27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Senátní strach a chvění

Když nechápete něčí pohnutky, obviňte ho z nenávisti. Přidejte touhu po slávě a naznačte, že dotyčný má strach. Strach z toho, že se ON vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vyhnalík 1.3.2013 17:49

Re: Ostuda a senátní strach.

Napřed si to, co pan Čása napsal ještě jednou přečtěte. Podstatná je ta část, že president soudce ÚS navrhuje a po jejich schválení Senátem je jmenuje. Od doby, co ČSSD získala v Senátu většinu, tak VK žádného navrhovaného soudce neschválili. Smysl všeho nechtěně prozradil Jeroným Tejc, který bezelstně přiznal, že se těší až ČSSD schválí během letošního roku 8 nových soudců ÚS a získá tak v ÚS většinu.

P. Pujman 1.3.2013 17:47

Re: Michaelo, v hodnocení zločince Klause jste mírná jako beránek

Mně je dobře, ale co Vy, jak jste na tom? Svěřte se. Co se Vám nelíbí?

M. Moravcová 1.3.2013 17:38

Re: Michaelo, v hodnocení zločince Klause jste mírná jako beránek

tak jste se vyblil a doufám už Vám je dobře.

P. Pujman 1.3.2013 17:34

Michaelo, v hodnocení zločince Klause jste mírná jako beránek

Klaus s Nečasem jsou představitelé zla a ubohosti v krystalické podobě. Zastavili vyšetřování mnoha závažných hospodářských kauz, čímž potencionálním zločincům zajistili legalizaci lupu a okradeným jistotu, že se spravedlnosti a svých peněz už nedomohou. Od "hlavy státu" a premiéra je to neuvěřitelně amorální akt, odporující všem myslitelným normám a pravidlům.

Spolu s Klausem by měl být z velezrady obviněný i Nečas. (Ale nejen všmi senátory, ale logicky i všemi poslanci.)  Miliardové škody způsobené touto zločinnou amnestií by správně měli, Klaus s Nečasem, společně uhradit. Tz. zabavit jim veškerý majetek a vyměřit nepodminěný trest v trvání 20 let. V Číně by je popravili, v USA by dostali každý 150 let jako Madoff.

P. Pavlovský 1.3.2013 17:34

Re: Nezlob se na Spiegel, když máš křivou hubu

Ovšem, proto se jej také bojím!

J. Vyhnalík 1.3.2013 17:29

Re: Nezlob se na Spiegel, když máš křivou hubu

Jak se kamarádí s Putinem? Chodí spolu lyžovat, nebo se Klaus učí judo?

Zatímco, celá EU ekonomicky stagnuje, nebo se propadá, tak Rusko pořád posiluje. Z vyzdvihovaného kvarteta perspektivních ekonomik BRIC je nám geograficky nejblíž.

J. Vyhnalík 1.3.2013 17:19

Re: jestliže celá žaloba vznikla stylem

Nemůže, ale to nevadí. Důležité je tomu věřit.

M. Prokop 1.3.2013 17:15

Re: KALUSOVI ŘIŤOLEZCI MAJÍ POHOTOVOST

No tak se snažte, ať jsou prémie.

M. Prokop 1.3.2013 17:14

Re: Je naivní myslet si, že pouze Klausem vedení lžinenávistníci jsou oprávněni někoho nenávidět.

Program jako vy city nemá?

J. Kanioková 1.3.2013 16:50

Dodatek k jednomu příspěvku -

Nezlob se na Spiegel, když máš křivou hubu: Autor: P. Pavlovský Datum: 01.03.2013 08:27

Klaus po svém odchodu z úřadu 7. března zanechá, podle komentáře čas. Der Spiegel, "sporné dědictví", jakkoli býval druhou nejvlivnější postavou české politiky v postkomunistickém období "hned po Havlovi" a jakkoli i jeho odpůrci uznávají Klausovy zásluhy o pokojné rozdělení Československa a o přeměny české ekonomiky na počátku 90. let.

----------------------------------------------

Takže - Ten článek jsem si našla a hle - autorství a odkud je to psáno - James Kirchick - Působí a píše - z Rádia Svobodná Evropa / Rádia Liberty se sídlem v Praze.

Ten článek je účelově dehonestující, neobjektivní, neférový - a je víc než jisté, že autor z této instituce je obr kamarád s našimi P&L... (Pehe, J.Urban aj.) K autorce zdejšího článku je zbytečné se vyjadřovat... stejná líheň..

J. Kulheim 1.3.2013 16:40

Re: Jestli na všem Klaus vydělá?

S kterým politikem v Rakousku nebo Německu V.K. porovnávají V.H. a V.K.? Zatím politici na západě, včetně Rakouska a Německa, vedou státy do čím dál větších, zatím, ekonomických problémů. Nevím o žádném politikovi na západě, který by za něco stál. Všichni slouží lobbistickým, zejména bankovním skupinám.

V.K.měl většinou pravdu ve všem co řekl.

Co to jsou za politici Merkelová, Barroso, atd.

M. Moravcová 1.3.2013 16:22

Re: Jestli na všem Klaus vydělá?

ono , madam, vládnout takovémuto materiálu, to taky není žádná sranda.

V. Skalová 1.3.2013 16:16

Re: Payeur

Přesně!

J. Kadeřábek 1.3.2013 16:10

Re: Chuděrka Payeur

Připojte si i Ivu Šedivou z ČSSD a Ladilsava Urbana z KSČM, kteří svým pozměňovacím návrhem ukotvili cenu na věčné časy a nikdy jinak (tj. max. roční snížení o 5% při povinném zvýšení o inflaci). Díky nim Nečas mohl udělat jen zoufalý krok 26% daně na tři roky.

V. Košacký 1.3.2013 15:54

Payeur

Michaela se domnívá, že 28 senátorů riskuje dobrou pověst a dobré jméno .  Nemyslím, že by riskovali , dle mého ničím takovým nikdy neoplývali, možná snad kdysi v oborech svých odborností.

P. Brodský 1.3.2013 15:51

Je naivní myslet si, že pouze Klausem vedení lžinenávistníci jsou oprávněni někoho nenávidět.

Nenávidět lžinenávistníky je přirozený obecně lidský cit.

Š. Šafránek 1.3.2013 15:37

Autorka nepíše nic jiného,

než že Klaus využil možnosti, již mu dává ústava, a stejně se zachovali i kritici jeho kroku z řad senátorů, kteří se domnívají, že se dostal za čáru. Autorka iniciátory žaloby chápe, ale současně si zachovává odstup - narozdíl od zdejších diskutérů, kteří patrně s myšlenkami na Klause večer usínají  a ráno se s nimi probouzejí. Nemyslím si, že je ona senátorská žaloba šťastným krokem - bez ohledu na její motivaci -, ale co s autorkou určitě sdílím, je pocit úlevy, že je Klausova éra za námi. Že jsme se dostali z bláta do louže, je jiná věc.

Š. Šafránek 1.3.2013 15:26

Re: Panebože,

Barva Vašeho porostu hlavy není známa, ale zato pod ním je zřídlo kultivovanosti.

H. Šindelová 1.3.2013 15:18

Re: Jestli na všem Klaus vydělá?

Haha další přání, které je otcem myšlenky. On by je ten respekt a úcta přešla, kdyby se k nim choval jako ke svému vlastnímu národu. A kdyby ho tak, jako my znali. Byl to pletichář a salonní komunista, chyběla mu jen ta rudá knížka.

H. Šindelová 1.3.2013 15:04

Panebože,

chtěla jsem napsat "to je ale kr..." ale nechci to nebohé zvíře urazit a tak se zmůžu akorát na "to je ale pitomá eurohujerská bloncka". PS: senátoři možná můžou podat ústavní žalobu ale nevím nic o tom, ža by to bylo jejich "ústavní právo". Nebo že bych si jí blbě přečetla? Nebo to paní Payeur přišlo v textu hezčí?

H. Šindelová 1.3.2013 14:51

Panebože,

P. Běhounek 1.3.2013 14:17

KALUSOVI ŘIŤOLEZCI MAJÍ POHOTOVOST

a jedou v duchu pravidla obviň kritika z toho co u mně kitizuje

M. Sedláček 1.3.2013 13:54

Re: Česká republika se dostává do morální žumpy

Kádrovák Pavlovský.

M. Sedláček 1.3.2013 13:42

Re: Jestli na všem Klaus vydělá?

Jasně, Vy jste ten, kdo stanovuje, kdo má jakou úctu v zahraničí. Směšné.

M. Martin 1.3.2013 13:13

Re: Vy třeba nenávidět nemusíte,

Plácáte tady jednu hovadinu větší než druhou. ale tím jsou potroublí divadelní kritici známí.

P. Pavlovský 1.3.2013 13:08

Re: Vy třeba nenávidět nemusíte,

Jsou některé okolnosti, které se s funkcí senátora vylučují.

Nenávist mezi ně nepatří.

Dokonce, myslím, ani pozitivní lustrace ne.

 S tím nic nenaděláte.

Kandidát do senátu by v kampani klidně mohl chodit s transparentem JSEM NENÁVISTNÍK (VŮČI KOMUNISTŮM třeba) a vůbec by mu to neuškodilo.

V. Kain 1.3.2013 13:05

Re: Chuděrka Payeur

Hlavní škodnou ve fotovoltaice byli zkorumpovaný ministr Ambrozek a Martin Bursík.

V. Kain 1.3.2013 13:01

Re: Jestli na všem Klaus vydělá?

Za ten marast který tady máme můžeme poděkovat pouze a jenom zhulenému kulisákovi.Jak by mohli v EU potažmo v Bruselu milovat pana Klause když stejně jako Nigel Farage jim dává najevo kdo a co jsou zač.Falešný Barroso a jeho suita přivedou Evropu ke krachu.Samozřejmě,že naši pravdoláskaři se k nim přidají.

V. Kain 1.3.2013 12:55

Re: Vy třeba nenávidět nemusíte,

Prý ztratí svoji dobrou pověst a jméno,tak to se povedlo.Ona ta nenávistná pravdoláskařská tlupa nějaké jméno a dobrou pověst má?Na pana Klause budeme jednou vzpomínat jako na někoho kdo tuto zem miloval.Většina politických kašparů jak v senátu tak ve sněmovně nás zatáhne do bruselské dluhové pasti.Nás nikdo zachraňovat nebude.My budeme fungovat pro EU jako hubená,ale alespň trochu dojná kráva.

Š. Hašek 1.3.2013 12:33

Re: Proč mají Klausisté z žaloby takový strach?

Mnoho voličů má za to, že mandát poslance/senátora jest majetkem strany. Samostatný názor jest běžně označován jako přeběhlický, rebelský, kontroverzní, neslýchaný.

A jest mnohými voláno po tzv "nezávislých" poslancích, ačkoliv ústava nezná ani jiného poslance než poslance zcela autonomního v názoru a hlasování.

Neznalost voličů, novinářů, pana Moravce a stranických šéfíků jest kolosální. Potom je možno i opakovaně volit stranické podržtašky. I třeba neznalce zákonné procedury v jednoduchém až triviálním případu jednoho presidentského výnosu.

Někoho vytáčí už jen hra podle pravidel.