21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Buvol 4.3.2009 11:24

Re: Smíření

Pan Doležal má tak maximálně zásluhy za zhoršování česko-německých vztahů ..... ty totiž nabourává!

Buvol 4.3.2009 11:21

Re: Rodiče mi říkávali,

Oni ti Němci jsou čistotní jenom na svým .. Když ale jedou do Čech, nestyděj se vzít sebou odpadky a pohodit je někde u nás u silnice nebo v lese ....

Merlebach 4.3.2009 11:20

Smíření

Konstrukce Vašich závěrů vypadá na první pohled logicky, ale odstraníme-li z první části totální dezinterpretaci Doležalových názorů a citace slov, která nikdy neřekl a nenapsal, zhroutí se jako domeček z karet. Smíření není možné na základě sudetoněmeckých lží, ale ani na základě českého většinového vztahu k odsunu a k dekretům jakožto k posvátným kravám. Nesmírnou zásluhou Bohumila Doležala je, že tento vztah nabourává. Považuji jeho myšlenky (které nemají s tím, co o nich píše pan Vlk, vůbec nic společného) za zatím nejlepší příspěvek k formulaci historické pravdy, na jejímž základě lze dosáhnout shody a smíření. Nebudou-li ji sudetští ochotni přijmout, nebudeme s tím moci nic dělat. Zatím jsou ale na tahu obě strany.

Pete Brich 4.3.2009 11:19

Ještě přebíráte pytle s odpadky, co jako humanitární pomoc Němci pohazovali po našich pohraničních lesích a škarpách

nebo už si myslí, že nás nasytili?:-(

PB

plašmuška 4.3.2009 11:16

Re: neinformovaný Vlk - jako vždy!

Turistický ruch....přijedou se podívat, jak jim to opravujem, přece po 89 nebylo o co stát!! Docela se jim to začíná líbit a probouzí se hamižnost v závoji láska k rodné hroudě.-..

Petr Benes 4.3.2009 11:14

Re: K.H.Frank

on taky byl zodpovedny za vyrobu pro risi a 10 000 pracovnich sil by bylo poznat.:-P

Petr Benes 4.3.2009 11:13

Re: Vlk generalizuje

je to tak, ale prave Landsmannschfat je nejvic slyset. ale je v nem jen mala cast sudetskych Nemcu. zakladajicimi cleny Landsmannschaftu byli vyznamni clenove NSDAP a tak spousta sudetskych Nemcu s nima nechtela mit nic spolecneho. to je taky vysvetleni, proc je Landsmannschaft tak proticesky a agresivni. proste holt porad maji obraz svateho Adolfa doma nad posteli.:-P

Pišta 4.3.2009 11:09

Re: Viděl jsem dokument z koncentráku,

Ale právě u plynových komor je to pravda. To co tam stojí bylo postaveno až po válce. Všechno organizoval Himmler, který nařizoval "jménem vůdce" Nikdy nikomu nedal písemný příkaz. Plány asi mít museli, protože bez nich by to nešlo postavit, ale patrně je potom zničili. Nátura nenátura.Himmler to těm zasvěceným podával jako "tajemsví, které si  musí vzít každý z nich do hrobu" jménem budoucnosti.

Pete Brich 4.3.2009 11:07

To ale nedělal proto, že by byl zamilován do nějaké Boženky.

Byl Führerovi odpovědný za to, že otroci budou pracovat pro Říši. A z tohoto pragmatického hlediska jednal po celý Protektorát. Ale Lidice, Ležáky, atd. a Heydrichiáda procházela jeho rukama, nebylo-li to přímo z jeho hlavy.

PB

Petr Benes 4.3.2009 11:06

Re: S autorem souhlasím

no a zvlastni je, ze pocet tech obeti odsunu rok od roku stoupa. uz jsem videl i cislo 450 000. pujde-li to takhle dal, bude tech obeti za par let vic, nez bylo vsech nemeckych obyvatel v Ceskoslovensku. :-P

Petr Benes 4.3.2009 11:03

Re: Rodiče mi říkávali,

inu to mate tak: nejdrive nalakali do pohranici sedlaky, kteri meli uprimnou snahu tam hospodarit. pak prisli komuniste a pole a statky jim zase sebrali. takze ti sedlaci zase odesli. nebyt toho, bylo by na tom nase pohranici mnohem lip. ze jsou Nemci poradnejsi nez jine narody je predsudek. ani nevite jak daleko od pravdy. :-P

Petr Benes 4.3.2009 10:59

Re: neinformovaný Vlk - jako vždy!

inu to pohranici se prece jen meni k lepsimu diky turistickemu ruchu. byl jsem minule leto na dovolene v severnich Cechach pobliz hranic a je tam moc pekne. ja to vidim optimisticky.;-)

Poklop 4.3.2009 10:46

Re: Pane Vlku,

blbečku tebe?

Poklop 4.3.2009 10:44

Re: Neni to opsano

konečně se stydíš za své jméno,sláva

Informace 4.3.2009 10:42

Re: Učet poražených vítězům

Oprava: Harbor

Poklop 4.3.2009 10:41

Re: K.H.Borovský:" Blbci nikdy nevysvětlíš, že je blbec skutečně, říkat blbci, že je blbec, říkáš vždycky zbytečně."

Jo Patrik ti to napsal dobře,že jsi dobytek z STB.Koukám,že Borovský tě neznal a už věděl dopředu,že ta děvka porodí parchanta a to bude blbec,ale i udavač.To nevokecáš,at děláš co děláš.Nebudu tady tapetovat co jiní psali o tobě,protože takový ubožák mi za to nestojí.A nelep se pořád na mě,protože jsi mě odporný.Udavači byli svině a já se jich štítím.Dovede to tvá blbá hlava pochopit?

xxxKubeš 4.3.2009 10:41

Není

co dodat, článek dokonale vystihuje situaci a proto autorovi R^

kerim 4.3.2009 10:39

Re: neinformovaný Vlk - jako vždy!

Vlk má naprostou pravdu, nám z pohraničí nemusí žádný ok nic vykládat. Bývala to taková trojice propágátorů sudetoněmectví, Doležal , Mandler a Minárik. Mandler umřel, Minárik se kamsi vytratil a zbývá Bohouš. Má však nového přičinlivého dorostence, jakéhosi Ruščáka. Je to trvalá kampaň, zajímalo by mě, kdo ji financuje. 

Informace 4.3.2009 10:38

Ucet poražených vítězům

Pokračování

Jiným problémem je Německo. Před léty jsem koupil knihu o násilí, páchaném vítěznými armádami na civilním obyvatelstvu na konci války. Knihu jsem, bohužel někam zahrabal a nemůžu si vzpomenout ani na název. Ale i bez odkazu a citátů je myslím dost dobře známo, co se v Německu dělo. Jˇaccuse Německa by bylo rozhodně mnohem podstatnější než to italské. Přijalo Německo ‚usmíření‘ jako Japonsko nebo se chystá předložit učet? Trochu zlomyslná otázka: odváží se předložit učet na př. Rusku?

Pan Vlk má pravdu, že události nedávné minulosti se často stávají prostředkem nebezpečné demagogie a propagandy, které mohou mít nejasné cíle a nebezpečné následky. J'acuse sudetských Němců , obviňování Čechů z genocidy je nejen uměle dramatizované, ale dokonce směšné, když ho porovnáme s atomovou bombou na Hirošimu. J'accuse poražených se buď vyřeší přátelským stiskem ruky nebo se vyhrotí uměle v pocit pomsty s různými neblahými následky.

 

 

jirka.s. 4.3.2009 10:37

Re: Pane Vlku,

Štváči, díky, ale jen ho nech, ať se bojí!!! ;-D

Informace 4.3.2009 10:35

Učet poražených vítězům

Články pana Vlka mě zavedly k poněkud širší uvaze. Když utichne poválečná vřava a poměry se urovnají a ustálí, lidé se začnou dívat na nedávnou minulost z jiného hlediska. Začíná se dělat bilance ztrát lidských životů nejen na straně vítězů – kolik lidských životů stálo vítězství – ale i na straně poražených – kolik násilných činů bylo spácháno na civilním obyvatelstvu vítěznými armádami.  Po druhé světové válce tuto bilanci dělají poražení již několik desetiletí a v každé zemi jiným způsobem.

Překvapil mě umysl japonského císaře navštávit Pearl Harbour a vzdát čest padlým americkým vojakům. Japonsko je zemí, která snad měla nejhroznější ztráty na životech civilního obyvatelstva, bylo svým způsobem pokusným králíkem pro použití atomové bomby. Ale přes to žádný učet nepředkládá. Znamená to, že tam došlo k opravdovému ‚usmíření‘ a přiznání vlastní viny? Nevím, japonské vnitřní poměry neznám a nevím tedy, jaký symbolický význam má tato cesta.

Již několik let Itálie dělá bilanci civilního obyvatelstva, které bylo v 1945 r. barbarsky zavražděno titovými partyzány. Tento problém se dostal do popředí až po rozpadu Jugoslávie, v době studené války to byly USA, které brzdily z politických utilitaristických důvodů snahy osvětlit tyto události. Nejednalo se, prý, jen o spontánní odvetu za vojenské akce Italů na Balkánu, ale šlo o pokus etnické čistky ze strany Chorvatů a Slovinců, na přikaz hlavního partyzánského velení. Tisíce obyvatel bez rozdílu, byli mezi nimi i členové it. Výboru pro národní osvobození (CNL, který združoval partyzánské jednotky) skončily život na dně hlubokých propastí. Kam byli Italové naházeni ještě za živa, spoutaní na nohou a rukou. Celá diskuze vyvrcholila před 2 léty výměnou dopisů mezi italským a chorvatským prezidentem. Itálie přijala chorvatskou omluvu a obě strany znovu potvrdily platnost mezinárodních smluv.

jirka.s. 4.3.2009 10:35

Re: Neni to opsano

Chudák Sál! Ten kdyby to viděl, tak ho z tvé umanutosti klepne! ;-D

Vlastimil 4.3.2009 10:34

Re: S autorem souhlasím

Považuji za správné, aby zločiny spáchané na Němcích během tzv. divokého odsunu byly zdokumentovány, označeni jejich pachatelé ti pak postaveni před soud, pokud to někde bude ještě možné. Nemohu však souhlasit s tím, aby za zločin byl označen organizovaný odsun Němců  z roku 1946 jako celek (schválený předtím Postupimskou konferencí). A to právě Doležal požaduje, stejně tak sudetoněmecký landsmannschaft. 

jirka.s. 4.3.2009 10:33

Re: K.H.Borovský:" Blbci nikdy nevysvětlíš, že je blbec skutečně, říkat blbci, že je blbec, říkáš vždycky zbytečně."

Ale no tak, haj/zldeklíčku! Slova pana Starého jsou skutečně zlatá, že stojí za tapetování, obzvláště pro takové komoušské nomenklaturníky, jako jsi byl ty! Konec konců, stejně to nikomu jinému než mileneckému párečku haj/zldekl+patriček nepíši! ;-P

Poklop 4.3.2009 10:33

Re: Pane Vlku,

Víš kůlový a kecáš.Přestan fetovat soudruhu

franta tyčka 4.3.2009 10:22

Nenávist se pěstovat musí, to mi nikdo nevymluví

Jak by to dopadlo kdyby se všichni měli rádi? Třeba by se i spojili a nás ktřeří vládneme by vykopali.Jak bychom se potom živili? Ale my jsme chytřejší a tak máme média na té i oné straně. Vzájemně se my  u koryt   napadáme ale to nám nebrání v tom, abychom při schvalování prebend byli vzácně jednotní. Milí naši poddaní, perte se a řežte se v tom je naše síla.Dokud to takhle bude a, že to funguje i po tisíciletí, nemůže naši imunitu nic ohrozit.DěkujemeVám ovčané.Vybráno z projevu jednoho z našich 281 vděčných Vašich zastupitelů. RADIO JEREVAN.

Štváč 4.3.2009 10:11

Re: Pane Vlku,

zatím vidím, že to je "poklop", co tady udává. nebo to vidíte jinak ? pak neumíte číst.

ok 4.3.2009 10:09

neinformovaný Vlk - jako vždy!

neinformovaný Vlk - jako vždy! Pane Vlku, vy jste usnul před 15ti lety a dnes jste se probudil?

Kálíte mimo mísu, probuďte se! Kdy jste byl naposledy v pohraničí? Kdy jste naposledy mluvil s nějakým Němcem, který bydlí v Německu třeba 5km od českých hranic?

Napište raději něco o skutečných aktuuálních problémech českého pohraničí!!! Dávám vám domácí úkol: zjistěte, proč je tak velký rozdíl v civilizační úrovni Šluknovského výběžku a Frýdlantského výběžku, jak se žije ve městě Bogatynia, jak se žije v Žitavě. Nastudujte si to, pohovořte na místě s místními Čechy, s místními Němci, s místními Poláky, s místními Lužickými Srby. Pohovořte i s potomky místních sudetských Němců. Tak se něco dozvíte, a třeba budete schopen napsat pravdivý a užitečný článek.

Za váš dnešní přispěvek vám jakožto "informovaný insider" dávám za pět s třemi vykřičníky.

gerontusinza 4.3.2009 10:03

Pane Vlku hezky napsáno....

mluvíte mě z duše.... a ve všem, a to je co říci..... a proto i KSČM místo aby vymírala posiluje........  a to oprávněně, ti vládní i nevládní pitomci si ani neuvědomují, jak jim zajišŤují preference a hlavně volební hlasy....;-) Hezký den

karas 4.3.2009 9:58

Re: Německo nebylo obětí války

Víte, ono tématem článku není Rusko, Mongolsko ani Čína.