1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
éolo 3.3.2009 18:38

Re: VLK: Naši nacionalisté jsou lepší než jejich nacionalisté.

Pane Václave Medvěde mladší, děkuji za to ,jak jste to popsal, i já si vážím pana Mandlera ,budiž mu země lehká,a dnes pana Doležala. Pan Pavel Tigrid, je příkladem, že ač by měl proč,nenávistí se nikdy neživil.

Hnyk 3.3.2009 18:34

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

Beneš prohrát nemohl. On nikde nebojoval. Jen plandal od Východu na Západ a zpátky a koukal kde má větší šanci dostat se po válce zase k moci. Vzhledem k tradičním rusofilským a panslovanským náladám v Čechách a vzhledem k rozdělení okupačních pásem na Jaltské konferenci bylo pro něj celkem logické, že největši šanci má když se přidá k Rusům.

A Československá republika v předválečných hranicích obnovená nebyla.

Dr. Chocholoušek 3.3.2009 18:31

Re: Výzva pro p.Vlka

Zdravím vás Kobylko! Na zahraniční stáži, říkáte...;-D;-D;-D, no, pobýval jsem ve Slezsku, na hony vzdálen od zuřivých diskusí...;-).

Stav choromyslných se zhoršuje, říkáte? 8-oŽe by stoupaly řady voličů KSČM??? 8-o;-D;-D

Budeme s tím muset něco udělat. Tak zatím. ;-)

Václav Medvěd mladší 3.3.2009 18:24

VLK: Naši nacionalisté jsou lepší než jejich nacionalisté.

Cože, naši čeští nacionalisté že jsou zločinci? A co jejich , tedy němečtí nacionalisté? Ti přece spáchali ještě větší zločiny. Odečteme-li od zločinů našich benešovců zločiny německých hitlerovců, zjistíme, že rozdíl je vlastně kladný. Tedy "náš" odsun byl vlastně humánní.

Takto vypadá typická argumentace  nacionalistů.  Nacionalističtí Vlci si myslí, že nacizločiny se navzájem odečítají. Jenomže to je omyl.   Jiným omylem je představa, že jde pouze o minulost. Vlci hájí odsun dnes, nikoliv v minulosti. A také i dnes považují podobná zvěrstva za nevyhnutelná, pokud nebude celý svět rozdělen na suverenní národní státy, jejichž území bude osídleno pouze jedním etnikem, s jednou monokulturou.

Vy si pane Vlku myslíte, že jste bratr Beneše a nepřítel Hitlera. Ve skutečnosti jste bratr obou. Vaším bratrem byl Miloševič i Tudjman, stejně jako Karadžič , Kemal "Ataturk" a řecký Venizelos. Vaši bratři vraždili Tutsie ve Rwandě a Šuany za francouzské revoluce v Bretonsku, protože odmítali přijmout francouzská jména.

A pokud jde o pana Doležala,  ten patří, spolu s Pavlem Tigridem, Ivo Ducháčkem(V hlasu Ameriky používal pseudonym Martin Čermák), Emanuelem Mandlerem a několika dalšími k těm vyjímečným jedincům, kteří  se navdory nacionalistické zavilosti současné české neintelektuálské veřejnosti, nebojí veřejně odmítat všeobecně glorifikované nebo alespoň obhajované vraždy a loupeže. Svou odvahou tito lidé rehabilitují  náš národ, Na rozdíl od Václava Havla(a mimochodem také Ondřeje Neffa), kteří odsun nejprve odsoudili, ale když se seznámili s přetrvávající všelidovou zběsilostí, jsou dnes v této věci tiší jako pěna.

jiri 3.3.2009 18:21

Re: Výzva pro p.Vlka

Chocholousku, trefil jste do cerneho. Dolezal dopaluje nase huravlastence tim, ze vidi i druhou stranu veci.

Petr Benes 3.3.2009 18:10

Re: Myslím, že už bychom se měli vzájemně omluvit

ne, nejsou platne, nedaji se uz pouzit. a retroaktivita je nepripustna. onen dekret zadne excesy neomilostnuje. po valce bylo nekolik lidi odsouzeno za zlociny na nemeckem obyvatelstvu. samozrejme ze tech pripadu bylo malo a melo se jich stihat vic. cili ten dekret apriori ty svinarny nepardonuje a pokud si to tak nekdo vyklada, je to spatny vyklad. a jeste dnes by bylo mozne pachatele tech zlocinu stihat, pokud by k tomu byly dukazy.

éolo 3.3.2009 18:03

Re: Asi to jednou nestačilo.

Uvedu namátkou ,opravená a zachráněná historická jádra měst, a to v počtu stovek ks. Dálnice, možná.

Petr Benes 3.3.2009 18:03

Re: Myslím, že už bychom se měli vzájemně omluvit

inu tady se nekdo dobyva do otevrenych dveri.:-P

Tx 3.3.2009 17:54

Re: hmm

No, požadavek, by v ČSR státní úředník uměl česky je snad pochopitelný. Čistě německé oblasti neexistovaly. Podotýkám, že v Kanadě, kde Francozi jsou prakticky jen v Quebecku, musí KAŽDÝ státní úředník ( i ve Vancouveru, kde asi žádného Francouze neviděli) umět anglicky i francouzsky. Německy naši státní úředníci uměli. Byl to obecně vyučovaný jazyk. Já sám jsem se ho učil od svých 7 let, ještě před okupací. Rodiny posílaly děti o prázdninách na výměnné pobyty, Češi do německé, Němci do české ("na handl"). To bylo běžné. Fakt je, že Němci obecně znali češtinu podstatně méně než Češi němčinu. Např. Češi, žijící v pohraničí, mluvili německy zcela běžně a dokonale (včetně "egerlandštiny"), Němci česky většinou velice špatně.

J.G. Pašek 3.3.2009 17:41

Re: Vlk versus Doležal = vytloukání čerta ďáblem . . .

Ano, je to rozdíl pohledu, podle toho, ze které strany plotu se na to kouláš . . . !!

Vlad 3.3.2009 17:34

Re: Asi to jednou nestačilo.

Asi nejste úplně přesný. Už je skoro dvacet let po převratu. Snad byste tedy mohl vyjmenovat polovinu, tedy pět skvostů z téhle éry. Ožralý dům neberu.

Abraham 3.3.2009 17:26

Re: Vlk versus Doležal = vytloukání čerta ďáblem . . .

Znáte přísloví :  NEBE a DUDY  !!

takový je rozdíl pohledu. !!

Petr Benes 3.3.2009 17:24

Re: hmm

ovsem ponevadz vsude v pohranici byl stav smiseny, museli statni urednici umet jazyky oba. kdo umi vic jazyku je ve vyhode, to plati i dnes. je to diskriminace?

Petr Benes 3.3.2009 17:18

Re: Pane Vlku

pan Vlk pise o sudetacich jen obcas. ale Dolezal porad. o tom je ten clanek.:-P

Petr Benes 3.3.2009 17:17

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

inu vite nejdriv byl Mnichov 38 - to se muselo odevzdat pohranici vcetne opevneni, zbrane se jeste mohly odvezt a existovala nadale zmrzacena Ceskoslovenska republika. ale zbrani se vzdat jen tak nemohla a pak prisel brezen 39 (to uz Benes nebyl prezidentem) a obsazeni zbytku republiky. na nejaky odvoz zbrani nebo odsun nebyl cas a v pripade letadel ani pocasi. navic tehdy jeste valka nebyla. proste se nasich 40 divizi zapad dobrovolne vzdal. docela slusne velka vyhrana bitva pro nemecko bez vlastnich ztrat. co se tyce financi, napr. zlato ulozene v Anglii bylo po breznu 39 prevedeno Risske bance. dost se nekteri anglicti poslanci kvuli tomu vztekali. takze neni spravne vsechno hazet na Benese. cimz nerikam, ze nedelal chyby. je potreba se dovzdelat.

Kobylka Lajda 3.3.2009 17:04

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

R^R^R^R^R^

J.G.G. Pašek 3.3.2009 17:03

Vlk versus Doležal = vytloukání čerta ďáblem . . .

Z extrému do extrému . . . .

A co dnes? Jako ti Sudeťáci před 70+ léty chtěli za každou cenu patřit do velké říše německé, aby se měli trochu lépe, stejně jako dnes Češi za každou cenu tolik chtějí patřit do velké EU říše, aby se měli trochu lépe . . . a za 60 let budou zase nadávat USA, že jim to nerozmluvili . . . 

Jura Jurax 3.3.2009 17:00

Moudrá slova

takže Vám bude sudetomilci, nedobitými ýbrmenši a různými oprávci historie klnuto.

R^R^R^

Kobylka Lajda 3.3.2009 16:59

Re: Výzva pro p.Vlka

Doktore, snad jste byl na zahraniční stáži, ale národ šílí a Vás zde dlouhou dobu nebylo a stav choromyslných se zhoršuje! Zaplať bůh za Vás návrat!!!!R^R^R^VV

Patrik 3.3.2009 16:51

Re: Myslím, že už bychom se měli vzájemně omluvit

a Kdo tady píše,že divoký odsun byl v pořádku?Nikdo tady přeci neschvaluje nějaké lynčování Němců:

Přihlížející 3.3.2009 16:50

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

S malým dítětem nemůžete mluvit v složitých sentencích, no a sidiotem taky ne, už chápete? A né abyste zase seřezal svou starou, jak jste tady někde včera psal ...  

Patrik 3.3.2009 16:48

Re: Nebojte se těch "Sudeťáku" vlasteníci.

ne,já dávám najevo souhlas Poklopem.Prostě se také bavím s Němci a nějaké takové bláboly neřešíme,To doopravdy řeší jenom idioti,politici a náckové.My máme jiné problémy.

Přihlížející 3.3.2009 16:47

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

To já abyste tomu rozumněl, když jste od těch vidlí ....

éolo 3.3.2009 16:47

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

 Nejspíše máte pane Beneši pravdu,je-li však zde otázka na Benešovu politiku ,a je-li zde předkládána jako jediná možná a tudíž správná,pak myslím ,že byly i jiné varianty.Pokud by dbal vzoru Masarykova, určitě by uvažoval do budoucna o vzniku a vybavení legií ,tak významných pro vznik ČR. Proč se nepostaral o jejich vybavení zbraněmi,proč nenechal odletět letectvo do Řecka. Proč museli naši letci a vojáci,bez peněz ,zbraní s holou zadnicí utíkat kanály a Hitler dostal předanou státní kasu i s vyúčtováním. Masaryk by jednal jinak. Toť.

Patrik 3.3.2009 16:46

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

ten idiot jsi ty.

Slovášek 3.3.2009 16:46

Re: Nebojte se těch "Sudeťáku" vlasteníci.

Tomu říkám věcné příspěvky. Jeden duševně postiženější než druhý.

Patrik 3.3.2009 16:44

Re: Myslím, že už bychom se měli vzájemně omluvit

Rj,normální vůl.Když nemáš argumenty tak jenom slintáš a kecáš.Vem si bílé ponožky a koukej se učit pochodovat.

R.J. 3.3.2009 16:40

Re: Vedou stejně nenávistnou propagandu,jakou vedou čeští vlastnečíci.

Přečti si něco a potom mluv o blbcích,takhle zde jenom ztrácíš čas. Nic nového do diskuze nepřineseš, jen staré, omšelé lži a polopravdy.

Patrik 3.3.2009 16:39

Re: Nebojte se těch "Sudeťáku" vlasteníci.

ty zalez nácku.vždyť je to pravda.Raději běž ukazovat jak vysoko skáče tvůj pes

R.J. 3.3.2009 16:37

Re: Což kdyby Beneš prohrál?

A i kdyby, je na tom něco špatného? Argumentuješ jak idiot.;-D