1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MoRek 11.2.2010 15:31

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

Nepotřebuji poučení, ale možnost napat ti prdel, abys procitnul z germánského snu.

čtenář 11.2.2010 15:35

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

Potřebuješ náležitého poučení jako sůl !

MoRek 11.2.2010 15:52

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

Neříkej poučení, myslíš-li sudetoněmeckou propagandu.

Jakub S. 11.2.2010 15:58

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

Zřezat potřebuje. Ale to se mělo v dětství.

MoRek 11.2.2010 16:08

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

Zřezat potřebuješ ty, alespoň by tě to lhaní a hraní divadla na chvíli přešlo.

Mirek F. 11.2.2010 16:05

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

Aha, takže za války to není zločin, nýbrž folklór.  

Harry 11.2.2010 15:30

Re: Po odpískání války německou kapitulací neměl nikdo právo k nějakému mordování,

To by bylo moc hezke gesto, trebas by to trochu napravilo dojem jak se Rusove chovali v Nemecku, kdyz ho dobyvali - a opravnene. Tam se s nimi neparali vubec a tezko se jim divit. Ted jsou to jenom kecicky krasoduchu, co v zivote nebyli ve valce a ted rozdavaji moudra co mel kdo kdy delat.

Jens 11.2.2010 14:43

Každý národ má svou lůzu

Už jsem to dnes ráno napsal a musím ještě jednou:

Ve všech národech bez rozdílu kontinentů žije určité procento lidí slušných a jako protipól jisté procento totálního lidského odpadu. Ti druzí vždycky vítají diktaturu, násilí a primitivní bezprávnost. A my Češi, Moraváci, atd. ... nejsme (bohužel) o nic lepší či horší než ostatní... Je třeba si to pouze už konečně čestně přiznat.

Řádění zbolševizovaných rudých gard po válce bylo stejným zvěrstvem, jako jakékoliv "fungování" v oddílech SS. Stejné nízké pudy, stejný primitivismus a totožná ideologie. Oni, nebo jejich potomci jsou tu ještě mezi námi stále. Tak výsledek novoborské "kauzy" není až tak moc překvapivý.

Jenda 11.2.2010 14:54

Re: Každý národ má svou lůzu

Nebylo. Rude gardy fungovaly velice kratce a bez podpory statu.

Jakub S. 11.2.2010 16:11

Re: Každý národ má svou lůzu

Tak!! Precizně, jasně, jednoznačně shrnuto, Jendo, uznání!! - Historik

Pete Brich 11.2.2010 14:57

Máte divnou logiku, Jensi. V. Havel to přiznal za nás všechny a nikdo proti tomu nic nenamítal, i když by bylo proč.

Odpovědí "ukřivděných" bylo navalte prachy!

Jinak, co se týká potomků, co po nich chcete? Jste si jist, že v rodokmenu nemáte žádného vraha?

PB

3směsi 11.2.2010 14:42

Naše hrobka

K tématu "právo na hrob" bych jen chtěla připomenout, že hrobka Kinských patří dle našich soudců všemu našemu lidu.

R.J. 11.2.2010 15:00

Re: Naše hrobka

Moudře soudruzi a soudružky soudcové rozhodli, jak říká Falmr a Roko, lid nade vše.To by tak hrálo, aby nějakej buržujohrabě chtěl svojí hrobku. Tak jedině cepem mezi voči, od pracujícího lidu může dostat. Kozinu nám  pověsili a chtěj hrobku, že se nestyděj, ještě že máme bdělé soudce. Lidové.

Katr 11.2.2010 14:39

Dnes dobré

pane Doležal.Čeští urrávlastenci s obvyklou pivní pěnou u huby vedou srdnaté řeči.:-)

Pete Brich 11.2.2010 13:57

Pan Doležal už je zas ve své oblíbené nekrofilii.

Měl by též připomenout, že o milionech lidí jejich příbuzní nevědí kde a jak skončili. Ví se jen, že to bylo rukou ýbrmenše nebo za jejího podstatného přispění. Někteří v hromadném hrobě, po některých zbyl jen popel, po většině nezbylo nic. Kdo s čím zachází, tím také schází.

PB

Piha 11.2.2010 14:03

Re: Pan Doležal už je zas ve své oblíbené nekrofilii.

Oni jedinci tak nějak lépe vyniknou než miliony, to je známé.

ceskej Honza 11.2.2010 14:07

kdo s cím zachází, tím také schází

mám tomu rozumet tak, ze vsichni vrazi z Rudých Gard meli být spravedlive potrestáni, ba také pomuceni a zabiti?

V tom s vámi souhlasím! Je videt, ze máte smysl pro spravedlnost a dobré srdce!

Mirek F. 11.2.2010 14:10

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

No a proč ne? Třeba já osobně bych proti potrestání zločinců z RG vůbec nic neměl a jsem přesvědčen, že málokdo by s tím měl problém.

R.J. 11.2.2010 14:22

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

No vidíte, o tom se vede debata. Po 60 letech. Včetně konsekvencí z ní vyplývajících, z nichž jedna je i uznání , že Československý stát se zachoval svinsky , neboť tyto mrzké činy popouzel, schvaloval, nezabránil jim, řádně nevyšetřoval a amnestoval je.  

Andy 11.2.2010 14:37

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

no to se holt dneska nedá už nic dělat. Německé vrahy mých předků také nikdo nezatkl, nesoudil a neodsoudil. Dokonce je ani nikdo nehledal, Německo při pátrání nespolupracovalo. Kde mají hrob mí příbuzní také nevím a nikdy se to nedozvím. Já se s tím vyrovnala a nevidím v tom důvod k nenávisti vůči Němcům. Očekávám, že stejně se zachovají i Němci vůči vrahům z Československa. Je to naštěstí už pryč, i když jak zde čtu "Pavla" a podobné, tak je mi jasné, že do budoucna není možné doufat, že fanatici už vymřeli. Je zjevné, z koho se rekrutovali spolupracovníci SS a rabovacích, vraždících band v pohraničí.

Co se komunistů týče, ti se stále snaží urvat podíl na moci a proto je třeba proti nim brojit stále a pořád, dokud neskončí jako ti staří náckové- v opovržení nebo v  hrobě, jen jako vzpomínka na hnusné časy.

NevericiTomas 11.2.2010 14:46

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

Tak

R.J. 11.2.2010 14:53

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

 Máte pravdu Andy , nikdo nehledal náckovské vrahouny druhého - třetího řádu a většina jich ušla trestu, bohužel. Ale to bylo zase zapřičiněno bolševikem, tehdejší jejich rozpínavou politikou, proto spojenci byli na nácky druhého řádu mírní, smutné, ale je to tak. Ale vadí mě, že ČS stát se zachoval hnusně , stáhl nás do stejné morální kategorie, kde jsou bolševici a nacisti. Nakonec , následná léta dokázala, čeho jsme také schopni, pro změnu na vlastních lidech, skončilo to až v 89. Takže do toho amorálního humusu asi patříme právem.

Andy 11.2.2010 15:03

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

to je nepřípustné. Oceňuji váš názor, že mám pravdu ( podle vás třeba částečně), naprosto odmítám nějaké zařazení mezi amorální humus. Já také o Němcích nepíšu jako o amorálním humusu. Pokud bych to měla akceptovat, tak jedině za podmínek že jako národ půjdem a vyvraždíme pár desítek milionů Němců, Rusů, Ukrajinců, Kazachů a co já vím koho ještě, všichni Češi s tím budou dobrovolně souhlasit a budou to podporovat. Kolektivní vina národů je největší obhajoba světových válek. Vždyť se na to podívejte, pro Doležala byla druhá světová jen odsun, na zbytek kašle. Právě do tohoto se necháváte zatáhnout a to se mi nelíbí.

R.J. 11.2.2010 15:40

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

 Tak to není Andy. O zvěrstvech nacistů není třeba diskutovat, to je jasnější než facka, také to nikdo nepopírá, nepředělává. O jejich zvěrstvech zde můžu psát hodiny, taktéž o bolševických zvěrstvech. Ale proč sem do diskuze o našem chování po válce, neustále jak malý kluci pořád někteří na omluvu tahají zvěrstva z války, které dělali náckové. Jakoby tím chtěli omlouvat pozdější chování nás. Uplatnění kolektivní viny, jako spravedlnost, to je prostě zvěrstvo další, a je jedno kdo ho dělá a z jakých pohnutek.  Jinak, Vy si myslíte že Leopoldov,Mírov, Vojna ,Rovnost a další bolševické koncentráky, je něco za co se nemusíme do hlouby duše stydět a zpytovat svědomí ? A všiměte si, zase tu máme kolektivní vinu, pouze jinak uplatňovanou, již né rasově, nebo národnostně, ale tentokrát třídně. Vidíte tu hrůznou souvislost s poválečným uplatněním kolektivní viny? Za dva roky je to tu v novém "kabátě". Tentokrát jsou mučeni a vražděni  třídní nepřátelé. mnohdy stejnými, kteří se podíleli na zvěrstvech za nácků a potom při odsunu. Takže asi tak ve stručnosti. Jo, ještě něco, víte že Komunistickou stranou od jejího založení po 89 rok prošlo asi 8 milionů našich, bohužel, spoluobčanů ? To jen k té amorálnosti, s níž tak nesouhlasíte.

Andy 11.2.2010 15:54

Re: kdo s cím zachází, tím také schází

děláte si ze mne legraci? Zde u tohoto článku jsem jasně vyjádřila svůj názor na komunisty a jejich osud, kdybyste to zatím jako komentátor, který se zde občas se mnou potkal nepostřehl.

Zvěrstva z války jako omluva? Spíš jako vysvětlení, proč k tomu došlo. Protože, a to nepopřete, nepřišli zlé gardy do klidné osady, kde všichni pospolu spokojeně v míru žili, ale do místa, které bylo součástí právě těch válečných zvěrstev. Bez nich by žádní vojáci ČS armády ani zlí gardisti nic nedělali, maximálně doma v kasárnách dělali rajony.  Následky bez příčiny nemůžete ani obhajovat, ani odsouzet.

A to je přesně to, co Doležalovi vyčítám- naprosto jednostranné prezentování. Je to nesmírně sprosté.  

Pete Brich 11.2.2010 15:03

Jste flagelantem z vymytého mozku nebo od přirození, R.J.?

Na rozdíl od ostatních okupovaných národů jediní Češi nepostavili ani jednu jednotku SS. A jediní Češi se odvážili odprásknout svého ochránce, takto jednoho z deseti nejvyšších pohlavárů 3.říše.

PB

čtenář 11.2.2010 15:16

Re: Jste flagelantem z vymytého mozku nebo od přirození, R.J.?

To nevytvořili, to je fakt. Ale zase vytvořili oddíly rabovacíxh gardistů a demokraticky si zvolili komunisty v roce 1946. Čímž pěkně vyšplouchli Slováky, kteří tou dobou horovali pro Demokratickou stranu.

Mirek F. 11.2.2010 15:25

Re: Jste flagelantem z vymytého mozku nebo od přirození, R.J.?

Komunisti v českých zemích - 40%, na Slovensku 30%. Rozdíl jak stehno. Krom toho, nebýt Československa, tak je Slovensko součástí rudého bloku hned od roku 1945, stejně jako sousední Maďarsko a Polsko, kde nebyl žádný důvod k prokomunistickým sympatiím.  A že by v ostatních státech nevznikaly v poválečném chaosu podobné rabovací skupiny, tomu snad nevěříte ani vy.

čtenář 11.2.2010 15:29

Re: Jste flagelantem z vymytého mozku nebo od přirození, R.J.?

Typicky české pábení.

Jenda 11.2.2010 16:00

Re: Jste flagelantem z vymytého mozku nebo od přirození, R.J.?

Typicky ctenarova reakce.