17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Svět podle Klause

Zjevně machiavellistický přístup k eticko-filosoficko-teologickému výroku "Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí" vede Klause do pasti vlastního výroku, prozrazuje o něm víc, než by si možná přál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kalina 1.2.2013 10:26

málokdy se vidí taková blbost

1) proti pravdě a lásce "skoro nikdo" nic nemá, neměl a mít nebude. V tomto smyslu na ni nikdo nikdy neútočil 2) pohrdlivě se toto PL používá na ty, co se sami touto PL jako marketinkovým heslem zaštítili  cca od roku 1996-97. Ono to totiž není jen výrok o sobě, ale také vlastně označuje jejich oponenty jako ty, co se jsou Lež a Nenávist.  Přitom hlasatelé mnohokrát prokázali, že se PL sami neřídí. Ani prohrávat neumí pořádně a právě v těchto dnech opět názorně předvádějí, co je to PL a v jejich podání. Právě pravý opak, tedy:. Lež a Nenávist. 3) že lžou a nenávidí i jiní je také pravda, ovšem nekryjí se aspoň heslem o PL. 4) ani nijak neřvali nad způsoby, když Zeman v debatě 1 na 1  Fischera na Primě před prvním kolem vyřadil ze hry a pomohl KS do kola druhého. S určitou nadsázkou lze tvrdit: I toho KS vám do 2. kola dostal MZ. Až pak začali jeho metody vadit. 5) byli to právě tzv zastánci PL, kteří nepípli ani slovo, když Zeman metody použité proti KS léta cizeloval na ODS a Klausovi. To také lhal, ale to bylo dobře. 6) nyní PL řvou jak protržení neb jimi vydolovaná přímá volba prezidenta (rozumněj - snadnější prosazení svého kandidáta) selhala neb se v situaci, kdy moderátor v debatě prezidentských kandidátů nemůže manipulovat jak by chtěl (musí držet aspoň trošku dekorum) ukázalo, že Zeman strčí do kapsy všechny lháře a manipulátory. Jak jste si ho vycvičili, tak ho nyní máte.

 Takže pejorativní označení PL nevzniklo z odporu k podstatě věci, ale k označení a zesměšnění lidí, kteří káží vodu, ale pijí víno o nenávisti nemluvě. Autor článku sám je excelentní ukázkou tohoto neb zcela překroutil smysl posledního výroku Klause. Tento Klausův výrok byl, řekněme klidně,  posměchem, ironií a škodolibostí vůči těm co se roky PL ohánějí a nikoliv proti smyslu těchto samotných slov, které nemohou za to co znamenají.

Autor zde předvedl "odbornou" studii nad něčím co neexistuje a nestalo se.

R. Langer 1.2.2013 10:35

Re: málokdy se vidí taková blbost

Pěkné shrnutí, je to přesně tak, dva sedmilháři, z nichž se Zeman ukázal jako mnohem zkušenější - ovšem nijak prolhanější, prolhaní byly oba stejně... :-D

E. Sevrát 1.2.2013 10:13

Pravda a láska zvítězila poprvé,

když se V.Havel miliskoval s M.Čalfou a generálem Vackem.Takže vítězství M.Zemana je proti tomu opravdu vítězství pravdy nad lží a nenávistí.

R. Houška 1.2.2013 10:18

Re: Pravda a láska zvítězila poprvé,

Zatímco Klaus v tomto "odporném spolku" dělal, zajisté proti své vůli, ministra financí. Jděte se nechat přebalit, člověče.

R. Langer 1.2.2013 9:55

Klaus

si z vás udělal srandu, a vy jste to doteď nepochopili... :-D

J. Kombercová 1.2.2013 9:57

Re: Klaus

Klaus si srandu dělat neumí.

To si jen zatančil taneček na Havlově hrobě... to jste nepochopil?

R. Houška 1.2.2013 10:11

Re: Klaus

Nikoli že nepochopil, nechce pochopit. Ráno na poradě u ideologického tajemníka dostalo pár skalních manuál, kterého se drží...

R. Langer 1.2.2013 10:25

Re: Klaus

Ale že vám ten vtip zvednul žluč... :-D

R. Houška 1.2.2013 10:48

Re: Klaus

Zase si tak nefanděte, zas tak tu politiku nežeru.

R. Langer 1.2.2013 10:57

Re: Klaus

Ale žerete, jinak byste se komentováním takové blbosti vůbec nezabýval... :-D

R. Houška 1.2.2013 11:13

Re: Klaus

Ale nežeru, akorát že toto Klausovo vyjádření nebylo o politice, to byla opravdu jen pokleslá škodolibá radost duchem nízkého bolševika, kterého je stále ještě ochotno několik z mých spoluobčanů adorovat. Jeho politické kroky, ty už dávno nekomentuji, žádné už totiž dlouho nečiní.

R. Langer 1.2.2013 12:42

Re: Klaus

No, když myslíte...

J. Vyhnalík 1.2.2013 14:37

Re: Klaus

Ale bylo.

Jde o to, že lidé, kteří prosadili přímou volbu presidenta, nedokážou pochopit důsledky. To, že nebyl zvolen jejich kandidát chápou jako podvod a nejsou schopní pochopit, že jde jenom o důsledek přímé volby, před kterým je Václav Klaus tolikrát varoval.

J. Kombercová 1.2.2013 15:27

Re: Klaus

Zůstala jsem na straně poražených, přesto podporuji přímou volbu i do budoucna, zvlášť po té poslední volbě našimi zástupci, to bylo ještě mnohem horší divadlo než toto, a že se pan Klaus snažil, aby ho zošklivil.

J. Vyhnalík 1.2.2013 15:47

Re: Klaus

Jak přímá, tak nepřímá volba mají své výhody a nevýhody. Důležité je přijímat ty systémy se všemi důsledky. Zemanovo volební výsledkem je přímým důsledkem přímé volby presidenta a toho, že tento systém je pro něho výhodnější. Probíralo se to tu na více místech, ale KS a jeho tým udělali řadu chyb, které se na výsledku podepsaly. Přitom bylo jasné, že pouze naprosto 100% výkon může KS zachovat šanci na vítězství.

Pokud jde o mne, největší strach jsem měl z toho, že ze dvou kandidátů druhého kola by vyhrál ten, kterému dám hlas a já pak musel celou dobu cítit spoluodpovědnost za jeho chyby.

J. Kanioková 1.2.2013 10:16

Jen zhodnotil, že opět nezvítězila "nepolitická politika"

J. Kombercová 1.2.2013 10:36

Re: Jen zhodnotil, že opět nezvítězila "nepolitická politika"

"Šílení pravdoláskoví Havloidi"... stále si pamatuji...

S. Netzer 1.2.2013 11:02

Re: Jen zhodnotil, že opět nezvítězila "nepolitická politika"

Paní Kanioková perlí neustále, protože není "emočně romanticky" založená.

I. Hanuška 1.2.2013 9:29

Více, méně souhlasím...

Článek jsem četl vícekrát a důkladně. Nejsem sociolog, takže se nemohu vyjadřovat k této stránce, ale vyjádřit se mohu všeobecně: Klaus už několikrát prokázal, že nepochopil podstatu těchto voleb. Jednak proto, že prohlásil, že ODS prohrála, což je nesmysl, protože všichni lidé, se kterými jsem mluvil jednoznačně nepřemýšlely o straně, která kandidáty navrhla, ale o lidských a politických kvalitách kandidátů. Dál, pro mnohé přívržence Schwarzenberga byl jedním z největších popudů jej volit jednoznačně proklamovaný souhlas Klause se Zemanem a jeho kandidaturou. Pro mne to byla poslední, absolutně nestravitelná pilulka, kterou jsem odmítal jakkoliv pozřít a moje volba pak zněla: do druhého kola nejít a nebo volit Schwarzenberga. Nakonec jsem se rozhodl pro druhé, protože první by bylo nepřímou volbou Zemana.

Klausův výrok o vítězství pravdy a lásky mi připomněl domy socialismu a čtení Rudého práva, které kolikrát ohlašovalo brzké vítězství komunismu, kterého ale nebylo nikdy dosaženo, protože komunismus byl nedosažitelný. Stejně tak pravda a láska nikdy nad lží a nenávistí nezvítězí, protože ty dva směry mezi sebou budou bojovat...

Abych to uzavřel. Klause nesnáším už dlouho. Zemana jsem si vážil, že dokázal z politiky sám odejít, ale dnes ho nesnáším víc, než Klause, protože Zeman se nejen vrátil, ale přišel v podobě ještě zrůdnější a financování ještě neprůhlednějším, něž kdokoliv, kdykoliv před tím....

Volby dopadly tak, jak dopadly. Zeman je prezidentem. Nesnáším jej a nemám rád jeho názory (některé rád ale mám). Suma sumárum: nemohu říci, že by nebyl mým prezidentem, ale nemohu ani říct, že jím je. Je to prostě jen politik...

P. Vaníček 1.2.2013 8:35

Sedláček,

Voni jsou takový zastydlý trouba s nenávistí a vzděláním zvláštní školy. Tu nenávist ani neuměj zakrýt! Strašné,kam až klesají příznivci Pravdy a Lásky. Ve své nenávisti ani nerozeznají nadsázku a chtějí stále poučovat o jediné správné pravdě.....

R. Houška 1.2.2013 9:10

Re: Sedláček,

Klaus není nadsázky schopen, to prokázal reakcí na "Gašparovičův" telefonát. Autor má naprostou pravdu, dokonce je ve svém hodnocení ještě velice mírný. Já bych jen dodal: Klaus svými výroky o "pavdě a lásce" opět dokázal svojí bolševickou plebejskost a lidskou malost.

J. Mrázek 1.2.2013 9:26

Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Možná k dokonalosti hesla "pravda a...."  chybí dorazit Evropu několika dalšími "projekty" od strany zelených, nebo sociálních inženýrů a až pak spoustě lidí dojde ta Klausova hláška, konstatující trpké ovoce a důsledky činů propagátorů. Ne nadarmo jsou nucení poskytovatelé dobra hodnoceni na druhém místě tabulky, hned za nájemnými vrahy.....

R. Houška 1.2.2013 9:44

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Útoky proti EU používá Klaus zcela účelově, podle toho, co se mu hodí do jeho populistických plánů v domácí politice. Je to typický bolševik všude hledající nepřítele, účel světí prostředky, kdo nejde s námi, jde proti nám.  Stejně tak nikdy Havlovi nezapomene, že se těšil (otázku zda právem pomíjím) mezinárodnímu uznání, zatímco on je považován za exota. Ta nenávist jde až za hrob, a stírá u Klause schopnost jakéhokoliv politického pravo-levého uvažování.

R. Langer 1.2.2013 9:56

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Jasně, Klaus je bolševik...

Kam vy na ty vtipy chodíte, to by mě zajímalo? :-D

R. Houška 1.2.2013 10:10

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Vážený pane, prožil jsem doposud delší část svého života za bolševika. Proto si myslím, že poznám chování bolševika. Krom projevů jistých psychyckých poruch, je u Václava Klause jeho nejtypičtějším projevem bolševické chování. To znamená neustálé mobilizace, aby se nakonec s tím, proti komu mobilizoval spojil a pokusil se absolutisticky vládnout, hledání nepřátel a vytváření jejich seznamů, obklopování se suitou rektálních alpinistů pochybných charakterů, atd...

R. Langer 1.2.2013 10:30

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Poznáte leda kulový... :-P

R. Houška 1.2.2013 10:51

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Hezkej argument, takovej oduševnělej, bolševickej....Heil Václav, od půlky ledna už i největší sudeťákobijec a český vlastenec. Eman Moravec se jistě protáčí v hrobě závistí, jakej že byl amatér.

R. Langer 1.2.2013 12:43

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

Ano, na takové blbosti je to jediný rozumný argument... :-P

R. Houška 1.2.2013 10:55

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

A pardon, ještě dotaz. Nejste náhodou dlouhovlasá blondýna těsně po třicítce? Letuška? To by leccos vysvětlovalo.

J. Václavíková 1.2.2013 14:57

Re: Vy jste ten Klausův sarkasmus nepochopil?

:-))