16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
G. Pašek 27.6.2006 23:13

Cokoliv by USA udělala pro Maďarsko, to by dalo členům Waršavské smlouvy se semknout . . .

v jeden šik a rachejtle by lítaly . .  .to muselo shnít z uvnitř a padnout pod vlastní váhou . . . . kdokoliv myslí jinak, nechť si hlavu nechá vyšetřit . . .

Lea 27.6.2006 22:02

připomínka

Pane Doležale,slova Fraňka jste vytrhl z kontextu. Fraňka článek byl věnován energetice -SZ a stále rostoucí spotřebě bez ohledu na to,že všechno jednou dojde - i ty suroviny. Takového jednání bych se od vás nenadála. Předpokládám,že až bude jmenována vláda trojkoalice,vaše nervozita pomine.

pařez 27.6.2006 21:12

Já bych Indiány vyvinil

z odpovědnosti za současné poměry v jižní a střední Americe. Tradici diktátorských režimů tam vnesli spíš Španělé svou tvrdou diktátorskou politikou asimilace, která sice byla úspěšná v jakémsi zrovnoprávnění všech poddaných (zřejmě proto tam nejsou problémy s rasismem), ale vnesla tam onu nedemokratickou politickou kulturu. Zatímco na severu Ameriky se tento přístup neuplatnil - domorodé obyvatelstvo bylo považováno za nehodno i neschopno asimilace. Následkem toho byl sice uplatněn jakýsi tolerantní přístup, ale byla zakořeněna tradice nerovnosti mezi rasami, s níž se USA a Kanada potýkají dodnes.

Hawk 27.6.2006 20:58

Demise staré vlády

"Paroubkova vláda ovšem až do chvíle, kdy skončí ustavující schůze Poslanecké sněmovny, podat demisi nemusí a taky ji to nejspíš ani nenapadne"

ono jí ale v podstatě nic jiného nezbývá, že?

ok 27.6.2006 18:37

ctete Setona, ne Maye

Pane Dolezale, pokud se o Indianech chcete neco dozedet, nesmite, opravdu nesmite cist Maye. Existuje i seriozni literatura o Indianech :o)

Rada kmenu (obzvlaste ty na vychodnim pobrezi) splynula s belochy celkem bezbolestne. Indiani nejsou jen Siouxove, jak se zrejme zcela mylne domnivate. Hlavne ze mate jasno, koho mate a nemate rad :o) Jak vam pak mame verit v jinych zalezitostech, kdyz o Indianech jen amatersky plkate?

G. Pašek 27.6.2006 22:58

Re: ctete Setona, ne Maye

OK, já bejt tebou, tak bych nepoučoval s takovou autoritou o am. Indiánech . . . . . češi mají cikány, nu a my v USA máme Indiány. Pěkně líný  a tupí hajzlové . . . .

xtl 27.6.2006 15:14

některá opomenutí pana Doležala

Protože je třeba měřit stejným metrem, měl by pan Doležal svou úvahu k 23. červnu zřejmě doplnit. Považuje-li možnou Paroubkovu vládu s podporou alespoň jednoho lidovce či zeleného a tolerovanou komunisty za nemravnou, musí i vládu ODS podpořenou hlasem alespoň jednoho komunistického poslance prohlásit rovněž za nemravnou. Důsledkem je, že "všechny poslanecké mandáty jsou si rovny, ale některé si jsou rovnější", tedy jde o nedemokratické pohrdání hlasy voličů, kteří volí komunisty.

K islámským teroristům (pozn. z 26. června) pan Doležal opomněl zmínit podstatnou okolnost, a sice, že USA vyzbrojily a vybudovaly výcvikové tábory pro bojovníky za svobodu, kteří vedli válku proti sovětským okupačním vojskům v Afghanistánu.Kdysi oslavovaní hrdinní partyzáni byli pak po okupaci Afghanistánu americkými vojsky přejmenováni na teroristy, bez povšimnutí zůstal fakt, že jejich cíle a metody zůstaly po celou dobu stejné. Není pravda, že Rusové zaujali v konfliktu Západu s radikálním islámem blahovolný postoj, spíše je to naopak, stačí vzpomenout na čečenskou válku, k níž naopak blahovolný postoj zaujaly mnohé západní země. Pokud někteří lidé stále považují islámské radikály vraždící v Rusku či v Kosovu za hrdinné bojovníky za svobodu, zatímco vraždící například v Iráku či na Bali za teroristy, budou omlouvat násilí, které svými životy a majetky odnášejí především nezúčastnění lidé.

Pokud jde o americkou raketovou základnu na území ČR, pan Doležal se mýlí, jestliže tvrdí, že jde o záležitost otevřenou až po volbách. Ve skutečnosti se o této důležité informaci mluvilo před volbami, ovšem sdělovací prostředky, většinou orientované proamericky a předpovídající ODS drtivé vítězství, navíc rozšířením informace o překročení 5% preferencí sledující přetažení části levicově orientovaných voličů ke SZ, nechtěly tento problém šířeji přednést na veřejnosti, zřejmě z obavy, že by to mohlo snížit preference ODS a tím i očekávané zvýšení zisků zahraničního kapitálu, například výrobců leků.

Martin 27.6.2006 13:44

boží mlýny

Nemohu se ubránit poznámce o párování nemocného poslance: ODS ne že by to neučinila, ona  a to vskutku neučinila v případě havarovaného Cyrila Svobody, kterého museli kvůli tomu dovézt do sněmovny v krunýři. Holt, každá sprosťárna a arogance se vrací...

Ladislav N. 27.6.2006 14:09

Re: boží mlýny?

"Párování poslanců" je blbost. Když partaji chybí poslanec, její smůla. Má kandidovat na poslanecká místa zdravé občany. Jestli si partaj ve volbách nedokáže zajistit převahu voličských hlasů (nebo její převahu zlikviduje systémem nelineárního přidělování mandátů -  neplést s většinovými volbami jako u senátu), je to jen a jen její problém. Dohadovat se pak o tom, co kdy kdo nevypároval a proč je jenom zbytečné plácání....

Saša 27.6.2006 14:28

Souhlas.

Tzv. párování poslanců je nemravnost.

Co kdyby se vypárovali všichni a rozhodnutí by přijímali jen straniční předsedové?

hans hase 27.6.2006 14:48

Re: boží mlýny

Neda mi to nezopakovat mou reakci na demagogii s potlucenym Svobodou z predchozi diskuze.

V te konkretni situaci se jednalo o prehlasovavani veta - tudiz by Svobodovi zadne parovani nepomohlo!!! Koalice socanu, us a lidovcu tenkrat proste musela sehnat 101 hlasu, lhostejno, kolik by bylo ci nebylo pritomno poslancu opozice.

Neopakujte prosim tu hloupou demagogii.

Dekuji.

Jura Jurax 27.6.2006 16:10

Re: boží mlýny

Párování poslanců je kravinium. Poslanec je mimo jiného placen za to, aby seděl na zadku ve sněmovně a hlasoval. Když si to strana nedokáže zajistit, její problém. Nemocný či poraněný a vůbec jink hlasováníneschopný poslanec se může mandátu vzdát - a nastupuje náhradník.

vládík 27.6.2006 17:36

Re: boží mlýny

Teď by se mi párování hodilo. Ale stejně musím konstatovat, že je to jedna z největších nemravností sněmovny. Poslanci byli zvoleni, aby prosazovali zájmy svých voličů /ať s nimi souhlasíme, či nikoliv/ a ne proto, aby hráli divadlo o gentemanech.

Malý Aston 27.6.2006 13:29

Zásadně nesouhlasím!

Zásadně nesouhlasím s tím,že češi,poláci,maďaři,rumuni a bulhaři mohli nějakým způsobem nesouhlasit s komunistickým režimem.To je pohrdání těmito národy. V Jaltě a Teheránu došlo k novému dělení světa. Tyto národy byly prodány Stalinovi za pomoc proti boji s Japonskem. Jasně bylo stanoveno,kdo bude patřit pod vliv Sovětského svazu. A Stalin si tyto národy podmanil. Česká republika nebyla válečnými událostmi výrazně poškozena kromě Škodovky Plzeň.Ještě v roce 1952 jsme měli přibližně stejnou životní úroveň,měřeno v poválečných letech jako Rakousko. Jen díky ideologii komunismu jsme dnes tam kde jsme. A proto zásadně nesouhlasím,aby se komunisté ať jsou v ČSSD nebo KSČM znovu dostali k moci.Jejich ideologie je pořád stejná a nefunguje. Ti kteří podporují tuto ideologii, podporují zločinecký režim a schvalují popravu  paní Horákové,která byla popravena v rámci jejich ideologie,naprosté nesnášenlivosti s jinými názory než jsou názory bolševiků jak v ČSSD tak i KSČM.Dnes je tady máme zase. Bok po boku,rameno na rameni jdou sociální demokraté a komunisté pod vedením Paroubka a jeho šibalů zase po uchopení moci. Již několikráte v dějinách nám ukázali,čeho jsou schopni pro uchopení moci a dnes to zase prokazují.Kolik mrtvol nás ještě čeká?

Karel 27.6.2006 14:12

Re: Zásadně nesouhlasím!

Zásadně souhlasím s tímto komentářem s jednou vyjímkou. A ta platí pro všechny přiblblé uživatele přídomku šibalové. Žádní šibalové. Zloději, lupiči(daně),vrazi(životní prostředí, justice atd.) Takhle jemným výrazem zlehčovat a relativizovat jejich hnusnou odpornou ideologii, a ještě odpornější metody je naprosto špatně.

Malý Aston 27.6.2006 14:28

Re: Re: Zásadně nesouhlasím!

Souhlasím a opravuji. Jsou to zase ti samí vrazi a zloději jak v roce 1948.Znovu nás okrádají o daně,znovu chtějí aby všichni nic něměli jenom ideu vzdáleného blahobytu bez práce,znovu chtějí uchopit moc soudní a soudit ne dle zákonů ale dle své ideologie,znovu instalují do funkcí státní zástupce kteří konají dle jejich pokynů,zase je tu máme,zase porušují zákony a nic se neděje.

Saša 27.6.2006 14:30

Jo.

R^

asd 27.6.2006 14:32

Re: Re: Zásadně nesouhlasím!

No vidíte a já je volím! To asi nedělám dobře?

Malý Aston 27.6.2006 14:55

Re: Re: Re: Zásadně nesouhlasím!

Je otázka,zda volíte KSČM nebo volíte ČSSD.Pokud volíte KSČM tak Vám asi nevadí,že jsme tady 41 let něco budovali a pak jsme se podívali na západ a zjistili,že jsme také mohli žít jinak a to lépe.Ideologie je pěkná věc ale život máme jenom jeden. Ideologie KSČM se nezměnila,já jsem osobně od raného věku byl přesvědčován,že se mám dobře,lepší to ani nemůže být a pro své děti jsem stál frontu na pomeračně. V roce 1967 ještě před příchodem internacionální pomoci jsem měl možnost na pozvání vyjet do Francie a byl jsem vyléčen z toho zázraku socialismu. Oni komunisté vždy bojovali za dělníky ale nebylo to nikdy někde vidět. Pokud jste volil ČSSD,tak máte ideu,že stát má vše zajistit a pomáhat a pomáhat. To Vám neberu  a je spousta občanů,kterým to vyhovuje. Kolaborace ČSSD+KSČM pro uchopení moci  Vám nic dobrého nepřinese. Spolupráce s komunisty Vám jen uškodí. A´t dopadne povolební jednání jak dopadne,budou volby a to za 2 roky nebo za 4 roky. Doroste nová generace voličů,občané posoudí výhody programů pravicových stran a stran levicových a volby budou jen o jednom,vláda pravice nebo vláda komunistů. A ČSSD bude zařazena u občanů jako strana komunistická. Klidně počkejme,je to za pár roků.

Valach 27.6.2006 15:13

Re: Re: Re: Re: Zásadně nesouhlasím!

Tento názor jenom potvrzuje, že mít KSČM v parlamentu vyhovuje především ODS a lidovcům. Takový bezvadný klacek na mlácení celé levé části politického spektra (... když se to zrovna hodí), abys pohledal!!Kalousek a spousta jiných se díky nim výborně zviditelňují ... no uvidíme, jestli budou rudí konečně státotvorní a podpoří modro-černo-zelenou koalici ;-D

Jura Jurax 27.6.2006 16:15

Re: Re: Re: Re: Re: Zásadně nesouhlasím!

S prominutím kecáte - mít bolševika v parlamentu se hodí akorát socanům; jednak tvoří levicový team, druhak lze donekonečna otloukat pravici o hlavu, že něco prosadila i hlasy komunistů ...

kirast 27.6.2006 21:33

Re: Re: Zásadně nesouhlasím!

Š í l e n ý

I g n o r a n t

B l b e c

A s o c i á l

L e m p l

Jura Jurax 27.6.2006 16:12

Re: Zásadně nesouhlasím!

R^

Ladislav N. 27.6.2006 13:00

Re: Jura Jurax

Vy zřejmě žijete v přesvědčení, že Západ měl bránit Česko resp. Československý stát (?) až do poslední kapky vlastní krve, abychom se nemuseli bránit vlastními silami? To je myšlenka stejné úrovně, jako když si socialisté vymáhají "solidaritu" na úkor cizích peněženek... a rozhodnutí jejich majitelů. 8-o

Modrý pták 27.6.2006 13:01

Všechno nejlepší k svátku :-)))

Ladislav N. :-))) 27.6.2006 13:06

Re: Všechno nejlepší k svátku :-)))

Děkuji! ;-)

Malý Aston 27.6.2006 13:47

Mnichov

Mnichovská smlouva vycházela ze smlouvy o sebeurčení národů. Dle těchto principů došlo i k dělení Jugoslávie. Tento problém byl velmi závažný,protože dosažení zrušení této smlouvy od prvopočátku byl dlouhý proces. K čemu došlo v Mnichově,ty oblasti ve kterých převažovala národnost německá se chtěla připojit k Německu.V rámci mezinárodních smluv to bylo legitimní. Velká Britanie,Francie a přizvaná Itálie byla postavena před hotovou věc a po příjezdu domů je vítali jako zachránce míru. Žádná z těchto zemí nebyla ochotna bojovat společně s námi.Pokud by jsme bojovali tak ne jenom proti Německu ale i Francii a Velké Britanii,kteří dohodu podepsali.Co udělala Francie,když Němci okupovali Porůří,nic. Proč se máme cítit méněcení,když Francie kapitulovala a ještě souhlasila s rozdělením svého území? Kdo kolaboroval s Němci více,češi nebo francouzští občané?Naše jediná tragedie byla ta,že nás prodali ještě jednou  Stalinovi a ten tady prosadil naštěstí pro nás demokraticky vládu komunistů. A naši komunisté se činili,zavírali,vraždili,popravovali legálně i nelegálně.Pak nás zahnali za ostnatý drát a bylo vymalováno. A dnes jsou tady zase a společně s ČSSD,zase touží po moci a my zase sedíme a čumíme,co se tady sakra děje.

asd 27.6.2006 14:34

Re: Mnichov

Nepíše se "by jsme", ale "bychom"

Malý Aston! 27.6.2006 14:59

Re: Re: Mnichov

Omlouvám se, jsem z kraje kde se tak mluví a budu dávat pozor.Díky.

Puk 27.6.2006 18:31

Re: Re: Re: Mnichov

Nemusíte se omlouvat, příští rok budou obě verze správně česky :-)