10.6.2024 | Svátek má Gita


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dasulka 20.9.2006 5:40

Si myslí

Toto vše je pravda, ale bohužel si spousta lidí myslí, že se jich to nedotýká. Ale ať není pak pozdě !

Charlie 20.9.2006 7:40

Re: Si myslí

Až bude z věží svatovítského chrámu ječet mezuin, pak bude pozdě. Ale pravdoláskoplníci a uvědomělí pseudohumanisti budou stále kecat:   "My za nic nemůžeme, my to nevěděli, to se nedalo předpokládat, a v podstatě máme pravdu, to jsou jenom nedůležité výstřelky.....a musíme jejich kultůru akceptovat, a nakonec si za to můžeme sami, neměli jsme je dráždit, a jsme stejně jen rasisti a kolonialisti a dobře nám tak, a vůbec alláááhu akbááár!!!!."

Nejdřív musíme zlikvidovat pátou kolonu islámu, kolonu blbů!!!

Terry 20.9.2006 8:35

Re: Si myslí

V podobné diskusi jsem citoval známý vtip z filmu Sedm statečných, uvedený ve spojitosti s úvahou, jestli se bránit zlu a kdy:

Padá chlap z mrakodrapu a v každém poschodí ho slyšeli říkat: "Zatím je to dobrý, zatím je to dobrý..."

Petr Holubec 20.9.2006 3:21

souhlas

Naprosto mi mluvis z duse.  Usetril jsi mi spoustu psani. Diky

Josef 20.9.2006 3:03

článek je neuvěřitelná slátanina,

popsbíráné střípky skutečnosti. Porovnáváíní křesťanství, islámu a židovství neodpovídá pravdě. Charakteristika křesťanství jako odpouštění je scestná - co násilné prodsazování katolictví, svaté války, jezuité... Francouzská revoluce dopadla naprosto komicky.TAK BY BYLO MOŽNO POKRAČOVAT, ALE TEN ČLÁNEK ZA TO NESTOJÍ. aUTORA ODKAZUJI K ODBORNÉ LITERATUŘE, KTEROU ZŘEJMĚ NESTUDOVAL, JEN POSBÍRAL všelijaké drobty bůhví, kde.

čtenář 20.9.2006 6:37

Re: článek je neuvěřitelná slátanina,

Josef na Hrad !!! :-D:-D:-D

Mephisto 20.9.2006 7:35

Re: článek je neuvěřitelná slátanina,

Pepo, ty seš ale blb...

Zhnusený 20.9.2006 7:39

Podívej se a pak mudruj

některé islámské drobty jsou drsné

http://www.eportal.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=771

fojt123 20.9.2006 9:04

Re: článek je neuvěřitelná slátanina,

tak napiš lepší, pokud toho budeš schopen

Borek@Exil 20.9.2006 2:14

A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

Ale kdepak...to plati pro komunisty. Demokrate ziji dusledky Americke Revoluce a uspechu Demokracie.

Dusan Neumann 20.9.2006 2:41

Re: A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

to je hodně přitažené za vlasy (až pod guillotinu), francouzská revoluce nemá s odpouštěním nic společného, naopak, už svou trojslovnou proklamací se popírá sama - rovnostářství a organosované bratrství popírají samotný princip svobody. Je to americká revoluce, jež nepožrala své děti, která zdůrazněním, že jsme si navzájem všichni nějak nerovni, definovala princip individuální svobody a právo na úsilí o štěstí pak jako osobní zodpovědnost za individuální svobodu.

Kolektivistický Islám, stejně jako některé patriarchální křesťanské směry takto široce pojatou individální svobodu zavrhují

J.G. Pašek 20.9.2006 3:16

Re: Re: A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

Náš obecní historik Janeček tady na NP dával přednášku, že Francouzská revoluce předcházela Americkou revoluci a že Američani okupovali Severní Ameriku už před příjezdem Kolumbuse . . . který mimochodem nikdy do Severní Ameriky nepřiplul. Nejblíže kam se dostal byl jih Kuby a to si myslel že je v Indii .a tak pojmenoval domorodce s rudou kůží Indiáni . . . . já mám za to, že Francie se z té jejich Francouzské revoluce dosud nevzpamatovala. Když ta lůza vtrhla do Bastilského vězení osvobodit nevině králem stovky uvězněných lumpen proletariátu, co tam našli a osvobodili bylo 14 kasářů a vrahů. Toť vše.  Dodnes se ten den slaví ve Francii coby největší svátek . . . .

Hipik - pravicovy recidivista 20.9.2006 3:32

Re: Re: A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

ja osobne vidim hlavni rozdil v tom, jak se ktere nabozenstvi dokaze prizpusobit novym situacim. Jsem "neznaboh" proto, ze jsem cetl historii Evropy, ale musim priznat, ze se krestanstvi a potazmo katolicka cirkev dokazala se zmenami vyrovnat reformami. Na druhou stranu islam od sveho vzniku neprodelal jedinou reformu. Je to tudiz dogmatisticke uceni, jehoz prorokem se stal zlodej a vrah, ktery samozvolenim za proroka zrejme unikl sibenici. Znam asi 10 lidi z islamskeho sveta kteri jsou dnes krestane, nebot jejich rodice v dobach, kdy to nebylo jeste tak vyhrocene, beztrestne prestoupili. Dnes uz to nejde, mozna by prestoupilo vice lidi, nez se jejich nabozenskym fanatikum muze zdat. Rikam tomu Islamska inkvizice. A protoze jejich synove vyvoleni, byt rikaji, ze se jich strani, vyhlasili valku USA datem 9/11, musime si vybrat, kde chceme zit. Komu se libi islam, necht konvertuje, dokud je cas. Az zacne valka, budou i jim rezat hlavy, jako na videich na www.mosada.org

A.S.Pergill 20.9.2006 8:05

Re: Re: A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

Důsledkem francouzské revoluce byl Napoleonův občanský zákoník, který v té či oné podobě reflektují zákoníky prakticky všech civilizovaných zemí. Dokonce i v té Velké Británii, která s Napoleonem prakticky celou dobu jeho vlády válčila (a nakonec zorganizovala jeho smrt) už soudy nepřidělují vinu a výši trestu podle toho, která ze stran sporu je šlechticem.

Masakrování za francouzské revoluce bylo sice velice úděsné, ale byla to reakce na stav, který panoval předtím.

VLK 20.9.2006 12:09

Re: Re: Re: A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

Krome toho se diky francouzske revoluci rozsirily ideje narodnostniho statu, ktere jednak pomohly sjednotit Italii a Nemecko, jednak prinutily evropske panovniky odklonit se od absolutistickych monarchii k monarchiim konstitucnim.

Janus 20.9.2006 13:29

Re: Re: A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes.

Nerad bych se Vás dotkl, ale americká revoluce skončila posledním výstřelem občanské války ... :-/

Vodník 20.9.2006 1:21

Už první věta není pravda

Nejde o konflikt mezi islámskou a křesťanskou civilisací, nýbrž mezi tradičním světem, representovaným hlavně Islámem, a moderním sekulárním kdysikřesťanským světem. A nejde za tím o skutečný konflikt, ten se týká jen několika zločinců na straně Islámu a několika imperiálních armád a jejich pohůnků na straně modernismu.

Rovněž nesouhlasím s tím, že křesťanství a Islám mají spolu víc podobných bodů než s židovstvím. Islám je IMHO neskonale blíže židovství. "Křesťanství má Ježíše, který na sebe vzal všechny hříchy....Nic podobného islám nezná." Židovství také ne, to na Mesiáše teprve čeká.

"A díky odpuštění mohla křesťanská civilisace dospět k Velké francouzské revoluci, jejímiž důsledky žijeme dodnes" - nepožil autor hrst lysohlávek než tohle napsal??

Křesťanství mohlo dát vzniknout současnému evropskému světu bez Boha Nesmysl! Tomuto světu dalo vzniknout odpadení od křesťanství, které současný západní svět charakterisuje. Neboť nazývat ty burleskní persifláže ala Pat Robertson "křesťanstvím" je urážkou Krista, Církve a Ducha svatého! ;-€

Proto každý islámský útok na křesťanství je i útokem na evropský atheismus. Islám neútočí na nic. Nečetní fanatičtí muslimští zločinci neútočí na "křesťanství", nýbrž na odpadlictví a na křížácké pseudokřesťany ala Pat Robertson (pitomá luza útočí na vše, počínaje kostely a konče ambasádami). Toto a celý poslední odstavec článku je naprostý blábol, který hypothesu o požití lysohlávek činí velmi pravděpodobnou!

Jiri 20.9.2006 1:38

Re: Už první věta není pravda

Asi by bylo zbytecne se zaobirat tim , co jste prave pozrel vy, ale ta vase teze o male skupince islamskych fanatiku, kterou tak tvrdosijne protlacujete, je neuveritelna. Ma to priblizne tutez platnost jako tvrzeni, ze nacisticke Nemecko byla jenom mala skupinka fanatiku. Kdybyste prohlasil, ze se davy a davy Muslimu nechavaji fanatizovat malou skupinkou silencu, tak by to bylo o neco pravdepodobnejsi - porad jeste diskutabilni, ale pravdepodobnejsi. Ovsem ta vase tvrzeni, tak jak je podavate, jsou priblizne stejne nesmyslna, jako je muj vyse uvedeny priklad z nacistickeho Nemecka

Vodník 20.9.2006 1:44

Re: Re: Už první věta není pravda

Muslimů je miliarda. Dánské vlajky a ambasády pálilo pár set, ať nežeru tisíc muslimů, tj. pár milióntin. Papežův výrok jich tentokrát nasral (právem) většinu, ale agresivně se jich chová opět pár milióntin.

čtenář 20.9.2006 1:46

Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Což je vůbec neomlouvá. :-D

čtenář 20.9.2006 1:47

Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Což je vůbec neomlouvá. :-)

Vodník 20.9.2006 1:54

Re: Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Jistě! O to se snad nikdo ani nepokouší.

čtenář 20.9.2006 6:36

Re: Re: Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Ani se sám neomlouvá. :-)

Petr Holubec 20.9.2006 4:03

Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Netreba polemizovat s idiotem.

Petr Holubec 20.9.2006 4:47

Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Jak je mozne idiotovi vysvetlit ,ze agresivne se jich nechova nekolik miliontin, ale s tichou podporou prevazna  cast muslimu

LubosTX 20.9.2006 6:47

Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Proboha, Vodniku - PRAVEM? Cetl jste tu prednasku vubec? Jsem zasadni odpurce katolicke cirkve a jejiho "prednosty", ale jeho posledni prednaska byla intelektualne zajimava, filosoficky ladena a pohravala si s daleko vice myslenkami nez jen s onim citatem. BYLA TO PREDNASKA URCENA PRO PAR TEOLOGU/FILOSOFU V AUDITORIU. Svetove muslimstvo to opet vyuzilo jako zaminku, protoze jeho "valecni stvaci" primitivum nakukali, ze "papez urazil islam". - Jinak vase nazory jsou velmi, velmi ... rekneme lysohlavko-nestandardni, abych drzel psychotropni  linii zde jiz naznacenou ...

Vodník 20.9.2006 8:20

Re: Re: Re: Re: Už první věta není pravda

Vy byste si v tom horlení měl položit otázku, jak se tento nešťastný výrok, určený uším několika theologů, dostal takovou rychlostí na (muslimskou) věřejnost. Kdo a v čím zájmu se o to postaral?

No jestli spojování křesťanského odpuštění s krvavou francouzskou revolucí není projevem halucinogenního stavu mysli, pak se, ano, k tomuto stavu mysli musím nutně přihlásit sám!

VLK 20.9.2006 12:00

Re: Re: Re: Re: Re: Už první věta není pravda

A vy byste na tuto otazku dokazal rozumne odpovedet?

Ja mam dve odpovedi. Ta k muslimum vice privetiva: Nejaky stejne potrhly mulikulti jako vy. Ta pravdepodobnejsi: Cekali na to v urcitych musulmanskych kruzich uz delsi dobu, v dobe vyroci 9/11 a jeho silne medializovane cesty do Nemecka mu doslova viseli na jazyku a kdyz konecne rekl neco, co se dalo jakz takz pouzit pro jejich cile, vzbourili cely islamsky svet.

Vy reknete, ze je to jen hrstka lidi. Jenomze tyto musulmanske kruhy jsou jejich intelektualni, politickou a nabozenskou elitou. A ostatni je poslouchaji a nasleduji. V tom je ten problem.

Petr Holubec 20.9.2006 3:27

Re: Už první věta není pravda

Nebudu psat vic nez pouha dve slova : TUPY IDIOTE