28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

ÚVAHA: Zlo tryská z kříže

Ani během velikonoc, onoho důležitého svátku pro komunitu bibloidních ježíšistů, se Vladimír Putin a jeho sekretář pro věci náboženské patriarcha Kirill nerozhodli udělat mírovou pauzu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 26.4.2022 19:28

Ne. To je dalsi nesmysl z vasi dilny. Jezisovo uceni nikde neschvaluje zabijeni lidi. To vam chci rict. I pate bozi prikazani zni: "Nezabijes". Je mezi pritomnymi nekdo, kdo by panu Marakovi lepe nez ja vysvetlil, ze zabijeni lidi nema oporu v krestanske vire? Dekuji.

M. Mařák 26.4.2022 19:34

Ale jak je tedy možné, že ruský vrcholný vůdce ježíšistů, představitel Boha na zemi, to vraždění nejen schvaluje, ale dokonce i vnímá jako metafyzický boj světla s dekadencí?

Jak je možné, že mu celé Rusko naslouchá a vidí to stejně?

Jak je možné, že bratr vraždí bratra v masovém měřítku?

Víte to?

Já si myslím, že je buď ten Bůh bibloidů velký srandista a dělá si z lidí hodně drsnou legraci, nebo je to náboženství slepá cesta.

Nic, se mějte, mám teď dost věcí na práci, mix a mastering songu Keltia.

D. Laurencikova 26.4.2022 19:57

Cele Rusko? Cely 140 milionovy narod sestavajici ze 150 etnik vidi jako jeden muz vsechno presne tak, jako Kyril? To by byl zazrak! Jak je mozne, ze vy nic nechapete? Vy oravdu nic nechapete. Muze za to Odin? To bude asi take pekny srandista a udelal si z vas drsnou legraci....

Tim mixem a masteringen mate ted na mysli vytvareni hudby, ktera spis pripomina znecistovani zivotniho prostredi?

J. Brunner 26.4.2022 23:02

Vždyť je to jen popletená parodie na intelektuála. Ti uvěří kdejakému nesmyslu.

D. Laurencikova 27.4.2022 7:50

R^

H. Lukešová 26.4.2022 19:08

Otázkou, jaký je věroučný základ jakékoliv víry. U judaismu je to Tanach (Starý zákon) a ústní tradice (Talmud)...což jsou výroky rabínů, komentující Tanach, zejména pasáže z Tóry (Pěti Mojžíšových knih)....

U katolických křesťanů je asi základem víry celá Bible (Starý a Nový zákon) a katechismus? domýšlím se...

U protestantů je to asi jenom Bible a u pravoslavných, nevím...

Takže důležité jsou základní fundamenty, papež, patriarcha, rerverendi jsou jen lidé, mohou se protivit víře a těžce hřešit... Takže papež ani patriarcha se nerovnají křesťanství jako víře... I katolická Církev měla spousty zlých a špatných papežů...

Proto bych křesťanství a Ježíše jako takového neodsuzovala, Ježíš ani křesťanství nemůže za to, že ho "unášejí" zlí a špatní lidé, někdy zločinci... A to křesťanství má na svých rukou litry židovské krve, ale to zavinili zlí lidé, ne Ježíš ani křesťanství...

M. Mařák 26.4.2022 19:27

To je jako bych slyšel nějakého mohamedána, ti také všichni tvrdí, že jejich víra je vírou lásky, míru a tolerance.

D. Laurencikova 26.4.2022 19:31

Ano, to rikaji Mohamedani. Presto stoji v jejich Koranu - v jejich svate knize - v jejich navodu k pouziti daneho od boha, chcete-li - stovky pokynu k zabijeni a pronasledovani nevericich. Takovy je Islam! Je nadeje, ze vam to jednou dojde?

D. Laurencikova 26.4.2022 19:42

R^

P. Brich 26.4.2022 15:24

Alláh je mírumilovný, slitovný. Pan Mařák to musí vědět. Je suis Charlie, že pane Mařáku.

H. Lukešová 26.4.2022 15:41

Ovšem nabízí se otázka ke komu je vlastně Alláh slitovný? Jestli není slitovný jen k muslimům..., ale k ostatním lidem nemilosrdný... , což dokládají četné násilné teroristické útoky po celém světě.

D. Laurencikova 26.4.2022 16:52

Kdo se trochu zabyval islamem ten vi, ze se velka cast Koranu zabyva "nevericimi", z. zn. nemuslimy. Resp. licenim, jaci jsou to podlidi a jak je treba je nicit a jak strasneho trestu se jim od Allaha po smrti dostane. Az jim napr. ohen ci rozpaleny olej sezehne kuzi, tak jim naroste nova a cele to peklo zacne znovu.... ja byt muslimka, tak si kladu otazku, co je to za bozstvo, ktere dokaze byt tak neuveritelne krute. Ano Allah je milosrdny jenom k pravovernym muslimum. Nejvelkorysejsi je pak k tem tzv. islamistum (vyraz, ktery si vymysleli na Zapade, aby lidem vzali strach z islamu), kteri siri viru nasilim. Ti ziji presne podle navodu, tak jak zil prorok Mohamed, "nejdokonalejsi z lidi". "Islamismus ist das Herz des Islam" Islamismus je srdce islamu - to rekl mam dojem Hmed Abdel-Samad, nemecko-egyptsky politicky vedec a syn egyptskeho Imama. Ktery ma ostatne uz leta 24 hodin denne ochranku, aby ho ti mirumilovni muslimove nezabili.

H. Lukešová 26.4.2022 17:34

Přesně tak. Lépe bych to nenapsala. Včera jsem četla článek o tom, že se palestinský muftí modlil za vyhlazení Židů. Co je to za lidi, kteří se modlí za vyhlazování jakýchkoliv lidí? Tento článek o palestinském Muftím dám případně na nějaký tematický článek o Izraeli, až zde na NP bude...

To křesťanské modlitby byly a jsou jiné, ty se modlí za obrácení nekřesťanů (na křesťanství), byť se to komukoliv, kdo není křesťan, nemusí líbit, ale přece jenom to není výzva k smrti.

D. Laurencikova 26.4.2022 18:44

Vy asi myslite Amina el-Husseini, Jeruzalemskeho Muftiho, nejdulezitejsiho spojence nacionalsocialismu, ktery uz v roce 1933 vyjadril svoje velke sympatie k Hitlerovi v nadeji na penize a zbrane na boj proti Zionistum....

H. Lukešová 26.4.2022 18:48

Samozřejmě, že v minulostí byl to Amin el-Husseini, ale takoví milí chlapíci jsou i mezi současnými palestinskými věřícími..., tak jestli Vás zajímá text, tak zde je odkaz, v angličtině...

https://unitedwithisrael.org/palestinian-imam-calls-to-exterminate-jews-in-ramadan-prayer/

D. Laurencikova 26.4.2022 18:51

Pani Lukesova, ja takove chlapce vidam v Nemecku pri protiisraelskych demonstracich. To je bohuzel cim dal beznejsi. Jak rekl Karl Lagerfeld na adresu politiky Angely Merkelove: "Neni mozne, vybit miliony Zidu a pak pozvat do zeme miliony jejich uhlavnich nepratel, i kdyby mezi tim ubehly desitky let".

H. Lukešová 26.4.2022 18:59

A kolik Němci sypou miliard do teroristického molochu zvaného "Palestinská samospráva" a palestinských nevládních organizací, jednak napojené na teroristické organizace, prosazující bojkot Izraele a žaloby Izraele u mezinárodních organizací jako Mezinárodní trestní soud, OSN atd. a jednak provozující samotný krvavý terorismus.

Němci tvrdí, máme k vám Izraeli (Židům) zvláštní zodpovědnost, ale takto se přítel nechová, aby podporoval úhlavní smrtelné nepřátele....Němci mají holt židovský problém...

L. Kuča 26.4.2022 21:58

Jakékoliv peníze darované palestinské samosprávě jsou nejen vyhozené, ale přímo se to dá nazvat investicí do likvidace základů naší civilizace, ba dokonce, řeknu-li to nezaobaleně, jde o přímé ‘nakupování’ terorismu. A daňový poplatník neprotestuje. Už je patřičně zpracován na téma “ubohý, Izraelem utlačovaný palestinský lid”.

L. Kuča 26.4.2022 21:47

Ano, skvělá poznámka k věci.

D. Laurencikova 26.4.2022 16:58

R^

F. Zrcek 26.4.2022 14:51

Úvaha chybná, ta putinova svíčka za to nemůže. Ale moskevský patriarchát na to může dojet. Koneckonců, Ukrajinci se už trhli, jejich autokefálnost je uznaná a oba patriarchové se můžou vzájemně dávat do klatby.

A s tím, jak hluboce se svět odvrací od moskvy a moskalů, bych si na moskviče Kirilla určitě nevsadil.

V. Čermák 26.4.2022 16:37

Tak s tím od Ruska se "odvracejícím světem" jste to hodně netrefil. Odvrací se jen ta Pokrokářská, nicméně již za vrcholem a z výsluní ustupující Západní část světa vedená silně rozvrkočenými ( volebně, osobnostně, genderově, migrantsky ) USA. To část světa současně v růstu, tedy Čína, Indie, Jižní Amerika a Afrika, se k Rusku naopak přiklání, nebo spíše jsou k němu přikláněny zejména pokrytecky chytračícími USA...

D. Laurencikova 26.4.2022 16:58

Jak dopadne spolecnost rizena feministkami muzeme prave obdivovat ve Svedsku, o kterem uz se s jistotou da rict, ze je to "failed state".

J. Kostelanský 26.4.2022 14:32

Nejlepší na těchto lidech, co o křesťanství ví jen to, co četli v komunistických knížkách, je jejich uvažování. Vytvořili se nějakou - zcela mylnou představu - o tom, jak křesťané žijí a přemýšlejí, jak vnímají svět kolem sebe, jak jsou nemoderní atd. a pak se této vlastní představě smějí a současně ji odsuzují. Třešničkou na dortu je pak taková ta nevyřčena, ale myslená teze, že za vše zlé v naší civilizaci zlé mohou křesťané, a že pokrok v Evropě (v různých oblastech) nastal až tehdy, když po Francouzské revoluci byla moc Církve značně omezena. :-)

Já jim neupírám právo na tento názor, kterým si dokazují, jak jsou oni sami chytří a křesťané blbí a myšlením patřící do temného středověku. (Mimochodem středověk byl vše možné jen ne temním obdobím z hlediska poznávání světa. Např. prvně v známé historii lidstva se poznávání světa institucionalizovalo a vznikly první univerzity.)

Křesťanství je především o vnitřní svobodě. Vnitřně svobodný může člověk být paradoxně i ve vězení, jak to dokládají mnozí křesťané vězněni v 50. letech. Pokud někoho komunistické žaláře nezlomily, tak to většinou byli hluboce věřící křesťané.

A právě tato vnitřní svoboda je trnem v oku všech pokrokářů od Francouzské revoluce přes komunisty a nacisty až k současným liberálům. Ale kde jsou teď kromě liberálů všichni ti pokrokáři? I liberály ovšem čeká to samé - skončit na smetišti dějin jako výstraha pro budoucí generace.

V. Ochrana 26.4.2022 15:39

Děkuji, děkuji za reakci, pane Kostelanský. Pan autor chce napadat svou neslýchanou zlobou, urážkami a skoro až hulvátstvím jím samým vytvořené zlo.

M. Mařák 26.4.2022 17:57

To si mne pletete s Putinem a s tím jeho ježíšovcem patriarchou Kirillem, mám pocit, nebo co.

D. Laurencikova 27.4.2022 20:24

Ne, Putin je mozna bez skrupuli, ale v hlave to ma v poradku.

P. Pepax 26.4.2022 14:17

Článek autora je podivný hloupý výtvor, nicméně následná diskuze překonává veškeré očekávaní.

J. Jurax 26.4.2022 20:24

Souhlas 😉

L. Zídek 26.4.2022 13:32

Mařák volil Macrona, tedy výměnu původních obyvatel Francie za africké a podle toho se ubírá jeho myšlení. Jak prosté !