8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jonáš 10.5.2006 12:23

Re: Re: Re: paní němcová, je možné, že se toto děje?

Trochu víc -- "sdělil Pavlík, který tvrdí, že na vysílání si nestěžoval premiér ani nikdo z jeho okolí" ;-D

I-Worm 10.5.2006 12:50

Re: Re: Re: paní němcová, je možné, že se toto děje?

takže "jiné, zábavnější pořady moderovat může" znamená, že byl na hodinu vyhozen z rozhlasu ? I ten padesátník je příliš...

jonáš 10.5.2006 13:24

Re: Re: Re: Re: paní němcová, je možné, že se toto děje?

Když ona menší mince neexistuje ;-(

beran 10.5.2006 8:09

Já myslím, že se to u policie za posledních pár let zlepšilo.

Teď už jen mlátí a kopou. Před tím zabíjeli, když jim samy od sebe střílely pistole. Tak bychom to také, jakožto jimi chránění občané, měli také ocenit a ne jim pořád jen nadávat.

bez brýlí 10.5.2006 8:09

Paní Němcová Váš cíl není řešení problému

ale odstoupení ministra. Já s tím zákrokem taky nesouhlasím. Ten policajt evidentně patří před rok 89. Ale to co píšete Vy je pouze demagogie ve stylu opoziční ODS. Povinnost občanů je respektovat pokyny/výzvy/příkazy policie. Rozhodně ne žádosti" jak píšete Vy. Já na rozdíl od Vás zase nechci pravicovou stranu "která se s lumpy dohodne".

Vlastimil 10.5.2006 8:01

Střetnutí "ujeté hysterky a prostoduchého devianta v uniformě"

asi jinak skončit ani nemohlo.

Akorát, že ta ženská tam ty hysterické scény nejspíš jen sehrála (vědoma si svého postavení a přítomnosti kamer) a vytřískala z toho slušný kapitál do své předvolební kampaně. A ten trumbera v uniformě se nechal ječící ženskou vytočit k nepříčetnosti a nejspíše kvůli tomu u policie skončí.

ehad 10.5.2006 8:26

Re: Střetnutí "ujeté hysterky a prostoduchého devianta v uniformě"

asi tak ... :-( bohuzel se mu ta krava vyrazne zapsala do zivota ... navic ona si to na rozdil od nej vybrala sama ...

jonáš 10.5.2006 9:53

Re: Re: Střetnutí "ujeté hysterky a prostoduchého devianta v uniformě"

On taky -- přímo jí nabídl svuj památníček ;-)

Dušan Neumann 10.5.2006 7:59

bičování mrtvého koně

ač je příspěvek paní Němcové politicky motivovaný, jsou její otázky relevantní. Z fotografií a videa zásahu lze jednoznačně konstatovat, že zásah policie byl neadekvátní, nepřipravený a provedený neškoleným personálem. 1/ velitel zásahu odvolal těžkooděnce a nahradil pochůzkáři - evidentně k tomu měl důvod, nebezpečí konfrontace s nácky pominulo. Skupinka uhlistů se podle obrázků nechovala agresivně. Byl důvod ji tozehnat? Bránila dopravě, obchodu, vytvářela nebezpečnou situaci? To vše musí profesionální policista uvážit než dá nějaký rozkaz. 2 -z dokumentace není patrno, že ta paní toho policajta napadla fyzicky - pokud ano byl jeho zásah oprávněný byť uboze provedený; pokud ne, byl jeho zásah neadekvátní a hlavně neprofesionální. 3/ Kdo byl velitelem té skupinky policajtů, která jen s úsměvy přihlížela jak kolega neumí imobilizovat o 30 kilo lehčí ženskou? Jak to, že mu nikdo neasistoval? 4 Existuje osvědčený způsob jak dostat zatčeného do voze, zvláčtě je-li v klepetech. Podle všech regulí jsou ruce v poutech za zády a policajt je za ně uchopí a zezadu stlačí hlavu zatčeného do auta dbaje, aby se zatčený nezranil (Funguje to - zažil jsem to na vlastní kůži). Zacházení na služebně nekomentuji pro nedostatek věrohodných informací, ale za provedení akce by měl být suspendován velitel zásahové jednotky, velitel zasahující skupiny policisty Čermáka, a ten idiot, který má na starosti výcvik policistů

jonáš 10.5.2006 8:04

Konfrontace nehrozila, Dušane

protože průvod nácků už byl dávno za rohem na Karláku -- ale přece policajt s reflexy od bolševika nemůže nechat na pokoji nějakou skupinku s transparentem, to dá rozum:-/

Saša 10.5.2006 9:30

Jak víte, že to byli náckové?

Zelení a Svaz komunistické mládeže někoho označí za neonacisty a Vy to rázem považujete za hotovou věc.

Jak se pozná, že je někdo nacista nebo neonacista? Byli organisátoři a účastníci onoho řádně nahlášeného průvodu skutečně hlasateli nacionálně socialistické ideologie, aby je bylo možno označovat za "nácky"? Nebo stačí, že je za "nácky" označí nějaký ekoterorista nebo bolševik?

Flasi 10.5.2006 9:37

Re: Jak víte, že to byli náckové?

Saso asi je to pro vas tezke pochopit, kdyz vam to pisi uz asi popate, ale to ze to byli neonaciste se snadno pozna podle toho, ze jich policie nekolik zatkla za "propagaci hnuti smerujicich k potlaceni lidskych prav a svobod". Kdyz nekdo verejne nese na obleceni zakazanou nacistickou symboliku tak je holt oznacovat za (neo)nacistu (mimo specialni pripady filmovani a historickych rekonstrukci).

Jak jinak poznate komunistickou demonstraci, nez ze tam nekteri maji rude hvezdy, srpy a kladiva?

LOJR 10.5.2006 12:20

Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Vy zřejmě netušíte, že v zákoně označeným hnutím nemusí být vůbec jen (neo)nacismus. Zkuste to ještě jednou, ale myslete. Sašova otázka zněla, jak poznáte neonacistu.

jonáš 10.5.2006 12:24

Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Třeba že by nesli v čele černej transparent "Národní Odpor"?8-o

Flasi 10.5.2006 12:59

Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Narodni odpor je sice podle ministerstva vnitra neonacisticka organizace, ale LOJR je pod spravedlnosti, ne? Tohle vam jako argument asi nevezme. :-)

LOJR 10.5.2006 13:21

Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

No podle téhož zdroje byla jako extremistická organizace označeni i nějací ekologisté. Pevně věřím,  že i v tomto případě bezvýhradně akceptujete názor uvedeného zdroje:-D. Jinak tuhle organizaci  zřejmě někdo na MV musel zaregistrovat. Abyste byl se svou organizací zaregistrován, musíte splnit určitá zákonná kritéria. Že by někdo fakt zaregistroval neonacisty?! No to byste měl podat jako uvědomělý občan trestní oznámení na neznámého pachatele na nejbližší policejní stanici:-D. Víte co by mne fakt zajímalo? Proč vám tak vadí ausgerechnet ty přiblblé holé hlavy, zatímco KSM a vůbec extremisti opačného polu vás nechávají naprosto v klidu. Ostatně nejen vás, ale i tu partičku, která proti nim šla demonstrovat. Mám-li totiž dobré informace, těch levicových radikálů přibývá, zatímco těch "pravicových" (kdy už mi někdo vysvětlí, jak mohou být příznivci národního socialismu pravičáci?)  přesně naopak. Logicky bych tedy čekal nějakou demošku téhle partičky úplně jinde.

jonáš 10.5.2006 13:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

No ona si tam tu demonstraci kupodivu zaregistrovala nějaká jiná skupinka .. asi omylem. Jen se divim, že se o tom mezi prefíkanejma profíkama neví 8-o -- a dokonce ani to, že ta pani tam nebyla za "nějaké ekologisty"?A tý "partičky" na Letný jste si zřejmě taky nefšim, škoda -- prej tam zpívala i Aneta Langer, a zadrmo ;-D

Flasi 10.5.2006 14:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

S tim, ze nekteri ekologiste jsou extremiste bezezbytku souhlasim. Ale my se tady nebavime o extremismu, bavime se o tom, jestli ti lide, kteri meli na 1. maje pruvod jsou nebo nejsou neonaciste. Podle MVCR jsou. Proc jsou zaregistrovani? No asi pri registraci nemavali vlajkou s hakovym krizem. Vase logika - kdyz jsou zaregistrovani, tak prece nemohou byt neonaciste mi pripada zcela silena.

Nevim, proc bych mel podavat trestni oznameni. Ja nevim vic, nez je ve zpravach MV CR. Proc se s temi nacky nic nedela (nebo proc je MVCR oznacuje za nacky) se musite zeptat jinde.

Me osobne dalsi extremisticke skupiny vadi velmi. Ale to neznamena, ze budu trapne klickovat a tvrdit, ze NO nejsou nackove a ze je tak nazyvaji jenom nektere skupiny.

Flasi 10.5.2006 15:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

No tak jsem se zacetl na webu MVCR a vypada to, ze NO registrovan vubec neni. Ze jsou to takovi nackove, ze jim neprosla ani registrace.

Ladislav N. 10.5.2006 15:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Až se dopídíte nějakého serióznějšího výsledku, dejte vědět. Ohlásit demonstraci může snad kdokoli, i ten, kdo registrovaný není... Nebo ne?

Flasi 10.5.2006 15:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Serioznejsiho? Jak to myslite? Ja z toho, ze nejsou registrovani vubec nevyvozuji nic ohledne ohlaseni demonstrace. Pokud ma pravdu jonas, tak demonstraci stejne ohlasoval nekdo uplne jiny nez NO.

To, ze nejsou registrovani pisu jenom jako takovou perlicku pro LOJRa, ktery ma nejspis pocit, ze kdyz jsou registrovani, tak to nemohou byt nackove. Takze i podle teto logiky (byt spatne) to nackove byt mohou.

jonáš 10.5.2006 16:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Podle Hvížďaly "demonstraci, kterou policie chránila, ohlásil na magistrátu pan Jiří

Tůma jako pochod za práva dělníků a demokratické mládeže" ;-D

Flasi 10.5.2006 12:37

Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Jelikoz nase policie prakticky jina hnuti smerujici ... nestiha, tak to velmi pravdepodobne neonaciste byli. Navic policejni mluvci primo mluvil o propagaci fasismu (a nema smysl tady resit rozdil mezi nacismem a fasismem).

Takze moje odpoved zni - neonacistu poznam tak, ze ma na obleceni  nejake symboly a na zaklade toho je policistou zatcen a policejni mluvci prohlasi, ze je zatcen za propagaci fasismu. To mi staci. Vam ne?

LOJR 10.5.2006 13:31

Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Aha, takže oni byli všichni z té ohlášené demonstrace, zatčeni, následně obviněni, obžalováni a odsouzeni pro § 260 nebo 261? Pokud ne, je to pro označení celého průvodu dost irelevantní. Symbolů (mimochodem mnohdy volně prodejných) můžete mít na triku spoustu, posouzení jejich skutečné závadnosti je mnohdy mimořádně obtížná věc i pro soudního zmalce historika. To jen tak na okraj, já fakt nevím,jaké symboly konkrétně měly ty holé lebky. Vy ano?

Flasi 10.5.2006 14:23

Re: Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

No vsichni zatceni nebyli, nekteri ano. Ja nevim presne jake symboly meli (Hvizdala pise o hakovych krizich), ale kdyz je policie zatkla a rekla ze za propagaci fasismu, tak to asi nebyly "pouhe" znaky jednotlivych divizi SS (ktere bezny policista bezpecne nerozpozna a kde se mohou soudni znalci potom hadat).

Ruda 10.5.2006 16:38

Re: Re: Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Tak je to nacista nebo fašista?

Loki_F 10.5.2006 13:05

Re: Jak víte, že to byli náckové?

"Jak jinak poznate komunistickou demonstraci, nez ze tam nekteri maji rude hvezdy, srpy a kladiva?"

Patrně podle toho zeleného čtyřlístku, který jako volební symbol používají čeští ekofašos...?

Flasi 10.5.2006 14:42

Re: Re: Jak víte, že to byli náckové?

Svym zpusobem je to krasne naivni - povazovat vsechny levicaky za komunisty. Tuhle jsem videl i tricko na kterem byla Hillary Clinton, srp s kladivem a informace, ze nositel tricka tu komunistku volit nebude.

DJing cheb pako 10.5.2006 20:49

Jak souvisi ti, kteri jiz byli mimo akci

s nakladackou Zelene Kacce?

Ze moji blizko k nacistum se da poznat i podle toho, ze se jich zastavaji prevleceni komunisti jako Sasa ;-). Nackove a scumnisti maji k sobe blizko...

Flasi 10.5.2006 8:42

Re: bičování mrtvého koně

Ad 3) Ja jsem na zadne z tech fotek ze zasahu nevidel policistu s vyssi hodnosti, nez je nadpraporcik (coz je ten dotycny Cermak), takze je mozne, ze velitelem byl prave Cermak. Tomu nasvedcuje i to, ze to byl on, kdo narizoval rozchod minidemonstrace zelenych.

A to by take vysvetlilo, proc ho nikdo nekorigoval, pokud pri zakroku porusil zakon (jak vyplyva z nekterych svedectvi, ze bez vyzvy "jmenem zakona" srazil KJ na zem).

Proc mu nikdo nepomohl v pripade, ze jednal podle zakona? Je to mozna pochopitelne lidsky -  nebudeme ho zesmesnovat tim, ze mu pujdeme pomoci, vask on to nakonec zvladne sam. Nebo je po pochopitelne hovadsky - dobre vime, ze si rad bouchne, tak ho nechame. Ale v zadnem pripade to neni pochopitelne profesionalne. Proste 2 policiste + 1 hysterka + 5 sekund = hysterka s pouty na rukou.