8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zíralek 23.7.2006 16:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

hned na ně někdo vlítne8-o

zíralek 23.7.2006 16:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

ani ohňostroj si nemůžou udělat:-/

zíralek 23.7.2006 16:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

chudáci teroristé.;-(

zíralek 23.7.2006 16:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

pláčí:-/

zíralek 23.7.2006 16:34

Re: Re: Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

naštěstí jsou tu míronosiči:-P

zíralek 23.7.2006 16:33

Re: Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

no myslel jsem si že já dement.:-/

zíralek 23.7.2006 16:32

Re: Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

taky je vám milejší Kim ir sen co?

zíralek 23.7.2006 16:31

Re: Re: Israelské bombardování Libanonu...

Stát který podporuje agresi proti jinému, musí počítat s agresí proti sobě.

zíralek 23.7.2006 16:28

Re: Israelské bombardování Libanonu...

A vůbec, nahnat do moře, utopit ty nehumání parchanty:-P

Míra 23.7.2006 16:28

... řešení

... napalm a plamenomet .... alespoň se v bunkru pěkně ohřejí :-).

Alex Juchelka 23.7.2006 16:14

Israelské bombardování Libanonu...

je zločinem proti humanitě... viz zde Jelikož podle israelských zpráv až 95% Israelců tuto válku podporuje, škoda každé rakety libanonských obránců, která padne vedle...

Daně 23.7.2006 15:54

Re: Dobrý článek

protože politici volí politiku appeasementu, ustupování, usmiřování. Jednou už to bylo. Velmi tomu napomohla tzv. politická korektnost. A vytěsnění problému, prostě se to normálním lidem zdá absurdní...

Ale je to na delší rozbor...

Rys 23.7.2006 15:31

Re: Terorismus

Terorismus je dnes zneuzity pojem. Kdo je v boji o pudu anebo svobodu terrorista? Kdyz Alzirane vyhaneli Francouze pouzivali obe strany teroru. Kdyz de Gaulle rozhodl  Alzir opustit  pokousela se ho jeho vlastni armada pomoci teroru zbavit.  V Israeli se chtel premier Rabin vyrovnat s Palestinci kdyz poznal ze konflikt je vojensky neresitelny. Byl za to zavrazden zidovskym teroristou. Katastrofalni dusledky jeho cinu se tahnou az do dneska. Pro vsechny priklady ktere jsem vyjmenoval najdete ruzne pristupy.

Zuzana W 23.7.2006 15:24

Re: Re: Re: Je to jasne, zadne otazka nevznika.

Tomu neverim, ale i kdyby to byla pravda, kdyz jste videl, ze sem Alex Juchelka pise, (podstatne driv nez jste se tady objevil), mohl jste shodu jmen davno vysvetlit. Vy naopak obcas vystupujete nejen pod jeho jmenem, ale i celou jeho pravou adresu a tel. cislem, ktere jste ukradl, coz je sproste a podle a divim se pravidelnym prispevatelum, ze proti tomu neprotestuji. Z takove situace se normalni clovek nemuze radovat i kdyby tisickrat s nazory praveho Juchelky nesouhlasil. Radost z toho muze mit jenom hodne mala duse.

Ukrast nekomu identitu a pak to svadet na okradeneho je vyse zmineneho 'charakteru' veru skvelou ukazkou.

Alex Juchelka 23.7.2006 15:19

Re: Re: Re: Zuzaně W.

:-)

Zuzana W 23.7.2006 15:14

Re: Re: Zuzaně W.

No, tak jsme se s pravym A.J. o minutu minuli a vysvetlil Vam to sam. :-)

Zuzana W 23.7.2006 15:10

Re: Zuzaně W.

Ano, pouzil nadavku, ale ani ta imo nesvedci o nenavisti k zidum vseobecne ani o paranoie nadavajiciho (sionisticky a zidovsky prece neni totez). Podle mne svedci o emocionalnim rozhorceni cloveka, ktereho diskutovana situace a pane Neumannovy nazory hnetou.

S druhym panem, ktery se za skutecneho Alexe Juchelku zde uz delsi dobu vydava si ho nemuzu splest ani nahodou. Ten pan z australske adresy IP 202.147.107 zcicil pravemu A.J. jmeno a nekdy pouziva i celou jeho adresu a telefonni cislo. IP adresu mu vsak ukrast nemuze, hlasi se pravidelne pod australskym cislem a na rozdil od Alexe Juchelky nepouziva diakritiku. Styl a obsah jeho psani se diametralne od praveho Juchelky lisi.  

Alex Juchelka 23.7.2006 15:09

Re: Zuzaně W.

Pouhé konstatování faktů milostivý/milostivá...

Neuman je jednostranný propagandista, nikoliv novinář a Israel se v Libanonu dopouští válečných zločinů. Reakce Israele na zajaté vojáky je nepřiměřená a zabíjí zcela nevinné civilisty, včetně dětí. Na Střední východ tento stát IMhO nepatří, i když se tam zřejmě ještě nějakou dobu silou udrží. Jeho moralní 'autorita', která čerpala výhradně z utrpení, kterému byli židé, jako jedna z pronásledovaných menšin, vystaveni běhěm 2. světové, byla již dávno vyčerpána a dnes je to rogue state a jeden z hlavních protagonistů státního terorismu. Za to, že něco takového USA podporuje se hluboce stydím... :-/

s-f-r 23.7.2006 14:56

Re: Re: Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

to fakt myslite vazne? takhle prece funguje kazde nabozenstvi, judaismus a krestanstvi jakbysmet.

a stejne tak pergill - tak otevrenou vyzvu ke genocide jsem uz dlouho necet. s touhle logikou byste musel schvalovat jakoukoli genocidu.

vidim, ze tady maji lidi plnou hubu reci o netolerantnosti islamu, ale jakou davku nenavisti sami predvadeji, to si uz neuvedomuji? ze se nezastavi ani pred vyzvami k vrazdeni? a to pritom cesi (a zapadni evropa) v zadnem konfliktu - na rozdil od arabu a izraele - ani nejsou. a ten konflikt navic neni o nabozenstvi.

Zuzana W 23.7.2006 14:52

Re: Re: Re: Co myslite temi

Adame, nenachazim a zadny podtext tam nehledam. Ve srovnani, na ktere upozornujete, je rec o sionistech.

Pavlik 23.7.2006 14:46

Terorismus

100% souhlasim s nazorem, ze nabozenstvi by nemelo sirit nenavist. S normalnima lidma se da nakonec vzdycky nejak domluvit a vznikla situace se da vyresit. Zajmem drtive vetsiny lidi na teto planete je zit v miru. Ale kdyz jsou lidi zmagoreni nejakou nenavistnou ideologii tak se da delat jen velmi malo. Pokud byste ty nenavistne imamy "fyzicky zlikvidovali", tak z nich jen udelate mucedniky a misto jednoho prijde 10 dalsich. Naopak, jedinou fungujici moznosti je odhalit je, ZESMESNIT, podryt jejich autoritu. Ukazat lidem jak je nenavist smesna a trapna, aby se od ni sami distancovali. Ale v tomto se zapad prilis hrdinsky neprojevuje.

Alergicka reakce Izraele na unos svych vojaku mi pripada pochopitelna ale nic neresici. Korenem problemu je nenavist, a ta se diky teto reakci spise zvetsi. Kdybych prisel pri bombardovani o domov, taky bych nebyl pristupny nejakym "rozumnym" argumentum. Cely svet se stava rukojmim tehle pitome situace. Mam pocit ze od Bushovy anabaze v Iraku jde svet nespravnou cestou.

sys 23.7.2006 14:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bude nasledovat valka se Syrii?

ktereou "rasistickou" narazku mate na mysli?

Jirka Kolumberský 23.7.2006 14:33

Re: Re: Celkem dobrý článek, ale....

Chtělo by to si můj příspěvek přečíst celý, od nadpisu Celkem dobrý článek, ale....  s postupem Izraele zcela souhlasím, spíše mi zatím připadá málo razantní. Nicméně mě  udivují patvary typu "humanitární bombardování", či již uvedená "obranná invaze". Představme si, že za pár let budeme v duchu nové totality, tzv. politické korektnosti, nazývat zloděje: "poctivý člověk", vraha: "hodný člověk", sadistického pedofilního vraha: "zvláště hodný, děti milující člověk" atd. Jsem prostě toho názoru, že lze napsat invaze bez dalšího, každý normální člověk přitom chápe, že se jedná o nutnou obranu, v rámci které se odehraje uvedená invaze. Protože jinak se jedná o lingvistický protimluv.:-D

Alex Juchelka 23.7.2006 14:29

Re: Re: Re: Re: Re: to mate dost odvahu :o)

Aby bylo jasno - díky za rady, 'odborníku' na baterky... ;-D;-D;-D

Alex Juchelka 23.7.2006 14:29

Re: Re: Re: Re: Re: Bude nasledovat valka se Syrii?

Pokud to myslite na mne pak Vas mohu ujistit ze jim nejsem. Nejsem Zid ale Cech (neobrezany) a rasisticke antisemiticke narazky jako Vase jsou mi z duse odporne.

Alex Juchelka 23.7.2006 14:26

Re: Ve stejném okamžiku Damašek varoval židovský stát, že do nynějšího konfliktu by se mohla zapojit i Sýrie.

O krok blize k Armagedon.

Alex Juchelka 23.7.2006 14:25

Mily Challengeri

Nesedim ani v Miltonu nebo nekde v Tramtarii ale v Praze na Vinohradech - diky modernimu spojeni v eteru. A procpak porad operujete kolik bylo zabito Hezbala teroristu a ani slovem se nezminite kolik obcanu statu Izrael zahynulo protoze na ne Hezbala strilelo raketami typu Katuse (kdo jim je asi dal?) Verim ze Jste jeden z byvalych clenu komunisticke strany CSSR kteri nenavidi emigranty - ale tady Jste na spatne adrese.

Priklady tahnou 23.7.2006 14:14

Re: Re: Re: Re: Bude nasledovat valka se Syrii?

Prislusnik VYVOLENEHO NARODA

Priklady tahnou 23.7.2006 14:13

Ve stejném okamžiku Damašek varoval židovský stát, že do nynějšího konfliktu by se mohla zapojit i Sýrie.

"Pokud Izrael napadne Libanon po zemi a přijde blízko k nám, Sýrie se zapojí do konfliktu," řekl  ministra informací Muhsena Bilál deníku ABC.

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=202062&tro1164_0_0

Alex Juchelka 23.7.2006 14:13

Re: Re: Re: Bude nasledovat valka se Syrii?

Nechat souseda co vam hazi bomby do domu a chce Vas dostat z Vasehio domu pryc na pokoji? Rad bych Vas videl co Jste zac?