Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
TAK MĚ NAPADLO: Nával na okreskách
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Mard 23.10.2006 13:31Re: Re: pravice která Holt asi dle jeho nicku je jeho myšlení hodně meandrovité |
Jura Jurax 23.10.2006 15:57Re: Re: Re: pravice která Máte recht - soudruh je sice blbý, ale má správné sociální citění, aby na něj zbylo ... |
meandr 23.10.2006 16:37podivné je myšlení příznivcu ods kteří sedí po celý život ve funkcích,nepochopili co znamená reakce nabídky na poptávku a cosi od s tolu rozhodují apřerozdělují. A to bohužel u většiny politiků tak je (nemluvě o jejich časté komunistické minulosti- Topolánek se svými politickými úlety na vojenském gymnáziu je volavka, stejně jako "disident" Bublan byl na vnitru). Stádo policajtů, zvrhlíků a úředníků co touží jenom po bmw ve skutečnosti rozhoduje. |
meandr 23.10.2006 16:33Re: Re: pravice která není součástí rozpočtu ale stát za její tunely dává záruky. Takže platí všichni v daních. |
herdekbabka 23.10.2006 10:03pane Vileta - neblbněte lidem hlavy- alespoň v místních volbách to zvyšující se procento nezávislých v různých sdruženích - to vzalo ČSSD hlasy. Zaplať pánbů - že lidi začínají myslet a volí ty co něco dokázali a ne tzv. profesionální politiky všech barev a schopnosti převlékání. Volí lidi co znají - a snad nastane doba - kdy bude platit odbornost a nikoliv partajnictví. Do té doby to budeme muset vydržet. Nějak. Akorát pisálkům vašeho typu pak sklapne, protže už nebudete moci oblbovat lidi, kteří pokud někoho neznají - řeknou si - co kdyby. Ale na starostu a radní, kteří se o vesnici či město starají - tak lehko neoblbnete. No a ještě - lidi už dost zapoměli na to jak nadávali, když vládla ODS - čas ledacos zhojil - ale připomenou si .....je to věčný kolotoč a bude dokud tam budou sedět ti samí co v začátku let devadesátých - |
Rudolf 23.10.2006 10:31Herdekbabko, plácáš Zastupitele v obci o 400 obyvatelích snad znáš. V obci o 10 000 obyv. je nedokážeš ani vyjmenovat. A o členech parlamentu víš jenom to, co sis přečetla v novinách. Takže i ona volba "po známosti" není vlastně ničím jiným, než volbou těch, o kterých ti snad něco řekli. Z obce o 400 obyvatelích stát ale neuděláš. |
qwert 23.10.2006 10:48Re: Herdekbabko, plácáš no, ale pokud by ta obec o 400 lidech mohla vydávat vlastní posčtovní známky, dost možná by si tím zajistila přijem lepší než ze státního rozpočtu. Stačilo by uspokojit globální poptávku filatelistů. |
Jura Jurax 23.10.2006 16:00Re: Herdekbabko, plácáš No a taky nezřídka všelicí nezávislí taky nic nedokázali - akorát jsou nezávislí (jako druhdy Železný a Bobo) ... |
herdekbabka 23.10.2006 19:09Re: Herdekbabko, plácáš.... ani bych neřekla - každé město je svým způsobem vesnice a stejně se nic neutaji. Vždyť i v tom větším - někde pracujete, někde bydlíte, tak porůznu putujete z obvodu do obvodu - stačí se koukat a sledovat jak se ve kterém obvodě či celek stará - a to mluví o všem. Jinak - opravdu stačí sledovat co se děje - a když se eventuelně poptáte - obrázek si můžete udělat sami. |
qwe 23.10.2006 9:10Nejsme první země, která to zavádí. Jaké s tím jsou zkušenosti jinde, resp. jak tyto problémy řešili? |
Rudolf 23.10.2006 9:48Re: Nejsme první země, která to zavádí. Vcelku jednoduché. Doprava a tudíž také zboží je dražší, stát má více peněz na rozhazování. Žádná doprava neubyla. Ostatně ani v Česku se doprava nesníží , dálkové trasy po Evropě jsou dány více než 2000 let a pocuchala je jen železná opona. |
nosál 23.10.2006 12:26Re: Nejsme první země, která to zavádí. Zkušenosti jsou tyto: Francie- dálnice od jihu jen pro osobáky, náklaďáky jedou po bývalých státních silnicích. Německo: Kamiony potkáte i na úplných okreskách,kde dřív nebyly. Závěrem: tato debilita a lhaní,jak je průjezd kaminony špatný- ve skutečnosti lze na něm zásadně vydělat - povede k tomu, že náklaďáky ucpou bývalé státní silnice . A zboží zdraží, protože stát si ukradne "mýtné" . A u nás, pod prapúorem ztelených , nebudopu žádné další silnice, ani ekonomický rozvoj odlehlých území... |
Jura Jurax 23.10.2006 16:02Re: Re: Nejsme první země, která to zavádí. Jojo - a přitom perspaktivní mýtné přes satelit by mohlo lehce zpoplatnit nejen okresky, ale i polní cesty - ovšem naši politikové jako obyčejně neomylně zvolili tu horší možnost ... |
deda 23.10.2006 9:05lidé volí: především pohodlí a lehké živobytí (hlavně ti leniví). To bylo, jest a bude. Je jen tragédie, že jich "vyspělá socialistická společnost" vychovala takové množství. |
gerontusinza 23.10.2006 12:22Dědo a vy znáte někoho kdo by pro sebe volil pot, krev a slzy.?Re: lidé volí: Já ne. Jen v Praze je spousta těch, kteří si myslí že se jich to netýká, a očekávají výše uvedené pro tzv. socky. Jenže ve své omezenosti neuvědomují, že velká většina těchto socek (protože bude malé přerozdělování) se dostane za práh chudoby a přestanou mít jakékoli jiné požadavky, jen se nakrmit. Následně tito pánové zjistí, že tyto socky budou následně doplněny jimi co do počtu a časem i co do kvality. Jenže pak se to špatně obrací a říká se tomu krize. Podívejte se jak padá teď venkov, stejně jako byla zničena struktura průmyslu v této zemi. A to je to, co nás čeká ať se nám to líbí nebo ne. |
Mard 23.10.2006 13:35Re: Dědo a vy znáte někoho kdo by pro sebe volil pot, krev a slzy.?Re: lidé volí: Když někdo, kdo by mohl pracovat a najít si práci, se snaží ze všech sil, aby práci nedostal, tak je asi něco někde blbě. Stát je na parazity moc hodný a proto mu nezbývají paníze tam, kde je to potřebné. Peníze přidělované svazům starajícím se o postižené, rok od roku klesají. Příkladem budiž Svaz Invalidů, nebo Svaz Sluchově postižených. |
brok 23.10.2006 8:49Jsou chudí protože volí socialisty nebo volí socialisty protože jsou chudí. Nemyslím si, že takto položená otázka má reálnou odpověď. Chudí volí socialisty, protože pokud je to možné je budou socialisté živit zadarmo. Jsou však chudí, protože volí socialisty a z socialisty řízené společnosti odcházejí „plátci“. Rychle a nevratně. Sociální smír je rovnováha mezi těmi, kteří do sociálního systému přispívají a těmi, kteří z něj berou. Jak ubývá plátců, klesá možnost přispívat a příjemci se bouří. Socialisté zvýší těm zbývajícím přispívajícím daně a ti budou ve větší míře odcházet. Systém je zavírající se spirála a nemá řešení. Navíc jestliže je již hodně „rozvinutý socialismus“ je řešení velice bolestné pro plátce i příjemce. Jenže plátci mohou odejít a tak odmítnout se na řešení podílet. Socialismus nefunguje z principu a musí (v otevřeném systému) vždy končit bankrotem. Společnost se vyvíjí od kolektivismu k individualismu a kmenový systém (všichni se dělí o všechno) už často nefunguje ani uvnitř rodiny. |
asd 23.10.2006 9:07Re: Jsou chudí protože volí socialisty nebo volí socialisty protože jsou chudí. Nojo, Lennon si taky myslel, bůhvíjak neni chytrej, když se kvůli velkejm daním v GB odstěhoval do USA. |
Rudolf 23.10.2006 9:41Re: Re: asd 09.07. Kde ho zavraždil někdo, kdo si myslel, že se bezpracně může podílet na jeho slávě. Lidské blbosti nejsou hranice překážkou. |
brok 23.10.2006 10:01Re: Re: Jsou chudí protože volí socialisty nebo volí socialisty protože jsou chudí. Odpusťe, nechápu souvislost. Zavraždili ho proto, že odešel z GB? Zavraždili ho proto, že platil nižší daně? Zavraždili ho proto, že žil v USA? Odešel z GB, aby neplatil vysoké daně na zbytečné sociální podpory. Souvislost s jeho vraždou nevidím. Nebo jste měl na mysli nějakou jinou souvislost? |
hodne neRath 23.10.2006 7:57citat WSCH... "kapitalismus ma nevyhodu - nerovnomerne rozdeleni bohatstvi... socialismu ma vyhodu - rovnomerne rozdeleni bidy". |
Pumprdent 23.10.2006 6:52Co bylo dřív, slepice nebo vejce? Odpověď Rádia Jerevan: Dřív bylo všechno! |
Alča 23.10.2006 6:44Stěmi kamiony je to jednoduché vezměme si příklad ze Slovenska. A co s týče voleb: u nás jsme volil jen do zastupitelstva a já volila jednotlivce podle jejich charakteru a schopností, nikoliv stranické příslušnosti. |
J.G. Pašek 23.10.2006 6:01Pane Vileto, ano, majitelé kamiónů mají všude po světě pověst držgrešle . . . . až skřípají. Pokud čas z bodu A do bodu B nezabere mnohem více času, budou používat silnice bez mýtného a tak ušetřit . . . . . . a vybírat si čas cestovat, který jim vyhovuje. Jediné co může tomu zabránit je zákaz takové silnice pro kamióny použít, a když ano, tak pouze pro dovoz zboží do místního obchodu či podniku a hajdy zpět nejkratší cestou na placenou dálnici . . . . . a vysoké pokuty zákon dodržovat. |
L 23.10.2006 8:28Jako na vojne Myslim si, ze by se vyplatilo jeste rozsirit rady fizlu, kteri by to vsechno kontrolovali. Jenze fizlovei musi byt vzdycky tri. Takze nejlepsi by byla kombinace na jeden kamion ctyri jeden by ridil a tri fizlaci by to kontrolovali. Tenkrat se rozbila lampa a zbyla jenom zarovka. Majora to hrozne rozcililo, protoze na holou zarovku by se mohl mohl dostat benzin a zpusobit pozar. Proto zakazal v kasarnach pouzivat varice, takze si vojaci museli delat varice ze ziletek, ktere pouzivali je jako elektrody, kdyz k nim predtim pripojili hole draty vedouci k zasuvce. Major mel pro vojaky vzdy nebyvala a netusena prekvapeni. |
qwert 23.10.2006 10:35Re: Jako na vojne na co řady fízlů??? na to stačí místní referendum a udělat na silnici takovou šikanu, že skrze ní 25 dlouhý kamion prostě neprojede!!! Opět kladu otázku, jak velká musí být veřejnost, aby mohla prosazovat tzv. veřejný zájem. Veřejný zájem soukromého autodopravce z Bruselu, který vozí zboží z Německa do Ruska není v ČR žádným veřejným zájmem!!! |
Ladislav N. 23.10.2006 10:57Re: nesmysl Plácáte blbosti a nedokážete definovat ani pojem "veřejný zájem"... Soukromý autodopravce má nějaký "veřejný zájem"? |
J. G. Pašek 23.10.2006 19:41Prdlajs, stačí tam na ně vlétnout 2x - 3x za měsíc a 100 tisícová pokuta . . . . oni si to řidiči kamiónů "tichou poštou" mezi sebou sdělí rychlostí zvuku, že jezdit kudy nesmí se nevyplácí a je secsakramentsky drahé . . . . . každý poslouchá peníze . . . . |
Clayton 23.10.2006 3:37S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky Autor v článku uvádí, že kamion ujede 7300 km navíc a ušetří 236 520 Kč. Pokud uvažujeme, že náklady na provoz kamionu se budou pohybovat kolem 15 Kč/km (nejsem odborník, ale myslím si, že moc daleko od pravdy nebudu), cca 110 000 Kč z rozdílu je pryč. K tomu připočteme prodloužení přepravy a každý podnikatel ví, že čas jsou peníze, nesmíme zapomenout ani to, že spotřeba oproti rovnoměrné jízdě po dálnici stoupne - dejme tomu o 10%, tj. náklady se zvýší o dalších 55 000 Kč... Myslím si, že ta cena mýta je poměrně dobře propočítaná a na okresky mnoho kamionů nepřivede. |
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 23.10.2006 5:18Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky Rad bych sdilel vas optimizmus, ale kdyz se podivam kolem sebe, tak vidim spoustu kamionu "Franta Vonasek - preprava". Takovy Vonasek ma ten kamion jeden nebo dva a rozhodne nebyva v situaci, ze by zakazky musel odrikat. On ma dejme tomu na kazdy vsedni den jednu cestu Plzen-Praha, nasmlouvano na 1 rok dopredu. Myslite, ze ta pulhodina navic mu bude vadit, kdyz muze usetrit statisice za rok? A takovi "aviatici" (ridici Avie) ty na dalnici uz tezko nekdo uvidi. |