16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Joel 23.7.2006 21:00

A co na to Boží slovo? Izrael, Irán, Rusko?

Co říká Bible o Izraeli posledních časů? Co říká Duch Svatý dnes dopředu, než se to naplní?

http://www.joelnet.cz/index.php?name=News&file=article&sid=117

Mysch 23.7.2006 20:50

no, kdyz je to z neviditelneho psa,

tak to musi bejt urcite spravne. vsichni tady vime o tom kulovy, ale o to vic te o tom musi kecat.

doktore, wikipedia, jestli to nevite, tak tam si pise kazdej co chce. je to uplne vona ecyklopedie, a i vy tam klidne muzete napsat, ze benes byl indian. a bude to tamtak dlouho, dokud to nekdo neprepise.

Alex Juchelka 23.7.2006 20:43

Re: Re: Re: Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

R^ ;-D

Ale 23.7.2006 20:42

Re: Re: Re: Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

Izrael Libanon neokupuje. Vojenská okupace jižního Libanonu byla způsobena zkušeností s činností gerill, kterým libanonská vláda nedokázala v jejich činosti bránit. Když vznikla šance, že Libanon bude schopen vykonávat svrchovanost nad svyým územím, Izrael se stáhl, ovšem namísto libanonské vlády toto území obsadila teroristická organizace a zřídila zde jakýsi vlastní kvazistát.

Kdyby Libanon splnil rezoluci OSN o odzbrojení Hizballáhu, neměl by s Izraelem žádný problém, stejně jako jej nemá Jordánsko

Alex Juchelka 23.7.2006 20:41

Re: Možná by to stálo za zamyšlení

To není nic nového, podobně postižené hochy (často v doprovodu maminek, ale i bez) se zraněními z Iráku, s umělýma mechanickýma nožkama, či ručkama, na vozíčkách, apd. vídávám v poslední době poměrně často ve zdejších obchodních centrech. Vojenští náboráři se mohou přetrhnout, aby udrželi počet nováčků v rozumné výši, ale mají s tím problémy. Dnes se k vojákům dají většinou jen lidé z nižší socioekonomické vrstvy, mladistvé soicopathické typy (přijímací kritéria byla kvůli nízkým počtům snížena), a nebo prosťáčkové - často proti vůli svých rodičů... :-/

Jiří 23.7.2006 20:38

Re: K náboženské morálce paní Zajícové

Nic takového jako "židovsko- křesťanská" tradice neexistuje. A zároveň neexistuje žádná  "židovsko-křesťanská" civilizace.  Jinou věcí je, že by si někteří velmi přáli, aby něco takového vzniklo, ale podotýkám, že křesťané to rozhodně nejsou!

Andy 23.7.2006 20:30

Re: Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

ne, je třeba se chovat jako Beneš, aby mohl přijít Stalin.

karbous 23.7.2006 20:29

Re: Re: It is all about Syria and Iran STUPID

Jiri Janecek nepochybne citoval ackoliv to neuvedl. Ale vaše intelektuální kapacita omlouvá to, že jste to nepochopila.

drak 23.7.2006 20:27

Možná by to stálo za zamyšlení

Možná by stálo zamyslet se nad tím, že islámští radikálové, kteří se nebojí zemřít, protože za smrt v boji je údajně čeká ráj, by se mohli mnohem více obávat zmrzačení. Vzpomeneme-li na druhou světovou válku, zejména na bitvu o Británii, tak pro německé posádky bombardérů i stíhačů mělo mnohem větší demoralizační účinek, když se jejich bombardéry vracely z Británie značně poškozené a se zmrzačenými členy posádek na palubě. Bylo to mnohem horší nežli když se bombardér nevrátil vůbec. Něco podobného by asi platilo i na islámské radikály, protože pohled na někoho bez končetin a s popáleninami na cca 70% povrchu rozhodně povzbudí leda k čemu ale nástup do boje to opravdu není, protože ráj se v takovém případě asi nekoná a když přeci jen ano, tak s dlouhým a potupným odkladem. V zemích odkud pocházejí oni radikálové sociální systém či solidarita rozhodně nejsou valné a bude-li procento ošklivě zmrzačených značné, tak by mohli mít značné problému s rekrutováním další generace bojovníků...

Harpyje 23.7.2006 20:24

Re: Re: Re: Literatura k tematu

Pravděpodobně? To je velmi přesvědčivý důkaz. Já jsem pravděpodobně potomek Piktů, protože jsem zrzka a maluju si obličej.

Zuzana W 23.7.2006 20:15

Re: Re: It is all about Syria and Iran STUPID

Tak oni se v tom Seattlu divaji na Cechy jako na burany? To se podivejme.

Alex Juchelka 23.7.2006 20:05

Re: Re: Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

Unikají Vám souvislosti - Libanon byl Israelem okupován a Israel dodnes okupuje část libanonského území a vězní Libanonce, ne naopak...

Veronika 23.7.2006 20:01

Re: It is all about Syria and Iran STUPID

Jak to ze sem pisou pitomci co neumeji cesky ? Co tim USA v nicku chcete naznazit ? Ze jste neco vic nez Cech? Vy asi nepamatujete zname ceske prislovi, Jmena hloupych na vsech sloupych, no ale zrejme budete nejaky primitiv ktery se navic potrebuje chlubit jak zna dobre anglicky psat. Vsadim se ze kdyz promluvite nekde v tom Seattlu, tak kazdy pozna ze jste buran z Ceska.

jonáš 23.7.2006 19:59

Re: Re: Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

Ostatně, když spolu bojují arabové a židé, to maj vlastně antisemita i filosemita docela slušnej schizofrenickej problém, ne, doktore?8-o

A.S. Pergill 23.7.2006 19:54

Re: Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

Souhlas!

Jsem zvědavý na ten jekot, kdyby izraelské letectvo přejelo Bejrut tak, jak spojenci např. Drážďany.

manbitch 23.7.2006 19:47

Re: Dekuji pane Neumanne za vystiznou analyzu.

poslouchejte, clovece, jenom jsem probehl tim Neumanovym prispevkem; zrejme vse prevzal z MEMRI. Cituje pouze zasahy v Israeli, to, ze Libanon ma znicenou infrastrukturu, stovky mrtvych a zranenych, pul milionu uprchliku, cesty rozbombardovane, takze pomoc se ani k temto lidem nemuze dostat, neni analyza, ale self-serving propaganda. Pan Neuman by se mel stydet, pokud by analyzoval, vratil by se zpet 20 let a brutalni okupaci Libanu Israelem tehdy.

Clovece Nemane, an eye for an eye and the whole world is blind", rekl Gandhi. Stydte se, clovece, ze nedokazete dat dohromady objektivni zpravu.

Sarka 23.7.2006 19:40

Mate pravdu, Zuzano,

ja ten Vas prispevek nedocetla cely. MOc pospicham (vedro) a blbe sem cetla. Mea culpa. Ted uz ale prepinam :-)

manbitch 23.7.2006 19:37

Re: Na Iran a Syriji - s Israelem za trvaly mir na strednim vychode

i the U.S. Senate approved a resolution that supports Israel's position and barbaric actions in Gaza and Lebanon without even calling for self-restraint. The resolution also asked the American President George W. Bush to impose across-the-board diplomatic and economic sanctions on Tehran and Damascus

It was the House, not the Senata that voted overwhelmingly to support Israel. The resolution passed on 410-8 votes.

I doubt the US Senate would vote differently, though there is no need for the Senate since there's no issue to vote on. All  of them filthy prostitutes as politicians go everywhere. The American ones have more cloud though, bastard, and could influence dirrectly the whole globe. 

i The New York Times columnist Thomas Friedman ...otherwise known as the NYT whore. With Judith Miller close behind.Are you a copy&paste guy? Can't you put together something of your own, bro?

doktor 23.7.2006 19:28

Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

Gratuluji: Hitler, Stalin, a další, které uvádíte i neuvádíte, tedy jednali SPRÁVNĚ! Sieg heil!

doktor 23.7.2006 19:24

Re: Podpora Israele by US neni v nasem zajmu a je moralne WRONG

Obšírný rozbor izraelsko-palestinského konfliktu je česky v archivu Neviditelného psa - http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/clanky/2002/10/25142_1_35_0.html, nebo v angličtině na http://www.cactus48.com/truth.html.  Zajímavé historické úvahy jsou na Wikipedii. Jak se zdá, bible se (vědomě) mýlí, Arabové v sobě mají víc starožidovské krve než současní Židé, kteří možná ani nejsou Semité.

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 19:17

It is all about Syria and Iran STUPID

Graham Fuller, CIA: "buildup of domestic forces that now see Iran as inexorably at the center of the entire regional spider web".   "The mainstream is unfortunately grasping for coherent explanations, [and] the neo-con/hard right offers a fairly simple, self-serving vision on the cause of the problems, and their solution," Fuller said. Americans seem to be adopting the same policy they pursued to topple the former Iraqi leader Saddam Hussien, whom President Bush claimed, in the run up to March 2003 war on Iraq, is “the strategic domino whose fall would unleash a process of democratization, de-radicalization, moderation and modernization throughout the Middle East”.

What began as a “kidnapping of Israeli soldiers” by the Lebanese resistance movement Hezbollah is now being seen by some senior Bush administration officials as a golden chance to move on with the U.S. plan for the region that includes a far larger struggle with Iran and Syria, specially that the capture of the two Israeli soldiers came at a time of mounting tensions between the two Mideast powers and the West.

“We would be idiots if we believed it was only about the Israeli captives,” said Hazem Saghieh, a senior Lebanese columnist with the London-based Arabic newspaper Al-Hayat, told The Associated Press.

“The issue, at the end of the day, is all about Syria and Iran,” Saghieh added.

http://www.aljazeera.com/cgi-bin/review/article_full_story.asp?service_ID=11665

Alex Juchelka 23.7.2006 19:15

Re: Re: Pouze upřesnění Zuzano...

Jistěže si ničí smrt nepřeji.

Zuzana W 23.7.2006 19:12

Re: Pouze upřesnění Zuzano...

Docela strucne v jedne veticce to zde vyjadril Mysch.

Tak jsem si Vasi vetu vylozila, i kdyz nepopiratelne ta druhe cast mela znacny emotivni naboj a imho uplne v poradku nebyla ( ale verim, ze si ve skutecnosti si jako kazdy slusny clovek smrt jakychkloliv civilistu a deti zejmena neprejete, Alexi).  

EmilXX 23.7.2006 19:07

Američané, Britové a také Rusové bojovali proti Hitlerovi

ještě mnohem brutálněji, než Izrael proti Hizbaláhu. Počet civilních obětí šel do desítek tisíc i na vlastní straně. Přesto Francouzi, Belgičané a Holanďané vítali spojence a Pražané vítali Rudou armádu (neuvědomili si, že jeden okupant pouze nahradil druhého, což se prokázalo roku 1968).

Alex Juchelka 23.7.2006 19:05

Pouze upřesnění Zuzano...

Já si rozhodně nepřeju, aby umírali israelští civilisté. Ovšem pokud israelským občanům v drtivé většině připadá zcela nepřiměřená a barbarská reakce Israele na zajetí svých dvou vojáků přijatelná, nebo snad dokonce žádoucí, je značně nepoctivé protestovat proti kaťuším, které padají na jejich vlastní hlavy, poté, co Israel Libanon plošně napadl.

Disproporčnost vojenského zásahu nemůže být větší, jelikož v případě Israele se přece jedná o demokracii, kde jsou občané za svou vládu zodpovědni, kdežto Libanon je zřejmě, podle všech západních médií, demokracii jaksi neúplnou a podle Bushovy vlády je 'ovládán' Sýrií. To v mých očích činí libanonské civilisty zcela nezodpovědné za akce Hezbulah nebo své vlády a to, že je Israel přesto bombarduje je naprosto barbarský čin.

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 19:01

přichází Hitler, Stalin, Pol Pot, Samir, Bush, Olmer

pocitam chronologicky a podle poctu zavrazdenych a

jonáš 23.7.2006 18:58

Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

Jo, je třeba se chovat jako Stalin, protože jinak by moh přijít jinej Stalin 8-o

Jiri Janecek Seattle USA 23.7.2006 18:58

OSN chova jako impotentni strycek ktery se diva jak se to vsechno mele, tece krev, letaji vyrazene zuby, a on povazlive potrasa hlavou....

presne - kdyz chce Israelska jatka zastavit tak da USA veto - kazdy vi ze je to USA a Israel - ne OSN - kteri chteji v genocide Palestiny a ted Lebanonu pokracovat (dokud je neznicime - Bush, Rice, Bolton ..etc.)

Alex Juchelka 23.7.2006 18:56

Re: Je naprosto správné zabíjet VŠECHNY, kdo podporují

BTW, všiml jste si, že ten nový israelský ministr 'obrany' Amir Peretz (původem myslím z Maroka) vypadá trochu jako Stalin? ;-)

Alex Juchelka 23.7.2006 18:54

Re: A tady je dalsi!

Cynicky se přiznám, že můj cynismus by skončil okamžitě, kdyby USA přestaly israelský stát v jeho současné podobě dotovat a začaly by od něj vymáhat stejný standart mezinárodního chování, které vyžadujeme od jiných (to, že tyto standarty dnes sami nejvíce porušujeme, je věc jiná a nehodí se do této debaty...) ;-)