27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 23.10.2006 6:47

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

jsem rád, že mnou ražený termín "aviatik" doznal plošného rozšíření. Tito sqělí mužové ve svých nádherných strojích ničí moji nervovou soustavu při jízdě autem a dýchací aparát při cestě na kole. Holt přepnu větrací vzduch v autě na vnitřní oběh a na kole budu používat "cyklostezku", kterou občas upravuje cestářka Berounka pomocí povodňových turbulentních proudů. Patřičné kolo jsem již zakoupil.

Jack 23.10.2006 7:42

Re: Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Na D-FENSovi se objevilo ještě lepší jméno: KOTRBA ;o) King Of The Road - Blázen Aviatik

Václav 23.10.2006 8:17

Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Jen 10% navíc ve spotřebě, tak to setsakra přidejte. Zejména pokud je to jízda v členitém terénu, a na trase Plzeň - Praha té roviny moc nepotkáte. Tam se pěkně vlní i ta dálnice natož okresky. Při jízdě po okreskách navíc nejde jen o spotřebu. Motor celkově trpí víc než při rovnoměrném chodu na dálnici, véce zabrat dostává i spojka, převodovka, pneumatiky - bez nadsázky lze říci, že celé auto.

123 23.10.2006 8:26

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Jo, navíc za 15Kč bude jezdit tak ta Avie, u velkýho kamionu počítej s amortizací a šoférem aspoň dvojnásobek .. a servis je drahej a zákazník nečeká.

Rudolf 23.10.2006 10:21

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Když mám auto v operativním leasingu, tak je mi jeho stav po skončení leasigu za pr.... Takže Vaše námitky jsou mimo mísu. Navíc, nebude-li celoroční známka, tak pro kratší trasu je "okreska" mnohdy lepší, než dojíždět na placenou dálnici (ne vždy je totiž trasa "od začátku do konce " po dálnici kratší, neboť na tu dálnici je třeba se nějak dostat). A navíc, ty "okresky", které jdou souběžně s dálnicí, jsou bývalými silnicemi I. třídy (byť po dostavbě dálnic byly přeznačeny na II. třídu a převedeny ze státu na kraj).

Václav 23.10.2006 14:16

Re: Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Ale nejsou. Právě ten leasing majitele nutí točit auto co nejvíce, takže se bude jen těžko hrkat po klikatých okreskách. Ztráta času a paliva je tam tak velká, že se vyplatí to mýtné. Jel jste někdy s kamionem? Já párkrát s kamarádem, když měl na začátku týdne cestu přes Prahu. Noční můra je potkat na normální silnici nějakou starou Avii nebo podobný křáp. Potáhnete se za ním kilometry a v každém stoupání poteče nafta po kanystrech.

bim 23.10.2006 8:46

Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Bohužel optimismus není na místě.Byl jste někdy autem ve Francii?Tam to přesně takto funguje.Dálnice s mýtnicemi vede souběžně se starou silnicí přes vesnice.Kudy jedou kamiony?Správně-přes vesnice.Proč se neumíme poučit?Desítky miliard za mýtný systém nám přinesou zhoršení života a pár korun zpět.Ach jo....

qwert 23.10.2006 10:39

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Proč jedou kamióny přes vesnice??? Protože stát (politická reprezentace) upředňostňuje zahraniční dopravce před místním obyvatelstvem. Jediný čistý způsob je zpoplatnit průjezdy každou obcí, nikoli průjezd dálnicí!!!

Ladislav N. 23.10.2006 10:53

Re: Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

...A současně zrušit spotřební daň z paliv a maziv, která u nafty a benzínu (spolu s DPH) tvoří nadpoloviční část maloobchodní ceny...;-)

Lapil 23.10.2006 11:02

Re: Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Tak TOHLE je blbost. Není rozdílu mezi zahraničním a domácím dopravcem a jejich vztahu k domácímu obyvatelstvu.

Ona se ta doprava ve skutečnosti nejspíš rozdělí - skutečně dálková pojede po dálnici (o kolik déle trvá Berlín - Vídeň po okreskách? Pár hodin určitě). Místní (desítky, možná tak do dvou stovek kilometrů) pojedou po vsích, protože ušetřené peníze jsou víc než půlhodina. Mně jako zákazníkovi je to spíš jedno, totiž jestli zaplatím víc za čas&benzín nebo za mýto.

;-);-);-)Taky mě napadlo, jestli to není zvlášť rafinovaný tah odborářů a socialistů - časově delší trasa znamená víc lidí za volantem a tudíž větší zaměstnanost.

Lapil 23.10.2006 11:05

Re: Re: Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Měl tam být jen jeden ksichtík, ale upadla mi ruka na klávesnici a přestalo být možné do zprávy zasahovat.

Jarka 23.10.2006 13:14

Re: Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Souhlas. Jeli jsme s kolegou v místech okolo Lyonu a říkám mu: to je úžasné, jak máte prázné dálnice. Vysvětlil mi, že mají vysoké mýtné a kde to jde, auta jezdí po souběžných silnicích.

Aleš Procháska 23.10.2006 12:29

Re: S tím návalem na okreskách bych to neviděl tak kriticky

Zajeďte se podívat do Španělska, tam teorie o zcela přetížených okreskách a zcela volných (protože dosti drahých) dálnicích dokonale funguje.

Ladislav N. 23.10.2006 1:03

Kdo chce peníze bez práce, volí socialisty.

Fuguje to jenom do určité hranice, dokud je závislých na penězích z daní ostatních málo. Když je jich moc, všechno se obrátí. Pak už "všichni okrádají všechny" a to je vlastně socialismus, jak jsme ho zažili do roku 1990. Končí to heslem "Kdo nekrade, okrádá vlastní rodinu..."

Auiam 23.10.2006 0:52

Chudí sou proto, že JSOU to socialisti.

Nevěřil byste, co dokáže příbuzenská plemenitba (omlouvám se za výraz z chovatelství, ale opravdu jsou v ČR obce, kde jsou víceméně všichni příbuzní, a není jich málo), případně alkohol v dětství. Jsou oblasti, kde se dodnes dává kojencům směs slivovice a medu, aby spali. Případně odvar z makovic.   

Vemte kolo a projeďte Sudety, Beskydy, Hostýnky, Bruntálsko, Vítkov. Pochopíte, proč tyto oblasti nikdy nebudou prosperovat. Je sebevražedná strategie utvrzovat tyto lidi v tom, že je bude věčně někdo živit. A že na to mají právo. Rozsah gheta vám vezme dech. Ti lidé jsou dlouhodobě na dávkách a přilepšují si občasnou prací na černo.

JoJo 23.10.2006 9:32

Re: Chudí sou proto, že JSOU to socialisti.

Vaše řešení po projížďce na kole?

Vladimir 23.10.2006 12:52

Re: Chudí sou proto, že JSOU to socialisti.

Pro pribuzenskou plementbu maji nasi sestiprsti svycarsti pratele zijici v horskych souteskach a mnozici se mezi sebou vyraz IN-BREEDING.

Vasi myslenku ze je duvodem proc nas tak nicej socani se mi libi.