Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Vítej v zemi ateistů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Nemo 12.10.2009 13:03Re: Desatero Prý je těch Mojžíšových zákazů a příkazů 613. |
Piat 12.10.2009 9:13začátek ušel, ale zbytek je nic jiného jako Katolické Kádrování pisálků a novinářů Tak tuhé kádrování jsem dlouho nečetl Mimochbodem k tomu srovnání fotbalových rowdies a pokojná´ých katolických pochodujících : vsadím se že cca 90% těch Poláků co dělalo u nás v sobotu na fotbale bordel, v neděli spořádaně napochodovalo do jejich katolického kostela v domovském Polsku |
Yari 12.10.2009 8:56Vatikán Jsem z toho na rozpacích. Je Vatikán vůbec stát. Vždyť nejen podle černoprdelníků je základem státu rodina. A tu nikde ve Vatikánu nevidím. Jen samé trubce. |
Horal 12.10.2009 9:34Re: Vatikán Yari nejste z toho jen na rozpacích, ale i rozumu mdlého !! |
Gandalf 12.10.2009 13:01Re: Vatikán Proč je rozumu mdlého? Prosím argumenty - v čem nemá pravdu? |
cicero .jan 12.10.2009 8:45Češi zavrhli Boha a plně se věnují zlatému teleti. Čeká je bloudění na poušti a na jak dlouho, to si určí sami. Je to krásné, když občané věří jen sami sobě a vždy neomylně se také sai zklamou. |
Bianca 12.10.2009 9:30Re: Češi zavrhli Boha Jo, jeste by tak mohli na sebe nadavat. |
Bianca 12.10.2009 9:32Re: Češi zavrhli Boha Jo, mohl byste mi, pekne prosim, sdelit, ktereho boha? Ja jich znam nekolik, pro jistotu zavrhuji vsechny - abych nejakeho nenastval. |
Pavel M. 12.10.2009 9:51Re: Češi zavrhli Boha Biblického Boha. |
Bianca 12.10.2009 10:07Re: Češi zavrhli Boha Hmmm a to je, pekne prosim, ten pravy? |
Pavel M. 12.10.2009 10:13Re: Češi zavrhli Boha Samozřejmě. A pokud byste se ptal, proč, tak protože je ze všech bohů je nejlepší. |
Bianca 12.10.2009 10:59Re: Češi zavrhli Boha Hmmm a, pekne prosim, cim? |
Pavel M. 12.10.2009 11:07Re: Češi zavrhli Boha Tak nějak vším... byla o tom napsána jedna hoodně tlustá knížka :) |
Bianca 12.10.2009 11:25Re: Češi zavrhli Boha No o tom tech dalsich byly tez napsany tluste knihy. Na ty knihy se pak odvolavaji ti, kteri pro viru v jednoho vrazdi ty, kteri veri v toho druheho. Uz by se ti bohove meli sakra nejak domluvit. |
Nemo 12.10.2009 11:31Re: Češi zavrhli Boha Proč je dobrý Bůh, který vybízí k zabíjení žen, dětí a zvířat? |
George 12.10.2009 11:57Re: Češi zavrhli Boha Který Bůh vás pane Nemo výbízí k zabíjení žen,dětí a zvířat? |
Nemo 12.10.2009 12:11Re: Češi zavrhli Boha (1S 15,2): Toto praví Hospodin zástupů: Mám v patrnosti, co učinil Amálek Izraeli; položil se mu do cesty, když vystupoval z Egypta. Nyní jdi a pobij Amáleka; jako klaté zničíte vše, co mu patří. Nebudeš ho šetřit, ale usmrtíš muže i ženu, pachole i kojence, býka i ovci, velblouda i osla! Ex 12,12: Tu noc projdu egyptskou zemí a všecko prvorozené v egyptské zemi pobiji, od lidí až po dobytek. Všechna egyptská božstva postihnu svými soudy. Já jsem Hospodin. (32,25): Mojžíš viděl, jak si lid bezuzdně počíná; to Áron jej nechal počínat si bezuzdně ke škodolibosti jejich protivníků. 26Tu se Mojžíš postavil do brány tábora a zvolal: "Kdo je Hospodinův, ke mně!" Seběhli se k němu všichni Léviovci. 27Řekl jim: "Toto praví Hospodin, Bůh Izraele: Všichni si připněte k boku meč, projděte táborem tam i zpět od brány k bráně a zabijte každý svého bratra, každý svého přítele, každý svého nejbližšího." 28Léviovci udělali, co jim Mojžíš rozkázal; toho dne padlo z lidu na tři tisíce mužů. 29Potom Mojžíš řekl: "Ujměte se dnes svého úřadu pro Hospodina každý, kdo povstal proti svému synovi či bratru, aby vám dnes dal požehnání." A tak lze stále pokračovat. |
Pavel M. 12.10.2009 12:23Re: Češi zavrhli Boha Ano, v určitých fázích Hospodin zcela jistě vybízel k vraždění určitých lidí. O tom, co je v danou chvíli správné, by se dalo hádat dlouho, ale snad vám smysl diskuze (když se už bavíme v biblických citátech) odhalí tato část: http://online.bible21.cz/bible.php?kniha=kazatel#3 |
Nemo 12.10.2009 14:09Re: Češi zavrhli Boha Když jste vytáhnul Kazatele: 9,10: Všecko, což by před se vzala ruka tvá k činění, podlé možnosti své konej; nebo není práce ani důmyslu ani umění ani moudrosti v hrobě, do něhož se béřeš. Věří Kazatel vůbec v posmrtný život? Co myslíte? |
Pavel M. 12.10.2009 15:08Re: Češi zavrhli Boha No, tady v podstatě jde o to, že ti i tahle veškerá tvoje moudrost k ničemu, když umřeš, na ničem, co jsi tady vytvořil, tolik nezáleží. Jediný, který tomu rozumí, je Bůh, který je alfou i omegou. |
Bianca 12.10.2009 14:18Re: Češi zavrhli Boha No, paklize, byt v určitých fázích, Hospodin zcela jistě vybízel k vraždění určitých lidí, pak sam vybizel k poruseni onoho "nezabijes". Tim si protirecil a zpochybnoval to, co sam hlasal. Ano, myliti se je lidske, co ale, kdyz se myli buh? A vysvetlovat to tim, ze nas buh jen tak zkousi? |
Josef 12.10.2009 8:38Tak nevím Opravdu mi není jasné proč taková mediální kampaň. Do republiky přijel hlasatel polopravd a i lží a ještě to je financováno z peněz daňových poplatníků. Technaři si také platí své akce ze svých kapes. Jsem věřící, ale žádného "božího" posla k tomu nepotřebuji. Už i proto, že ještě nedávno pálili ve jménu víry čarodějnice, teď chtějí léčit pomocí nevědeckých blábolů homosexualitu, a jistě vyrukují i z dalšími svatými "pravdami".Takový člověk mi přece nemůže kázat o lasce atd. Připadal bych si jak hlupák, kdybych tomu věřil.Naštěstí těmto lidem nevěřím. |
jarmich 12.10.2009 9:06Re: Tak nevím Naprosto s vámi souhlasim. Když babička mluví o víře, tak říká, že se dřív lidi alespoň něčeho báli. Ale dnes už se nebojí vůbec ničeho. Víra ale není o strachu, je hlavně o lásce, a to je vyloženě osobní věc. Sám za sebe říkam, že ke své víře nepotřebuji kostel, obřad ani jakékoliv představené. Moje víra je v mém čistém svědomi. |
Piat 12.10.2009 9:15Mediální kampaň je jsané - německé noviny podporovaly Němeského papeže Pokud jste si nevšiml, tak většinu médií u nás vlastní Německé firmy. |
Pavel M. 12.10.2009 9:53Re: Tak nevím Měl jsem k papeži podobné předsudky. Ale potom, co jsem viděl v TV bohoslužbu a neuvěřitelně klidnou a duchovní atmosféru, tak jsem si řekl: JEBAT! hlavní a základní poselství je poselství víry, klidu a míru a to návštěva splnila na 120%. kondomy ať si řeší kondomisti, mi je to fuk, víra je o spasení. |
ranbow 12.10.2009 8:11A jaký dopad bude mít návštěva na další vztahy? Takže papež sem opět zajel, a podle titulků v západních novinách bylo skoro zázrak že ho tu ti pohani a ateisti nezamordovali jako svatého Vojtěcha (toho mimochodem zabili v Polsku). Před ním tu byla Madonna, Samantha Fox, americký prezident,dalajláma, spousta obchodníků, sportovců, vědců, umělců,turistů....Stali jsme se součástí NATO EU, dokonce už máme téměř bezvízová styk s USA..A nyní se ptáme, jaké dopady bude mít návštěva na vztahy.. S kým že?? Aha, s Vatikánem... |
Pavel M. 12.10.2009 9:54Re: A jaký dopad bude mít návštěva na další vztahy? ehm.. whats´s the point od that? |
Veselý 12.10.2009 8:07Beru to rozvahou národ nebyl okouzlen, spíš byl znechucen z neustálých politických šarvátek. Najednou zde bylo něco zcela odlišného. To bylo důvodem poměrně vlídného přijetí, na české poměry. Ano souhlasím, trpíme morální krizí, a není to jen nějaká právnická fakulta. |
Leni 13.10.2009 10:32Re: Beru to rozvahou Morální krizí trpí leckde, ne jen v ČR, akorát ještě trpí pokrytectvím. Ale politicky korektním pokrytectvím. |
Forstmeister 12.10.2009 6:49Tak nevím Jsem atheista nebo agnostik? Byl jsem, coby robátko, katechumenem, biřmovanec již však nikolivěk. Ve vyšší moc věřím, nepotřebuji k víře ale "vykladače víry", tedy "církevních prelátů purpur" a jejich poučky "In nomine patris et filii et spiritus sancti", trojjedinost mne rozpolcuje. Myslel jsem si, že jsem heretik (možná exkomunikace z evidenčního lůna církve a nemožnost být pohřben v posvěcené zemi), spíše jsem však agnostik. Jak dodržují preláti Desatero, je vidět na Msgre. Graubnerovi. Vykradač vinných sklepů s mešním vínem a ochránce prznitelů seminaristů. Nebo bohoslovecká kolej v Mariazellu, diecéze v USA etc. Halt ten celibát je mrška podšitá, hromadí hormony nikolivěk v duších, ale v hříšných tělech celibátníků. Přetlak "páry" se pak musí vypustit, čím větší tlak tak pak větší hřmot. I když preláti "in natura" hřmotí, následně pak tvrdí, že je to pouze vánek, který ovívá duši... Můj názor. |