28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

ÚVAHA: Zlo tryská z kříže

Ani během velikonoc, onoho důležitého svátku pro komunitu bibloidních ježíšistů, se Vladimír Putin a jeho sekretář pro věci náboženské patriarcha Kirill nerozhodli udělat mírovou pauzu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 27.4.2022 20:26

Tak to je uplny gol! Podle vas je Rusko neco jako "Bozi stat" a Putin - jak uz to ve statech, kde politika je zaroven nabozenstvim - nejvyssi predstavitel cirkve. Gratuluji!

D. Laurencikova 27.4.2022 20:24

Ne, Putin je mozna bez skrupuli, ale v hlave to ma v poradku.

P. Krasny 27.4.2022 13:05

:-)

M. Mařák 27.4.2022 11:53

To běžte vysvětlit vůdci ježíšistů v Rusku Kirillovi.

I. Schlägel 27.4.2022 11:35

Odluka církve od státu je rozumné uspořádání. V Rusku doposud nerealizováno.

D. Laurencikova 27.4.2022 9:41

Nemecko hledalo take "Lebensraum pro nadrazenou, germanskou rasu"..... Takze, nemate tak docela nepravdu, pane Gutwirth. Naciste hajili ze sveho hlediska svoje "svate" zajmy. Nechapu, proc i vy pouhe konstatovani veci povazujete za jeji hodnoceni.

D. Laurencikova 27.4.2022 9:24

Ne, Nemecko chtelo predevsim "spasit svet" znicenim Zidu. "An den Juden wird ein Strafgericht vollzogen, das zwar barbarisch ist, dass sie aber vollkommen verdient haben. ..... Die Juden würden, wenn wir uns ihnen nicht erwähren würden, uns vernichten". (Joseph Goebbels).

Cesky: Na Zidech bude vykonan trestni soud, ktery je sice barbarsky, ale ktery si zcela zaslouzili.... Pokud se Zidum neubranime, znicili by oni nas". Vy znalce!

J. Gutvirth 27.4.2022 8:48

Ne.ecko byla Evropská velmoc a hájil jen svoje svaté zájmy Vy geopolitičko

D. Laurencikova 27.4.2022 8:03

Uplne zbytecne jste se rozcilil a hodil me kamsi do Fan-Clubu. Rusko je svetova velmoc a haji, stejne jako USA, svoje geopoliticke zajmy. To je jednoduche zjisteni, zadna nadsena podpora. Prostredky jsou v podstate stejne. Mam vyjmenovat vsechny americke valky, abyste si to uvedomil?

Versaillska smlouva skutecne polozila Nemecko na lopatky a tak se take mohlo stat, ze se k moci dostal extremista Hitler. To ze Putin povazuje rozpad SSSR za katastrofu, to mu ani nemuzete mit tak za zle, pokud volite strany, ktere Ceskou republiku dnes vedou do EUSSR. V Bruselu take vidi rozpad EU jako "nejvetsi katastrofu", jinak by nemohlo byt tak nesnadne, z tohoto "elitniho klubu" vystoupit, nemyslite? ;-)

D. Laurencikova 27.4.2022 7:53

Dekuji za kompliment, pane Farda. Nerozumel jste mi. Ja jsem pouze posvedstila motivy valky Ruska na Ukrajine, zatimco pan Marak to vidi jako valku nabozenskou.

D. Laurencikova 27.4.2022 7:50

R^

L. Netolická 27.4.2022 0:04

Pane Mařáku! Nerozumíte ani trochu křesťanství a P. Ježíši. Jeho slova - "Milujte bližního svého jako sebe samého, milujte i své nepřátele". Ježíš za nás zemřel potupnou a bolestivou smrtí, aby nás usmířil s Bohem Otcem. Bůh je LÁSKA a chce pro nás jen to nejlepší.

L. Netolická 26.4.2022 23:38

Pane autore článku, patriarcha Kirill poklonkuje Putinovi a schvalováním války jde proti Bohu. Nezabiješ je 5. Boží přikázání. Nevěřím, že Putin věří v Boha, nemohl by páchat taková zvěrstva. Oba jsou naprosto zvrácení.

V. Čermák 26.4.2022 23:06

Pan Mařák má Komplex z Křesťanství. Podobným způsobem Vytryskl již několikrát. Dlouho před Putinem a R-U válkou, za kterou se nyní schovává. Mnohokrát jsem mu již dříve doporučoval, aby se držel Větve svého Stromu, ale když On Musí.....;-DRv

J. Brunner 26.4.2022 23:02

Vždyť je to jen popletená parodie na intelektuála. Ti uvěří kdejakému nesmyslu.

V. Čermák 26.4.2022 23:01

Pane Slépko, nechte toho kvokání...;-D

F. Fousek 26.4.2022 22:31

Křesťanství nemá uctívat utrpení, i když to tak někdy bohužel vypadá, a určitě se najdou i křesťané "kteří to tak mají".

Jádrem křesťanství jsou Velikonoce, kdy neoslavujeme utrpení, ale vítězství Života nad smrtí. To, že Láska je silnější než smrt.

Můj výklad nebo spíš komentář ke Kristově oběti je samozřejmě pouze naprosto nedokonalou zkratkou. Trochu jej rozvádím ještě pod reakcí p. Breie na můj předchozí příspěvek. Tak abych se neopakoval, odkazuji Vás na něj.

F. Fousek 26.4.2022 22:11

I když to píšete na můj vkus poněkud hanlivě (či s všestranně čouhajícím pohrdáním), většině Vašeho sdělení dávám za pravdu. Ano, Bůh jistě nepotřebuje ani lidskou, ani božskou, nakonec vlastně žádnou oběť. Nakonec ani nepotřebuje abychom v něj věřili. Existuje nezávisle na naší víře či nevěře, oběti a víra jsou lidskou potřebou. Nicméně onu oběť podstoupil. Proč to udělal právě takto je i pro mě velká otázka. Podobně jako proč chtěl oběť Izáka po Abrahamovi.

Je těžké to chápat i s ohledem na to, že Bůh přebývá mimo čas a že je vševědoucí. Náš lidský pohled pak je, že ví co se stane dopředu, a že dějiny jsou již dopředu stanoveny. Jenže církev nauku o předurčení zavrhla už v prvních stoletích, a ani já ji nevyznávám.

Nakonec Krista zabili lidé, ne blesk z nebes. Byla to lidská volba - cena za svobodu, kterou dal Bůh člověku při stvoření. V každém případě měl Ježíš alternativní řešení: zjevit svou moc a sestoupit z kříže. Zatočit s těmi, kdo se mu postaví. Satisfakční teorie pak je, myslím, pouze snahou člověka toto tajemství víry popsat lidskými slovy (podobně jako můj pokus).

Abych to příliš nenatahoval, skončím slovy písně K. Kryla Děkuji: "...pro touhu po kráse... děkuji za ošklivost", která pěkně vystihuje jaký smysl pro člověka mají různé nepříjemnosti (doporučuji vyhledat celý text, či poslech).

P. Krasny 26.4.2022 22:00

Teda pane vachmajstr, vy jste hlava!

L. Kuča 26.4.2022 21:58

Jakékoliv peníze darované palestinské samosprávě jsou nejen vyhozené, ale přímo se to dá nazvat investicí do likvidace základů naší civilizace, ba dokonce, řeknu-li to nezaobaleně, jde o přímé ‘nakupování’ terorismu. A daňový poplatník neprotestuje. Už je patřičně zpracován na téma “ubohý, Izraelem utlačovaný palestinský lid”.

L. Kuča 26.4.2022 21:47

Ano, skvělá poznámka k věci.

J. Farda 26.4.2022 21:35

Doufám, že ta zločinecká stvůra Puťpuťpúťa, co tolik zuřil nad odstraňovámím památníků svého zločineckého předchůdce Uljanova vulgo Lenina, tvůrce Ukrajiny, dostane po tomhle minimálně srdeční, event. epileptický záchvat! Rv https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/rusko-ukrajina-kyjev-sousosi-odstraneni_2204261930_bko

Ś. Svobodová 26.4.2022 21:35

Zlo netryská z kříže, ale z hlav lidí, pane Mařáku. A vůbec nepochybuji, že všichni do jednoho ve své hlavě vedli a vedou oprávněné války, stejně jako každý agresor. Ostatně Putin je toho zářným příkladem. Myslíte že písmeno Z na ruských tancích, notabene psané latinkou, je jen tak náhodně vybrané označení? Stejně jako Hitlerova svastika znamenala sílu, moc a štěstí, pentagram Rudé armády ochranu a duchovní sílu, tak prapůvodní symbolika a název písmena zet = zajin, čili boj za návrat duchovního světla.

J. Farda 26.4.2022 20:41

Revanšistické zájmy jako byla ty Hitlerovy, paní s krásným vlasem Laurenčíková - Hitler vyřvával o Wersailleském diktátu ožebračujícím Deutsches Reich a m.j. o Wersailleském zmetku jménem Československo, Púťpúťpúťa vyřvává o největší geografické katastrofě století a neexistující Ukrajině - a oba v touze po revanši (latinsky se tomu říká restitutio in integrum) vyrazili tu dějinnou nespravedlnost vojenskou agresí vyzmizíkovat - a oba přitom vraždí lidi a jak vidno, patříte též do jeho fanklubu! Rv

J. Jurax 26.4.2022 20:24

Souhlas 😉

D. Laurencikova 26.4.2022 19:57

Cele Rusko? Cely 140 milionovy narod sestavajici ze 150 etnik vidi jako jeden muz vsechno presne tak, jako Kyril? To by byl zazrak! Jak je mozne, ze vy nic nechapete? Vy oravdu nic nechapete. Muze za to Odin? To bude asi take pekny srandista a udelal si z vas drsnou legraci....

Tim mixem a masteringen mate ted na mysli vytvareni hudby, ktera spis pripomina znecistovani zivotniho prostredi?

F. Navrátil 26.4.2022 19:49

Wolfsangel byl nejen znakem divize SS Das Reich, ale také znakem nacistické teroristické organizace Werwolf (Vlkodlak), zřízené říšským vůdcem SS Himlerem. Račte si vybrat, kdo je pro nacbatalion Azov vzorem.

D. Laurencikova 26.4.2022 19:43

Rusko haji svoje geograficko-mocenske a bezpecnostni zajmy. Naslouchate jedine vy.

D. Laurencikova 26.4.2022 19:42

R^

M. Mařák 26.4.2022 19:34

Ale jak je tedy možné, že ruský vrcholný vůdce ježíšistů, představitel Boha na zemi, to vraždění nejen schvaluje, ale dokonce i vnímá jako metafyzický boj světla s dekadencí?

Jak je možné, že mu celé Rusko naslouchá a vidí to stejně?

Jak je možné, že bratr vraždí bratra v masovém měřítku?

Víte to?

Já si myslím, že je buď ten Bůh bibloidů velký srandista a dělá si z lidí hodně drsnou legraci, nebo je to náboženství slepá cesta.

Nic, se mějte, mám teď dost věcí na práci, mix a mastering songu Keltia.