24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Pohlavek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pepa 22.5.2006 15:30

Re: kořeny jsou většinou v rodině

Asi si Macka rodiče moc nehleděli.

AeroKarel 22.5.2006 15:30

Re: Je zvláštní, že pan Beneš je tak nadšen fackujícím panem Mackem

Zbraň? Slyšel jste něco o věkovém rozdílu?

Harpyje 22.5.2006 15:29

Re: Re: Česká veřejná scéna nemá úroveň

Viléme, můžete mi prozradit proč si myslíte, že jste takový výlupek všech ctností?

AeroKarel 22.5.2006 15:29

Re: Legrační výklad Bohumila Doležala

Kdyby byl Macek zbabělý (divím se, že se proti tomuto slovu ještě neozvaly feministky), tak si s podstatně mladším protivníkem nezačínal.

Podstatně zajímavější byla DRátí reakce. Proč ho nemajznul odvetou hned a mazal ke dveřím, až musel být zastaven.

Holt měl asi mládí s pěkně "umetenou" cestičkou .......

Pavla B. 22.5.2006 15:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pavlo B,

Totiž původně jsem měla strach, že Topolánek a další ODS-VIP budou vše ignorovat (to si jako straničtí šéfíci řadového člena Macka opravdu nemůžou dovolit - neboť jde o člena ODS mediálně velmi známého a a pokud jde o formování veřejného mínění, velmi vlivného! Na rozdíl od Klause, ten má v popisu práce jiné záležitosti.) nebo dokonce Macka podpoří.

Nemůžete čekat, že se 2 týdny před volbami nezpolitizuje kdejaká blbost. Teď už nejde o volební programy nebo o profily volebních lídrů - už jsou dostatečně známé a např. Partie na na Primě nepřinesla vůbec nic nového. Už jde pouze o předvolební atmosféru - a v této souvislosti se mně  Macek jeví jako sabotér, který chce ODS poškodit. Anebo je skutečně nejen nevychovanec, ale i blbec.

volič 22.5.2006 15:23

Re: Re: padla facka na sále

Příště tomu svému Mirkovi raděj drž ruku.

vita 22.5.2006 15:19

Re: Re: Re: Re: A co vy autore? co vaše následné výroky? Nezasloužily by také do zubů?

No, dyž i huhu napsal, že nemá...

Pavla B. 22.5.2006 15:17

Re: No, Pavlo B., máte naprostou pravdu, ale zároveň jest třeba upozornit,

Profesionální deformace (a dneska je poslední den semestru):-)

cca4 22.5.2006 15:16

Re: No, Pavlo B., máte naprostou pravdu, ale zároveň jest třeba upozornit,

spíš polopatě - nehažte perly sviním.

Čumil 22.5.2006 15:13

No, Pavlo B., máte naprostou pravdu, ale zároveň jest třeba upozornit,

že děláte osvětovou práci v prostředí, které ji není s to ocenit. Moc vás zdravím!:-)

šimon klein 22.5.2006 15:11

Re: Re: Re: Re: Re: Pavlo B,

Jestliže Vám stačí dvě (!) prohlášení pánů z ODS k  prohlášení, že jinak (bez těchto pouhých dvou větiček) by tato strana co do kretenismu předčila ČSSD (viz Váš předchozí příspěvek), pak opravdu nechápu. proč tuto stranu (snad i ) budete volit ??

Osobně ta prohlášení považuji za nešťastná, nikoliv proto, že zazněla nebo proto, že nějak výjimečně schvaluji způsob provedení Mackovy exekuce, ale proto, že se nechali vtáhnout Puchejřem do politisace povýtce soukromé nechutnosti.

Takže za nejlepší reakci nepovažuji skoro žádný ze zdejších schvalujících, generelně pravici dehonstujících či  - jako Vy - hyeprtroficky moralizujících příspěvků na tuto událost, ale právě mlčení prezidenta.

No a logicky považuji sebe za troubu, který se místo debaty o volbách zabývá kravinami......

Flasi 22.5.2006 15:07

Re: No Tataráši,

No ja i kdyz se povazuji za pravicaka a pohlavek Rathovi me potesil, tak bych rad pripomenul zdejsim pravicakum, ze Wagnerova facka byla celkove silne odsouzena a pravicaci nezapomneli pritom kritizovat socany ve stylu "no co je to za stranu, kdyz se tam takhle fackuji".

A pritom Wagner daval facku za Grulichovu antisemitskou urazku, v cemz nevidim zadny zasadni rozdil od Mackova pohlavku.

jakovy 22.5.2006 15:06

Vito, vidím, že Váš badatelský klid byl narušen Re: Pavlo B.,

Já bych mu, v rámci možnosti, dal rovnou pár facek, ne jen " výchovný lepanec".

Pavla B. 22.5.2006 15:06

Re: Re: Re: Re: Pavlo B,

A ještě: dovedete si představit, že by dal Klaus facku Havlovi? Nebo Havel Klausovi? (Anebo na sebe "jenom" vzájemně vytahovali intimní záležitosti?) Ať jsou výše jmenovaní jací chtějí - oba chápou, že jisté způsoby se ve slušné společnosti zkrátka nenosí. Což nechápe ani Rath, ani Macek, který - je mi líto - momentálně v souboji představitelů politického suterénu opravdu ve výše zmíněné kategorii vede.

šimon klein 22.5.2006 15:00

Re: Re: Re: Zřejmě pod vlivem čumění na akční americké filmy

aha - takže přece jenom právní kutil - tedy fízl ?? Vyhozenej, degradovanej, zhrzenej nebo jenom přetrénovanej ???

Jarda C. 22.5.2006 14:56

Re: Re: Re: Paroubkovy metody jsou jiné

Nejen zákeřnější, ale i účinnější. Toho, kdo se slůvkem dotkne Jeho Velebnosti nechá vyhodit ze zaměstnání.  A ještě svůj verdikt nad  provinilcem zatlouká. Viz např. moderátor Cibulka, který jen u toho slůvka shodou okolností byl.

Veřejný pohlavek frackovi , který si image vytvořil nebývale sprostými útoky na kdekoho (vč. prezidenta republiky), mi připadá jako nejčestnější řešení situace. Panu Mackovi tleskám. Přesně to si Rath zasloužil.

Pavla B. 22.5.2006 14:54

Re: Re: Re: Re: Pavlo B,

a) Přeji si, aby ODS zůstala co do svých projevů slušnou stranou a nenásledovala příkladů Paroubka a Ratha.

b) Díky uměřené a přiměřené reakci Topolánka a Nečase na Mackovo extempore jí dosud je.

Jestli si snad přejete, aby se vysocí představitelé ODS chovali stejně jako jejich protějšky z ČSSD, zajímalo by mě, proč si to přejete. Vy a několik dalších příznivců ODS děláte této straně medvědí službu tím, že jste u členů ODS schopni omluvit cokoliv.

Flasi 22.5.2006 14:50

Re: Re: Re: Pane Beneši,

A ja se ptam proc to vsichni delate. Jste s politologem Zborilem a autorem tohoto clanku Benesem (ten clanek jsem cetl) uz treti, ktery popisuje jak by se to udalo v USA, kdyby se to tam udalo. Coz je podle me zcestne uz z podstaty.

Ale Benes alespon popisuje konkretni situaci (ne zcela podobnou te nasi) a pise, jakou mela dohru. Vy (a Zboril) ale delate jeste neco jineho a celou nasi situaci vytrhnete z kontextu a prenesete do USA.

L 22.5.2006 14:50

Re: Re: Kdo se ještě nevyjádřil k facce?

Do Davosu Rat nejezdí

Pavla B. 22.5.2006 14:46

Re: No Tataráši,

Jistě, to je něco diametrálně odlišného, když se fackují soudruzi na schůzích, ať už zelení nebo oranžoví. Nejde ani tak o vnitrostranickost, ale hlavně o to, že hostitel nefackuje svého hosta. To se prostě nesmí - ani když je host nepřítelem. Ani při pozvání do hospody, natož na jednání odborné veřejnosti.

Vocílka 22.5.2006 14:45

Re: Re: Re: Re: A co vy autore? co vaše následné výroky? Nezasloužily by také do zubů?

Nevidím důvod proč by příznivci ODS neměli být hulváti. Přečtěte si diskusi k dnešnímu úvodníku!

Taraszátaras 22.5.2006 14:44

Re: Re: Zřejmě pod vlivem čumění na akční americké filmy

malý šimůnku, tebe bych šetřil, děti a mládež nebiju. Ale musíš rozeznávat mezi vyhrožováním oběšením a seriózní nabídkou jedné přes pravičáckou kušnu, na základě naprosté dobrovolnosti.

doktor 22.5.2006 14:43

Re: Re: Pane Beneši,

Příteli, asi články, k nimž diskutujete, nečtete. Připomenu poslední Benešův odstavec: "Tu větu o ponížené slušnosti a její důvodné obraně nemám ostatně ze sebe. Je z úst Jeho Ctihodnosti (The Honorable) soudce Kwietkowského u soudu ve městě Oak Park (stát Illinois), který mne právě těmito slovy roku 1974 zprostil obvinění, když jsem dal do nosu jistému pánovi (Čech, jak jinak) který na tancovačce (české, jak jinak) urazil moji ženu." Autor tedy argumentuje americkým právem. Já také.

šimon klein 22.5.2006 14:42

Re: Re: Re: Pavlo B,

"..by ODS s přehledem vedla nad ČSSD v hulvátství a kretésnismu na body""

No madam, také jste se odkopala - asi nikoliv jako hulvát, ale jako hluchý a slepý trouba.

Holt - přání otcem myšlenky....

šimon klein 22.5.2006 14:40

Re: Zřejmě pod vlivem čumění na akční americké filmy

hele tatarášek,

to bylo svalnatejch keců o prokurátorech, kterejm nahlásíš údajné výzvy k teroru skupin obyvatelstva a ejhle - teď už by to bral fošnou sám.....

Von takovej udržovanej vyšetřovatel STB to má dneska těžký, co ??

Nebo žeby magor vod strážců našich hranic ???

Vocílka 22.5.2006 14:39

Je zvláštní, že pan Beneš je tak nadšen fackujícím panem Mackem

když sám na řidiče, chtějícího mu nafackovat vytasil zbraň. Proč se s ním nepohlavkoval?

Pavel 22.5.2006 14:38

Legrační výklad Bohumila Doležala

Je to až legrační, jak někdo tak vzdělaný si umí hrát se slůvkem pohlevek a naramě v něm skrýt obyčejnou zbabělost pana Macka, kterému to tváří v tvář příliš nešlo (jak bylo všem potrné ze záběrů). Zdá se, že náš velký hrdina pan Macek by to zřejmě ani jinak nezvládl. Tak proč vlastně ne.

Taraszátaras 22.5.2006 14:36

Re: Pane Beneši,

Vážený pane, s takovým realistickým a uvážlivým hodnocením tady uspějete asi tak stejně, jako kdybyste ho vyřvával do světlíku, jako ten přednosta v Menzelových Ostře sledovaných vlacích. Ono to v Čechách - díky nečinnosti až zlovolnosti policie a soudů - došlo tak daleko, že lidé začínají brát spravedlnost do svých rukou, protože ví, že se jim jí od státu nedostane. Což ovšem není případ Vámi zmíněných psychopatů.

Pavla B. 22.5.2006 14:36

Re: Re: Pavlo B,

Jen pro úplnost: v diskusních pořadech jsou všichni zúčastnění hosty moderátora. Pokud na sebe hosté vzájemně útočí, je to leckdy nechutné, ale ještě v rámci pravidel. Moderátor na své hosty nesmí zaútočit nikdy. To, co předvedl Macek, je zcela bezprecedentní.

Pavla B. 22.5.2006 14:32

Re: Pavlo B,

Ještě jednou: odborné shromáždění není vhodným místem pro vyřizování si osobních účtů. Velmi urážlivé by bylo i pouhé slovní pokračování ve vzájemných útocích - ať už by s ním začal kdokoliv. Zcela elementárním pravidlem slušného chování je, že hostitel resp. jeho deklarovaný zástupce nenapadá ani slovně, natož fyzicky pozvaného hosta.

Jediná potěšitelná okolnost na tom všem je postoj Topolánka a Nečase, jinak by ODS s přehledem vedla nad ČSSD v hulvátství a kretésnismu na body. Klaus dobře dělá, že se k tomuto trapnému selhání svého poradce nevyjadřuje - doufám, že ve svém okolí nestrpí člověka s chováním společensé spodiny a tiše se s ním rozžehná.