto PRONÁRODY musí být VYHUBENY do POSLEDNÍHO( Totéž bible).Jinak nebude klidu na zemi.

Jiří janečku, jste asi nevěřící. Nevíte co stalo Židům když nechali na živu jediného Amonitu?

    

Sch.glosátor 11.9.2006 11:01

USA bojují proti Íránu ?

Tak sakra, proč  odstranili jeho protivníka, místo aby vhodnou politikou a podporou aktuálně slabšího dbali na to aby se obě strany navzájem vyčerpávaly ? Mám dotaz. Kdyby USA nebojovaly proti Íránu, určitě by nalezly , nebo vyrobily jiného nepřítele. Kdo by jím byl ?

Borek@Exil 11.9.2006 21:58

Re: USA bojují proti Íránu ?

Protoze Ahmadinerad veri, ze Mahdi vyleze ze studny, hrozna zkaza vseho nastane a Dvanacty imam si zridi sve sidlo na miste nekdejsiho Babylonu. No, a tam ted sedi americka armada.