6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Martin 4.2.2010 20:44

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Nic ve zlém, ale homosexualita prostě není normální. Já taky nejsem s mnoha směrech normální člověk, ale nemám tu drzost svoje duševní abnormality nutit lidem jako normalitu.

Petr Tomeš 5.2.2010 9:34

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Víte, pane, váš problém je, že nemáte žádné argumenty, jenom nějaké vaše domněnky. Homosexualita je normální úplně stejně jako když cca 10 % populace je levorukých nebo když má méně zastoupenou barvu očí, vlasů atd. Je to charakteristická vlastnost identity člověka.

JH 5.2.2010 10:59

Homosexualita je normální úplně stejně jako když cca 10 % populace

krade. Je to charakteristická vlastnost identity člověka. Např. na Velikonočním ostrově mají Boha zlodějiny a když si někdo nechá něco ukrást, tak je středem posměchu velikonoční společnosti. Je to charakteristická vlastnost identity člověka. Na Papua-Nové Guinei cca 100% populace vdov sní mozek svého manžela. Je to charakteristická vlastnost identity člověka, kromě toho, že trpí nemocí šílených krav :-(

fafnir 4.2.2010 20:45

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

je li homosexualita normální zdravá sexuální orientace, jak tvrdíte, pak je dle výrokové logiky jasné že 96% populace jsou heterosexuální úchylové a vy jste výsledkem této úchylky.

ps 4.2.2010 20:55

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Stejným způsobem lze posuzovat normalitu či abnormalitu u modrookých blondýnů ve srovnání s snědými brunety.

Lucka 4.2.2010 21:14

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Ale ale, to jistě myslíte jako hódně velkou nadsázku a sám nebo sama cítíte, že to tak nějak celé neštymuje, že?  Ona homosexualita je prostě prapodivnost, když už nechcete použít pojem úchylka, a vnímáme to tak všichni. Proč by jinak homosexuálové pořád o tom svém problému vykřikovali do světa, když už se to smí, a poučovali ty ostatní, že to je normální? Já snad mám normální rodinu, děti a manžela, to je normální, dochází tu k matení pojmů a nemám zájem se někomu hrabat v sexuální orientaci, ať si to nechá pro sebe, je to soukromá věc. A hlavně, ať mi to necpe, a netvrdí, že není divnej.

A korunu tomu nasazuje Kocáb, naprosto nesouhlasím s možností adopcí homosexuály a čekám od začátku debat o registrovaném partnerství a od jeho "uzákonění", kdy na to dojde řeč. A je to tady,  budeme všichni happy a budeme se milovat, děti budou šťastné a my budem zírat.  A musím se hodně držet, abych se vyjadřovala v mezích slušnosti.  Normální je to, co vede k udržení populace, o tom snad nemusí být řeč, platí to i v přírodě.

Sven Australan 5.2.2010 6:49

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

 Lucko, děkuji Vám za lidské a pravdivé vyjádření normální ženské-člověka. Zdraví  Sven.

Jardys 5.2.2010 9:38

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

  Naprostý souhlas s "Luckou"  a s autorkou základního příspěvku !!!

nevěřím 4.2.2010 22:57

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Ptám se nicku "ps" ,kolik modrookých blondýnů mělo ten nápad,že by vám stčili přirození do zadku ?

Petr Tomeš 4.2.2010 22:20

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Výrokovou logiku zjevně neovládáte, jinak byste věděl, že normální je obojí.

Pavel 5.2.2010 20:42

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Takže pokud je být ženou normální, je padesát procent populace nenormální?

treperenda 4.2.2010 20:50

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

mate samozrejmne pravdu, mrzi mne, ze tajkovej nesmyslnej blabol se mohl objevit na PSU, asi potrebuji diskuse, pro srovnani po 15.2.

Prirovnavat homosexualitu k cukrovce nebo schizofrenii je fakt "chucpe"

Fík 4.2.2010 23:40

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Co to je to chucpe ? My se s tý angličtiny .....

JH 4.2.2010 21:12

Co je normální zdravá sexuální orientace ???

Jakou normou může být vyjádření Americká asociace psychiatrů pod nátlakem? Pojem -pozitivní varianta lidské sexuální orientace- mi připadá naprosto šílený! Co je na tom pozitivního?

Petr Tomeš 4.2.2010 22:22

Re: Co je normální zdravá sexuální orientace ???

Co to tu mektáte o nátlaku? Americká asociace psychiatrů i další organizace z různých koutů světa rozhodují samy od sebe bez nátlaku. Měl byste se stydět za své žblepty.

Ladislav N 4.2.2010 22:36

Re: Co je normální zdravá sexuální orientace ???

;-) Konečně hlas Rozumu.

JH 5.2.2010 11:03

Pane Tomeši, měl byste vědět něco více o historii,

ale podstatné je, že jste naprosto ignoroval můj dotaz na to, co je na homo sexuální orientaci zdravého?

Petr Tomeš 4.2.2010 22:27

Re: Co je normální zdravá sexuální orientace ???

Odborné organizace uznaly přesvědčivé vědecké důkazy Hookerové a dalších výzkumníků, kteří prokázali, že homosexualita není spjata s psychopatologií. Dovzdělejte se: http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_mental_health.html

Jurajda 4.2.2010 23:52

Re: Homosexualita je normální zdravá sexuální orientace

Pakliže je homosexualita zdravá a normální potom je prasečí chřipka nejzdravější nemoc,nemám pravdu ?

Emil 4.2.2010 20:10

Radikální názor? Diskuze? Budiž!

Paní Jarmilo V. Pospíšilová-Šteflová, uráží-li vás chování některých homosexuálně orientovaných lidí, kteří dávají velmi explicitně a ostentativně najevo svou sexuální orientaci, je to váš problém, nikoli problém těchto lidí. V každé skupině, "škatulce", se vždy najde podmnožina radikálů-extrémistů. A můžeme hodnotit dle libovolného kritéria. Náboženského, politického, vědeckého... V každé skupině se prostě najde hlouček, který ač nevelký je až neúměrně slyšet (vidět). Napadá mne třeba chválihodné feministické hnutí (stačí navštívit stránky feminismus cé zet - to vám jako konzervativně vystupující osobě nevadí?). Ne, setkal jsem se ve svém životě s řadou homosexuálů. Vždy to byli velmi příjemní a empatičtí - dobře se s nimi komunikovalo, jak ženám, tak i mužům.

Paní Jarmilo V. Pospíšilová-Šteflová, uráží-li vás chování některých homosexuálně orientovaných lidí, kteří dávají velmi explicitně a ostentativně najevo svou sexuální orientaci, je to váš problém, nikoli problém těchto lidí. V každé skupině, "škatulce", se vždy najde podmnožina radikálů-extrémistů. A můžeme hodnotit dle libovolného kritéria. Náboženského, politického, vědeckého... V každé skupině se prostě najde hlouček, který ač nevelký je až neúměrně slyšet (vidět). Napadá mne třeba chválihodné feministické hnutí (co třeba feminismus cé zet - to vám jako konzervativně vystupující osobě nevadí?). Ne, setkal jsem se ve svém životě s řadou homosexuálů. Vždy to byli velmi příjemní a empatičtí - dobře se s nimi komunikovalo, jak ženám, tak i mužům.

Vlastně si ve vaší slohové práci protiřečíte. Říkáte: "Skrývejte svou orientaci před veřejností!", "Nemnožte se". Homosexuálně orientovaný jedinec, který nemá možnost sdělit svému okolí, že miluje stejné pohlaví, je odsouzen žít buď sám, nebo žít v heterosexuálním svazku (a co si budeme povídat, pohlavní styk mezi opačným pohlavím obvykle způsobuje reprodukci - nemýlím-li se, poslední dostatečně zadokumentovaná reprodukce jiným způsobem je více než 2000 let stará).

Emil 4.2.2010 20:12

PS.:

Navzdory vašemu názoru se svět neřídí chladnou matematikou. Smiřme se s tím, že vznikají chyby a někdy je to chybný krok. Šlechtit se pokusili feudálové, šlechtit zkoušel i Adolf Hitler. I vyšlechtěné rasy psů trpí vrozenými vadami. Právě ta "chybovost" zaručuje adaptabilitu druhu, neb některé chyby v kódu nejsou jen negativní, vedou k vývoji pozitivním směrem.

Teď ten osobní útok, v anonymních diskuzích obvyklý.V okamžiku, kdy jsem si přečetl jméno autora článku, bylo mi jasné, že ho napsala osoba psychicky nevyrovnaná. Není důležité zaštiťovat se přehršlí jmen předků.Je jen důležité nezklamat je...

JH 4.2.2010 20:17

některé chyby v kódu nejsou jen negativní, vedou k vývoji pozitivním směrem.

Nějak mi uniká to pozitivní v chybě ohledně sexuáální orientace :-(

Martin 4.2.2010 20:20

Re: PS.:

Homosexualita zazaručuje adaptabilitu druhu a nevede k vývoji společnosti pozitivním směrem, protože geny každého homosexuála zaniknou - tedy pokud náhodou nesplodí dítě s pohlavím, které ho nepřitahuje. :)

JH 4.2.2010 20:15

homosexuálů. Vždy to byli velmi příjemní a empatičtí

To je váš subjektivní dojem, paní autorka má jiný . . .

Petr 4.2.2010 20:44

Re: Radikální názor? Diskuze? Budiž!

Pane Emile, jsem v šoku. Paní JVPŠ (každý máme nějaké jméno, nezáleží, jak dlouhé), napsala pouze, že skupina, která se zviditelní, dostane do čumáku (totéž se právě děje Vám a asi to hrozí i mně, ale my jsme tak chytří, že se nepodepíšeme). Taky je z článku celkem jasné, že jí homouši vadí. To je skutečně její problém. Ale že ji uráží chování nějakých extrémistů, její problém není. Dosadíte-li si do své první věty na místo "homosexuálně orientovaných lidí" třeba "neofašisty" (nebo socdemáky, komouše, či kohokoli, koho nemusíte... a sexuální orientaci nahradíte příslušným pojmem), snad pochopíte, co mám na mysli. O chvályhodném (píše se s ypsilon) feministickém hnutí paní JVPŠ nepíše, tak proč Vy? Nemůžeme v jednom článku sepsout všechny. Taky nepíše homosexuálům, aby se nemnožili. Myslím, že diskusní příspěvek by neměl být hloupější než článek.

Jinak s Vámi souhlasím, že homosexuálové jsou fajn - aspoň ti, co jsem poznal. Dokonce bych šel ještě dál, pokud jsem v životě potkal někoho bez výhrad příjemného a empatického (abych použil Vašich slov), byl to v 90 procentech případů homosexuál. Divné, že. (Možná jsem je jen neměl příležitost poznal lépe.) A myslím si, že považovat homosexualitu za úchylku je blbost. V přírodě je to normální jev. Ale to je na jinou diskuzi.

Fík 5.2.2010 0:03

Re: Radikální názor? Diskuze? Budiž!

Autorce vadi homouši a zde na Psu vadí všem komouši.

Tedy přesněji pouze upozorňuje, že kdo provokuje, může se mu dostat pohrdání. Není nic přitažlivého ani na tom, když si heterosexuální pár strká jazyk do krku druhého uprostřed frekventované ulice. PRrojevy náklonosti mají velmi širokou  škálu a ne všechny patří na veřejnost.

Sven Australan 5.2.2010 6:52

Re: Radikální názor? Diskuze? Budiž!

 Emile, proč svůj názor dablujee ? Myslíte, že tím bude pravdivější ?!

Medvěd z Bubenče 4.2.2010 19:35

Drzost

Fascinuje mě drzost, s níž někteří ze zde diskutujících předpokládají, že homosexuálové se budou plazit u jejich nohou a pokorně je prosit, aby jim dovolili starat se o JEJICH děti! Jsem gay a říkám: Tůdle! Souložili jste? Souložili. Tak se teď o své děti starejte. Nevím, proč bych to měl dělat za vás.

JH 4.2.2010 20:10

Co?

Souložení?  :-)

> Nevím, proč bych to měl dělat za vás

Martin 4.2.2010 20:14

Re: Drzost

Á, pán si hraje na geroje - a to jen proto, že ví, že prdele dítě nikdy nevymačká.