4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 27.3.2007 17:41

Re: Re: Proboha!

Jenom to kouření bylo podivné? Jeho (kvalifikace - bývalý muzikant) články a debaty o klimatu snad byly méně raplé?

Vám nepřipadá podivný ten umanutý boj party v oboru nevzdělaných diletantů proti výsledkům mnohaleté práce tak velkého počtu lidí i odborných týmů po celém světě? To se všichni ti vědci, výzkumníci i univerzity opravdu spikli, aby si vydobyli granty a letenky na kongresy? To jako má být argumentace v polemice o odborném a vážném problému?

P.S.: EU - poslední Klausův příspěvek byl vlastně tak nějak (panto?)mimický. Skutečně mě rozesmálo, jak se tvářil na společné fotografii lídrů sedmadvacítky v Berlíně. Jako puchejř! Zatímco ostatní se usmívali nebo o to alespoň snažili. Jako kdyby nám chtěl sdělit: já jsem sem nechtěl, já se s nimi fotit musel. Asi ho tam holt nepoklepávali po ramenou, jaký je pašák. Možná tam dokonce byl pro smích a za ... Ach jo. Ale třeba za to fakt nemůže a potřebuje (vlastně potřebují) pomoc. ;-)

Pepa Jetel 27.3.2007 17:33

Re: Re: BOMBONE,

Píšete nesmysly. Regulace určitých věcí je nutná, v tom se nejspíš shodneme. Takže to, že podle vašeho názoru stát některé věci reguluje nesmyslně (s čímž souhlasím), neznamená, že by neměl regulovat už nic dalšího. Vždycky je třeba uvažovat nad konkrétním problémem, jestli jeho regulace přinese víc užitku než škody - ke škodě je třeba přičíst i omezení svobody regulací.

A teď ohledně kouření - kuřáci omezují svobodu nekuřáků (lidí, kteří nemají rádi kouření), pokud kouří v jejich přítomnosti. To je základ všeho a je jedno, jestli se to odehrává v kanceláři, v bytě nebo v restauraci. Pokud jsou kuřáci taková hovada a je jim to jedno, je možné přemýšlet o tom, jestli proti nim legislativně zasáhnout. Souhlasím s tím, že to není řešení ideální, ovšem žádné jiné neexistuje, a kdyby se kuřáci (nebo aspoň většina) chovali slušně a ohleduplně, nikdo by na zásah proti nim ani nepomyslel

Rudolf 27.3.2007 17:29

Když tak čtu tuhle diskuzi

napadá mě jedno: Proč spotřební daň z cigaret nejde na individuální účty zdravotního pojištění kuřáků? Mám dojem (po sečtení toho, co jsem na této dani zaplatil) , že by mě pan Pafko  pak na kolenou prosil, abych se u něj nechal léčit, přičemž na nekuřáky by z vysoka kašlal.

P.S. Ale já bych k Pafkovi nešel, Veškrnovi také málem pomohl do hrobu.

Rudolf 27.3.2007 17:17

Re: Re: BOMBONE,

Až se celá pokroková věrejnost rozhodne se jít utopit, budu se na to se zájmem dívat. Požádají-li mě o dodávku vody k tomu utopení, rád jim ji poskytnu.

Rudolf 27.3.2007 17:14

Re: Re: je mi lito

Nikdo mu ovšem nemůže přikázat, aby nekuřáky zaměstnával.

nepolitik 27.3.2007 16:52

Souhlasím s panem Jaklem v tom, že

každý majitel restaurace se může rozhodnout, zda se bude v jeho restauraci kouřit nebo nebude. Pouze by se měl chovat k těm, kteří chtějí do jeho restaurace vstoupit, že jde o restauraci kuřáckou. Takové restauraci se každý, komu kouření vadí vyhne. To snad by bylo možné vyžadovat i zákonem. Dále je druhá možnost jak omezit kouření v restauracích a to zákazem podávání jídel v prostorách, kde se kouří. To snad by nemohl nikdo hygienikům vyčítat, zvláště když dokáží bazírovat na pitomostechc do nebe volajících, např. bezdotykové vodovodní baterie ap.

Potom už by bylo jenom na majiteli restaurace, zda by chtěl také podávat jídla nebo mít pouze pivnici nebo nálevnu.

BOMBON 27.3.2007 16:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chirurg proti kouření, dělník pro kouření!

jestli si myslite, ze personal v restauraci nebo kavarne si vydela v praze osmicku cisteho, pak nevim, kdo je padly na hlavu.

AndyO 27.3.2007 16:39

Re: Proboha!

ha ha ha.

Mimochodem, co konkrétně máte na mysli ohledně EU a oteplování ?  To Jaklovo kouření bylo podivné, nevím, co ho raplo. Ovšem jinak fakt, že prezident nevykládá to, co bychom vykládali my, kdyby nás někdo poslouchal ještě není indikace k psychiatrickému záchrannému výjezdu.

BOMBON 27.3.2007 16:38

Re: Re: Re: Re: Re: Znovu demagogie v komentářích

ale stat prece nezakazuje pouze takove cinnosti.

kdyz si budu chtit slehnout heroin, kery si i sam vyrobim, budu zavreny a nikoho nebudu ohrozovat ani omezovat, valomi mi dvere a strci do diry.

vy to opravdu nevidite, ze to tak neni?

p_m 27.3.2007 16:36

Re: je mi lito

Aha, takže hygienické předpisy o kvalitě jídla apod. mají také platit pouze na ulici, ale ne už v restauraci?

A co argument, že zaměstnavatel musí zajistit zaměstnanci práci na nekuřáckém pracovišti?

BOMBON 27.3.2007 16:34

Re: BOMBONE,

ano, verim tomu, ze se najde dost lidi, kteri nebudou neco delat pouze proto, ze to tak delaji ostatni. verim tomu, ze i chytrejsi lide pochopi, ze nelze davat prostor kricicim dementum, ze ustoupit jim znamena nechat se od nich ovladnout.

nejde tady totiz o koureni (sam ho jako byvaly silny kurak nemam moc rad), jde tu o to, ze duo urednik+politik se nazastavi u male buzerace. neskonci to u tohoto. a ani to nenijenom o tomto. podivejte se, jak moc stat zasahuje do nasich zivotu, do veci, do kterych zasahovat nesmi. regulovany najem. zakaz domacich porodu.... uchylnost, ze pokud se hovori o danove reforme, nemluvi se o tom, co stat ma nebo nema delat, co si preji lide. diskuse se vede o tom, zda a jak lepe naplnit statni rozpocet. neni to perverzni?

verim tomu i proto, ze z dlouhodobeho hlediska je pro spolecnost nevyhoda, kdyz stat do techto veci zasahuje. lidi jsou totiz stale vic nespokojeni. a budto se k moci dostane zase nejaky hitler, stalin, mugabe nebo chaves, ktery "v zajmu.." a "jmenem..." neceho "vzneseneho" celouspolecnost na roky ci desetileti rozvrati, nebo spolecnost zacne tolik zaostavat, ze se situace stane neudrzitelnou a lidi vcas nakopou do riti ty, kteri si mysli, ze z titulu sve funkce a pristupu k monopolu statni moci mohou urcovat, jak ma jednotlivec zit.

a jestli se to nepovede, budu mit alespon pred odchodem ze sve vlasti, kterou mam rad, pocit, ze jsem udelal maximum. muzete si z toho delat legraci, ale myslim to naprosto vazne

Jiří K. 27.3.2007 15:51

Proboha!

Přečetl jsem si ten Jaklův článek a bohužel se mi jeví tak pitomý, že to snad pan tajemník nemohl myslet úplně vážně, případně nebyl právě zcela při smyslech.

Poslední dobou je takovýchto úletů od hradního pána i jeho personálu trochu moc (oteplování, EU, teď kouření), až si toho i ve světě počínají všímat a už nám to začíná dělat ostudu.

Takže bych panu Pafkovi doporučoval, aby kontaktoval kolegy, specializující se na duševní zdraví a doporučil jim vyslat na Hradčany záchranou expedici.

Pověst republiky za to stojí.

;-)

Xaver 82.117 27.3.2007 15:29

Souhlas

Evropan (original) 27.3.2007 15:20

BOMBONE,

Vy si fakt myslite, ze ausgerechnet Ceska republika zustane mimo celosvetovy trend ? Verite tomu ?

BOMBON 27.3.2007 15:20

Re: Re: Re: Znovu demagogie v komentářích

to je fakt jak dialog s prvokem...

jestli si majitel preje tolerovat to, ze mu mocite v bazenu, tkery pronajima i me, pak tam chodit nebudu. jestlize si to nepreje, kopne vas do riti a mne se omluvi.

tohle uz je faktys demence.

BOMBON 27.3.2007 15:16

Re: Teda jak tady dneska čtu příspěvky, tak opět žasnu.

nene, normalni je prece neprudit.

nikdo se nerodi s tim, ze by ihned rozkazoval okolnim lidem, co maji delat.

tony 27.3.2007 14:55

Re: Jakožto nekuřák

Opakovaný blud o účinku na hostinské se v žádné zemi se zákazem kouření nepotvrdil!

Evropan (original) 27.3.2007 14:37

Re: Jakožto nekuřák

Takze zadna svoboda, ale hlavne prachy ;-D;-D Inu špecifiká mistniho, nadherne zaostaleho lidu.

AndyO 27.3.2007 14:36

Re: Teda jak tady dneska čtu příspěvky, tak opět žasnu.

mimochodem, nerodíme se ani s klávesnicí a myší v ruce, ani oblečení, ani obutí.

Jinak, všechno to, co navrhujete je už dnes zákonem nařízeno- a všichni na to pečou, zjevně to málokdo ví.

Saša 27.3.2007 14:34

Jakožto nekuřák

protestuji proti buseraci kuřáků a pokusům zakázat kouření i na místech tradičně kuřáckých.

Nechci, aby někdo absurdně omezoval mé spoluobčany, když utrácejí své vlastní peníze a část z nich pak jde formou daní i v můj prospěch, pod záminkou, že si škodí a že ten či onen ví lépe než oni, co je pro ně dobré. Když takoví nesnášenliví lidé dosáhnou svého a zaženou kuřáky z hospod domů, rozhlédnou se kolem sebe a budou hledat, komu jinému by zase mohli něco jiného zakázat.

Jsou to totiž rození zakazovači. Někdy zakazují kouření, jindy muziku, jindy zase dlouhé vlasy a pak pro změnu holou hlavu, někdy zakazují džíny a jindy minisukně.... prostě je to taková jejich povahová úchylka. Dnes se zaměřují na kuřáky, příště se zaměří na mne.

Komu kouř v hospodách vadí, ať chodí do těch nekuřáckých.

Plošné zákazy kouření v hospodách mají devastující účinek na hostinské i na pivovary http://zdravi.dama.cz/clanek.php?d=6783

Jiří K. 27.3.2007 14:33

Re: Re: Od člověka .... i kdybyste to BOMBONe zopakoval třeba 100 krát

stále je to stejná pitomost a arogantní omezenost.

Dávno překonaná záležitost, alespoň v civilizované části světa.

Kajda 27.3.2007 14:07

Teda jak tady dneska čtu příspěvky, tak opět žasnu.

Normální je přece nekouřit. Kdyby kouření bylo normální, tak se rodíme s cigárem v hubě. Nevidím důvod, proč něco zakazovat. Pořád vymýšlíme co s kuřákama a co s nekuřákama.  Nechť jsou tedy všechny restaurace a veřejné instituce nekuřácké s tím, že v každém podniku bude kuřácký salónek. Chápu, že kuřáci mají absťák, když si nešlehnou, ale proč proto mám já čuchat smrad z cigaret? Každej kuřák by pak měl ještě vyfasovat na státní náklady smeták a lopatku a povinně každý týden zamést na ulicích vajgly. Stejně jako pejskaři musejí pod pohrůžkou pokuty uklízet po svých miláčcích lejna, měli by i kuřáci za podobných sankcí po sobě uklízet nedopalky. 

Arab. 27.3.2007 14:01

???

A co komouši ti neškodí?

Arab. 27.3.2007 13:57

???

Uzavírací doba-k smíchu.

Finrod Felagund 27.3.2007 13:56

Re: Re: Re: Re: Znovu demagogie v komentářích

Je rozdíl mezi škodlivou neřest pro sebe a pro nezúčastněné okolí.

Finrod Felagund 27.3.2007 13:49

Re: Re: Znovu demagogie v komentářích

Močíte do bazénu? Ne? Rád Vás někdy třeba v Radlicích potkám, vymočím se do bazénu a řeknu Vám, že to není explicitně zakázáno a tak co si stěžujete.... je to přeci veřejný prostor. Je to naprosto totéž.

Kajda 27.3.2007 13:49

Re: je mi lito

Nemáte pravdu. Pokud je restaurace v objektu, kde jsou byty a pokud tuto restauraci nemá odhlučněnou, je v pravomoci úřadu na základě stížnosti obyvatel zasáhnout. Stejné je to s obtěžováním např. cigaretovým kouřem nebo kuchyňským zápachem pokud není restaurace klimatizována.

AndyO 27.3.2007 13:28

Re: Re: Re: Cafra pustte me k tomu,

:-D jsem věděla že jsi pěkná drbna. napíšu.

Evropan (original) 27.3.2007 13:09

Re: Re: Cafra pustte me k tomu,

Psi se zrat nebudou, to je cervene maso ;-D O NT mi napis mail prosim to si nenecham ujit jsem celej zhavej

hodne neRath 27.3.2007 12:59

je mi lito

ale pan doktor jaksi mota 2 veci - uvnitr restaurace a v okoli... pokud je randal V restauraci jde o neco jineho, nez V okoli - pak je to na zasah uradu. S kourenim je to stejne - co je UVNITR je vec majitele - kazdy tam vstupuje dobrovolne.