18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

BEZPEČNOST: „Spouštěcí drátek“ z Varšavy

Summit NATO byl úspěchem. Zvýšil kolektivní obranu jejího východního křídla, ale tím nejmírnějším způsobem. Posílil odstrašení Ruska, leč vůči Rusku způsobem nejtaktnějším.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 14.7.2016 13:51

Re: Jochu, ty máš mozek vypláchnutý dočista do čista,

Je mi líto, že vás v téhle věci zklamu, ale evidentní agresivitu a revanšismus, abych použil tohoto léta zneužívaného slova, nedokážu přehlížet. U Doněcka (i jinde) jsem viděl "dovolenkáře", čistě náhodou na dovolené i s tankem, útočící na ukrajinskou armádu. U Cchinvali pak rovnou ruskou armádu bez dovolenkové kamufláže.

F. Houžňák 14.7.2016 15:12

Míníte spící město Cchinvali, co ho Gruzínci

začali v noci bombardovat, civilista necivilista? A kde Rusové chytili Ukrajince-odstřelovače?

P. Mach 14.7.2016 21:05

CHtěl jsi říct

CHtěl jsi říct, když se Gruzínci snažili zabránit ostřelování s rusácké strany.

F. Houžňák 14.7.2016 8:40

Kdybys radši, Jochu, nelhal,

obyvatelé Krymu uplatnili svoje právo na sebeurčení v referendu, východní Ukrajina taktéž, a jediný, kdo tam začal okamžitě vraždit, byla kyjevská junta a její náckové podporovaní Obamou, EU a Schwarzenbergem.

P. Lenc 14.7.2016 8:54

Re: Kdybys radši, Jochu, nelhal,

A to opravdu myslíte vážně?

F. Houžňák 14.7.2016 11:20

No, ani ne tak já, jako

realita. Co já si myslím, je irrelevantní. Místo abych věřil propagandistickým žvástům, spoléhám se na to, co sám vidím a slyším.

V. Povolný 14.7.2016 11:59

Re: No, ani ne tak já, jako

Já také spoléhám na to, co vidím a slyším.

A já vidím a slyším, že nedůvěryhodnost referenda konaného na území okupovaném cizí armádou je evidentní. I když jsou stále takoví, co evidentní věci popírají.

A dále vidím a slyším, že jako první začaly zabíjet speciální jednotky v Kyjevě.

Tak nevím, pane Houžňák. Asi žijeme každý v nějaké jiné zemi.

P. Bures 14.7.2016 12:18

Re: No, ani ne tak já, jako

Inu Houžňák má hlavu dobrovolně strčenou do latríny ruské propagandy. Proto se spoléhá na to, co tam sám vidí a slyší.

F. Houžňák 14.7.2016 12:48

No, to je právě ten rozdíl, že vy zjevně vidíte to,

co vám propaganda předloží, a ještě máte radost, jak jste pěkně konformní. Jak si vzpomínám, oni "zelení mužíci", jak se jim tady přezdívalo, chránili obyvatele Krymu před přepadením lidmi, které bych nazval "kyjevská komanda" - už se vypravili na cestu, pamatujete? A jeden z nich už začal vraždit, pamatujete? Pamatujete taky na záběry obyvatelů Krymu stojících hodiny spořádaně ve frontách, aby mohli hlasovat? Viděl jste někde, že by je tam "okupační armáda" nějak naháněla? A povězte, jakpak kyjevská vláda potažmo junta vyšetřila ono střílení v Kyjevě? Jistě si vzpomenete, že nijak. Asi jste měl nějaké halucinace, když tvrdíte to, co tvrdíte. Obrázky neohrožených majdanců-odstřelovačů, tedy těch hodných - vašich spojenců - najdete lehce. A jakpak dopadlo vyšetřování oné hromadné vraždy na Rusech v Oděse, vzpomínáte si? Taky nijak. A tak bychom mohli pokračovat dlouho. Vy to máte dobré, za vašimi názory stojí celou svou vahou Obama, Juncker, Merkelová, Schwarzenberg, a spojené armádní a policejní sbory EU. Něco jako bolševici za Husáka.

J. Farda 14.7.2016 19:39

Re: No, to je právě ten rozdíl, že vy zjevně vidíte to,

Za Vámi, milý souhu Houžňáku, stojí slava Bogu (díky Bohu) síla celé svaté matičky Rusi, nazývající sama sebe s příkladnou skromností Třetím Římem, a jejího propagačního systému, nad jehož propracovaností a financováním by nebožtík neblahé paměti, autor systému stalinisty zdokonalený a putinovci úspěšně překonaný učitel bezostyšného lhaní, Dr. Joseph Goebbels, zblednul závistí. K případnému doplnění Vašich zdrojů doplňuji z pramene, který pravděpodobně nejspíš nečtete, doufám kompletní inspirativní seznam pro/ruských webů - http://neovlivni.cz/databaze-proruskeho-obsahu-od-a-z/ - k dalšímu zdokonalení přesvědčivosti Vaší argumentace a přeji Vám z nich průběžné čerpání obohacující inspirace, o niž se s námi čitáltěljami zde i nadále jistě rád budete dělit. A protože žiji nyčko v Milovicích, speciálně Vám a Vašim souputíkům posílám nostalgickou vzpomínku na staré zlaté časy. - https://www.youtube.com/watch?v=Zfu0tT6oKU0 - S pozdravem zdrávstvujtě Váš Farda! :-)

V. Kolman 14.7.2016 9:10

Re: Kdybys radši, Jochu, nelhal,

Netykat Houžňáku - netykat!!!

Vzpomínáte si Houžňáku, jak v době t.zv.: "socialismu" ve "svobodných" volbách "drtivě" vítězila KSČ, kterou tehdy "volilo" 99,9% obyvatel Československé socialistické federativní republiky??????

No a "svobodné" volby na Krymu pod hlavněmi ruských Kalašnikovů..........

P. Švejnoch 14.7.2016 9:25

Re: Kdybys radši, Jochu, nelhal,

To je pravda!!!

Mařka jasně říkala, že referendum na Krymu není směroplatný! :-)

P. Bures 14.7.2016 10:19

Re: Kdybys radši, Jochu, nelhal,

Jo, a jak reagovalo Rusko, když práva na sebeurčení využilo Čečensko? :-) Kolik se v Rusku dává let za podporu separatismu víš?

J. Farda 14.7.2016 10:48

Re: Kdybys radši, Jochu, nelhal,

Už je to tak, pilně zde diskutují i veleduchové exkluzivní squdry - Houžňákové, Zingové a spol., rádi obviňující jiné z neznalostní idiocie a lhaní. Čtěmež proto jejich příspěvky s přístupem felkuráta Katze velícího Švejkovi přivést vyhozeného věřitele. "Nečiníte dobře, Švejku," řekl polní kurát, "host do domu, Bůh do domu. Za dávných dob při hostinách dávali se obveselovati zrůdama. Přiveďte ho zpět, ať nás pobaví." Tito baviči asi netuší, že i oni skončí na smetišti dějin, kam jejich rudí ideologové posílali zahnívající imperialismus tak dlouho, až tam jejich ideologie skončila sama. To jsou dějinné paradoxy, soudruzi ..... :-)))

P. Bures 14.7.2016 12:20

Re: Kdybys radši, Jochu, nelhal,

Přesně tak. Je zábava je sledovat, jak tu hopsají a zvracejí kousky kremelských exkrementů. Něco tak podivného se často nevidí..

K. Frauknecht 14.7.2016 8:28

No, zase taková selanka to nebyla :-)))

Chce to i jiné zdroje:

http://www.nytimes.com/2016/07/09/world/europe/nato-unity-tested-by-russia-shows-some-cracks.html?_r=1

http://carnegieeurope.eu/strategiceurope/?fa=64048

http://www.euractiv.com/section/global-europe/news/merkel-offers-olive-branch-to-russia-ahead-of-nato-summit/

J. Kanioková 14.7.2016 18:50

:)))))))))))

B. Volarik 14.7.2016 5:32

Ukradli toho po roce 1945 víc.

Kromě značného kusu Polska také značný kus Československa (Podkarpatskou Ukrajinu).

F. Houžňák 14.7.2016 8:42

Hm, a kdypak asi Rusové tu Podkarpatskou Rus

a východní Polsko těm Čechoslovákům potažmo Slovákům a Polákům vrátí, co myslíte? Neměl byste napsat Putinovi, aby to okamžitě udělal?

I. Teren 14.7.2016 1:18

Neoconske sialenstvo

Ako by zareagovali USA, keby Rusi na mexickej stane v Tijuane v blizkosti namornej zakladne v San Diegu zacali umiestnovat tisicky svojich vojakov a stovky tankov ?

Celkom slusni vojenski odbornici tvrdia, ze NATO sa vyprokovat Rusko prave teraz. Toto na dozbrojenie a modernizaciu armady potrebuje este 2-3 roky. Ide o sfery vplivu, obchod.... zbytok su len keci.

B. Volarik 14.7.2016 5:34

Re: Neoconske sialenstvo

Pane Teren klídek...umisťování ruských vojsk do Tijuany není argument, to je nereálná blbost. Nicméně, když Kuba začala umisťovat svoje vojáky na Grenadu, Američané si tam na ně došlápli.

P. Švejnoch 14.7.2016 7:17

Re: Neoconske sialenstvo

Ano, umísťování ruských vojsk v Tijuaně není argument. Ale je to hypotéza, kterou stojí za to rozvinout, a skutečně popřemýšlet o tom, jaká by asi byla reakce USA na takovou dislokaci ruských vojsk. A soudný člověk musí připustit, že reakce USA by s největší pravděpodobností byla velmi podobná, ba stejná, jako je ta ruská v dnešní situaci.

Nedělám si žádné extra iluze o imperiální politice, která není o žádném bratření, ale o regionálních a globálních zájmech. A nedělám si žádné iluze o tom, že by Rusko nemělo své imperiální tendence.

Ale myslet si, že imperiální tendence má pouze Rusko, zatímco USA nás jen přišly chránit, protože jsme jim zkrátka tak nějak sympatičtí, to může opravdu jen hlupák. Obzvlášť v kontextu posledních cca 25 let (tedy doby existence RF), kdy na počet vojenských eskapád jednoznačně vítězí USA.

B. Volarik 14.7.2016 7:23

Re: Neoconske sialenstvo

́šmarjá, Mexiko a USA jsou spojenci. To je hypotéza asi jako kdyby Američané začali umisťovat svou armádu do Kazachstanu.

P. Švejnoch 14.7.2016 7:43

Re: Neoconske sialenstvo

A určitě jste pochopil smysl mého příspěvku? Nebo se hodláte vrtět na tom, že Mexico a USA jsou spojenci?

S. Rehulka 14.7.2016 8:38

Re: Neoconske sialenstvo

OK pane Švejnochu, zapomenme na to, že USA a Mexiko jsou ? nejsou ? spojenci, ale jsou sousedé, kteří USA zásobují nelegálními občany a kriminálníky. Ale o to opravdu nejde. Vaše přirovnání, ba i pana Terena, je chybné proto, že Ruská Federace a Mexiko NEJSOU SPOJENCI a tudíž umístění jednotek Ruské armády v Mexiku nemá opodstatnění. Na rozdíl od toho, všechny tři Baltické státy jsou PLNÝMI ČLENY obranného společenství NATO, tedy umístění jednotek NATO v Lotyšsku, Estonsku a Litvě má opodstatnění právě té, spojenecké domluvy. Ale myslím, že házím perle sviním, protože Vy na to pohlížíte tím svým proruským názorem. Škoda - tedy Vaše !

K. Frauknecht 14.7.2016 8:44

Re: Bohužel,

nepochopil jste. Anebo jen nechcete :-).

P. Mach 14.7.2016 21:03

Re: Bohužel,

Omyl, to pouze místním vylízaným volksrusákům nedochází, že o přítomnost jednotek USA řada zemí žádá, aby si tak zajistili bezpečnost. Naproti tomu z přítomnosti rusáků se každý stát osype. To za prvé. A za druhé, Mexiko je hloupý příklad. Rusáci, ryjou rypákem v zemi a jejich finance by vydržely udržovat jednotky v Mexiku cca 15 minut. Když se ten psychopat chávez neblahé paměti snažil koketovat s puťkou, tak se rusácko zmohlo tak akorát na to poslat do Caracasu jedny prolezlé necky, které se během plavby div nepotopily.

P. Kmoníček 14.7.2016 8:44

Re: Neoconske sialenstvo

Toto ale všem těm Švejnochům nelze vysvětlit.A počkejte až se vzbudí Šafránkové,Albrechtové,Rozsívalové a jiní Cyrilové.Debata potom nebude o obsahu a smyslu článku,ale o nadávkách.

P. Švejnoch 14.7.2016 8:58

Re: Neoconske sialenstvo

Nějak nevím, co je na mém názoru "proruského", drahý Svene Francisi Rehulko - mohl byste mi onu "proruskou" pasáž mého příspěvku ocitovat?

Protože takto vypadáte jako nálepkovač, a navíc nálepkovač - trouba, protože si do textu oponenta vkládáte jakési vlastní představy o jeho myšlenkách.

Qěcy: Žádný normální stát nemůže přejít bez reakce, rozmisťuje-li jeho potenciální protivník na hranicích svoje jednotky. A rétorika NATO je v této věci mnohem více konfrontační, než by bylo zdrávo, takže z pohledu nezaujatého pozorovatele jsou ruské kroky celkem pochopitelné.

Ale chápu - kdo nejásá nad "altruismem" USA (a jeho stafáže zvané NATO), ten musí nutně být Putinův agent... Svět některých Svenů je vážně úžasně prostinký... :-)

I. Schlägel 14.7.2016 10:04

Re: Neoconske sialenstvo

A co když je rozmisťování jednotek NATO právě tou obrannou reakcí před nevyzpytatelným Ruskem? Řekl bych, že sousedé Ruska mají opodstatněné právo na své obavy dané zejména historickou zkušeností. Tyto země chtěly vstoupit do NATO, nikdo je tam násilím netlačil ani je tam násilím neudržuje. Rusko stále disponuje dostatkem sovětské mentality. Ukazuje to dnes a denně ve všech sférách, i v těch, které nesouvisí přímo s vojenstvím.