21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Katr 4.3.2009 13:12

Re: Proč vás tak rozčilují ti vyhnaní a oloupení "sudeťáci"?

Neplácejte nesmysly.Wehrmacht vznikl jako německá reakce na bratříčkování Francie se Stalinem.

éolo 4.3.2009 13:10

Re: Václave Vlku st. Přestaňte hnojit nenávist českých vlastenčikmu Vy.

 Marate,dost jste mne znejistěl tím otčestvem,mám k rusům těžkou nedůvěru od mého dětství v 68. ale co se týče tvých názorů,máš u mne eminente. Je-li na světě 6mld lidí,jsme jen prd zašlápnutelné špičkou boty každé velmoci. Jen hlupák je schopen fňukat nad svými bebíčky a nevidět, že za dveřmi může být střetnutí civilizací,kde bude třeba hledat bratra,byť lehce kontroverzního,ale bratra,až nám půjde oběma o krk. Že dobytčáky na Sibiř už se řaděj,jsem si skoro jist.Naše odmítnutí Bratra z východu se nezapomíná. Vrátíli se nebude to žádná selanka,pojedeme šupem,jako jeli Krymští tataři,čečenci,volžští němci ,prostě jako zrádci.Chce snad někdo z Vlků tomu velet?Němci byli a jsou mými bratry, v dobrém i zlém.Budovali s mými dědy tuto zem,bojovali za tuto zem,bránili tuto zem,neb ji považovali stejně jako mí dědové za svou.Jednou se zachovali jako dobytek. Kdo sám bez viny ,hoď první kamenem!

Pete Brich 4.3.2009 13:09

Nemůže za to jen dlouhý drát. Evidentně tam bude i kupa studeňáků.

PB

Pete Brich 4.3.2009 13:06

Proč vás tak rozčilují ti vyhnaní a oloupení "sudeťáci"?

Když si to tak poctivě přikradli po Češích a Židech, že.

"Že se v budoucnosti může stát, že s vámi bude naloženo, tak jak ste naložili s Němci." Naplánované už to mají od r. 1940!

"Jednou se můžou s Německem domluvit jako se domluvili v minulosti několkráte ..." Ano, bez Německa by nevznikl SSSR a bez SSSR by wehrmacht neměl vycvičené panzer a letecké divize. Nacionální nebo internacionální socialista - jedna verbež.

PB

Pete Brich 4.3.2009 12:59

Marate, nelezte do necek!

PB

Pete Brich 4.3.2009 12:57

A prasečák v Letech, aby tam postavili pomník a Kocáb splnil plán.

PB

éolo 4.3.2009 12:56

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Yoriku, promiň,mám dlouhé vedení.

Poklop 4.3.2009 12:52

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

S náckem se nebavím.

yorik 4.3.2009 12:51

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Píšu, že to nebylo zrovna šťastné řešení.

Katr 4.3.2009 12:47

No Vlku, zatím tu malou českou nenávist provozujete Vy

Co naplat, krize prověří, jak jste silný v kramflecích.Tu poslední si "užili" SN víc, takže si máte co dokazovat.

Ignác 4.3.2009 12:46

Re: S autorem souhlasím

Postavení před soud nebude možné nikdy, protože jeden z dekretů pres. Beneše všechny pachatele zločinů na Němcích amnestoval. Ale zdokumentovat a popsat by se tyto zločiny měly. Jinak si nemyslím, že odsun sudetských Němců bylo dobré řešení pro Čechy, a už vůbec ne spravedlivé vůči sudetským Němcům,  ale jsem schopný pochopit i argumenty pro nutnost tohoto řešení, (pokud jsou pravdivé a ne demagogické - pak měl ale asi odsun vypadat úplně jinak než vypadal). S čím ale vůbec nesouhlasím, že se z odsunu a Benešových dekretů dělá posvátná kráva, kterou je zakázáno kritizovat, a na které stojí existence českého národa.

Marat 4.3.2009 12:45

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Dekle a bolí vás,když se některému vašemu sousedovi stane něco zlého? Tak proč vás bolí ty Lidice a Ležáky? Narodil jste se po válce tak ten příběh těch nešťastných vesnic znáte jen z komunistické propagandy. Komunisté museli pořád řvát o nacistických zločinech, aby přehlušili své zločiny. To zničení Lidic a Ležáku bylo těžkým zločinem, jenže to nesmírně vyhobvělo E. Benešovi. Kdyby nacisté nezareagovali tak jako zareagovali, tak by to bylo pro Benše katastrofou. Vždyť právě proto poslal ty atentátníky do Proptektorátu aby nacisty k takovému zločinu vyprovokovali. Kdyby se češi za Protektorátu chovali tak, jako se chovali k sovětským okupantum, tak by k žádnému takové terorizování českých lidi nedošlo.

éolo 4.3.2009 12:41

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Asi by měli,ale já neřeším jejich svědomí, neb nejsem němec.Řeším podobné dilema z pohledu svého,českého.

éolo 4.3.2009 12:37

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Naopak!Do Kutnohorského dekretu byla Pražská univesita nepochybným učilištěm evropského významu,po něm jen provinční vysoká škola,kterou zůstala bohužel dodnes.Zde vystudovaní ,tehdy zastávali nejvyšší místa v říši římské,dnes musí naši studenti hledat renomované učiliště v cizině.

Marat 4.3.2009 12:35

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Správně Petře Beneši. Tak ani to nechtějte po těch Němcích. Za těch 64 rojku se stalo už více válek a válečných zločinu a čeští vlastenci s tím přestanou až po dalším klání v Europě, jestli s ními nebude naloženo tak, jak naložili se sudeťáky.

Prostě přestaňte se zajímat o ty sudeťáky a jím s nedivte že o tom vyhnání mluví a píši.Nebojte se že se do té zdevastované země budou někdy chtět vracet. 

Informace 4.3.2009 12:34

Re: Ucet poražených vítězům

Máte částečně pravdu: j'accuse od accuser. Mám tam asi víc chyb, třikrát mi server oznámil, že má technickou poruchu a pak mi to i částečně smazal.

Podotkl jsem, že se na věci chci podívat z jiné stránky, a to jak podávají učet ti, co prohráli, v případě odsunu to jsou sudetští Němci, ne? Ono totiž to vyrovnávání se mezi stranami na konci války nekončí jen reparacemi, ale stává se otázkou svědomí, různých politických výpočtů, dezinformace atd. Myslím si ale, že 'zločiny' spáchané Čehy za války nebo po válce jsou pakatel proti těm ostatním. Trpíte snad permanentním komplexem viny?

jirka.s. 4.3.2009 12:34

Re: Neni to opsano

;-D Vždyť to přece říkám! Primitivní centrální nervová soustava, neschopná vyšší zátěže! ;-D

Poklop 4.3.2009 12:33

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Tomu se nedá věřit,že to myslíte vážně.A co dají Němci nám za Lidice,Ležáky a ty popravený?Kus Berlína?

Merlebach 4.3.2009 12:31

Re: Smíření

To všechno a tisíc dalších hrůz způsobili. Jenom furt nevím, jak za to může hajnej z Kvildy.

Marat 4.3.2009 12:31

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Nu nectný Buvole, oni ti Němci nejsou na tom se svědomím vůbec horší, nežli kdokoliv jiný. Dokonce ani češi.

Poklop 4.3.2009 12:30

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

To snad ošetřila deklarace.

éolo 4.3.2009 12:30

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Nevím proč zrovna žižkovskou věž. Ale možná bychom jim mohli poskytnout ten pozemek vedle Staroměstské radnice ,co posledně vybombardovali,alespoň by tam postavili novou radnici a zorganizovali lepší soutěž ,než ty naše, včetně té na knihovnu na Letné.

Marat 4.3.2009 12:29

Václave Vlku st. Přestaňte hnojit nenávist českých vlastenčikmu Vy.

Václave Vlku st., šiřitelem a pěstitelem nenávisti jste vy a vám podobní. Mnozí z vás pořád žvaníte o mezinárodním právu,ale každé právo a to mezinárodní si vykládáte velice divnýnm způsobem. E. Beneš byl  presidentem samozvaným.Pučistou.Skutečným presidentem byl Emil Hácha, kterého dal zavřít a krátce nato v kriminále zemřel.. Beneše samozvaného presidenta pouze potvrdil nikým nevolený pseudoparlament. Tedy ani jeho dekrety nejsou právoplatné. A teď se vlatenčící chechtejte.

Proč vás tak rozčilují ti vyhnaní a oloupení "sudeťáci"? Nikdo se nesmiřuje s oloupením a vyhnáním řádně nabytého domova.  Vy skučíte o vyhnání českých lidí ze Sudet , lidí kteří do těch Sudet šli po roce 1918 čechizovat ty Sudety. To vás bolí že museli po Mnichovu zpět do vnitřních Čech ale už nedokážete pochopit že se to vyhnání už nelíbí těm "sudeťákum".

A těm kteří mě budou zase spílat do germánu a nacistu, znova opakují, mé jméno je Vladimír Vasiljevič a byl jsem znám jako Voloďa. Já jen nejsem zaslepený omezený český vlastenčík.

Pokuste se pochopit, že nic není na věčnost. Že se v budoucnosti může stát, že s vámi bude naloženo, tak jak ste naložili s Němci. A tomu aby se tak stalo, zabraňují právě lidé jakým je B. Doležal. Nebo opravdu věříte, že Rusku a Rusum záleží na jakéms Českém národě? Jednou se můžou s Německem domluvit jako se domluvili v minulosti několkráte a uvolní ten prostor ČR pro sebe nebo pro Německo a češi pojedou v dobytčácích na Sibíř. Už v historií zaniklo více národu beze stopy. Může zaniknout i národ Český. Jakou jistotu v existenci má státeček,který je snadné celý obsadit během tři hodin? Tak by ste vy vlastenčíci si neměli hrát na velmoc.

yorik 4.3.2009 12:28

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Pokud vím, tak se pan Havel už generálně omluvil. Ale odpouštět za ty zavražděné nemá zmocnění nikdo. Je možné se pouze poučit z historie a nesnažit se jí opakovat.

Poklop 4.3.2009 12:25

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

Vy si musíte srandu,protože to snad není možné.A co ještě jim přidat Liberec ,Teplice a žižkovskou věž.

yorik 4.3.2009 12:24

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

No, ten Kutnohorský dekret asi nebylo zrovna š´tastné řešení.

éolo 4.3.2009 12:22

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

 Však jsem to taky tak myslel,nic by nám neubylo , a gesto usmíření jako z románu.

Informace 4.3.2009 12:19

Re: Učet poražených vítězům

Neopírám se o nějaký 'slzotvorný' film. http://www.hiroshima.ws/index.html

Poklop 4.3.2009 12:18

Re: Stále stejné omlouvání vlastních vin

No mezi námi jste mě dost šokoval včera večer s tím příspěvkem,že máme Němcům dát Karlovy Vary,Státní operu a zrušit Kutnohorský dekret aj.Dost jste to obhajoval.

Poklop 4.3.2009 12:15

Re: Neni to opsano

Nejsi už nějak unavný?Pořád mi jenom okopáváš kotníky.To jsi takový ubožák?Ty asi nemáš rodinu a ani kamarády,ale to není moje vina.Už neunavuj.